Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
4 Δεκεμβρίου 2024 10:47
4 Δεκεμβρίου 2024 09:59
4 Δεκεμβρίου 2024 09:33
4 Δεκεμβρίου 2024 09:23
4 Δεκεμβρίου 2024 09:06
4 Δεκεμβρίου 2024 09:03
4 Δεκεμβρίου 2024 08:50
15 Φεβρουαρίου 2012 11:54
Σύγκρουση με την ελεύθερη TV
Γράφει: N.D
Η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης παραμένει χαμηλή περίπου 10% αφού δεν διαθέτουν ή δεν επιθυμούν όλα τα νοικοκυριά να πληρώσουν για να δουν τηλεόραση. Αυτό οφείλεται και στο γεγονός όλα αυτά τα χρόνια υπήρχε σκληρή σύγκρουση μεταξύ των συνδρομητικών δικτύων και των ελεύθερων σταθμών. Συνέβη το 9μηνο του 2000 όταν λειτούργησε η Alpha Digital και οι τιμές για τα δικαιώματα των ομάδων εκτινάχθηκαν στα ύψη, με το σπάσιμο των συμφωνιών της Multichoice. Συνεχίστηκε και τα επόμενα χρόνια όταν το ίδιο προϊόν αποτέλεσε διαμάχης μεταξύ των ιδιωτικών σταθμών και της ΕΡΤ. Με τα έσοδα της διαφήμισης είτε του ανταποδοτικού τέλους σε μια ενιαία αγορά, η μάχη για τα δικαιώματα του Champions League, με ΕΡΤ Forthnet, ΟΤΕ και Mega ήταν πολύ σκληρή.(media industry)
Η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης παραμένει χαμηλή περίπου 10% αφού δεν διαθέτουν ή δεν επιθυμούν όλα τα νοικοκυριά να πληρώσουν για να δουν τηλεόραση. Αυτό οφείλεται και στο γεγονός όλα αυτά τα χρόνια υπήρχε σκληρή σύγκρουση μεταξύ των συνδρομητικών δικτύων και των ελεύθερων σταθμών. Συνέβη το 9μηνο του 2000 όταν λειτούργησε η Alpha Digital και οι τιμές για τα δικαιώματα των ομάδων εκτινάχθηκαν στα ύψη, με το σπάσιμο των συμφωνιών της Multichoice. Συνεχίστηκε και τα επόμενα χρόνια όταν το ίδιο προϊόν αποτέλεσε διαμάχης μεταξύ των ιδιωτικών σταθμών και της ΕΡΤ. Με τα έσοδα της διαφήμισης είτε του ανταποδοτικού τέλους σε μια ενιαία αγορά, η μάχη για τα δικαιώματα του Champions League, με ΕΡΤ Forthnet, ΟΤΕ και Mega ήταν πολύ σκληρή.(media industry)