Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ταχύτερα θα προβάλλονται στην Ευρώπη αμερικανικές τηλεοπτικές σειρές
Η ταχύτερη διεθνής προβολή των τηλεοπτικών παραγωγών θα αποδειχθεί ιδιαίτερα σημαντική για τις τηλεοπτικές επιχειρήσεις παγκοσμίως. Οι νέες τεχνολογίες και ο φόβος της πειρατείας αλλάζουν ένα αρκετά παλιό επιχειρηματικό μοντέλο.
Το θρίλερ του NBC “The Event” μόλις 24 ώρες μετά την πρεμιέρα του στις ΗΠΑ προβλήθηκε και στην Ιταλία. Μέσα σε 48 ώρες μεταδόθηκε στην Πολωνία, ενώ μέσα σε μια εβδομάδα προβλήθηκε στην Αυστραλία, την Ισλανδία, τη Νότια Αφρική και τη Σουηδία. Αυτό είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, σχεδιασμένο για υψηλού προφίλ σόου, όπως και για αυτά που διατρέχουν κίνδυνο πειρατείας , είπε ο παραγωγός της σειράς “Medium” και του θρίλερ “The Event”, Steve Stark, σε μία σημαντική ομιλία του στο φεστιβάλ κινηματογράφου στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, όπως ανέφερε η διαδικτυακή πύλη «Variety», την Τετάρτη. Ο βαθμός με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες και οι πλατφόρμες διανομής περιεχομένου αλλάζουν το επιχειρηματικό μοντέλο αντανακλάται στην αυξημένη χρήση του διαδικτύου για την προβολή των διαφημιστικών teaser των σειρών, όπως για παράδειγμα έγινε με την χρήση του Twitter για την διαφήμιση του “The Event”, αλλά ταυτόχρονα προκύπτουν οικονομικές και λογιστικές δυσκολίες, όπως αυτή του άμεσου μεταγλωτισμού και υποτιτλισμού του περιεχομένου, που πρέπει όμως να ξεπεραστούν.
Πηγή: Variety.com
Η ταχύτερη διεθνής προβολή των τηλεοπτικών παραγωγών θα αποδειχθεί ιδιαίτερα σημαντική για τις τηλεοπτικές επιχειρήσεις παγκοσμίως. Οι νέες τεχνολογίες και ο φόβος της πειρατείας αλλάζουν ένα αρκετά παλιό επιχειρηματικό μοντέλο.
Το θρίλερ του NBC “The Event” μόλις 24 ώρες μετά την πρεμιέρα του στις ΗΠΑ προβλήθηκε και στην Ιταλία. Μέσα σε 48 ώρες μεταδόθηκε στην Πολωνία, ενώ μέσα σε μια εβδομάδα προβλήθηκε στην Αυστραλία, την Ισλανδία, τη Νότια Αφρική και τη Σουηδία. Αυτό είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο, σχεδιασμένο για υψηλού προφίλ σόου, όπως και για αυτά που διατρέχουν κίνδυνο πειρατείας , είπε ο παραγωγός της σειράς “Medium” και του θρίλερ “The Event”, Steve Stark, σε μία σημαντική ομιλία του στο φεστιβάλ κινηματογράφου στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, όπως ανέφερε η διαδικτυακή πύλη «Variety», την Τετάρτη. Ο βαθμός με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες και οι πλατφόρμες διανομής περιεχομένου αλλάζουν το επιχειρηματικό μοντέλο αντανακλάται στην αυξημένη χρήση του διαδικτύου για την προβολή των διαφημιστικών teaser των σειρών, όπως για παράδειγμα έγινε με την χρήση του Twitter για την διαφήμιση του “The Event”, αλλά ταυτόχρονα προκύπτουν οικονομικές και λογιστικές δυσκολίες, όπως αυτή του άμεσου μεταγλωτισμού και υποτιτλισμού του περιεχομένου, που πρέπει όμως να ξεπεραστούν.
Πηγή: Variety.com