Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Στα 100 δις δολάρια η αξία της 3D TV έως το 2014
Σε μία νέα ανάλυση για τις τάσεις στις αγορές από το 2010 – 2014 η εταιρεία ερευνών Companiesandmarkets.com προβλέπει ότι έως το τέλος του 2014 η αξία της τρισδιάστατης τηλεόρασης (3D TV) θα έχει ξεπεράσει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια, οδηγούμενη από μία μέση ετήσια αύξηση πωλήσεων των τηλεοράσεων 3D παγκοσμίως ύψους 79,12%. Η έρευνα δείχνει ότι τα κύρια σημεία που αυξάνουν την αγορά της τηλεόρασης 3D είναι οι πολλαπλές πρωτοβουλίες που λαμβάνονται από τις κυβερνήσεις, τους τηλεοπτικούς σταθμούς που εκπέμπουν περιεχόμενο σε 3D και από τους κατασκευαστές τηλεοράσεων 3D. Η Companiesandmarkets.com προβλέπει την μεγαλύτερη υιοθέτηση της 3D TV στο εγγύς μέλλον, καθώς όλο και περισσότερο τείνουν προς αυτήν δραστηριότητες όπως η δημιουργία παιχνιδιών για κονσόλες και υπολογιστές, η παραγωγή ταινιών και οι τηλεοπτικές μεταδόσεις. Η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι ΗΠΑ και η Νότιος Κορέα κρατούν τα σκήπτρα, με τα 2/3 πωλήσεων τηλεοράσεων 3D παγκοσμίως να πραγματοποιούνται στις δύο αυτές χώρες (οι ΗΠΑ έχουν από μόνες τους το 40% των πωλήσεων). Ωστόσο από το 2012 και μετά η εταιρεία περιμένει ότι η Δυτική Ευρώπη θα έχει πάρει την μερίδα του λέοντος, εξαιτίας μίας αύξησης στις πωλήσεις τηλεοράσεων 3D κατά μέσο όρο 184.9% ετησίως για τα έτη 2010 – 2013.
Πηγή: rapidtvnews.com
Σε μία νέα ανάλυση για τις τάσεις στις αγορές από το 2010 – 2014 η εταιρεία ερευνών Companiesandmarkets.com προβλέπει ότι έως το τέλος του 2014 η αξία της τρισδιάστατης τηλεόρασης (3D TV) θα έχει ξεπεράσει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια, οδηγούμενη από μία μέση ετήσια αύξηση πωλήσεων των τηλεοράσεων 3D παγκοσμίως ύψους 79,12%. Η έρευνα δείχνει ότι τα κύρια σημεία που αυξάνουν την αγορά της τηλεόρασης 3D είναι οι πολλαπλές πρωτοβουλίες που λαμβάνονται από τις κυβερνήσεις, τους τηλεοπτικούς σταθμούς που εκπέμπουν περιεχόμενο σε 3D και από τους κατασκευαστές τηλεοράσεων 3D. Η Companiesandmarkets.com προβλέπει την μεγαλύτερη υιοθέτηση της 3D TV στο εγγύς μέλλον, καθώς όλο και περισσότερο τείνουν προς αυτήν δραστηριότητες όπως η δημιουργία παιχνιδιών για κονσόλες και υπολογιστές, η παραγωγή ταινιών και οι τηλεοπτικές μεταδόσεις. Η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι ΗΠΑ και η Νότιος Κορέα κρατούν τα σκήπτρα, με τα 2/3 πωλήσεων τηλεοράσεων 3D παγκοσμίως να πραγματοποιούνται στις δύο αυτές χώρες (οι ΗΠΑ έχουν από μόνες τους το 40% των πωλήσεων). Ωστόσο από το 2012 και μετά η εταιρεία περιμένει ότι η Δυτική Ευρώπη θα έχει πάρει την μερίδα του λέοντος, εξαιτίας μίας αύξησης στις πωλήσεις τηλεοράσεων 3D κατά μέσο όρο 184.9% ετησίως για τα έτη 2010 – 2013.
Πηγή: rapidtvnews.com