Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Το Squid Game γίνεται ριάλιτι από την Netflix
Εν αναμονή των νέων επεισοδίων του Squid Game, το Netflix πάει την δημοφιλή σειρά ένα βήμα πιο κάτω και οργανώνει στο ίδιο concept τον «μεγαλύτερο ριάλιτι που υπήρξε ποτέ». Θα αποτελείται από δέκα επεισόδια και τα γυρίσματα του θα πραγματοποιηθούν στην Βρετανία.
Σε αντίθεση με την σειρά, όπου οι παίκτες ισορροπούν ανάμεσα στη ζωή και τον θάνατο, στο «Squid Game: The Challenge» το χειρότερο σενάριο θα είναι αποχωρήσει κάποιος χωρίς τα κέρδη των 4,56 εκατομμυρίων δολαρίων (4,37 εκατομμυρίων ευρώ). Πρόκειται, σύμφωνα με την Netflix, για το μεγαλύτερο χρηματικό έπαθλο εκπομπής ριάλιτι στην ιστορία της τηλεόρασης.
Το «Squid Game: The Challenge» θα αποτελείται από δέκα επεισόδια και στο ριάλιτι θα συμμετάσχουν συνολικά 456. Τα γυρίσματα του διαγωνισμού θα πραγματοποιηθούν στην Βρετανία και για την ώρα η Netflix επιλέγει μόνο παίκτες που μιλούν αγγλικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ανακοίνωση για το «Squid Game: The Challenge» έγινε λίγες ημέρες μετά την ανανέωση της τηλεοπτικής σειράς, για μία δεύτερη τηλεοπτική σεζόν.
Η Mr Beast, από τους κορυφαίους δημιουργούς του YouTube στις ΗΠΑ, υλοποίησε μία ιδέα βασισμένη στη σειρά αυτή χρησιμοποιώντας παιγνίδια της νοτιοκορεατικής τηλεοπτικής σειράς, όπως το “Red Light, Green Light”. Δεν συμπεριέλαβε τη διάσταση του θανάτου, όμως προσάρμοσε μια συσκευή και στους 456 παίκτες που μιμείται έναν πυροβολισμό όταν ένας παίχτης αποκλείεται από το παιχνίδι.
Υπενθυμίζεται ότι το «Squid Game» έγινε η τηλεοπτική σειρά του Netflix με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση, όταν άρχισε να προβάλλεται τον Σεπτέμβριο του 2021 αφηγούμενη την ιστορία διαγωνιζόμενων που υπέφεραν από έλλειψη ρευστού χρήματος και συμμετείχαν σε παιδικά παιχνίδια, έχοντας μια ευκαιρία να κερδίσουν οικονομικά ποσά, που θα άλλαζαν τη ζωή τους. Η πρώτη σεζόν του Squid Gaime κατέχει το ρεκόρ της πιο δημοφιλούς σειράς του Netflix όλων των εποχών με περισσότερες από 1,65 δισεκατομμύρια ώρες τηλεθέασης στις πρώτες 28 ημέρες, όπως ανακοίνωσε η εταιρία.
Πηγή: newsit.gr | Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 15/6/2022)