Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Συνδρομητικά κανάλια σχεδιάζει το YouTube
Η Google είναι έτοιμη να παρουσιάσει μία συνδρομητική υπηρεσία για το YouTube, για πρώτη φορά στην ιστορία του διάσημου βίντεο πόρταλ, ακόμα και μέσα σε αυτή την εβδομάδα. Αναμένεται ότι έως και 50 από τα δημοφιλέστερα κανάλια του YouTube θα υιοθετήσουν την συνδρομητική υπηρεσία, που θα ξεκινά από τα 1,99 δολάρια (1,52 ευρώ) το μήνα.
«Θέλουμε να δημιουργήσουμε μία συνδρομητική πλατφόρμα που θα φέρει ακόμα καλύτερο περιεχόμενο στο YouTube για να το απολαύσουν οι χρήστες μας και για δώσουμε το απαραίτητο όχημα στους συνεργάτες μας που θα φέρνει έσοδα από το περιεχόμενο τους, πέρα από τα διαφημιστικά και ενοικιαστικά μοντέλα που προσφέρουμε,» δήλωσε ένα εκπρόσωπος του YouTube.
Τα έσοδα από τις συνδρομές αναμένεται να χρηματοδοτήσουν νέα τηλεοπτικά σόου που θα προβάλλονται αποκλειστικά από το YouTube, όπως γίνεται με τις αντίστοιχες υπηρεσίες του Neflix και του LOVEFiLM.
Η διαφήμιση στο YouTube και στα ανταγωνιστικά βίντεο πόρταλ έχει αυξηθεί πολύ γρήγορα, αλλά παραμένει ένα κλάσμα των προϋπολογισμών της τηλεόρασης. Η διαφήμιση στα ψηφιακά μέσα θα αυξηθεί από τα 2,93 δισεκατομμύρια δολάρια στα 4,14 δισεκατομμύρια δολάρια το 2013, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της eMarketer, αλλά θα αντιπροσωπεύει μόλις το 2,4% του συνόλου των διαφημιστικών δαπανών.
Tη νέα συνδρομητική υπηρεσία του YouTube αναμένεται να υιοθετήσουν κανάλια όπως The Onion, το Howcast και το WWE.
Πηγή: advanced-television.com
Η Google είναι έτοιμη να παρουσιάσει μία συνδρομητική υπηρεσία για το YouTube, για πρώτη φορά στην ιστορία του διάσημου βίντεο πόρταλ, ακόμα και μέσα σε αυτή την εβδομάδα. Αναμένεται ότι έως και 50 από τα δημοφιλέστερα κανάλια του YouTube θα υιοθετήσουν την συνδρομητική υπηρεσία, που θα ξεκινά από τα 1,99 δολάρια (1,52 ευρώ) το μήνα.
«Θέλουμε να δημιουργήσουμε μία συνδρομητική πλατφόρμα που θα φέρει ακόμα καλύτερο περιεχόμενο στο YouTube για να το απολαύσουν οι χρήστες μας και για δώσουμε το απαραίτητο όχημα στους συνεργάτες μας που θα φέρνει έσοδα από το περιεχόμενο τους, πέρα από τα διαφημιστικά και ενοικιαστικά μοντέλα που προσφέρουμε,» δήλωσε ένα εκπρόσωπος του YouTube.
Τα έσοδα από τις συνδρομές αναμένεται να χρηματοδοτήσουν νέα τηλεοπτικά σόου που θα προβάλλονται αποκλειστικά από το YouTube, όπως γίνεται με τις αντίστοιχες υπηρεσίες του Neflix και του LOVEFiLM.
Η διαφήμιση στο YouTube και στα ανταγωνιστικά βίντεο πόρταλ έχει αυξηθεί πολύ γρήγορα, αλλά παραμένει ένα κλάσμα των προϋπολογισμών της τηλεόρασης. Η διαφήμιση στα ψηφιακά μέσα θα αυξηθεί από τα 2,93 δισεκατομμύρια δολάρια στα 4,14 δισεκατομμύρια δολάρια το 2013, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της eMarketer, αλλά θα αντιπροσωπεύει μόλις το 2,4% του συνόλου των διαφημιστικών δαπανών.
Tη νέα συνδρομητική υπηρεσία του YouTube αναμένεται να υιοθετήσουν κανάλια όπως The Onion, το Howcast και το WWE.
Πηγή: advanced-television.com