Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψηφίζει κατά των στοχευμένων διαφημίσεων

Ένα πολύ σημαντικό νομοσχέδιο πέρασε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το οποίο αποσκοπεί σε ένα διαδίκτυο με λιγότερες στοχευμένες διαφημίσεις από τους τεχνολογικούς κολοσσούς, όπως το Google και το Meta (Facebook, Instagram).
Ένα πολύ σημαντικό νομοσχέδιο πέρασε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το οποίο αποσκοπεί σε ένα διαδίκτυο με λιγότερες στοχευμένες διαφημίσεις από τους τεχνολογικούς κολοσσούς, όπως το Google και το Meta (Facebook, Instagram).
Περνώντας σε λεπτομέρειες, την περασμένη Πέμπτη το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε το αρχικό προσχέδιο του νόμου, με τη συντριπτική πλειοψηφία των ευρωβουλευτών να είναι υπέρ. Τόσο η αριστερά όσο και η δεξιά το στήριξαν, με 530 ψήφους υπέρ, 78 ψήφους κατά και 80 αποχές.
Συγχρόνως, το DCA ζητά από τους διάφορους παρόχους υπηρεσιών, όπως είναι για παράδειγμα τα social media σαν το Facebook, το Twitter κ.α., να δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να μπορούν εύκολα να αιτηθούν εξαίρεση από την παρακολούθηση. Επιπροσθέτως, πιέζει τις πλατφόρμες να αφαιρέσουν παράνομο περιεχόμενο και προϊόντα από το διαδίκτυο, στοχεύοντας την ρητορική μίσους και τα απομιμητικά προϊόντα.
Τέλος, το DSA περιλαμβάνει και δύο κανόνες που ψηφίστηκαν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο τον προηγούμενο μήνα. Την εξ ολοκλήρου απαγόρευση των στοχευμένων διαφημίσεων στους ανήλικους και τα «dark patterns», δηλαδή τις ύπουλες πρακτικές που χρησιμοποιούν πολλές εταιρίες για να εξαναγκάσουν τους χρήστες να συμφωνήσουν να γίνεται επεξεργασία των δεδομένων τους..
Πηγή: unboxholics.com
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 25/1/2022)