Στοχευμένη διαφήμιση από τον Sky
Η βρετανική συνδρομητική πλατφόρμα Sky εγκαινίασε μία νέα μορφή στοχευμένης διαφήμισης. Η υπηρεσία AdSmart, της οποίας η ανάπτυξη ξεκίνησε το 2008, προβάλει διαφημίσεις στα διαφημιστικά τηλεοπτικά διαλείμματα που είναι ειδικά προσαρμοσμένες για την περιοχή και το προφίλ κάθε ξεχωριστού νοικοκυριού.
Οι διαφημίσεις AdSmart έχουν μεταδοθεί και αποθηκευθεί πριν τη προβολή τους στους σκληρούς δίσκους των αποκωδικοποιητών Sky Plus, σε μία ειδική περιοχή που έχει κρατηθεί για χρήση δικτύου. Οι διαφημίσεις που ταιριάζουν με το προφίλ του νοικοκυριού παρεμβάλλονται κατόπιν στο ζωντανό πρόγραμμα, στη θέση των συνηθισμένων διαφημίσεων που μεταδίδονται από το τηλεοπτικό κανάλι.
Η διαδικασία γίνεται χωρίς ο τηλεθεατής να αντιλαμβάνεται κάποια διαφορά και ο Sky ισχυρίζεται ότι είναι επωφελής και για τους διαφημιζόμενους, που έχουν αποτελεσματικότερη πρόσβαση σε εξειδικευμένα και τοπικά ακροατήρια, αλλά και στους τηλεθεατές που παρακολουθούν διαφημίσεις που σχετίζονται περισσότερο με τα ενδιαφέροντα τους.
Η υπηρεσία AdSmart είναι διαθέσιμη σε επτά κανάλια του Sky, που προβάλουν ταινίες και αθλητικά γεγονότα, και εκπέμπουν από τις 28,2 μοίρες ανατολικά και τους Astra.
Πηγή: onastra.com
Η βρετανική συνδρομητική πλατφόρμα Sky εγκαινίασε μία νέα μορφή στοχευμένης διαφήμισης. Η υπηρεσία AdSmart, της οποίας η ανάπτυξη ξεκίνησε το 2008, προβάλει διαφημίσεις στα διαφημιστικά τηλεοπτικά διαλείμματα που είναι ειδικά προσαρμοσμένες για την περιοχή και το προφίλ κάθε ξεχωριστού νοικοκυριού.
Οι διαφημίσεις AdSmart έχουν μεταδοθεί και αποθηκευθεί πριν τη προβολή τους στους σκληρούς δίσκους των αποκωδικοποιητών Sky Plus, σε μία ειδική περιοχή που έχει κρατηθεί για χρήση δικτύου. Οι διαφημίσεις που ταιριάζουν με το προφίλ του νοικοκυριού παρεμβάλλονται κατόπιν στο ζωντανό πρόγραμμα, στη θέση των συνηθισμένων διαφημίσεων που μεταδίδονται από το τηλεοπτικό κανάλι.
Η διαδικασία γίνεται χωρίς ο τηλεθεατής να αντιλαμβάνεται κάποια διαφορά και ο Sky ισχυρίζεται ότι είναι επωφελής και για τους διαφημιζόμενους, που έχουν αποτελεσματικότερη πρόσβαση σε εξειδικευμένα και τοπικά ακροατήρια, αλλά και στους τηλεθεατές που παρακολουθούν διαφημίσεις που σχετίζονται περισσότερο με τα ενδιαφέροντα τους.
Η υπηρεσία AdSmart είναι διαθέσιμη σε επτά κανάλια του Sky, που προβάλουν ταινίες και αθλητικά γεγονότα, και εκπέμπουν από τις 28,2 μοίρες ανατολικά και τους Astra.
Πηγή: onastra.com




