Skip to main content
2 Μαρτίου 2011 03:00

Συχνότερη η θέαση βίντεο με σύνδεση PC σε τηλεόραση από το αναμενόμενο

Γράφει: Σωτήρης Χατζηστρατής
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Ffc7a1e9e44cbb7ac370e03e159eb694d XL

Μία έρευνα από την εταιρεία The Diffusion Group (TFG) αποκάλυψε ότι η σύνδεση υπολογιστών με τηλεοράσεις (PC2TV) για αναπαραγωγή βίντεο είναι πολύ πιο διαδεδομένη, και ότι περίπου το ένα τρίτο των χρηστών broadband συνδέουν τους υπολογιστές τους στην τηλεόραση, κυρίως για την παρακολούθηση online βίντεο.  Ανάμεσα στα ευρήματα της έρευνας «PC-To-TV Video Viewers – A Consumer Snapshot» είναι και το συμπέρασμα ότι παρ’ όλες τις προσπάθειες της Microsoft, της Intel, και άλλων να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να συνδέσουν τους υπολογιστές τους με τις τηλεοράσεις τους, η συμπεριφορά αυτή έως σήμερα θεωρούνταν σπάνια, και ότι περιοριζόταν στους χρήστες με τεχνολογική κλίση που την υιοθέτησαν από την αρχή (Early Adopters).

Όμως η έρευνα έδειξε ότι μόνο το 10% των χρηστών PC2TV για παρακολούθηση βίντεο θεωρούν τους εαυτούς τους ως χρήστες που υιοθετούν αμέσως μία νέα τεχνολογία, ενώ το 43% θεωρεί ότι είναι «Early Mainstreamers», άτομα δηλαδή που είναι πληροφορημένα για τις νέες τεχνολογίες, αλλά προτιμούν να περιμένουν «μέχρι να διορθωθούν τα bug» πριν προβούν σε αγορά. Η έρευνα αποκάλυψε επίσης τέσσερις συχνές υποκατηγορίες: τους ελαφρούς χρήστες που αποτελούν το 26,2% των χρηστών PC2TV, που χρησιμοποιούν αυτή τη σύνδεση για να δουν βίντεο στις τηλεοράσεις τους από μία έως μερικές φορές το χρόνο, τους μέτριους χρήστες που αποτελούν το 35,% του συνόλου των χρηστών PC2TV οι οποίοι παρακολουθούν βίντεο στις τηλεοράσεις τους από μία έως μερικές φορές τον μήνα, τους κανονικούς χρήστες οι οποίοι είναι το 21,4% των χρηστών PC2TV και οι οποίοι παρακολουθούν βίντεο στις τηλεοράσεις τους μερικές φορές την εβδομάδα, και τους Συχνούς Χρήστες, το 16,8% των χρηστών PC2TV οι οποίοι χρησιμοποιούν αυτή τη σύνδεση για να δουν βίντεο στις τηλεοράσεις τους τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.

Οι χρήστες PC2TV συνήθως βλέπουν πολύ περισσότερο βίντεο από τους συνηθισμένους χρήστες. Σχεδόν οι μισοί ξοδεύουν σημαντικά περισσότερα χρήματα κάθε μήνα για να νοικιάσουν ή αγοράσουν online βίντεο, από τους υπόλοιπους ενήλικες χρήστες broadband, ενώ οι Συχνοί Χρήστες τείνουν να  είναι βαρύτεροι τηλεθεατές, αλλά και να ξοδεύουν κάθε μήνα περισσότερα χρήματα σε συνδρομητικές υπηρεσίες.

Πηγή: rapidtvnews.com

Μία έρευνα από την εταιρεία The Diffusion Group (TFG) αποκάλυψε ότι η σύνδεση υπολογιστών με τηλεοράσεις (PC2TV) για αναπαραγωγή βίντεο είναι πολύ πιο διαδεδομένη, και ότι περίπου το ένα τρίτο των χρηστών broadband συνδέουν τους υπολογιστές τους στην τηλεόραση, κυρίως για την παρακολούθηση online βίντεο.  Ανάμεσα στα ευρήματα της έρευνας «PC-To-TV Video Viewers – A Consumer Snapshot» είναι και το συμπέρασμα ότι παρ’ όλες τις προσπάθειες της Microsoft, της Intel, και άλλων να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να συνδέσουν τους υπολογιστές τους με τις τηλεοράσεις τους, η συμπεριφορά αυτή έως σήμερα θεωρούνταν σπάνια, και ότι περιοριζόταν στους χρήστες με τεχνολογική κλίση που την υιοθέτησαν από την αρχή (Early Adopters).

Όμως η έρευνα έδειξε ότι μόνο το 10% των χρηστών PC2TV για παρακολούθηση βίντεο θεωρούν τους εαυτούς τους ως χρήστες που υιοθετούν αμέσως μία νέα τεχνολογία, ενώ το 43% θεωρεί ότι είναι «Early Mainstreamers», άτομα δηλαδή που είναι πληροφορημένα για τις νέες τεχνολογίες, αλλά προτιμούν να περιμένουν «μέχρι να διορθωθούν τα bug» πριν προβούν σε αγορά. Η έρευνα αποκάλυψε επίσης τέσσερις συχνές υποκατηγορίες: τους ελαφρούς χρήστες που αποτελούν το 26,2% των χρηστών PC2TV, που χρησιμοποιούν αυτή τη σύνδεση για να δουν βίντεο στις τηλεοράσεις τους από μία έως μερικές φορές το χρόνο, τους μέτριους χρήστες που αποτελούν το 35,% του συνόλου των χρηστών PC2TV οι οποίοι παρακολουθούν βίντεο στις τηλεοράσεις τους από μία έως μερικές φορές τον μήνα, τους κανονικούς χρήστες οι οποίοι είναι το 21,4% των χρηστών PC2TV και οι οποίοι παρακολουθούν βίντεο στις τηλεοράσεις τους μερικές φορές την εβδομάδα, και τους Συχνούς Χρήστες, το 16,8% των χρηστών PC2TV οι οποίοι χρησιμοποιούν αυτή τη σύνδεση για να δουν βίντεο στις τηλεοράσεις τους τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.

Οι χρήστες PC2TV συνήθως βλέπουν πολύ περισσότερο βίντεο από τους συνηθισμένους χρήστες. Σχεδόν οι μισοί ξοδεύουν σημαντικά περισσότερα χρήματα κάθε μήνα για να νοικιάσουν ή αγοράσουν online βίντεο, από τους υπόλοιπους ενήλικες χρήστες broadband, ενώ οι Συχνοί Χρήστες τείνουν να  είναι βαρύτεροι τηλεθεατές, αλλά και να ξοδεύουν κάθε μήνα περισσότερα χρήματα σε συνδρομητικές υπηρεσίες.

Πηγή: rapidtvnews.com

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας 2U30
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, ...
Tesla XT850
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου Tesla MediaBox XT850. Πρόκειται για ένα Android TV Box που είναι ταυτόχρονα και DVB-T2 HEVC (H.265) δέκτης, συμβατός με το νέο πρότυπο επίγεια...
SatLink ST-6502
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει την παραλαβή του νέου modulator ST-6502 της SatLink. Πρόκειται για έναν διαμορφωτή ενός καναλιού σε mini μέγεθος, ο οποίος έχει σχεδιαστεί για οικιακή ψυχαγωγία, ξενο...
Fracarro UX-WB LTE
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου LNB της οικογένειας UX της ιταλικής Fracarro. Πρόκειται για το UX-WB LTE, ένα wideband LNB με 2 ξεχωριστές εξόδους, που η μία μεταφέρει όλα τα...
AVM Geofencing
Η τελευταία ενημέρωση του FRITZ!App Smart Home προσθέτει μια λειτουργία που ζητείται συχνά: Το geofencing. Σας επιτρέπει να εκτελείτε ενέργειες στο έξυπνο σπίτι σας όταν εισέρχεστε ή εξέρχεστε από...
Amiko A11 Link
Αναζητείτε έναν προηγμένο τρόπο για να απολαύσετε το αγαπημένο σας περιεχόμενο, είτε πρόκειται για ζωντανή τηλεόραση, είτε για ταινίες ή ραδιόφωνο; Μην ψάχνετε άλλο! Το Amiko A11 Link 4K TV Stick ...
Fracarro D-Matrix 4S FTA
Δεν γίνεται να αφήσετε τους φιλοξενούμενούς σας χωρίς τηλεόραση. Η ιταλική Fracarro έρχεται να δώσει τη λύση με το νέο Compact Headend D-Matrix 4S FTA, το οποίο προορίζεται για σύνδεση σε τηλεοράσ...
AVM FRITZ!Fon X6
Το FRITZ!Fon X6 εντυπωσιάζει με τη μοντέρνα σχεδίασή του σε κομψή λευκή και μαύρη έκδοση, ενώ διαθέτει μεγάλη έγχρωμη οθόνη 2,4” υψηλής αντίθεσης για τέλεια αναγνωσιμότητα. Ο χρήστης μπορεί να βλέ...
Solray S01C, S02B & S03C Series
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει νέες παραλαβές προϊόντων που περιλαμβάνουν σειρές φωτιστικών LED της Solray. Πρόκειται για πλήρως ανεξάρτητα συστήματα φωτισμού που αποτελούνται από προβολέα...
TP-Link EAP623-Outdoor HD AX1800
Το EAP623-Outdoor HD είναι ένα Access Point εξωτερικού χώρου από τη σειρά EAP της TP-Link, που υποστηρίζει το πρότυπο Wi-Fi 6 με μέγιστη ταχύτητα μετάδοσης δεδομένων έως και 1,8Gbps (574Mbps στα 2...
Ikusi ENC-108
Η Ikusi, συνεχίζοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση νέων προϊόντων, παρουσιάζει το ENC-108 με 8 εισόδους HDMI, τα σήματα των οποίων μπορούν να μετατραπούν σε 8 streams IP σε SPTS (unicast ή mult...
Fracarro PAS4117101
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου καλωδίου PAS4117101 της ιταλικής Fracarro. Πρόκειται για υψηλής ποιότητας ομοαξονικό καλώδιο εξωτερικού χώρου, με τριπλή θωράκιση, διάμετρο 6,...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιούνιος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουνίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδ...
UEFA EURO 2024 GERMANY
Η ώρα για το μεγαλύτερο αθλητικό ραντεβού της τετραετίας στην Ευρώπη έφτασε! Για έναν ολόκληρο μήνα, από 14 Ιουνίου έως 14 Ιουλίου, η καρδιά της ποδοσφαιρικής Ευρώπης θα χτυπάει στα γήπεδα της Γερ...
Η PartnerNET διανέμει αποκλειστικά τα προϊόντα της MaxHub σε Ελλάδα και Κύπρο
H PartnerNET παρουσιάζει την εταιρεία MaxHub, η οποία αναμένεται να επαναπροσδιορίσει τον χώρο των επικοινωνιών (communication) και της έξυπνης συνεργασίας (collaboration) για τις επιχειρήσεις. Με...
Octagon Spirit Pro
Η γερμανική Octagon διευρύνει την γκάμα των HDTV δεκτών της, παρουσιάζοντας τη version 2 του μοντέλου Spirit, τον Octagon Spirit Pro. Πρόκειται για έναν δέκτη IP με επίσημο λειτουργικό σύστημα And...
Ekselans MD HD Easy Twin 122013
Έναν ολοκαίνουργιο στην ελληνική αγορά ψηφιακό διαμορφωτή, που διαθέτει πολλές και σημαντικές καινοτομίες, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για τον MD HD Easy T...
SAT & ZAP, Ιούνιος 2024
Η πικρή αλήθεια είναι ότι το streaming τείνει να υποκαταστήσει και στους DXersτη δορυφορική λήψη ως μέθοδο zapping. Παρ’ όλα αυτά μπορείτε ακόμη να βρείτε κανάλια που δεν μεταδίδονται ιντερνετικά…...