To 53% των Αμερικανών πιστεύει ότι οι mobile συσκευές θα αντικαταστήσουν τις τηλεοράσεις
Μία έρευνα της Irdeto που δόθηκε στη δημοσιότητα στην έκθεση CES 2014 του Λας Βέγκας, η οποία ασχολείται με τις προτιμήσεις των καταναλωτών που αφορούν την παρακολούθηση της τηλεόρασης και του βίντεο, αποκάλυψε ότι το 53% των αμερικανών καταναλωτών πιστεύει οι mobile συσκευές, όπως τα smartphone και τα tablet, θα αντικαταστήσουν τις τηλεοπτικές συσκευές τα επόμενα οκτώ χρόνια, ως ο συνηθέστερος τρόπος ψυχαγωγικής κατανάλωσης. Από αυτή την ομάδα, το 31% πιστεύει ότι η αλλαγή θα έρθει νωρίτερα, τα επόμενα ένα έως πέντε χρόνια.
Η πλειοψηφία των καταναλωτών, δηλαδή το 65%, προτιμά ακόμα να παρακολουθεί τα αγαπημένα του προγράμματα ζωντανά, τη στιγμή της μετάδοσης τους, είτε από τηλεοπτικές τους συσκευές, είτε μέσω streaming σε mobile συσκευή.
Το 60% της ‘γενιάς του Netflix’ (18-24 ετών) λέει ότι προτιμά να παρακολουθεί τα επεισόδια των τηλεοπτικών σειρών μαζεμένα, χωρίς να περιμένει μία εβδομάδα ή περισσότερο από το ένα στο επόμενο. Η συνήθεια αυτή υπογραμμίζει την τάση που ξεκίνησε με την προβολή μέσα στο 2013 της πρωτότυπης τηλεοπτικής σειράς House of Cards από το Netflix.
Σε ό,τι αφορά τις διασυνδεμένες συσκευές, το 31% πιστεύει ότι θα χρησιμοποιεί μία smart τηλεόραση για την παρακολούθηση ταινιών και τηλεοπτικών προγραμμάτων μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, παρά από δημοφιλείς καταναλωτικές συσκευές, όπως παιχνιδοκονσόλες (6%), υβριδικές συσκευές streaming όπως η Roku (6%), tablet και κινητά (5%) και dongle όπως το Google Chromecast (2%).
Η καταναλωτική ζήτηση τηλεοράσεων 4Κ κερδίζει έδαφος, αλλά έχει πολύ δρόμο ακόμα να διαβεί, αφού μόνο το 18% εκδηλώνει «έντονο ενδιαφέρον» και το 40% «σχετικό ενδιαφέρον» για την αγορά μία τηλεόρασης 4Κ/Ultra HD. Το 16% αποκάλυψε ότι δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τη νέα τεχνολογία.
«Τα τελευταία 10 χρόνια είδαμε τις mobile συσκευές να εκμηδενίζουν την καταναλωτική αγορά της σταθερής τηλεφωνίας, και βλέπουμε μία παρόμοια σημαντική αλλαγή και στην τηλεοπτική βιομηχανία», λέει ο Richard Frankland, αντιπρόεδρος του τμήματος πωλήσεων της Irdeto Americas.
«Όπως δείχνουν τα στοιχεία, φτάσαμε στο σημείο που όχι μόνο αυτές οι συσκευές είναι το ίδιο σημαντικές για τους καταναλωτές όπως οι τηλεοράσεις, αλλά συμβαίνει και μία σύγκρουση γενεών ανάμεσα στη ζήτηση για ζωντανό πρόγραμμα και υπηρεσιών OTT (Over The Top). Η καταναλωτική ηλεκτρονική βιομηχανία εργάζεται για να κατακτήσει ξανά αυτούς τους καταναλωτές μέσω νεωτερισμών όπως το 4Κ, ενώ θα ακολουθήσουν σύντομα και οι πάροχοι υπηρεσιών και οι ιδιοκτήτες περιεχομένου, με κερδοφόρες προσφορές που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καταναλωτών».
Πηγή: broadbandtvnews.com
Μία έρευνα της Irdeto που δόθηκε στη δημοσιότητα στην έκθεση CES 2014 του Λας Βέγκας, η οποία ασχολείται με τις προτιμήσεις των καταναλωτών που αφορούν την παρακολούθηση της τηλεόρασης και του βίντεο, αποκάλυψε ότι το 53% των αμερικανών καταναλωτών πιστεύει οι mobile συσκευές, όπως τα smartphone και τα tablet, θα αντικαταστήσουν τις τηλεοπτικές συσκευές τα επόμενα οκτώ χρόνια, ως ο συνηθέστερος τρόπος ψυχαγωγικής κατανάλωσης. Από αυτή την ομάδα, το 31% πιστεύει ότι η αλλαγή θα έρθει νωρίτερα, τα επόμενα ένα έως πέντε χρόνια.
Η πλειοψηφία των καταναλωτών, δηλαδή το 65%, προτιμά ακόμα να παρακολουθεί τα αγαπημένα του προγράμματα ζωντανά, τη στιγμή της μετάδοσης τους, είτε από τηλεοπτικές τους συσκευές, είτε μέσω streaming σε mobile συσκευή.
Το 60% της ‘γενιάς του Netflix’ (18-24 ετών) λέει ότι προτιμά να παρακολουθεί τα επεισόδια των τηλεοπτικών σειρών μαζεμένα, χωρίς να περιμένει μία εβδομάδα ή περισσότερο από το ένα στο επόμενο. Η συνήθεια αυτή υπογραμμίζει την τάση που ξεκίνησε με την προβολή μέσα στο 2013 της πρωτότυπης τηλεοπτικής σειράς House of Cards από το Netflix.
Σε ό,τι αφορά τις διασυνδεμένες συσκευές, το 31% πιστεύει ότι θα χρησιμοποιεί μία smart τηλεόραση για την παρακολούθηση ταινιών και τηλεοπτικών προγραμμάτων μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, παρά από δημοφιλείς καταναλωτικές συσκευές, όπως παιχνιδοκονσόλες (6%), υβριδικές συσκευές streaming όπως η Roku (6%), tablet και κινητά (5%) και dongle όπως το Google Chromecast (2%).
Η καταναλωτική ζήτηση τηλεοράσεων 4Κ κερδίζει έδαφος, αλλά έχει πολύ δρόμο ακόμα να διαβεί, αφού μόνο το 18% εκδηλώνει «έντονο ενδιαφέρον» και το 40% «σχετικό ενδιαφέρον» για την αγορά μία τηλεόρασης 4Κ/Ultra HD. Το 16% αποκάλυψε ότι δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τη νέα τεχνολογία.
«Τα τελευταία 10 χρόνια είδαμε τις mobile συσκευές να εκμηδενίζουν την καταναλωτική αγορά της σταθερής τηλεφωνίας, και βλέπουμε μία παρόμοια σημαντική αλλαγή και στην τηλεοπτική βιομηχανία», λέει ο Richard Frankland, αντιπρόεδρος του τμήματος πωλήσεων της Irdeto Americas.
«Όπως δείχνουν τα στοιχεία, φτάσαμε στο σημείο που όχι μόνο αυτές οι συσκευές είναι το ίδιο σημαντικές για τους καταναλωτές όπως οι τηλεοράσεις, αλλά συμβαίνει και μία σύγκρουση γενεών ανάμεσα στη ζήτηση για ζωντανό πρόγραμμα και υπηρεσιών OTT (Over The Top). Η καταναλωτική ηλεκτρονική βιομηχανία εργάζεται για να κατακτήσει ξανά αυτούς τους καταναλωτές μέσω νεωτερισμών όπως το 4Κ, ενώ θα ακολουθήσουν σύντομα και οι πάροχοι υπηρεσιών και οι ιδιοκτήτες περιεχομένου, με κερδοφόρες προσφορές που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καταναλωτών».
Πηγή: broadbandtvnews.com




