Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 195
TM 647
SECURITY REPORT 158
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

8 Ιανουάριος 2025 09:52
25 Φεβρουάριος 2019 12:45

Το μεγάλο βήμα του Netflix που αναμορφώνει την "οικονομία" του Hollywood

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Fb3264b932f10cc5978fc185771dd15cb XL

Στο Netflix γίνεται πλέον “συνήθεια” να ξεπερνά σε δαπάνες τους παραδοσιακούς “παίκτες” στο Hollywood, είτε αυτό αφορά τα 12,5 εκατ. δολάρια τα οποία πλήρωσε πριν δύο χρόνια στο Sundance για το δράμα εποχής Β’ Παγκοσμίου Πολέμου Mudbound είτε την υπογραφή συμβολαίου ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων με τη δημιουργό του Grey’s Anatomy, Shonda Rhimes, για τη…

Των Dawn Chmielewski και Natalie Robehmed

Στο Netflix γίνεται πλέον “συνήθεια” να ξεπερνά σε δαπάνες τους παραδοσιακούς “παίκτες” στο Hollywood, είτε αυτό αφορά τα 12,5 εκατ. δολάρια τα οποία πλήρωσε πριν δύο χρόνια στο Sundance για το δράμα εποχής Β’ Παγκοσμίου Πολέμου Mudbound είτε την υπογραφή συμβολαίου ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων με τη δημιουργό του Grey’s Anatomy, Shonda Rhimes, για τη δημιουργία αποκλειστικού καταλόγου νέων σειρών.

Πλέον ο γίγαντας του streaming διευρύνει τα όρια έτι περαιτέρω, με μια πραγματική “σταυροφορία” εν όψει Όσκαρ, με επίκεντρο την καμπάνια 30 εκατ. δολαρίων για εκείνο της Καλύτερης Ταινίας, με την υποψηφιότητα του “Roma”, μια ισπανόφωνη σινεφίλ παραγωγή γύρω από τη ζωή μιας οικιακής βοηθού στην Πόλη του Μεξικού. Πρόκειται για διπλάσιο ποσό εκείνου που πλήρωσε το Netflix προκειμένου να αποκτήσει τα δικαιώματα της ταινίας και υπερδιπλάσια σε σχέση με τις εκστρατείες των υπόλοιπων στούντιο παραγωγής για την κατάκτηση του σχετικού Όσκαρ.

“Είναι η πλέον επιθετική καμπάνια που έχω δει για οποιαδήποτε ταινία, πόσο μάλλον για ταινία που δεν είναι γυρισμένη στα αγγλικά, ασπρόμαυρη και χωρίς πρωταγωνιστές – σταρ”, τονίζει ο Tony Angellotti, στέλεχος στρατηγικής στην  Universal Pictures, ο οποίος εργάζεται στην καμπάνια του βασικού αντιπάλου του Roma για την κορυφή των Όσκαρ, του Green Book.

Το να κερδίσει ένα φιλμ – ή ακόμη και να προταθεί για – το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας παραδοσιακά δίνει μια δεύτερη μεγάλη ώθηση στην προβολή του στις κινηματογραφικές αίθουσες, γεγονός που αυξάνει και τα έσοδα των στούντιο παραγωγής από τα δικαιώματα που πωλούν για τηλεοπτική προβολή και streaming.

Αυτό ισχύει ειδικά για ταινίες μικρότερου μπάτζετ. Ο νικητής της περασμένης χρονιάς, The Shape of Water, κέρδισε το μισό του box office μετά την υποψηφιότητα για το Όσκαρ, σύμφωνα με την Comscore. Αυτό μεταφράζεται σε άμεσα κέρδη όταν η ταινία μεταφέρεται στη μικρή οθόνη. Η ανταγωνίστρια του Roma, παραγωγή της Disney, Black Panther, με 700 εκατ. δολάρια έσοδα από εισιτήρια στις ΗΠΑ, αναμένεται να κερδίσει άλλα 50 εκατ. από δικαιώματα για προβολή στη μικρή οθόνη.

Το Netflix, ωστόσο, δεν ενδιαφέρεται για το box office. Προφανώς, προέβαλε το Ρόμα σε 1.100 κινηματογραφικές αίθουσες σε όλο τον κόσμο, αλλά αυτό έγινε αποκλειστικά για να έχει το δικαίωμα να λάβει υποψηφιότητα για τα Oscar, καθώς η Ακαδημία δεν εξετάζει ταινίες οι οποίες δεν έχουν προβληθεί στο σινεμά. Σχεδόν το σύνολο των εσόδων 15,8 δισ. δολαρίων του 2018 είχε ως πηγή τους 139 εκατομμύρια συνδρομητές του, που πλήρωσαν κατά μέσο όρο 9 ευρώ τον μήνα για την υπηρεσία streaming.

Για να κρατήσει αυτούς τους συνδρομητές και να προσελκύσει και νέους, το Netflix πρέπει να προσελκύσει συντελεστές από την αφρόκρεμα του Hollywood για την παραγωγή θελκτικού περιεχομένου. Κι αυτό ειδικά τώρα που οι ανταγωνιστές του σε αυτό το επίπεδο, όπως η Disney, ετοιμάζουν τις δικές τους υπηρεσίες streaming.

“Κάτι τέτοιο θα τους διευκολύνει να μπορούν να πουν σε μεγάλους δημιουργούς ταινιών ότι δεν χρειάζεται να δουλεύουν για κάποιο από τα παραδοσιακά μεγάλα στούντιο για να κερδίσουν Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας. Ελάτε να δουλέψετε για μας, είναι το μήνυμά τους”, σημειώνει, αναφερόμενος στο Netflix, ο Chris Aronson, στέλεχος του τμήματος διανομής στην Twentieth Century Fox.

Καλωσήρθατε στα νέα “μαθηματικά” των Όσκαρ, όπου πλέον δεν μετρούν τα αποκόμματα εισιτηρίων του box office, αλλά οι κερδισμένοι ή χαμένοι συνδρομητές και το τι επιθυμεί να παρακολουθεί κάποιος, καθήμενος αναπαυτικά στον καναπέ του. Το πραγματικό blitzkrieg του Netflix στο επίπεδο του μάρκετινγκ, που αγγίζει τα 2,4 δισ. δολάρια για να γίνει γνωστό το πρωτότυπο περιεχόμενό του. Η δαπάνη – ρεκόρ για την προώθηση έφερε αύξηση συνδρομητών κατά 29 εκατομμύρια.

Πριν την καμπάνια του Roma, το Netflix εξαγόρασε την εταιρεία marketing της οποίας η πρόεδρος και CEO, Lisa Taback, είχε οργανώσει τις επιτυχημένες καμπάνιες για τις ταινίες παραγωγής Harvey Weinstein,  Shakespeare In Love και The King’s Speech. Στη συνέχεια, δαπάνησε δεκάδες εκατομμύρια για τη αγορά διαφημιστικών χώρων στην εμβληματική Sunset Strip του Hollywood.

Η στρατηγική των μεγάλων δαπανών για την κατάκτηση βραβείων έχει ήδη δουλέψει για το Netflix στο επίπεδο των τηλεοπτικών σόου. Το 2017, για παράδειγμα, κέρδισε τη Χρυσή Σφαίρα για το The Crown. Το streaming στην πλατφόρμα του, προς το παρόν, αφορά στη μερίδα του λέοντος τηλεοπτικό περιεχόμενο (86%) και μόλις κατά 14% κινηματογραφικό. Όπως όμως αποδεικνύει η καμπάνια εν όψει Όσκαρ, το Netflix αυξάνει εκθετικά τους πόρους που θα διαθέτει για κινηματογραφικό περιεχόμενο, όπως αποδεικνύει και η πρόσφατη “στρατολόγηση” του Martin Scorsese.

Τα πράγματα βέβαια για το Netflix δεν θα είναι ρόδινα. Οι αντίπαλοί του στον χώρο του streaming, με εξίσου ή περισσότερο βαθιές “τσέπες”, στρατολογούν επίσης μεγάλα ονόματα και εισέρχονται με αξιώσεις στον χορό των Όσκαρ. Η Amazon Prime Video έγινε η πρώτη υπηρεσία streaming που έλαβε υποψηφιότητα για όσκαρ Καλύτερης Ταινίας το 2017 με το Manchester by the Sea, μολονότι δεν το κέρδισε. Η Hulu, από την άλλη, έλαβε επίσης την πρώτη της υποψηφιότητα για Όσκαρ, με το ντοκιμαντέρ Mnding the Gap, καθώς και εκείνη στρέφει την προσοχή της από το τηλεοπτικό στο κινηματογραφικό περιεχόμενο.

Προσδεθείτε λοιπόν και προμηθευτείτε ποπ κορν. Η εποχή του ανελέητου ανταγωνισμού σε αυτό το επίπεδο μόλις άρχισε.

http://www.capital.gr/forbes/3345246/to-megalo-bima-tou-netflix-pou-anamorfonei-tin-oikonomia-tou-hollywood

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Θωρακισμένοι ενισχυτές κεραίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, οι οπο...
TP-Link SX3032F
Η TP-Link παρουσιάζει το SX3032F, ένα διαχειριζόμενο switch με συνολική χωρητικότητα 640Gbps, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των σύγχρονων δικτυακών περιβαλλόντων. ...
Audien BT-525TB & BT-525TW
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων ηχείων BT-525TB (μαύρου χρώματος) και BT-525TW (λευκού χρώματος) της Audien. Πρόκειται για αδιάβροχα πλαστικά ηχεία 2 δρόμων ισχύος 50 ...
Arli Keystone-14718
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή πριζών Keystone-14718 της Arli. Πρόκειται για universal πρίζες δικτύου που ενσωματώνουν μία υποδοχή για θύρα CAT 8.1 RJ45. Διαθέτει πλαίσιο λευκού χρώμ...
Engel AC0565E
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή της νέας βάσης Engel AC0565. Πρόκειται για μια πολύ καλής ποιότητας επιτραπέζια βάση για τηλεοράσεις 32 έως 65 ιντσών, με μέγιστο βάρος 40 κιλών. Είναι...
Brateck LDT66-T02V / LDT03-23MA / LDT66-T024
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει την παραλαβή νέων βάσεων της Brateck, που είναι κατάλληλες για TV, PC και monitor. Αναλυτικά, περιλαμβάνονται τα εξής μοντέλα: LDT66-T02V: Βάση γραφείου ...
Καμπάνια για τα όργανα της PROMAX μέχρι τέλος Δεκεμβρίου
Μία ειδική καμπάνια για τα όργανα της PROMAX – με την ευκαιρία της συμμετοχής της IDComs στην Creta Electronix 2024 – έχει ξεκινήσει από 1η Νοεμβρίου, με διάρκεια μέχρι τέλος Δεκεμβρίου και αφορά ...
V-Tech Z2025 T2 H265
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου επίγειου ψηφιακού δέκτη V-Tech Z2025 T2 H265. Πρόκειται για έναν οικονομικό δέκτη MPEG-4 με ανάλυση Full HD (1080p), ελληνικό και εύκολο στη χ...
Νέος κατάλογος προϊόντων IKUSI by FAGOR από την IDComs
Είναι πλέον διαθέσιμος ο νέος κατάλογος προϊόντων IKUSI by FAGOR μετά τη συγχώνευση των δύο εταιρειών. Ο κατάλογος περιέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό τα προϊόντα της IKUSI που γνωρίζουν οι περισσότερ...
Anga Free TV 1, 2 & 4 Combo
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή τηλεχειριστηρίων μάρκας Anga της σειράς Free TV. Πρόκειται για πολύ ποιοτικά και εργονομικά σχεδιασμένα τηλεχειριστήρια που προγραμματίζονται μ...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
Redline CPE-800
εξωτερική κεραία Wi-Fi, που ουσιαστικά λειτουργεί σαν ασύρματο Access Point για μετάδοση δεδομένων σε μεγάλες αποστάσεις. Διαθέτει απολαβή 23dBi και ισχύ ασύρματης μετάδοσης 26dBm, παρέχοντας έναν...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιανουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιανουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιανουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
HDMI Modulators
Η διανομή τηλεοπτικού προγράμματος μιας οπτικοακουστικής πηγής σε πολλαπλές τηλεοράσεις είναι ένα σενάριο που σήμερα εφαρμόζεται ευρύτατα τόσο στο σπίτι, όσο και στα ξενοδοχεία ή ακόμα και σε διάφ...
XENIA 2024
Η Ψηφιακή Τηλεόραση περιηγήθηκε στην XENIA 2024, που διοργανώθηκε Σάββατο 23 με Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo. Πρόκειται για την ετήσια έκθεση, που είναι πλήρως αφιερωμένη στην τουρισ...
Sat & Zap Ιανουαρίου 2025
Πληθώρα ιρανικών καναλιών ως συνήθως (που εκπέμπονται από τις ΗΠΑ), αλλά και μερικά αγγλόφωνα από διάφορες χώρες. Η μεγαλύτερη κινητικότητα στους δορυφόρους κοντά στις 52 ανατολικά. AFV Ame...