Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Το YouTube ξεπερνά τις 1 δισ. ώρες καθημερινής τηλεθέασης
Το YouTube αποκάλυψε νέες πληροφορίες σχετικά με την προβολή στο σαλόνι. Η συνολική ημερήσια προβολή μέσω τηλεόρασης έχει φτάσει τις 1 δισεκατομμύριο ώρες, ανέφερε το τμήμα της Google. Η κλίμακα είναι σύμφωνη με τη μηνιαία έκθεση Gauge της Nielsen, όπου το YouTube έχει σταθερά ξεπεράσει το Netflix και άλλους streamers.
Ο χρόνος προβολής αθλητικού περιεχομένου μέσω τηλεοπτικών συσκευών αυξήθηκε κατά 30% το 2024 σε σύγκριση με το 2023, δήλωσε το YouTube. Το NFL Sunday Ticket, το οποίο ξεκίνησε την αποκλειστική του λειτουργία στο YouTube το 2023 έδωσε ώθηση στη συνολική αθλητική ώθηση. Η συμφωνία για το πακέτο περιελάμβανε επίσης διατάξεις για το πρωτάθλημα να συνεργαστεί πληρέστερα με τα ταλέντα του YouTube, οδηγώντας με τη σειρά του σε μεγαλύτερη προσοχή στα κανάλια τους.
Καθώς έχει αυξηθεί η συνολική θέαση στο σαλόνι, ο πήχης της ποιότητας βίντεο έχει επίσης αυξηθεί, με το μερίδιο των βίντεο που ανεβαίνουν σε 4K να αυξάνεται κατά 35% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ένα άλλο δέλεαρ για τους θεατές του σαλονιού, ένα απλοποιημένο κουμπί που επιτρέπει στους θεατές να εγγραφούν σε κανάλια μέσω της τηλεόρασής τους, απέφερε αύξηση άνω του 40% στον αριθμό των συνδρομών που ξεκίνησαν μέσω τηλεόρασης.
Πηγή: advanced-television.com