Skip to main content
14 Φεβρουαρίου 2013 22:23

YouTube: «Το online περιεχόμενο θα αντικαταστήσει την τηλεόραση»

Γράφει: Σ.Χ.
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F1bcfbd07454f9ec45d6daa888b9a8a71 XL

Ο John Farrel, περιφερειακός διευθυντής του YouTube, έκανε μία τολμηρή πρόβλεψη λέγοντας ότι το 2020 γύρω στο 75% της κατανάλωσης οπτικοακουστικού περιεχομένου θα γίνεται online, μέσω ευρυζωνικών συνδέσεων. Ο Farrel, διευθυντής του YouTube Latin America, αν και δεν ισχυρίστηκε ότι το YouTube θα είναι η πλατφόρμα που θα κυριαρχεί, δήλωσε ότι «η τηλεόραση είναι το κύριο μέσο περισσότερα από 50 χρόνια και η αλλαγή θα γίνει ειδικά στις ψηφιακές πλατφόρμες».

«Θα απαιτηθούν μεγαλύτερες επενδύσεις στις υποδομές, στις γραμμές πρόσβασης και στους server», πρόσθεσε, εξηγώντας ότι οι βελτιωμένοι online οδηγοί προγράμματος (EPG) θα βοηθήσουν ακόμα περισσότερο την πρόσβαση μέσω των ευρυζωνικών συνδέσεων. «Τα συνδρομητικά κανάλια είναι μία εναλλακτική λύση που επιτρέπει στους δημιουργούς να βγάλουν τα έξοδα τους μέσω μικρο-πληρωμών, που είναι μία επιπρόσθετη πηγή [εισοδήματος] στην διαφήμιση».  

Όμως η Google, ιδιοκτήτρια του YouTube, πιστεύει ότι τα έσοδα του κεντρικού site βίντεο προέρχονται ακόμα κυρίως από τις διαφημίσεις. Ο Farrel ανέφερε επίσης ότι είναι απαραίτητη για ακόμα φορά η αναδιοργάνωση του διαφημιστικού budget. Σήμερα οι διαφημιστές τοποθετούν το 60 έως 70% του διαφημιστικού budget στα κανάλια ελεύθερης λήψης και το υπόλοιπο μοιράζεται στη συνδρομητική τηλεόραση και τις ψηφιακές πλατφόρμες.

«Γνωρίζουμε, χωρίς να χρειάζεται να στραφούμε σε έρευνα της αγοράς ή σε ανάλυση, ότι το βίντεο είναι ο ισχυρότερος τρόπος να συνδεθείς με τους θεατές», δήλωσε και πρόσθεσε  ότι πολλοί τηλεοπτικοί παραγωγοί και εταιρείες έχουν ξεκινήσει να κινούνται προς την online διανομή, ιδιαίτερα μέσω του YouTube. Μερικές από τις εταιρείες στην περιφέρεια του περιλαμβάνουν ανάμεσα σε άλλες την Televisa, την Azteca America, την Univision, την Telefe, την TV Pública Argentina, την Venevisión, την Cartoon Network Latin America και την TV Azteca.

Πηγή: advanced-television.comΟ John Farrel, περιφερειακός διευθυντής του YouTube, έκανε μία τολμηρή πρόβλεψη λέγοντας ότι το 2020 γύρω στο 75% της κατανάλωσης οπτικοακουστικού περιεχομένου θα γίνεται online, μέσω ευρυζωνικών συνδέσεων. Ο Farrel, διευθυντής του YouTube Latin America, αν και δεν ισχυρίστηκε ότι το YouTube θα είναι η πλατφόρμα που θα κυριαρχεί, δήλωσε ότι «η τηλεόραση είναι το κύριο μέσο περισσότερα από 50 χρόνια και η αλλαγή θα γίνει ειδικά στις ψηφιακές πλατφόρμες».

«Θα απαιτηθούν μεγαλύτερες επενδύσεις στις υποδομές, στις γραμμές πρόσβασης και στους server», πρόσθεσε, εξηγώντας ότι οι βελτιωμένοι online οδηγοί προγράμματος (EPG) θα βοηθήσουν ακόμα περισσότερο την πρόσβαση μέσω των ευρυζωνικών συνδέσεων. «Τα συνδρομητικά κανάλια είναι μία εναλλακτική λύση που επιτρέπει στους δημιουργούς να βγάλουν τα έξοδα τους μέσω μικρο-πληρωμών, που είναι μία επιπρόσθετη πηγή [εισοδήματος] στην διαφήμιση».  

Όμως η Google, ιδιοκτήτρια του YouTube, πιστεύει ότι τα έσοδα του κεντρικού site βίντεο προέρχονται ακόμα κυρίως από τις διαφημίσεις. Ο Farrel ανέφερε επίσης ότι είναι απαραίτητη για ακόμα φορά η αναδιοργάνωση του διαφημιστικού budget. Σήμερα οι διαφημιστές τοποθετούν το 60 έως 70% του διαφημιστικού budget στα κανάλια ελεύθερης λήψης και το υπόλοιπο μοιράζεται στη συνδρομητική τηλεόραση και τις ψηφιακές πλατφόρμες.

«Γνωρίζουμε, χωρίς να χρειάζεται να στραφούμε σε έρευνα της αγοράς ή σε ανάλυση, ότι το βίντεο είναι ο ισχυρότερος τρόπος να συνδεθείς με τους θεατές», δήλωσε και πρόσθεσε  ότι πολλοί τηλεοπτικοί παραγωγοί και εταιρείες έχουν ξεκινήσει να κινούνται προς την online διανομή, ιδιαίτερα μέσω του YouTube. Μερικές από τις εταιρείες στην περιφέρεια του περιλαμβάνουν ανάμεσα σε άλλες την Televisa, την Azteca America, την Univision, την Telefe, την TV Pública Argentina, την Venevisión, την Cartoon Network Latin America και την TV Azteca.

Πηγή: advanced-television.com

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Ενισχυτής κεραίας U35Auto
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα περιγράψουμε σε αυτό το τεύχος τους ενισχυτές κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι ενισχυτές με ακροδέκτες ...
TP-Link EAP683 UR AX6000
Το TP-Link Omada EAP683 UR ξεχωρίζει ως μια αξιόπιστη λύση στην κατηγορία των συσκευών δικτύου, συνδυάζοντας συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας, προηγμένη ασφάλεια και απρόσκοπτη διαχείριση δικτύου. Μ...
Ikusi ENC-108
Η Ikusi, συνεχίζοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση νέων προϊόντων, παρουσιάζει το ENC-108 με 8 εισόδους HDMI, τα σήματα των οποίων μπορούν να μετατραπούν σε 8 streams IP σε SPTS (unicast ή mult...
Redline S30 HEVC
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου δέκτη της Redline, S30 HEVC. Πρόκειται για έναν οικονομικό δέκτη Full HD που είναι εξοπλισμένος με DVB-T2 tuner και υποστηρίζει συμπίεση H.265...
Ikusi IKUGaF
Η Ikusi καλύπτει με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες τηλεοπτικής αναμετάδοσης προγραμμάτων, με τα έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUGaF που διαθέτει για τα Gap Fillers. Τα έτοιμα πακέτα IKUGaF είνα...
ANGA PS series
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή σειράς ποιοτικών κεραιών ANGA. Πρόκειται για τη σειρά PS, η οποία περιλαμβάνει εξωτερικές και εσωτερικές κεραίες που είναι κατάλληλες για επίγε...
Amiko MIRA X-4200
Ο Amiko MiraX HiS-4200 είναι ένας κορυφαίος Linux 4K UHD media streamer, που σας επιτρέπει να απολαμβάνετε τα αγαπημένα σας προγράμματα σε 4K UHD. Αυτός ο media streamer υποστηρίζει μεταξύ άλλων τ...
KAL KL-60
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου τηλεχειριστηρίου KL-60. Πρόκειται για ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο 4:1, το οποίο προγραμματίζεται μέσω μονάδας υπέρυθρων από τ...
Promax ATLaS NG
Η Promax έχει δημιουργήσει μία σειρά εκπαιδευτικών video για τον κορυφαίο αναλυτή φάσματος ATLaS NG. Στα συγκεκριμένα video, περιγράφονται όλες οι λειτουργίες του αναλυτή, καθώς και ο τρόπος που δ...
SatLink COL5141A
Ο κωδικοποιητής COL5141A 4 σε 1 της SatLink είναι μια επαγγελματική συσκευή κωδικοποίησης και πολυπλεξίας ήχου και video με ισχυρή λειτουργικότητα. Διαθέτει διεπαφές εισόδου 4 καναλιών CVBS video ...
AVM FRITZ!DECT 350
Προσαρμόστε το FRITZ!DECT 350 σε πόρτες ή παράθυρα και αμέσως θα ανιχνεύσει αν είναι ανοικτά ή κλειστά. Αποτελώντας έναυσμα για την επακόλουθη λειτουργία προϊόντων FRITZ!DECT και συμβατών συσκευών...
KAL K-320
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του K-320, ενός ασύρματου ανιχνευτή κίνησης υποδοχής με εμβέλεια ανίχνευσης κίνησης 3 έως 7 μέτρων και γωνία κάλυψης 100°. Είναι ιδανικός για τη...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Ιουλίου 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουλίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδ...
Διανομή σήματος HDMI στο σπίτι
Για τη θέαση τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής ανάλυσης μέσω ενός δέκτη, IPTV Box, αποκωδικοποιητή συνδρομητικής πλατφόρμας ή οποιασδήποτε άλλης εξωτερικής πηγής, απαιτείται μόνο η σύνδεσή τους στην...
CRETA ELECTRONIX 2024
Μετά την τεράστια επιτυχία των κλαδικών εκθέσεων Salonica Electronix 2023 και Athens Electronix 2024, που πραγματοποιήθηκαν για τρίτη φορά σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, αντίστοιχα, και έσπασαν κάθε ρε...
Fracarro D-Matrix 4S FTA
Την πιο πρόσφατη μονάδα της οικογένειας των Headend της ιταλικής Fracarro, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το D-Matrix 4S FTA, ένα Compact Headend που έρχε...
Amiko MIRA X-4200
Ένα νέο μοντέλο της σειράς OTT της Amiko δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το MIRA X-4200, ένα Set-Top Box που βασίζεται σε λειτουργικό σύστημα Linux και προ...
Sat & Zap, Ιούλιος 2024
Αρκετά νέα κανάλια στις 28 ανατολικά, ενώ και πάλι το Ιράν εμφανίζεται με νέα κανάλια εξωτερικού, μη εγκεκριμένα φυσικά από το θεοκρατικό καθεστώς… Al Mayadeen HD Hot Bird 13G – 13 East 11....