Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Τα έσοδα από τις τηλεοπτικές συνδρομές ξεπερνούν αυτά από τις διαφημίσεις
Τα έσοδα από τις συνδρομές σε τηλεοπτικά πακέτα ξεπέρασαν για πρώτη φορά αυτά που προέρχονται από τις διαφημίσεις, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση για τις διεθνείς τηλεοπτικές αγορές που έδωσε στην δημοσιότητα η IDATE. Η έκθεση δείχνει ότι οι συνδρομές αποτελούν το 48% των εσόδων για το 2010, ενώ οι διαφημίσεις δίνουν το 43%. Οι αναλυτές αναφέρουν ότι για τα αμέσως επόμενα χρόνια τα ποσοστά αυτά θα παραμείνουν λίγο ή πολύ σταθερά. Η ολική αξία του τηλεοπτικού επιχειρησιακού τομέα παγκοσμίως πλησίασε τα €289 δισεκατομμύρια, μία αύξηση 7,1% σε σχέση με το 2009, μία ένδειξη ότι ο τηλεοπτικός τομέας βρίσκεται ξανά σε άνοδο, μετά από ένα έτος στασιμότητας. Οι ΗΠΑ παραμένουν η μεγαλύτερη τηλεοπτική αγορά, με έσοδα που φτάνουν τα €103 δισεκατομμύρια για το 2010, μία εντυπωσιακή αύξηση 4,5% αν ληφθεί υπόψη η γενική κατάσταση της αμερικανικής οικονομίας, σε αντιπαράθεση μάλιστα με την αύξηση του μόλις 0,7% της προηγούμενης χρονιάς. Η δεύτερη μεγαλύτερη τηλεοπτική αγορά είναι η ευρωπαϊκή, με έσοδα €84 δισεκατομμυρίων για το 2010, αύξηση 6,6% σε σχέση με το 2009. Από αυτήν την αγορά το 50% ανήκει σε τρεις μεγάλες ευρωπαϊκές τηλεοπτικές αγορές, δηλαδή στην Γερμανική, Γαλλική και Βρετανική. Οι αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού είχαν αύξηση 9,1% για το 2010 (με κύριους συντελεστές τις αγορές της Κίνας και Ινδίας) ενώ η Λατινική Αμερική σημείωσε μία αύξηση 12,8%, με μερίδιο όμως μόλις 7,8% της παγκόσμιας αγοράς.
Πηγή: rapidtvnews.com
Τα έσοδα από τις συνδρομές σε τηλεοπτικά πακέτα ξεπέρασαν για πρώτη φορά αυτά που προέρχονται από τις διαφημίσεις, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση για τις διεθνείς τηλεοπτικές αγορές που έδωσε στην δημοσιότητα η IDATE. Η έκθεση δείχνει ότι οι συνδρομές αποτελούν το 48% των εσόδων για το 2010, ενώ οι διαφημίσεις δίνουν το 43%. Οι αναλυτές αναφέρουν ότι για τα αμέσως επόμενα χρόνια τα ποσοστά αυτά θα παραμείνουν λίγο ή πολύ σταθερά. Η ολική αξία του τηλεοπτικού επιχειρησιακού τομέα παγκοσμίως πλησίασε τα €289 δισεκατομμύρια, μία αύξηση 7,1% σε σχέση με το 2009, μία ένδειξη ότι ο τηλεοπτικός τομέας βρίσκεται ξανά σε άνοδο, μετά από ένα έτος στασιμότητας. Οι ΗΠΑ παραμένουν η μεγαλύτερη τηλεοπτική αγορά, με έσοδα που φτάνουν τα €103 δισεκατομμύρια για το 2010, μία εντυπωσιακή αύξηση 4,5% αν ληφθεί υπόψη η γενική κατάσταση της αμερικανικής οικονομίας, σε αντιπαράθεση μάλιστα με την αύξηση του μόλις 0,7% της προηγούμενης χρονιάς. Η δεύτερη μεγαλύτερη τηλεοπτική αγορά είναι η ευρωπαϊκή, με έσοδα €84 δισεκατομμυρίων για το 2010, αύξηση 6,6% σε σχέση με το 2009. Από αυτήν την αγορά το 50% ανήκει σε τρεις μεγάλες ευρωπαϊκές τηλεοπτικές αγορές, δηλαδή στην Γερμανική, Γαλλική και Βρετανική. Οι αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού είχαν αύξηση 9,1% για το 2010 (με κύριους συντελεστές τις αγορές της Κίνας και Ινδίας) ενώ η Λατινική Αμερική σημείωσε μία αύξηση 12,8%, με μερίδιο όμως μόλις 7,8% της παγκόσμιας αγοράς.
Πηγή: rapidtvnews.com