Skip to main content
1 Μαρτίου 2021 13:55

Συνεργασία Red Bull Racing και Ansys για Fast-Track Race Winning Design

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2F651b30085b46e3e23a658dc06c4223c2 XL

Η Red Bull Racing χρησιμοποιεί πρωτοποριακές λύσεις προσομοίωσης της Ansys (NASDAQ: ANSS) και ένα εξαιρετικά προηγμένο σύστημα διαχείρισης δεδομένων υλικών, για την ταχεία ανάπτυξη των αγωνιστικών αυτοκινήτων της Formula 1. Με βάση την 13ετή σχέση τους ως συνεργάτες στην καινοτομία, η Red Bull Racing και η Ansys…

Οι κορυφαίες στον τομέα ψηφιακές τεχνολογίες της Ansys, μειώνουν το μηχανολογικό κόστος, περιορίζοντας σημαντικά τον χρόνο ανάπτυξης των αγωνιστικών αυτοκινήτων

●  Η Red Bull Racing επιλέγει την Ansys για τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης, καθώς ξεκινά για την ομάδα η αγωνιστική περίοδος του 2021

●  Η ανανεωμένη συνεργασία βοηθά τους μηχανικούς της ομάδας να δημιουργήσουν σχέδια υψηλότερης απόδοσης ταχύτερα, εξοπλίζοντας τους με ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό

Η Red Bull Racing χρησιμοποιεί πρωτοποριακές λύσεις προσομοίωσης της Ansys (NASDAQ: ANSS) και ένα εξαιρετικά προηγμένο σύστημα διαχείρισης δεδομένων υλικών, για την ταχεία ανάπτυξη των αγωνιστικών αυτοκινήτων της Formula 1. Με βάση την 13ετή σχέση τους ως συνεργάτες στην καινοτομία, η Red Bull Racing και η Ansys συνεχίζουν να αυξάνουν την παραγωγικότητα και να μειώνουν τον χρόνο σχεδιασμού, βοηθώντας τους μηχανικούς να δημιουργούν σε μικρότερο χρόνο καλύτερα αυτοκίνητα.

Διαθέτοντας λίγες μέρες για προγραμματισμό μεταξύ των αγώνων, η ομάδα μηχανικών της Red Bull Racing πρέπει να λειτουργεί μέσα σε στενά χρονικά περιθώρια ανάπτυξης και εξέλιξης της αεροδυναμικής των αγωνιστικών αυτοκινήτων, έχοντας ως στόχο να αφαιρέσει δευτερόλεπτα από τους αγωνιστικούς χρόνους. Η ομάδα βασίζεται στο σύστημα Ansys® Fluent®και υποστηρίζει λύσεις υπολογιστικής  ρευστοδυναμικής Ansys (CFD), οι οποίες βοηθούν τους μηχανικούς της ομάδας να βελτιώσουν τον σχεδιασμό αεροδυναμικών εφαρμογών για κάθε πίστα αγώνων. Επιτρέπει έτσι περισσότερες δοκιμές και βελτιστοποιήσεις στον εικονικό κόσμο, πριν αυτές εφαρμοστούν στην πραγματικότητα. Η αυτοματοποιημένη ροή εργασίας Fluent, λειτουργεί ως βασικό στοιχείο της εικονικής αεροδυναμικής σήραγγας της ομάδας για την εκτέλεση εξωτερικών αεροδυναμικών προσομοιώσεων και της επιτρέπει να αναπτύξει το κύκλωμα αερόψυξης του πλαισίου, ώστε να υποστηρίξει τη Honda Power Unit να επιτύχει τη βέλτιστη απόδοση.

Επιπλέον, οι μηχανικοί αξιοποιούν το Ansys® Granta MI, ένα ολοκληρωμένο, μοναδικό σύστημα διαχείρισης δεδομένων, που τους επιτρέπει να επιλέγουν γρήγορα τα κατάλληλα υλικά, να μειώνουν τα σφάλματα και να προάγουν την ομαδική συνεργασία. Η ομάδα εξαρτάται επίσης από το Ansys® LS-DYNA®  για να ορίσει τις συνθήκες σύγκρουσης των αυτοκινήτων προσομοιώνοντας και συσχετίζοντας τις επιπτώσεις με αυτές των πραγματικών δοκιμών, μειώνοντας σημαντικά την ανάγκη για φυσικές δοκιμές.

«Η ψηφιακή προσομοίωση είναι ο πυρήνας της ταχείας διαδικασίας σχεδιασμού της Red Bull Racing και η επέκταση της συνεργασίας καινοτομίας με την Ansys διασφαλίζει ότι η ομάδα μας θα συνεχίσει να επωφελείται από την καλύτερη τεχνολογία προσομοίωσης του τομέα», δήλωσε ο Matt Cadieux, chief information officer της Red Bull Racing. “Ως ομάδα, πιέζουμε πάντα τους συνεργάτες καινοτομίας να μας παρέχουν τα πιο σύγχρονα εργαλεία έναντι του ανταγωνισμού για να μεγιστοποιήσουμε τις επιδόσεις της ομάδας στο δρόμο. Ενσωματώνοντας την τεχνολογία της Ansys στις διαδικασίες σχεδιασμού, η ομάδα μας αναπροσαρμόζει τον αεροδυναμικό σχεδιασμό πολύ πιο γρήγορα, δίνοντάς μας το πλεονέκτημα στην πίστα έναντι του ανταγωνισμού. “

«Ο εξαιρετικά περιορισμένος χρόνος μεταξύ των αγώνων για να ξεπεραστούν τα περίπλοκα σχεδιαστικά ζητήματα αεροδυναμικής, δημιουργεί σημαντικά εμπόδια για την ανάπτυξη βελτιωμένων αυτοκινήτων της Formula 1», δήλωσε ο Shane Emswiler, ανώτερος αντιπρόεδρος της Ansys. «Ανανεώνοντας τη μακροχρόνια συνεργασία μας με την Red Bull Racing, οι μηχανικοί της ομάδας θα συνεχίσουν να βασίζονται στις λύσεις προσομοίωσης υψηλής πιστότητας της Ansys για να επιταχύνουν τη σχεδίαση αγωνιστικών αυτοκινήτων που συνεχώς ξεπερνούν και έχουν καλύτερες επιδόσεις από τον ανταγωνισμό.”

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

TP-Link EAP623-Outdoor HD AX1800
Το EAP623-Outdoor HD είναι ένα Access Point εξωτερικού χώρου από τη σειρά EAP της TP-Link, που υποστηρίζει το πρότυπο Wi-Fi 6 με μέγιστη ταχύτητα μετάδοσης δεδομένων έως και 1,8Gbps (574Mbps στα 2...
Prolink Patch cord PF207-1000
Το Patch cord PF207-1000 της Prolink είναι ένα υψηλής ποιότητας καλώδιο δικτύου UTP CAT7 με μήκος 10m, το οποίο υποστηρίζει αστραπιαίες ταχύτητες μετάδοσης δεδομένων που μπορούν να φτάσουν έως τα ...
Μέτρηση Link Margin με τη χρήση πεδιομέτρων Promax
Το Link Margin είναι μια μέτρηση που δείχνει πόσο MER μπορεί να χάσει ένα ψηφιακό κανάλι πριν καταστεί αδύνατο να «κλειδώσει». Αυτό συμβαίνει όταν η μέτρηση Link Margin είναι ίση, πολύ κοντά ή κάτ...
Teletek MV series
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή της σειράς πολυδιακοπτών MV της Teletek. Διαθέτει μεγάλη γκάμα επιλογών, με εισόδους για σήματα που καλύπτουν το πλήρες φάσμα 1, 2 και 4 δορυφόρων, με ...
Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G
Οι πιο ισχυρές επίγειες κεραίες της Ikusi είναι τα μοντέλα FlasHD και συγκεκριμένα τα HDTF-C48V & HDTF-C48G σε πράσινο και γκρι. Με αξιόλογα χαρακτηριστικά και ισχυρή απόρριψη υψηλότερων συχνο...
ANGA HD5000T2-H.265
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή του επίγειου ψηφιακού δέκτη HD5000T2-H.265 της ANGA. Πρόκειται για έναν δέκτη Full HD που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις τηλεοράσεις υψηλ...
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Magic Panel κεραία νέας τεχνολογίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή της Magic Panel, της πιο μικρής κεραίας με τη μεγαλύτερη απολαβή. Πρόκειται για μια εξελιγμένη επίπεδη κεραία. Οι επίπεδες ...
TP-Link SG6428X & SG6654X
Τα SG6428X και SG6654X είναι δύο υψηλής απόδοσης επαγγελματικά switches επιπέδου L3 της TP-Link, τα οποία διαθέτουν πλεονάζουσες μονάδες τροφοδοσίας και προσφέρουν γρήγορες ενσύρματες ταχύτητες 10...
DiGiVIEW DV-512
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή του DiGiVIEW DV-512. Πρόκειται για ένα σετ που περιλαμβάνει ενισχυτή κεραίας ιστού για αναλογικά και ψηφιακά κανάλια VHF/UHF, καθώς και τροφοδοτ...
Ikusi Flow
Το Ikusi Flow smart Headend της ισπανικής Ikusi, λειτουργεί ήδη σε εκατοντάδες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα και δεκάδες χιλιάδες στο εξωτερικό, καθώς αποτελεί ένα υπόδειγμα τεχνολογίας διανομ...
Amiko WLN-851 & WLN-881
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή των Wi-Fi USB sticks WLN-851 και WLN-881 της Amiko. Το WLN-851 είναι σε μορφή mini USB adapter, ενώ το WLN-881 έχει περιστρεφόμενη εξωτερική κεραία. Πρ...
Promax RANGER Neo
Τα πεδιόμετρα RANGER Neo της Promax παρέχουν μετρήσεις για την κατανόηση, τον εντοπισμό και τη διόρθωση των προβλημάτων που αναδύονται στα multicast τηλεοπτικά δίκτυα μέσω IP (IPTV), τα οποία χρησ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Οκτωβρίου 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Οκτωβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report” Το νέο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το πε...
Latency: Τι είναι και πώς επηρεάζει την ποιότητα της σύνδεσης στο internet
Όλοι όσοι χρησιμοποιούμε το internet για πλοήγηση σε ιστοσελίδες, live streaming, online gaming, video διάσκεψη ή οτιδήποτε άλλο, ενδέχεται να αντιμετωπίσουμε προβλήματα με καθυστέρηση, αργή απόκρ...
Future Of Media 2024 – FOM24
Ανανεώσαμε φέτος το ραντεβού μας με την Future Of Media, μία εκδήλωση - γιορτή για τις νέες τεχνολογίες και τους ανθρώπους της! Η φετινή FOM αποτέλεσε εξαιρετική ευκαιρία και για μία επιπλέον γιορ...
Sat & Zap, Οκτώβριος 2024
Όλο και σπανιότερα στο δορυφορικό τόξο τα ελεύθερα ευρωπαϊκά κανάλια, σε αντίθεση με τα ασιατικά και αφρικανικά. Απ’ όσα ακούμε και οι ελληνικές πλατφόρμες προσανατολίζονται να περάσουν σταδιακά σ...