Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ξεκινάει η ANGA COM 2022

Η ANGA COM 2022 ξεκινάει αύριο, 10 Μαΐου, με 390 εκθέτες από 33 χώρες στο εκθεσιακό κέντρο της Κολωνίας. Η επιτυχημένη επανεκκίνηση της έκθεσης και του συνεδρίου για την ευρυζωνικότητα, την τηλεόραση και το διαδίκτυο θα πραγματοποιηθεί σε περισσότερα από 22.000 τ.μ. εκθεσιακού χώρου έως τις 12 Μαΐου.
Η ANGA COM 2022 ξεκινάει αύριο, 10 Μαΐου, με 390 εκθέτες από 33 χώρες στο εκθεσιακό κέντρο της Κολωνίας. Η επιτυχημένη επανεκκίνηση της έκθεσης και του συνεδρίου για την ευρυζωνικότητα, την τηλεόραση και το διαδίκτυο θα πραγματοποιηθεί σε περισσότερα από 22.000 τ.μ. εκθεσιακού χώρου έως τις 12 Μαΐου.
Σύμφωνα με το σλόγκαν της εκδήλωσης “Where Broadband meets Content”, η ANGA COM θα αποτελέσει τις επόμενες ημέρες το σημείο συνάντησης των φορέων εκμετάλλευσης δικτύων, των πωλητών και των παρόχων περιεχομένου για όλα τα θέματα της ευρυζωνικότητας και της διανομής μέσων ενημέρωσης. Μετά από ένα διάλειμμα δύο ετών λόγω της πανδημίας, οι επισκέπτες μπορούν να προσβλέπουν σε έναν ιδιαίτερα μεγάλο αριθμό καινοτομιών και πολυάριθμες εκδηλώσεις που διοργανώνονται από τους εκθέτες και τους χορηγούς.
Κορυφαία σημεία του συνεδριακού προγράμματος με συνολικά 36 πάνελ εκδηλώσεων είναι πέντε συζητήσεις κορυφής: η Σύνοδος Κορυφής για την ψηφιοποίηση, η Σύνοδος Κορυφής για τα μέσα ενημέρωσης, η Σύνοδος Κορυφής για το περιεχόμενο, η Σύνοδος Κορυφής για τις οπτικές ίνες και η αγγλόφωνη Διεθνής Σύνοδος Κορυφής για τους Τεχνολογικούς Διευθυντές. Οι περισσότεροι από 170 ομιλητές περιλαμβάνουν την απόλυτη κορυφή του κλάδου της ευρυζωνικότητας και των μέσων ενημέρωσης, με μέλη διοικητικών συμβουλίων και στελέχη από εταιρείες τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης όπως οι Prime Video, ARD, Deutsche Glasfaser, Deutsche Telekom, Discovery, Liberty Global, M-net, NetCologne, ProSiebenSat.1, RTL, Sky, Tele Columbus, Telefónica και Vodafone.
Τα 22 πάνελ στρατηγικής εξετάζουν ένα ευρύ φάσμα σύγχρονων θεμάτων του κλάδου. Εκτός από την εστίαση στην ανάπτυξη οπτικών ινών και το streaming, αυτά περιλαμβάνουν επίσης τη βιωσιμότητα και τη ρύθμιση. Μια νέα μορφή συνεδρίου είναι η Θεματική Ημέρα Έξυπνης Συνδεσιμότητας στις 12 Μαΐου, η οποία είναι δωρεάν. Τα πάνελ θα ασχοληθούν με ιδιαίτερα καινοτόμα, έξυπνα θέματα συνδεσιμότητας όπως:
- Έξυπνα δίκτυα: Νέοι επενδυτές και οι έννοιες ανάπτυξής τους
- Έξυπνη βιωσιμότητα: Η ψηφιοποίηση είναι ο μόνος τρόπος για την επίτευξη της βιωσιμότητας (σε συνεργασία με το VATM)
- Έξυπνη πόλη και 5G: δίκτυα, υπηρεσίες, επιχειρηματικά μοντέλα
- Έξυπνες Περιφέρειες: Καινοτόμες έννοιες ανάπτυξης για οπτικές ίνες
Τα 14 τεχνολογικά πάνελ, τα οποία είναι ιδιαίτερα διεθνή, καλύπτουν θέματα όπως FTTH, DOCSIS 4.0, Wi-Fi, RDK, OTT, υπηρεσίες Cloud, τεχνητή νοημοσύνη και βιωσιμότητα.