Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Συνεργασία Sony-Siemens για headset με dual 4k OLED μικροοθόνες
Η Sony κυκλοφόρησε το PS VR2 στα τέλη του 2022 για gaming και τώρα ανακοίνωσε ένα headset μικτής πραγματικότητας για δουλειά. Αυτό δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Siemens και απευθύνεται σε «δημιουργούς spatial περιεχομένου». Αυτό σημαίνει πως θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε οτιδήποτε, από το σχεδιασμό προϊόντων μέχρι την παραγωγή ταινιών.
Το headset διαθέτει δύο μικροοθόνες OLED τύπου 1.3 με ανάλυση 4K και κάλυψη 96% DCI-P3. Ο επεξεργαστής είναι Snapdragon XR2+ Gen 2 που ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα. Το σύστημα υποστηρίζει τη “διαίρεση απόδοσης”, η οποία μοιράζει τον υπολογιστικό φόρτο εργασίας μεταξύ της οθόνης που τοποθετείται στην κεφαλή και των υπολογιστών για να επιτύχει σταθερό ρυθμό καρέ κατά την απόδοση μεγάλων μοντέλων 3D. Η Sony υπόσχεται ότι το headset μπορεί να βλέπει μια «ρεαλιστική απόδοση υφών τρισδιάστατων αντικειμένων και εκφράσεων προσώπου ανθρώπινων χαρακτήρων» σε πραγματικό χρόνο.
Η wSpatial παρακολούθηση γίνεται με χρήση έξι καμερών και αισθητήρων, οι οποίοι παρέχουν επίσης λειτουργία προβολής βίντεο, επιτρέποντας στο headset να αναμειγνύει εικονικά αντικείμενα στον πραγματικό κόσμο.
Το headset συνοδεύεται από δύο ενδιαφέροντα controller – το ένα μοιάζει με δαχτυλίδι και επιτρέπει το χειρισμό τρισδιάστατων αντικειμένων ενώ το άλλο είναι ένας ακριβής δείκτης που βοηθά επίσης τους σχεδιαστές να δημιουργούν και να χειρίζονται εικονικά αντικείμενα. Το headset θα ενσωματώσει το λογισμικό NX Immersive Designer της Siemens.
Η Sony σχεδίασε το headset για εκτεταμένη χρήση, με ισορροπία και άνεση. Το μπροστινό μέρος του headset μπορεί επίσης να ανατραπεί για να επιτρέψει στους χρήστες να εστιάσουν στον πραγματικό κόσμο χωρίς να αφαιρέσουν ολόκληρο το headset.
Το wearable θα γίνει διαθέσιμο κάποια στιγμή αργότερα φέτος και ακόμα δεν υπάρχει κάποια πληροφορία για την τιμή.
Πηγή: https://techblog.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 12/1/2024)