Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Το HBO Max θα διαθέσει μια οικονομικότερη συνδρομή με διαφημίσεις τον Ιούνιο
Η WarnerMedia ετοιμάζεται να διαθέσει ένα νέο επίπεδο συνδρομής με διαφημίσεις για την HBO Max streaming υπηρεσία της τον Ιούνιο, με τα στελέχη να θέλουν να αυξήσουν τους συνδρομητές τους μέσω μια οικονομικότερης επιλογής. Η θυγατρική ΑΤ&Τ δεν δημοσίευσε επιπλέον πληροφορίες πέρα από το τυπικό δελτίο τύπου…
Η WarnerMedia ετοιμάζεται να διαθέσει ένα νέο επίπεδο συνδρομής με διαφημίσεις για την HBO Max streaming υπηρεσία της τον Ιούνιο, με τα στελέχη να θέλουν να αυξήσουν τους συνδρομητές τους μέσω μια οικονομικότερης επιλογής.
Η θυγατρική ΑΤ&Τ δεν δημοσίευσε επιπλέον πληροφορίες πέρα από το τυπικό δελτίο τύπου, που σημαίνει πως τιμή και ακριβής ημερομηνία διάθεσης παραμένουν άγνωστα. Επισημάνθηκε όμως πως η διάθεση θα γίνει σε επιπλέον 60 αγορές πέρα της Β. Αμερικής μέσα στο 2021. Ο CEO της WarnerMedia Jason Kilar μοιράστηκε με αναλυτές πως η ανακοίνωση τιμής θα γίνει μέσα στους επόμενους μήνες.
Η κύρια διαφορά μεταξύ της συνδρομής με διαφημίσεις με την τυπική, είναι η πρόσβαση σε περιεχόμενο την ημέρα που γίνεται και το θεατρικό ντεμπούτο ταινιών στους κινηματογράφους. Οι συνδρομητές με διαφημίσεις δεν θα έχουν πρόσβαση πχ στο Dune την ημέρα κυκλοφορίας, αλλά επιβεβαίωσε πως σε HBO Originals σειρές όπως Euphoria, The Sopranos και Game of Thrones δε θα περιέχουν διαφημίσεις.
Όπως είναι προφανές, ο στόχος της κατώτερης συνδρομής είναι να μεγαλώσει ο αριθμός συνδρομητών της υπηρεσίες, καθώς το κόστος των $15 μπορεί να απωθεί ένα αρκετά μεγάλο μερίδιο πιθανών πελατών. Ο Kilar που παραβρέθηκε σε πρόσφατο συνέδριο της Goldman Sachs, είπε πως πολλοί άνθρωποι δεν έχουν την άνεση για επιπλέον συνδρομές.
“Έτσι, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άλλες τιμές μέσω των διαφημίσεων και να προσφέρουμε κάτι στην υπηρεσία που θα είναι πολύ θετικό για τους πελάτες μας.“
Τα στελέχη φαίνονται να έχουν πολλές ελπίδες σε μια νέα συνδρομή με διαφημίσεις που θα αυξήσει δραματικά τα νούμερα της υπηρεσίας. Η AT&T έχει αυξήσει τους στόχους συνδρομητών για το 2021 και το 2025, καθώς μέχρι το τέλος του έτους περιμένει να φτάσει του 67-70 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, με το 2025 να υπολογίζει 120-125 εκατομμύρια συνδρομητές.
Σε σύγκριση με τον Οκτώβριο που ανακοίνωσαν στόχο 75 με 90 εκ. συνδρομητές, βλέπουμε μια πολύ μεγάλη αύξηση εντός λίγων μηνών. Το HBO και HBO Max έκλεισαν το 2020 με 41 εκ. συνολικούς συνδρομητές, από τα οποία τα 37,7 εκ. ήταν συνδρομητές της καλωδιακής τηλεόρασης που δεν ενεργοποίησαν τη δωρεάν αναβάθμιση σε HBO Max.
Τα δύο μεγαλύτερα θέματα του HBO Max από την αρχή του, ήταν τιμή και επίγνωση. Η εταιρεία ακόμη προσπαθεί να βρει τρόπους για καλύτερη ενημέρωση διαφοράς μεταξύ HBO και HBO Max του καταναλωτικού κοινού. Και με μια νέα οικονομικότερη συνδρομή στον ορίζονται, τα στελέχη φαίνονται σίγουρα πως οι συνδρομές θα αυξηθούν. Φυσικά, αυτό περιλαμβάνει τα μέτρα που ήδη έλαβε η εταιρεία καθώς θα διαθέτει ταινίες στο HBO Max την ίδια μέρα με το θεατρικό ντεμπούτο τους.
Τέλος, ο Kilar δεν σχολίασε αν έχουν κι άλλα σχέδια για streaming επιλογές – με αναλυτές να εικάζουν πως και το CNN μπορεί να αποκτήσει streaming υπηρεσία για να προσελκύσει το νεώτερο κοινό. Αλλά επιβεβαίωσε πως δε θα προσθέσουν αθλητικό περιεχόμενο στο HBO Max μέσα στο 2021.
Πηγή: insomnia.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 16/3/2021)