Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Το YouTube εξετάζει τη δυνατότητα πραγματοποίησης αγορών απευθείας από την υπηρεσία
Είναι δεδομένο ότι η Google αναζητά τρόπους για να αποκομίσει κέρδη μέσα από το YouTube ξεχωριστά από το σύστημα διαφημίσεων που τρέχει όλα αυτά τα χρόνια και σύμφωνα με μια νέα αναφορά που κάνει τον γύρο του Διαδικτύου σήμερα, η εταιρεία εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να ενσωματώσει διάφορα εργαλεία για την πραγματοποίηση αγορών απευθείας από την υπηρεσία.
Είναι δεδομένο ότι η Google αναζητά τρόπους για να αποκομίσει κέρδη μέσα από το YouTube ξεχωριστά από το σύστημα διαφημίσεων που τρέχει όλα αυτά τα χρόνια και σύμφωνα με μια νέα αναφορά που κάνει τον γύρο του Διαδικτύου σήμερα, η εταιρεία εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να ενσωματώσει διάφορα εργαλεία για την πραγματοποίηση αγορών απευθείας από την υπηρεσία.
Όπως αναφέρει το δίκτυο Bloomberg, οι δοκιμές έχουν ξεκινήσει ήδη σε συνεργασία με κορυφαία κανάλια του YouTube, έτσι ώστε οι δημιουργοί περιεχομένου να προσθέσουν tags για τα προϊόντα που εμφανίζονται στα videos τους και οι θεατές να έχουν τη δυνατότητα απευθείας αγοράς χωρίς να φεύγουν από την υπηρεσία. Αυτό πιθανότατα θα γίνει με ενσωμάτωση του Shopify και οι YouTubers θα έχουν πλήρη ελευθερία για τα προϊόντα που θα εμφανίζονται στα videos τους και θα τίθενται προς πώληση, αρκεί φυσικά να μην παραβιάζουν τους όρους χρήσης της υπηρεσίας.
Με αυτόν τον τρόπο, οι δημιουργοί περιεχομένου θα έχουν την ευκαιρία να ανοίξουν ακόμα μία δίοδο για αποκόμιση κέρδους από τη δουλειά τους πέρα από τις διαφημίσεις, ενώ η Google πιθανότατα θα κρατά κάποια προμήθεια από κάθε πώληση.
Πηγή: techgear.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 12/10/2020)