Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
To Χ του Έλον Μασκ έρχεται σύντομα στην τηλεόραση
Σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί το YouTube και να επαναπροσδιοριστεί ως πλατφόρμα βίντεο, το X του Έλον Μασκ λανσάρει μια εφαρμογή κατάλληλη για έξυπνες τηλεοράσεις Amazon και Samsung, όπως αποκάλυψε στο Fortune μια πηγή της εταιρείας.
Στόχος είναι αυτή η app να κυκλοφορήσει την επόμενη εβδομάδα και σύμφωνα με πληροφορίες, δείχνει «πανομοιότυπη» με την TV app του YouTube.
Ο στόχος του Μασκ είναι να ενθαρρύνει τους χρήστες να παρακολουθούν «μακροσκελή βίντεο σε μεγαλύτερη οθόνη», μέρος ενός σχεδίου που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο, με σκοπό να κάνει το X πιο ελκυστικό στους διαδικτυακούς influencers και τους διαφημιστές.
«Είναι έτοιμος να ανταγωνιστεί το YouTube», δήλωσε η πηγή στο Fortune η οποία επίσης ανέφερε πως ο Μασκ θα επιδιώξει να ανταγωνιστεί και με άλλες πλατφόρμες και εφαρμορές, όπως την πλατφόρμα live streaming Twitch, την εφαρμογή κρυπτογραφημένης ανταλλαγής μηνυμάτων Signal και το φόρουμ κοινωνικών μέσων Reddit.
Η κυκλοφορία της εφαρμογής X για TV έρχεται καθώς η πλατφόρμα, – το πρώην Twitter- η οποία ήταν δημοφιλής ως υπηρεσία για τη δημοσίευση σύντομων μηνυμάτων που βασίζονται σε κείμενο, πλέον επιδιώκει να διαδραματίσει μεγαλύτερο ρόλο στην δημοφιλή αγορά streaming video.
Τον Ιανουάριο, tο X ανακοίνωσε ότι ήταν πλέον είναι «μια πλατφόρμα για βίντεο», διαφημίζοντας μια νέα δυνατότητα βίντεο που θυμίζει την το TikTok.
Το σχέδιο για τις τηλεοράσεις
Ωστόσο, το σχέδιο της εταιρείας να επεκτείνει την εμβέλειά της από τις οθόνες smartphone στις οθόνες τηλεόρασης του σαλονιού δεν είναι μια νέα κίνηση. Το Twitter κυκλοφόρησε εφαρμογές τηλεόρασης σε τουλάχιστον άλλες τρεις περιπτώσεις, με τις πρώτες εκδόσεις να χρονολογούνται από το 2010 στην ανενεργή, πλέον, πλατφόρμα Google TV και το 2011 στην πλατφόρμα Smart Hub της Samsung για τις Smart τηλεοράσεις της. Το 2016, αφού το Twitter έκλεισε μια συμφωνία 10 εκατομμυρίων δολαρίων για το streaming 10 παιχνιδιών NFL, η εταιρεία ξεκίνησε εφαρμογές streaming video για το Amazon Fire TV, το Apple TV και το Xbox One.
Πηγή: https://www.in.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 13/3/2024)