Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο απορρίπτει την απαγόρευση του geoblocking στην ΕΕ

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ακολούθησε την Τετάρτη τη συμβουλή της κινηματογραφικής και τηλεοπτικής βιομηχανίας και δεν απαγόρευσε το γεωγραφικό αποκλεισμό για ταινίες και τηλεοπτικό περιεχόμενο σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Την περασμένη εβδομάδα, περισσότερες από 600 κινηματογραφικές και τηλεοπτικές εταιρείες από όλη την Ευρώπη, καθώς και εκπρόσωποι των στούντιο του Χόλιγουντ, των αθλητικών πρωταθλημάτων, των κινηματογραφικών φεστιβάλ και των κινηματογραφικών και τηλεοπτικών αγορών, υπέγραψαν κοινή επιστολή με την οποία καλούσαν τους ευρωπαίους πολιτικούς να αντιταχθούν στην απαγόρευση, υποστηρίζοντας ότι θα προκαλούσε καταστροφή στη βιομηχανία.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση απαγόρευσε τον γεωγραφικό αποκλεισμό για τις περισσότερες διαδικτυακές υπηρεσίες το 2018, υποστηρίζοντας ότι οι ψηφιακοί φραγμοί στο διασυνοριακό εμπόριο παραβιάζουν την αρχή της ψηφιακής ενιαίας αγοράς της ΕΕ. Το κινηματογραφικό και τηλεοπτικό περιεχόμενο, ωστόσο, είχε αρχικά εξαιρεθεί από την απαγόρευση. Την Τετάρτη, τα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (ευρωβουλευτές) συμφώνησαν με τους δημιουργούς και επέλεξαν να μην επεκτείνουν την απαγόρευση του γεωγραφικού αποκλεισμού στον οπτικοακουστικό τομέα. Οι ευρωβουλευτές υποστήριξαν ότι η απαγόρευση θα είχε ως αποτέλεσμα “σημαντική απώλεια εσόδων, θα απειλούσε τις επενδύσεις σε νέο περιεχόμενο, θα μείωνε την πολιτιστική ποικιλομορφία του περιεχομένου και θα μείωνε τα κανάλια διανομής και τελικά θα αύξανε τις τιμές για τους καταναλωτές”.
Πηγή: hollywoodreporter.com