Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Το YouTube τιμωρεί τους χρήστες AdBlock με διαφημίσεις 1+ ώρας χωρίς κουμπί ‘Skip’!
Σύμφωνα με πολλές αναφορές, τα τελευταία εικοσιτετράωρα χρήστες του YouTube αντιμετωπίζουν εξαιρετικά μεγάλες διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράκαμψης, με πολλούς να επισημαίνουν πως τους έχουν εμφανιστεί διαφημίσεις που φτάνουν έως και τη μία ώρα σε διάρκεια!
Το πρόβλημα έχει προκαλέσει έντονες συζητήσεις στα social media, με αρκετούς χρήστες να μοιράζονται τις εμπειρίες τους για διαφημίσεις που διακόπτουν σημαντικά την εμπειρία θέασης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, έχουν αναφερθεί διαφημίσεις που διαρκούν αρκετές ώρες, αν και πολλές από αυτές τις αναφορές παραμένουν ανεπιβεβαίωτες. Μάλιστα, φαίνεται πως η χρήση ad blockers ενδέχεται να συμβάλλει στο πρόβλημα, καθώς αυτά τα plug-ins μπορεί να εμποδίζουν την εμφάνιση του κουμπιού “Skip”.
Οι αναφορές για ασυνήθιστα μεγάλες διαφημίσεις έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον σε πλατφόρμες όπως το Reddit, όπου χρήστες έχουν μοιραστεί εντυπωσιακά παραδείγματα. Σε μία περίπτωση, δημοσιεύτηκε εικόνα με διαφήμιση διάρκειας 2 ωρών και 52 λεπτών, για ένα βίντεο μόλις 49 λεπτών. Σε ορισμένες περιπτώσεις, τα ad blockers φαίνεται να είναι ενεργοποιημένα, υποδεικνύοντας πιθανή σύνδεση μεταξύ αυτών των εργαλείων και των δυσαναλογιών στη διάρκεια των διαφημίσεων.
Αν και το YouTube δεν έχει επιβεβαιώσει άμεσα αυτή τη σύνδεση, η στάση της εταιρείας για την αποτροπή της χρήσης ad blockers φαίνεται να συμβαδίζει με αυτές τις εμπειρίες.
Ειδικότερα, το όλο θέμα πήρε τέτοιες διαστάσεις που η Google απάντησε άμεσα στις ανησυχίες, εξηγώντας ότι οι διαφημίσεις είναι ζωτικής σημασίας για τη στήριξη των δημιουργών περιεχομένου και αποτελούν μέρος των Όρων Χρήσης του YouTube. Η εταιρεία διευκρίνισε ότι οι τυπικές διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράκαμψης διαρκούν συνήθως έως 15 δευτερόλεπτα, αλλά παραδέχθηκε ότι αναπτύσσει μεθόδους για την ανίχνευση και αντιμετώπιση εργαλείων όπως τα ad blockers.
Παράλληλα, το YouTube έχει ξεκινήσει πρωτοβουλίες για να παροτρύνει τους χρήστες να επιτρέπουν τις διαφημίσεις ή να εγγράφονται στο YouTube Premium για μια εμπειρία χωρίς διαφημίσεις. Σε περιπτώσεις όπου η χρήση ad blockers συνεχίζεται, η Google σημειώνει ότι ενδέχεται να προχωρήσει σε απενεργοποίηση της αναπαραγωγής βίντεο, τονίζοντας πως αυτή η κίνηση αποτελεί έσχατη λύση για επίμονες παραβιάσεις.
Αναλυτικότερα, σε δήλωση που παραχώρησε στο Android Authority, η εταιρία τόνισε:
Οι διαφημίσεις είναι μια ζωτικής σημασίας σανίδα σωτηρίας για τους δημιουργούς μας και τους βοηθάνε να λειτουργούν και να αναπτύσσουν τις επιχειρήσεις τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η χρήση των ad blockers παραβιάζει τους Όρους Χρήσης του YouTube. Ξεκινήσαμε μια παγκόσμια προσπάθεια για να παροτρύνουμε τους θεατές με ενεργοποιημένους τους ad blockers να επιτρέψουν τις διαφημίσεις στο YouTube ή να δοκιμάσουν το YouTube Premium για μια εμπειρία χωρίς διαφημίσεις.
Καθώς η Google συνεχίζει, λοιπόν, να εφαρμόζει την πολιτική της ενάντια στα ad blockers, οι χρήστες που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα δωρεάν μπορεί να αντιμετωπίσουν περισσότερους περιορισμούς όταν προσπαθούν να παρακάμψουν τις διαφημίσεις. Προς το παρόν, το YouTube επαναλαμβάνει τη δέσμευσή του να υποστηρίζει τους δημιουργούς μέσω εσόδων από διαφημίσεις, ενώ προσφέρει την επιλογή του YouTube Premium για μια εμπειρία χωρίς διακοπές.
Πηγή: https://unboxholics.com/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 28/1/2025)