Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Τα Πορτογαλικά «πακέτα» δεν αντιμετωπίζουν κρίση.
Οι πάροχοι των Πορτογαλικών ψηφιακών τηλεοπτικών μπουκέτων δείχνουν να αντιμετωπίζουν την κρίση χωρίς μεγάλες οικονομικές δυσκολίες, σε αντίθεση με την κρίση στις υπόλοιπες αγορές της χώρας. Σύμφωνα με την τελευταία ανάλυση του τοπικού φορέα τηλεπικοινωνιών Anacom η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης αύξησε κατά 14000 τον αριθμό των πελατών της το τελευταίο τρίμηνο και κατά 63000 το τελευταίο δωδεκάμηνο. Η αύξηση οφείλεται αποκλειστικά (σύμφωνα με την αναφορά) στις αγορές του adsl και των οπτικών ινών σε βάρος της δορυφορικής και της καλωδιακής λήψης. Παρόλα αυτά η καλωδιακή συνεχίζει να αποτελεί την πρώτη τεχνολογία που επιλέγεται στην χώρα για την διανομή υπηρεσιών ελεύθερης τηλεόρασης (περίπου 45.6% του συνόλου), ακολουθούμενη από το adsl (20.5%), την δορυφορική (20.1%) και τις οπτικές ίνες (13.8%). Χωρίς έκπληξη, οι δύο βασικοί πάροχοι συνδρομητικής τηλεόρασης Zon και Meo μοιράζονται την συνδρομητική αγορά με ποσοστά 49% και 40.4% αντίστοιχα. Ένα τελευταίο ενδιαφέρον στοιχείο: Το 59.7% των πορτογάλων πελατών συνδρομητικής τηλεόρασης είναι πελάτες 3play/4play η ακόμη και 5play, δηλαδή τουλάχιστον 3 υπηρεσιών μαζί!
Πηγή: http://www.telesatellite.comΟι πάροχοι των Πορτογαλικών ψηφιακών τηλεοπτικών μπουκέτων δείχνουν να αντιμετωπίζουν την κρίση χωρίς μεγάλες οικονομικές δυσκολίες, σε αντίθεση με την κρίση στις υπόλοιπες αγορές της χώρας. Σύμφωνα με την τελευταία ανάλυση του τοπικού φορέα τηλεπικοινωνιών Anacom η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης αύξησε κατά 14000 τον αριθμό των πελατών της το τελευταίο τρίμηνο και κατά 63000 το τελευταίο δωδεκάμηνο. Η αύξηση οφείλεται αποκλειστικά (σύμφωνα με την αναφορά) στις αγορές του adsl και των οπτικών ινών σε βάρος της δορυφορικής και της καλωδιακής λήψης. Παρόλα αυτά η καλωδιακή συνεχίζει να αποτελεί την πρώτη τεχνολογία που επιλέγεται στην χώρα για την διανομή υπηρεσιών ελεύθερης τηλεόρασης (περίπου 45.6% του συνόλου), ακολουθούμενη από το adsl (20.5%), την δορυφορική (20.1%) και τις οπτικές ίνες (13.8%). Χωρίς έκπληξη, οι δύο βασικοί πάροχοι συνδρομητικής τηλεόρασης Zon και Meo μοιράζονται την συνδρομητική αγορά με ποσοστά 49% και 40.4% αντίστοιχα. Ένα τελευταίο ενδιαφέρον στοιχείο: Το 59.7% των πορτογάλων πελατών συνδρομητικής τηλεόρασης είναι πελάτες 3play/4play η ακόμη και 5play, δηλαδή τουλάχιστον 3 υπηρεσιών μαζί!