Skip to main content
17 Οκτωβρίου 2017 19:05

Συνέντευξη της Dilek Doyran, VP Com.Development και Country Manager Ελλάδος της Discovery Networks

Γράφει: N.D
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2F0daedfc7153cc0128cf19122fdaa9059 XL

Η Dilek Doyran, VP Commercial Development και Country Manager Ελλάδος της Discovery Networks,σε μια συνέντευξη για το δίκτυο που ηγείται στο χώρο της ψυχαγωγίας παγκοσμίως. Η κα Doyran μιλά για τα προγράμματα, τις επενδύσεις, τις νέες τεχνολογίες και τα πλάνα του ομίλου, ενώ δεν παραλείπει να αναφερθεί και στις εξελίξεις με την COSMOTE TV.   

1) Tι είναι αυτό που κάνει το Discovery Networks διαφορετικό από τα υπόλοιπα μεγάλα ψυχαγωγικά δίκτυα; Με άλλα λόγια, ποιοι είναι οι λόγοι για να επιλέξει κάποιος και συγκεκριμένα ένας Έλληνας, να είναι συνδρομητής του Discovery Networks;

Το Discovery, έχει ήδη 20 χρόνια παρουσία στην Ελλάδα με το Eurosport και 10 χρόνια με το Discovery.Όλα αυτά τα χρόνια, έχει χτίσει μια κληρονομιά για την οποία είμαστε πολύ περήφανοι, καθώς προσφέρει στο ελληνικό κοινό πρώτης τάξης κανάλια και προγράμματα υψηλής ποιότητας και παραγωγής. Κυρίως είμαστε περήφανοι που προσφέραμε, και συνεχίζουμε να προσφέρουμε, πρόσθετη αξία και ποικιλία στην ελληνική ιδιωτική τηλεόραση. Με ένα διαφορετικό και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο οκτώ (8) κορυφαίων διεθνών καναλιών που καλύπτουν τα ενδιαφέροντα διαφορετικών τύπου κοινού, το περιεχόμενό μας πραγματικά προσφέρει κάτι στον καθένα. Με το Discovery Channel και το Eurosport π.χ. το ανδρικό κοινό απολαμβάνει μια τεράστια ποικιλία προγραμμάτων, ενώ το TLC και το ID προσελκύουν το ενδιαφέρον του γυναικείου κοινού με ένα πλήρες και ποιοτικό πρόγραμμα.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που οι μακροχρόνιες συνεργασίες μας στην Ελλάδα μας επιτρέπουν, για μία ακόμα χρονιά, να συνεχίσουμε να προσφέρουμε αμέτρητες ώρες υψηλής ποιοτικής διασκέδασης στο ελληνικό κοινό μέσω του εντυπωσιακού και premium περιεχόμενου των προγραμμάτων μας. Και είμαστε ενθουσιασμένοι που από το 2018και έως το 2024, μέρος του προγράμματός μας, και συγκεκριμένα του Eurosport, θα περιλαμβάνει τη ζωντανή μετάδοση των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ελλάδα, τη γενέτειρα της Ολυμπιακής ιδέας.

2) Το Discovery Networks έχει μια ποικιλία καναλιών. Ανάμεσα στα προγράμματα που είναι διαθέσιμα στο χαρτοφυλάκιό σας, ποια είναι τα πιο επιτυχημένα παγκοσμίως και ποια έχουν την μεγαλύτερη επιτυχία στην Ελλάδα; Μπορείτε να διακρίνετε διαφορές στις προτιμήσεις του ελληνικού και του παγκόσμιου κοινού;

Στο Discovery Νetworks, επενδύουμε $2.5 δις κάθε χρόνο σε περιεχόμενο που είναι παγκοσμίως αγαπητό, το οποίο όμως ταιριάζει απόλυτα και στα τοπικά ενδιαφέροντα. Εστιάζουμε δηλαδή σε καθημερινά θέματα που αφορούν το σύνολο των θεατών ανά τον κόσμο, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από την αξιολόγηση που λαμβάνουμε από τους τηλεθεατές μας. Γνωρίζουμε π.χ. ότι τα πιο επιτυχημένα προγράμματά μας παγκοσμίως στο Discovery Channel, όπως το Gold Rush και το Fast n’ Loud, είναι εξίσου δημοφιλή και στο ελληνικό κοινό. Αντίστοιχα, στο TLC, τα βασικά προγράμματα που αφορούν σε γάμους και οικογενειακές ιστορίες ενδιαφέρουν εξίσου τους θεατές της κάθε χώρας, με διεθνείς παραγωγές όπως το Cake Boss και το Say Yes to the Dress να είναι ανάμεσα στις κορυφαίες προτιμήσεις. Το IDείναι ένα από τα κορυφαία και πιο επιτυχημένα μας brand και λαμβάνοντας υπόψη ότι η υψηλή ζήτηση για αληθινές ιστορίες εγκλημάτων συνεχίζεται αμείωτη, αναμένουμε ότι το εν λόγω κανάλι θα γίνει πολύ δημοφιλές και στους Έλληνες φαν.

Αν θέλαμε να παρουσιάσουμε τη διεθνή μας στρατηγική σε μία πρόταση, θα μπορούσαμε να πούμε ότι χτίζουμε το πρόγραμμά μας πάνω σε αποδεδειγμένα πολύ δυνατό και επιτυχημένο περιεχόμενο που έρχεται από την Αμερική (US-led content), πάντα σε ευθυγράμμιση με τοπικά προγράμματα που γνωρίζουμε ότι ανταποκρίνονται στο κοινό που απευθυνόμαστε κάθε φορά.

Συγκεκριμένα για την Ελλάδα, αυτό σημαίνει να εστιάσουμε και να υποστηρίξουμε το βασικό μας αθλητικό κανάλι, το Eurosport, και να επενδύσουμε σε αποκλειστικά δικαιώματα, όπως τα δικαιώματα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες , για τους οποίους επενδύσαμε €1.3 δις., για το Τένις και για την Ποδηλασία με στόχο να ικανοποιήσουμε την επιθυμία του ελληνικού κοινού για αθλητικό περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Γνωρίζουμε π.χ. ότι οι Έλληνες θεατές έχουν αρχίσει να δείχνουν μια ιδιαίτερη αγάπη για το Τένις, οπότε τους επόμενους μήνες, οι θεατές του Eurosport θα μπορούν να παρακολουθήσουν την έναρξη της σεζόν του Grand Slam με συνεχείς ζωντανές μεταδόσεις από το Australian Open τον Ιανουάριο.

3) Πρόσφατα ακούσαμε ότι το Discovery Networks δεν είναι διαθέσιμο στο Cosmote TV. Ποια είναι η θέση του Discovery Networks σχετικά και πως μπορούν οι Έλληνες τηλεθεατές να έχουν πρόσβαση στο πρόγραμμά σας; Ποια είναι τα πλάνα σας για την παραμονή σας στην ελληνική αγορά;

Παρά τις προσπάθειές μας, η Cosmote αποφάσισε να μην ανανεώσει το συμβόλαιό της και κατά συνέπεια οκτώ (8) από τα κανάλια μας συμπεριλαμβανομένων των Discovery Channel, TLC, ID και Eurosport αφαιρέθηκαν από την πλατφόρμα της στα τέλη Σεπτεμβρίου. Η αλήθεια είναι ότι από τότε έχουμε λάβει πολλά σχόλια από τους τηλεθεατές μας, οι οποίοι είναι απογοητευμένοι που τα κανάλια μας δεν είναι πλέον διαθέσιμα στην πλατφόρμα της Cosmote. Εμείς είμαστε ανοικτοί να ξανασυζητήσουμε το θέμα με την Cosmote όποτε το θελήσουν αλλά, εντωμεταξύ τα κανάλια μας και όλο το περιεχόμενο του προγράμματός μας είναι διαθέσιμο στο ελληνικό κοινό μέσω της πλατφόρμας της Nova και της Vodafone, καθώς επίσης και στο Eurosport Player, στο www.eurosportplayer.com. Επιπλέον, σύντομα θα έχουμε περισσότερα νέα σχετικά με την επένδυσή μας στην Ελλάδα, καθώς η αποστολή μας να φέρνουμε συνεχώς νέο και ποιοτικό περιεχόμενο σε όλο και περισσότερους ανθρώπους και περισσότερες οθόνες δεν σταματά!

4) Πρόσφατα παρουσιάσατε μια καμπάνια για τα προγράμματα που έρχονται στο Discovery Networks. Ποια είναι τα προγράμματα που προσφέρετε για τη νέα χειμερινή-ανοιξιάτικη περίοδο 2017-2018; Μπορείτε να μας πείτε ποια είναι εκείνα που πιστεύτε ότι θα κάνουν την μεγαλύτερη εντύπωση στο ελληνικό κοινό;

Η πρόσφατη επικοινωνιακή μας καμπάνια προσκαλούσε το ελληνικό κοινό «να κάνει τον κόσμο του μεγαλύτερο» με το νέο πρόγραμμα του Discovery Networks, καθώς συνεχίζουμε να κάνουμε σημαντικές επενδύσεις στο χαρτοφυλάκιό μας σε Discovery Channel, TLC και Eurosport, τόσο με εκπομπές lifestyle και αληθινών ιστοριών όσο και αθλητικών διοργανώσεων, με στόχο να ικανοποιούμε τους πιστούς μας Έλληνες φαν!

Στο Discovery Channel, ανυπομονούμε για την πρεμιέρα της νέας θεματικής σειράς Escobar’s Millions,τον επόμενο μήνα. Η σειρά ντοκιμαντέρθα αποτελείται από 6 μέρη, θα κάνει πρεμιέρα την Κυριακή 26 Νοεμβρίου στις 23:00,. Θα αποκαλύπτει την αλήθεια για το διάσημο Κολομβιανό έμπορο ναρκωτικών Pablo Escobar, και θα ακολουθεί την έρευνα για το χαμένο του θησαυρό.

Στο TLC, το κανάλι που μοιράζεται αυθεντικές, ανθρώπινες ιστορίες και μοναδικές στιγμές κάνοντας το κοινό να επιστρέφει ξανά και ξανά, ανυπομονούμε για την πρεμιέρα του Spouse House στις 5 Νοέμβριου στις 22:00. Πρόκειται για ένα τολμηρό πείραμα αγάπης, το οποίο θα παρακολουθεί 7 single άνδρες και 7 single γυναίκες που θα μετακομίσουν στο ίδιο σπίτι αναζητώντας όλοι το ίδιο πράγμα, τον γάμο. Ποιος, όμως είναι αυτός που θα αρραβωνιαστεί πρώτος;

Όσον αφορά στο Eurosport, τον Φεβρουάριο του 2018, θα έχει ζωντανές μεταδόσεις από την απόλυτη διοργάνωση των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων στο Pyeongchang, ένα αθλητικό γεγονός που ανεβάζει στα ύψη την αδρεναλίνη του συναγωνισμού μεταξύ των αθλητών και των θεατών.

5) Πρόσφατα, το Eurosport πήρε τα δικαιώματα αναμετάδοσης των Ολυμπιακών Αγώνων για την περίοδο 2018 – 2024, καταβάλλοντας EUR 1.3 δις. Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για τη σπουδαιότητα αυτής της συμφωνίας και τι σημαίνει αυτό για τους λάτρεις των σπορ;

Ήταν μια ιστορική μέρα για εμάς, όταν το Discovery ανακοίνωσε τον Ιούνιο του 2015 ότι εξασφάλισε τα δικαιώματα των Ολυμπιακών Αγώνων. Το Eurosport είναι το νούμερο ένα κανάλι για αθλητικά στην Ευρώπη, καθώς συνδέει τους φαν με τις μεγαλύτερες διοργανώσεις, αθλητές και ομάδες, ικανοποιώντας την επιθυμία τους για κορυφαία και συναρπαστικά αθλητικά γεγονότα.

Ως το νέο «σπίτι» των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη, το Eurosport θέλει να προσφέρει την απόλυτη εμπειρίατηλεθέασης, προβάλλοντας τους Αγώνες σε περισσότερους ανθρώπους και περισσότερες οθόνες από ποτέ.

Είτε από την τηλεόραση, είτε σε streaming από το κινητό ήτο tablet, είτε στο computer μέσω του Eurosport Player, το Eurosport απευθύνεται με πρωτοποριακές υπηρεσίες και συναρπαστικό τρόπο σε όλους, και ακόμα περισσότερο στανέα και δυναμικάκοινά, αναδεικνύοντας για τους θεατές του τις ανθρώπινες ιστορίες φιλοδοξίας και θυσιών που οδηγούν στην επίτευξη στόχων και μοναδικών κατορθωμάτων, καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους.

Με τις νέες τεχνολογίες, όπως το VR και το 4K που είναι διαθέσιμες όπου υπάρχει ζήτηση, το Eurosport θα επανακαθορίσει την εμπειρία προβολής και θα φέρει τους θεατές πιο κοντά σε κάθε λεπτό δράσης μέσα από τα μάτια των αθλητών. Επιπλέον, χάρη στις πρωτοποριακές συνεργασίες του με τοπικούς ραδιοτηλεοπτικούς φορείς -όπως η πρόσφατη συνεργασία με τη Vodafone που θα τους παρουσιάσει τις καλύτερες στιγμές από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2018 στο Eurosport– υλοποιούμε την αποστολή μας που είναι να προσφέρουμε ευρεία πρόσβαση στους θεατές σε όλη την Ελλάδα. Πολύ σύντομα θα έχουμε και νέες ανακοινώσεις για τη στρατηγική μας στην Ελλάδα αναφορικά με τους Ολυμπιακούς Αγώνες, τις οποίες ανυπομονούμε να μοιραστούμε με τους Έλληνες θεατές μας.

πηγή: news247.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Ενισχυτής κεραίας U35Auto
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα περιγράψουμε σε αυτό το τεύχος τους ενισχυτές κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι ενισχυτές με ακροδέκτες ...
TP-Link EAP683 UR AX6000
Το TP-Link Omada EAP683 UR ξεχωρίζει ως μια αξιόπιστη λύση στην κατηγορία των συσκευών δικτύου, συνδυάζοντας συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας, προηγμένη ασφάλεια και απρόσκοπτη διαχείριση δικτύου. Μ...
Ikusi ENC-108
Η Ikusi, συνεχίζοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση νέων προϊόντων, παρουσιάζει το ENC-108 με 8 εισόδους HDMI, τα σήματα των οποίων μπορούν να μετατραπούν σε 8 streams IP σε SPTS (unicast ή mult...
Redline S30 HEVC
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου δέκτη της Redline, S30 HEVC. Πρόκειται για έναν οικονομικό δέκτη Full HD που είναι εξοπλισμένος με DVB-T2 tuner και υποστηρίζει συμπίεση H.265...
Ikusi IKUGaF
Η Ikusi καλύπτει με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες τηλεοπτικής αναμετάδοσης προγραμμάτων, με τα έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUGaF που διαθέτει για τα Gap Fillers. Τα έτοιμα πακέτα IKUGaF είνα...
ANGA PS series
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή σειράς ποιοτικών κεραιών ANGA. Πρόκειται για τη σειρά PS, η οποία περιλαμβάνει εξωτερικές και εσωτερικές κεραίες που είναι κατάλληλες για επίγε...
Amiko MIRA X-4200
Ο Amiko MiraX HiS-4200 είναι ένας κορυφαίος Linux 4K UHD media streamer, που σας επιτρέπει να απολαμβάνετε τα αγαπημένα σας προγράμματα σε 4K UHD. Αυτός ο media streamer υποστηρίζει μεταξύ άλλων τ...
KAL KL-60
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου τηλεχειριστηρίου KL-60. Πρόκειται για ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο 4:1, το οποίο προγραμματίζεται μέσω μονάδας υπέρυθρων από τ...
Promax ATLaS NG
Η Promax έχει δημιουργήσει μία σειρά εκπαιδευτικών video για τον κορυφαίο αναλυτή φάσματος ATLaS NG. Στα συγκεκριμένα video, περιγράφονται όλες οι λειτουργίες του αναλυτή, καθώς και ο τρόπος που δ...
SatLink COL5141A
Ο κωδικοποιητής COL5141A 4 σε 1 της SatLink είναι μια επαγγελματική συσκευή κωδικοποίησης και πολυπλεξίας ήχου και video με ισχυρή λειτουργικότητα. Διαθέτει διεπαφές εισόδου 4 καναλιών CVBS video ...
AVM FRITZ!DECT 350
Προσαρμόστε το FRITZ!DECT 350 σε πόρτες ή παράθυρα και αμέσως θα ανιχνεύσει αν είναι ανοικτά ή κλειστά. Αποτελώντας έναυσμα για την επακόλουθη λειτουργία προϊόντων FRITZ!DECT και συμβατών συσκευών...
KAL K-320
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του K-320, ενός ασύρματου ανιχνευτή κίνησης υποδοχής με εμβέλεια ανίχνευσης κίνησης 3 έως 7 μέτρων και γωνία κάλυψης 100°. Είναι ιδανικός για τη...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Ιουλίου 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουλίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδ...
Διανομή σήματος HDMI στο σπίτι
Για τη θέαση τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής ανάλυσης μέσω ενός δέκτη, IPTV Box, αποκωδικοποιητή συνδρομητικής πλατφόρμας ή οποιασδήποτε άλλης εξωτερικής πηγής, απαιτείται μόνο η σύνδεσή τους στην...
CRETA ELECTRONIX 2024
Μετά την τεράστια επιτυχία των κλαδικών εκθέσεων Salonica Electronix 2023 και Athens Electronix 2024, που πραγματοποιήθηκαν για τρίτη φορά σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, αντίστοιχα, και έσπασαν κάθε ρε...
Fracarro D-Matrix 4S FTA
Την πιο πρόσφατη μονάδα της οικογένειας των Headend της ιταλικής Fracarro, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το D-Matrix 4S FTA, ένα Compact Headend που έρχε...
Amiko MIRA X-4200
Ένα νέο μοντέλο της σειράς OTT της Amiko δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το MIRA X-4200, ένα Set-Top Box που βασίζεται σε λειτουργικό σύστημα Linux και προ...
Sat & Zap, Ιούλιος 2024
Αρκετά νέα κανάλια στις 28 ανατολικά, ενώ και πάλι το Ιράν εμφανίζεται με νέα κανάλια εξωτερικού, μη εγκεκριμένα φυσικά από το θεοκρατικό καθεστώς… Al Mayadeen HD Hot Bird 13G – 13 East 11....