Skip to main content
2 Μαρτίου 2011 02:00

Συχνότερη η θέαση βίντεο με σύνδεση PC σε τηλεόραση από το αναμενόμενο

Γράφει: Σωτήρης Χατζηστρατής
fc7a1e9e44cbb7ac370e03e159eb694d XL cc094f82

Μία έρευνα από την εταιρεία The Diffusion Group (TFG) αποκάλυψε ότι η σύνδεση υπολογιστών με τηλεοράσεις (PC2TV) για αναπαραγωγή βίντεο είναι πολύ πιο διαδεδομένη, και ότι περίπου το ένα τρίτο των χρηστών broadband συνδέουν τους υπολογιστές τους στην τηλεόραση, κυρίως για την παρακολούθηση online βίντεο.  Ανάμεσα στα ευρήματα της έρευνας «PC-To-TV Video Viewers – A Consumer Snapshot» είναι και το συμπέρασμα ότι παρ’ όλες τις προσπάθειες της Microsoft, της Intel, και άλλων να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να συνδέσουν τους υπολογιστές τους με τις τηλεοράσεις τους, η συμπεριφορά αυτή έως σήμερα θεωρούνταν σπάνια, και ότι περιοριζόταν στους χρήστες με τεχνολογική κλίση που την υιοθέτησαν από την αρχή (Early Adopters).

Όμως η έρευνα έδειξε ότι μόνο το 10% των χρηστών PC2TV για παρακολούθηση βίντεο θεωρούν τους εαυτούς τους ως χρήστες που υιοθετούν αμέσως μία νέα τεχνολογία, ενώ το 43% θεωρεί ότι είναι «Early Mainstreamers», άτομα δηλαδή που είναι πληροφορημένα για τις νέες τεχνολογίες, αλλά προτιμούν να περιμένουν «μέχρι να διορθωθούν τα bug» πριν προβούν σε αγορά. Η έρευνα αποκάλυψε επίσης τέσσερις συχνές υποκατηγορίες: τους ελαφρούς χρήστες που αποτελούν το 26,2% των χρηστών PC2TV, που χρησιμοποιούν αυτή τη σύνδεση για να δουν βίντεο στις τηλεοράσεις τους από μία έως μερικές φορές το χρόνο, τους μέτριους χρήστες που αποτελούν το 35,% του συνόλου των χρηστών PC2TV οι οποίοι παρακολουθούν βίντεο στις τηλεοράσεις τους από μία έως μερικές φορές τον μήνα, τους κανονικούς χρήστες οι οποίοι είναι το 21,4% των χρηστών PC2TV και οι οποίοι παρακολουθούν βίντεο στις τηλεοράσεις τους μερικές φορές την εβδομάδα, και τους Συχνούς Χρήστες, το 16,8% των χρηστών PC2TV οι οποίοι χρησιμοποιούν αυτή τη σύνδεση για να δουν βίντεο στις τηλεοράσεις τους τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.

Οι χρήστες PC2TV συνήθως βλέπουν πολύ περισσότερο βίντεο από τους συνηθισμένους χρήστες. Σχεδόν οι μισοί ξοδεύουν σημαντικά περισσότερα χρήματα κάθε μήνα για να νοικιάσουν ή αγοράσουν online βίντεο, από τους υπόλοιπους ενήλικες χρήστες broadband, ενώ οι Συχνοί Χρήστες τείνουν να  είναι βαρύτεροι τηλεθεατές, αλλά και να ξοδεύουν κάθε μήνα περισσότερα χρήματα σε συνδρομητικές υπηρεσίες.

Πηγή: rapidtvnews.com

Μία έρευνα από την εταιρεία The Diffusion Group (TFG) αποκάλυψε ότι η σύνδεση υπολογιστών με τηλεοράσεις (PC2TV) για αναπαραγωγή βίντεο είναι πολύ πιο διαδεδομένη, και ότι περίπου το ένα τρίτο των χρηστών broadband συνδέουν τους υπολογιστές τους στην τηλεόραση, κυρίως για την παρακολούθηση online βίντεο.  Ανάμεσα στα ευρήματα της έρευνας «PC-To-TV Video Viewers – A Consumer Snapshot» είναι και το συμπέρασμα ότι παρ’ όλες τις προσπάθειες της Microsoft, της Intel, και άλλων να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να συνδέσουν τους υπολογιστές τους με τις τηλεοράσεις τους, η συμπεριφορά αυτή έως σήμερα θεωρούνταν σπάνια, και ότι περιοριζόταν στους χρήστες με τεχνολογική κλίση που την υιοθέτησαν από την αρχή (Early Adopters).

Όμως η έρευνα έδειξε ότι μόνο το 10% των χρηστών PC2TV για παρακολούθηση βίντεο θεωρούν τους εαυτούς τους ως χρήστες που υιοθετούν αμέσως μία νέα τεχνολογία, ενώ το 43% θεωρεί ότι είναι «Early Mainstreamers», άτομα δηλαδή που είναι πληροφορημένα για τις νέες τεχνολογίες, αλλά προτιμούν να περιμένουν «μέχρι να διορθωθούν τα bug» πριν προβούν σε αγορά. Η έρευνα αποκάλυψε επίσης τέσσερις συχνές υποκατηγορίες: τους ελαφρούς χρήστες που αποτελούν το 26,2% των χρηστών PC2TV, που χρησιμοποιούν αυτή τη σύνδεση για να δουν βίντεο στις τηλεοράσεις τους από μία έως μερικές φορές το χρόνο, τους μέτριους χρήστες που αποτελούν το 35,% του συνόλου των χρηστών PC2TV οι οποίοι παρακολουθούν βίντεο στις τηλεοράσεις τους από μία έως μερικές φορές τον μήνα, τους κανονικούς χρήστες οι οποίοι είναι το 21,4% των χρηστών PC2TV και οι οποίοι παρακολουθούν βίντεο στις τηλεοράσεις τους μερικές φορές την εβδομάδα, και τους Συχνούς Χρήστες, το 16,8% των χρηστών PC2TV οι οποίοι χρησιμοποιούν αυτή τη σύνδεση για να δουν βίντεο στις τηλεοράσεις τους τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.

Οι χρήστες PC2TV συνήθως βλέπουν πολύ περισσότερο βίντεο από τους συνηθισμένους χρήστες. Σχεδόν οι μισοί ξοδεύουν σημαντικά περισσότερα χρήματα κάθε μήνα για να νοικιάσουν ή αγοράσουν online βίντεο, από τους υπόλοιπους ενήλικες χρήστες broadband, ενώ οι Συχνοί Χρήστες τείνουν να  είναι βαρύτεροι τηλεθεατές, αλλά και να ξοδεύουν κάθε μήνα περισσότερα χρήματα σε συνδρομητικές υπηρεσίες.

Πηγή: rapidtvnews.com

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Infomir MAG555
Πρόκειται για μια ευέλικτη συσκευή που μετατρέπει οποιαδήποτε τηλεόραση σε κόμβο ψυχαγωγίας. Με υποστήριξη για 4K HDR στα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο και ήχο Dolby Digital 8 καναλιών, προσφέρει ένα α...
TP-Link Omada EAP650-Desktop
Η TP-Link παρουσιάζει το νέο EAP650-Desktop, ένα επιτραπέζιο Access Point για συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας με ευέλικτη ανάπτυξη. Προσφέρει εξαιρετικά γρήγορες ταχύτητες Wi-Fi 6 και είναι ιδανικό...
Audien BT-525TB & BT-525TW
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων ηχείων BT-525TB (μαύρου χρώματος) και BT-525TW (λευκού χρώματος) της Audien. Πρόκειται για αδιάβροχα πλαστικά ηχεία 2 δρόμων ισχύος 50W...
Ekselans ODU LTE 4G router
Στην Ελλάδα υπάρχουν πολυάριθμα μικρά ξενοδοχεία, αλλά και ενοικιαζόμενα δωμάτια για τις περιόδους των διακοπών και όχι μόνο. Μία ιδιαίτερα σημαντική υπηρεσία που πρέπει να παρέχει κάθε μικρό ξενο...
Ruijie-Reyee AI Heatmap
Για την υλοποίηση μίας εξαιρετικής δικτυακής υποδομής σε εταιρικό περιβάλλον, υπάρχουν πολλές επιλογές στην αγορά, όμως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι οι περισσότερες συνοδεύονται από μεγάλο κόσ...
Τηλεχειριστήρια αντικατάστασης από την STAM Electronics
Για όσους χρειάζονται να αντικαταστήσουν το παλιό τους τηλεχειριστήριο, η εταιρεία STAM Electronics έχει τη λύση! Διαθέτει τεράστια γκάμα τηλεχειριστηρίων HUAYU, τα οποία είναι συμβατά με τα περισ...
Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Θωρακισμένοι ενισχυτές κεραίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, οι ...
TP-Link Omada EAP723
Το EAP723 είναι ένα επαγγελματικό, BE3600 Access Point οροφής της TP-Link, με θύρα Ethernet 2,5 Gigabit και compact σχεδιασμό, το οποίο προσφέρει αξιοσημείωτη απόδοση πολλαπλών Gigabit για μεγαλύτ...
Audien SM-5115A6
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου ηχείου Audien SM-5115A6. Πρόκειται για ένα φορητό ενεργό ηχείο ισχύος 360W RMS, με woofer 15”, tweeter 44 χιλ., δύο ασύρματα μικρόφωνα ...
Ο νέος τιμοκατάλογος της Promax για το 2025
Είναι πλέον διαθέσιμος ο νέος τιμοκατάλογος για τα προϊόντα της Promax, π.χ. τα κορυφαία πεδιόμετρα της σειράς Ranger Neo και HD Ranger, της ναυαρχίδας ATLaS NG και φυσικά, όλων των άλλων οργάνων ...
Grandstream GWN7820
Η σειρά GWN7820 από την Grandstream εισάγει μια νέα εποχή για τα επιχειρηματικά δίκτυα. Αποτελεί Layer 3 managed network switches, περιλαμβάνοντας μοντέλα με PoE, που επιτρέπουν σε μεσαίες και μεγ...
ANGA Master
Η εταιρεία STAM Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της σειράς ενισχυτών Master της ANGA, που μπορούν να καλύψουν διάφορες ανάγκες διανομής επίγειου τηλεοπτικού σήματος. Όλοι οι ενισχυτές έχουν ε...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Φεβρουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Φεβρουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με ...
Managed vs Unmanaged Switch
Οι μεταγωγείς δικτύου, που είναι γνωστοί διεθνώς ως Network ή Ethernet Switch, αποτελούν σημαντικά στοιχεία της υποδομής δικτύου επειδή συνδέουν συσκευές (στις οποίες μπορεί να περιλαμβάνονται και...