Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Το Trace Group κλείνει τα δέκα με νέα σχέδια ψηφιακής επέκτασης
Γιορτάζοντας τη δέκατη επέτειό του στο MIPTV των Καννών, ο γαλλικός όμιλος μουσικών και αθλητικών καναλιών Trace Group σχεδιάζει τη συνεχή επέκταση του σε όλες τις πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών.
Μετά την πρόσφατη συμφωνίας της Trace με την Türksat, για τη διανομή των καναλιών Trace Sports και Trace Urban, η εταιρεία του Olivier Laouchez συνεχίζει τη διεθνή της επέκταση. Μαζί με το Trace Tropical και το Trace Αφρική, τα τέσσερα κανάλια διανέμονται συνολικά από 15 συνδρομητικές ψηφιακές πλατφόρμες οι οποίες είναι διαθέσιμες σε πάνω από 145 χώρες σε περισσότερους από 60 εκατομμύρια συνδρομητές.
Από το ξεκίνημά της ως ένα τηλεοπτικό δίκτυο μουσικής urban στην Ευρώπη η Trace μεταμορφώθηκε σε διεθνές όνομα και όμιλο ΜΜΕ, που δραστηριοποιείται στη μουσική urban και στις διασημότητες του αθλητισμού.
Το Trace Sports έχει επιτύχει πολύ γρήγορη επέκταση από τότε που εγκαινιάστηκε πριν από 18 μήνες. Έχει υπογράψει συμφωνίες μεταφοράς με βασικούς φορείς, όπως η BSkyB στη Μ. Βρετανία, η DStv στη Νότια Αφρική, το Al Jazeera στη Μέση Ανατολή και η Megacable στη Λατινική Αμερική. Μέσα στους επόμενους δύο μήνες αναμένεται το ξεκίνημα του καναλιού και στις ΗΠΑ.
Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να ενισχύσει τη σχέση με το παγκόσμιο κοινό της και να αυξήσει την multiscreen παρουσία της φέτος με την έναρξη νέων υπηρεσιών σε πλατφόρμες mobile και στο διαδίκτυο. Συγκεκριμένα αναπτύσσει την MyTrace, μία εξατομικευμένη μουσική υπηρεσία για smart TV, που μπορεί να προσαρμοστεί σε οποιοδήποτε τύπου περιεχομένου. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις διασυνδεμένες συσκευές. Ετοιμάζεται επίσης το λανσάρισμα εφαρμογών του Trace Music και Trace Sports για iPad, iPhone και Android.
«Θέλουμε να εκμεταλλευτούμε την επιτυχία μας στον τομέα της μουσικής για να προχωρήσουμε περισσότερο και να οδηγήσουμε το ακροατήριο μας στους αγαπημένους τρόπους έκφρασης του: αθλητισμός, κινητά τηλέφωνα, κοινωνικά δίκτυα, διαδίκτυο, ραδιόφωνο και κάποια μέρα στα σίγουρα, κινηματογραφικές ταινίες και βιντεοπαιχνίδια,» εξήγησε ο Laouchez.
Πηγή: rapidtvnews.com
Γιορτάζοντας τη δέκατη επέτειό του στο MIPTV των Καννών, ο γαλλικός όμιλος μουσικών και αθλητικών καναλιών Trace Group σχεδιάζει τη συνεχή επέκταση του σε όλες τις πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών.
Μετά την πρόσφατη συμφωνίας της Trace με την Türksat, για τη διανομή των καναλιών Trace Sports και Trace Urban, η εταιρεία του Olivier Laouchez συνεχίζει τη διεθνή της επέκταση. Μαζί με το Trace Tropical και το Trace Αφρική, τα τέσσερα κανάλια διανέμονται συνολικά από 15 συνδρομητικές ψηφιακές πλατφόρμες οι οποίες είναι διαθέσιμες σε πάνω από 145 χώρες σε περισσότερους από 60 εκατομμύρια συνδρομητές.
Από το ξεκίνημά της ως ένα τηλεοπτικό δίκτυο μουσικής urban στην Ευρώπη η Trace μεταμορφώθηκε σε διεθνές όνομα και όμιλο ΜΜΕ, που δραστηριοποιείται στη μουσική urban και στις διασημότητες του αθλητισμού.
Το Trace Sports έχει επιτύχει πολύ γρήγορη επέκταση από τότε που εγκαινιάστηκε πριν από 18 μήνες. Έχει υπογράψει συμφωνίες μεταφοράς με βασικούς φορείς, όπως η BSkyB στη Μ. Βρετανία, η DStv στη Νότια Αφρική, το Al Jazeera στη Μέση Ανατολή και η Megacable στη Λατινική Αμερική. Μέσα στους επόμενους δύο μήνες αναμένεται το ξεκίνημα του καναλιού και στις ΗΠΑ.
Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να ενισχύσει τη σχέση με το παγκόσμιο κοινό της και να αυξήσει την multiscreen παρουσία της φέτος με την έναρξη νέων υπηρεσιών σε πλατφόρμες mobile και στο διαδίκτυο. Συγκεκριμένα αναπτύσσει την MyTrace, μία εξατομικευμένη μουσική υπηρεσία για smart TV, που μπορεί να προσαρμοστεί σε οποιοδήποτε τύπου περιεχομένου. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις διασυνδεμένες συσκευές. Ετοιμάζεται επίσης το λανσάρισμα εφαρμογών του Trace Music και Trace Sports για iPad, iPhone και Android.
«Θέλουμε να εκμεταλλευτούμε την επιτυχία μας στον τομέα της μουσικής για να προχωρήσουμε περισσότερο και να οδηγήσουμε το ακροατήριο μας στους αγαπημένους τρόπους έκφρασης του: αθλητισμός, κινητά τηλέφωνα, κοινωνικά δίκτυα, διαδίκτυο, ραδιόφωνο και κάποια μέρα στα σίγουρα, κινηματογραφικές ταινίες και βιντεοπαιχνίδια,» εξήγησε ο Laouchez.
Πηγή: rapidtvnews.com