Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Συχνότερη η θέαση βίντεο με σύνδεση PC σε τηλεόραση από το αναμενόμενο
Μία έρευνα από την εταιρεία The Diffusion Group (TFG) αποκάλυψε ότι η σύνδεση υπολογιστών με τηλεοράσεις (PC2TV) για αναπαραγωγή βίντεο είναι πολύ πιο διαδεδομένη, και ότι περίπου το ένα τρίτο των χρηστών broadband συνδέουν τους υπολογιστές τους στην τηλεόραση, κυρίως για την παρακολούθηση online βίντεο. Ανάμεσα στα ευρήματα της έρευνας «PC-To-TV Video Viewers – A Consumer Snapshot» είναι και το συμπέρασμα ότι παρ’ όλες τις προσπάθειες της Microsoft, της Intel, και άλλων να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να συνδέσουν τους υπολογιστές τους με τις τηλεοράσεις τους, η συμπεριφορά αυτή έως σήμερα θεωρούνταν σπάνια, και ότι περιοριζόταν στους χρήστες με τεχνολογική κλίση που την υιοθέτησαν από την αρχή (Early Adopters).
Όμως η έρευνα έδειξε ότι μόνο το 10% των χρηστών PC2TV για παρακολούθηση βίντεο θεωρούν τους εαυτούς τους ως χρήστες που υιοθετούν αμέσως μία νέα τεχνολογία, ενώ το 43% θεωρεί ότι είναι «Early Mainstreamers», άτομα δηλαδή που είναι πληροφορημένα για τις νέες τεχνολογίες, αλλά προτιμούν να περιμένουν «μέχρι να διορθωθούν τα bug» πριν προβούν σε αγορά. Η έρευνα αποκάλυψε επίσης τέσσερις συχνές υποκατηγορίες: τους ελαφρούς χρήστες που αποτελούν το 26,2% των χρηστών PC2TV, που χρησιμοποιούν αυτή τη σύνδεση για να δουν βίντεο στις τηλεοράσεις τους από μία έως μερικές φορές το χρόνο, τους μέτριους χρήστες που αποτελούν το 35,% του συνόλου των χρηστών PC2TV οι οποίοι παρακολουθούν βίντεο στις τηλεοράσεις τους από μία έως μερικές φορές τον μήνα, τους κανονικούς χρήστες οι οποίοι είναι το 21,4% των χρηστών PC2TV και οι οποίοι παρακολουθούν βίντεο στις τηλεοράσεις τους μερικές φορές την εβδομάδα, και τους Συχνούς Χρήστες, το 16,8% των χρηστών PC2TV οι οποίοι χρησιμοποιούν αυτή τη σύνδεση για να δουν βίντεο στις τηλεοράσεις τους τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.
Οι χρήστες PC2TV συνήθως βλέπουν πολύ περισσότερο βίντεο από τους συνηθισμένους χρήστες. Σχεδόν οι μισοί ξοδεύουν σημαντικά περισσότερα χρήματα κάθε μήνα για να νοικιάσουν ή αγοράσουν online βίντεο, από τους υπόλοιπους ενήλικες χρήστες broadband, ενώ οι Συχνοί Χρήστες τείνουν να είναι βαρύτεροι τηλεθεατές, αλλά και να ξοδεύουν κάθε μήνα περισσότερα χρήματα σε συνδρομητικές υπηρεσίες.
Πηγή: rapidtvnews.com
Μία έρευνα από την εταιρεία The Diffusion Group (TFG) αποκάλυψε ότι η σύνδεση υπολογιστών με τηλεοράσεις (PC2TV) για αναπαραγωγή βίντεο είναι πολύ πιο διαδεδομένη, και ότι περίπου το ένα τρίτο των χρηστών broadband συνδέουν τους υπολογιστές τους στην τηλεόραση, κυρίως για την παρακολούθηση online βίντεο. Ανάμεσα στα ευρήματα της έρευνας «PC-To-TV Video Viewers – A Consumer Snapshot» είναι και το συμπέρασμα ότι παρ’ όλες τις προσπάθειες της Microsoft, της Intel, και άλλων να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να συνδέσουν τους υπολογιστές τους με τις τηλεοράσεις τους, η συμπεριφορά αυτή έως σήμερα θεωρούνταν σπάνια, και ότι περιοριζόταν στους χρήστες με τεχνολογική κλίση που την υιοθέτησαν από την αρχή (Early Adopters).
Όμως η έρευνα έδειξε ότι μόνο το 10% των χρηστών PC2TV για παρακολούθηση βίντεο θεωρούν τους εαυτούς τους ως χρήστες που υιοθετούν αμέσως μία νέα τεχνολογία, ενώ το 43% θεωρεί ότι είναι «Early Mainstreamers», άτομα δηλαδή που είναι πληροφορημένα για τις νέες τεχνολογίες, αλλά προτιμούν να περιμένουν «μέχρι να διορθωθούν τα bug» πριν προβούν σε αγορά. Η έρευνα αποκάλυψε επίσης τέσσερις συχνές υποκατηγορίες: τους ελαφρούς χρήστες που αποτελούν το 26,2% των χρηστών PC2TV, που χρησιμοποιούν αυτή τη σύνδεση για να δουν βίντεο στις τηλεοράσεις τους από μία έως μερικές φορές το χρόνο, τους μέτριους χρήστες που αποτελούν το 35,% του συνόλου των χρηστών PC2TV οι οποίοι παρακολουθούν βίντεο στις τηλεοράσεις τους από μία έως μερικές φορές τον μήνα, τους κανονικούς χρήστες οι οποίοι είναι το 21,4% των χρηστών PC2TV και οι οποίοι παρακολουθούν βίντεο στις τηλεοράσεις τους μερικές φορές την εβδομάδα, και τους Συχνούς Χρήστες, το 16,8% των χρηστών PC2TV οι οποίοι χρησιμοποιούν αυτή τη σύνδεση για να δουν βίντεο στις τηλεοράσεις τους τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.
Οι χρήστες PC2TV συνήθως βλέπουν πολύ περισσότερο βίντεο από τους συνηθισμένους χρήστες. Σχεδόν οι μισοί ξοδεύουν σημαντικά περισσότερα χρήματα κάθε μήνα για να νοικιάσουν ή αγοράσουν online βίντεο, από τους υπόλοιπους ενήλικες χρήστες broadband, ενώ οι Συχνοί Χρήστες τείνουν να είναι βαρύτεροι τηλεθεατές, αλλά και να ξοδεύουν κάθε μήνα περισσότερα χρήματα σε συνδρομητικές υπηρεσίες.
Πηγή: rapidtvnews.com