Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Το Public ως μία από τις πιο αξιοθαύμαστες εταιρίες της Ελλάδας στη λίστα του ‘’Fortune Greece Most Admired Companies 2019’’
To Public, η ελληνική εταιρεία πολυκαταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, που ιδρύθηκε το 2005, ανέβασε για ακόμα μια φορά τον πήχη και κατάφερε για δεύτερη φορά να ξεχωρίσει στην ψηφοφορία του Fortune και να αναδειχθεί ως μία από τις Πιο Αξιοθαύμαστες Εταιρίες στην Ελλάδα για το 2019.
Το Public προκρίθηκε για δεύτερη φορά στη λίστα του Fortune, η οποία επιβραβεύει την καινοτομία και την εταιρική υπευθυνότητα
To Public, η ελληνική εταιρεία πολυκαταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, που ιδρύθηκε το 2005, ανέβασε για ακόμα μια φορά τον πήχη και κατάφερε για δεύτερη φορά να ξεχωρίσει στην ψηφοφορία του Fortune και να αναδειχθεί ως μία από τις Πιο Αξιοθαύμαστες Εταιρίες στην Ελλάδα για το 2019. Το Public προκρίθηκε στο ‘’TOP20 Most Admired Companies’’, που διοργανώθηκε για 5η χρονιά με τη βοήθεια 1.700 ανώτατων(C-suite) στελεχών από 350 επιχειρήσεις της Ελλάδας, με κύκλο εργασιών άνω των 50 εκατ. ευρώ, οι οποίοι αξιολόγησαν και ανέδειξαν τους καλύτερους.
Η βράβευση αυτή έρχεται σε συνέχεια των διεθνών βραβεύσεων που έχει λάβει το Public το τελευταίo διάστημα, όπως το National Winner στα European Business Awards και η πρόκριση στη Shortlist των World Retail Awards 2019.
Η λίστα Most Admired Companies του Fortune, που αποτελεί τη μεγαλύτερη έρευνα για την εταιρική φήμη στην Ελλάδα, καταρτίστηκε το 2015 και καθιερώθηκε ως θεσμός για το ελληνικό επιχειρείν, επιβραβεύοντας οργανισμούς που δρουν με καινοτομία, εξωστρέφεια και εταιρική υπευθυνότητα. Το βραβείο παρέλαβε ο Commercial Executive Director, Γιάννης Σίμος.
Η έρευνα σχεδιάστηκε και υλοποιείται από την KPMG και οι εταιρείες αξιολογούνται βάση των 9 κριτηρίων που έχει ορίσει το Αμερικανικό FORTUNE.
Τα 9 κριτήρια είναι:
- • Καινοτομία
- • Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
- • Διαχείριση Εταιρικών Πόρων
- • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
- • Χαρακτηριστικά/Ποιότητα Διοίκησης
- • Οικονομική Ευρωστία
- • Μακροπρόθεσμη Επενδυτική Αξία
- • Ποιότητα Προσφερόμενων Προϊόντων και Υπηρεσιών
- • Εξωστρέφεια/Ανταγωνιστικότητα
Η αρχική λίστα των υποψηφίων συμπεριλάμβανε 319 ελληνικές εταιρείες, των οποίων ο τζίρος κυμαίνεται άνω των 50 εκατ. ευρώ και είναι κερδοφόρες. Ανάμεσα σε αυτές και με βάση τα παραπάνω κριτήρια, το Public διακρίθηκε στην τελική εικοσάδα, προσθέτοντάς άλλη μία διάκριση στο ενεργητικό του και συνεχίζοντας το όραμά του να δημιουργεί το Retail του Αύριο!