Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
YouTube: «Το online περιεχόμενο θα αντικαταστήσει την τηλεόραση»
![admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F1bcfbd07454f9ec45d6daa888b9a8a71 XL](https://digitaltvinfo.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp-content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F1bcfbd07454f9ec45d6daa888b9a8a71_XL.jpg%22%2C%22thumbnail%22%3A%221200%2C600%2C%22%7D&hash=94f3f44f)
Ο John Farrel, περιφερειακός διευθυντής του YouTube, έκανε μία τολμηρή πρόβλεψη λέγοντας ότι το 2020 γύρω στο 75% της κατανάλωσης οπτικοακουστικού περιεχομένου θα γίνεται online, μέσω ευρυζωνικών συνδέσεων. Ο Farrel, διευθυντής του YouTube Latin America, αν και δεν ισχυρίστηκε ότι το YouTube θα είναι η πλατφόρμα που θα κυριαρχεί, δήλωσε ότι «η τηλεόραση είναι το κύριο μέσο περισσότερα από 50 χρόνια και η αλλαγή θα γίνει ειδικά στις ψηφιακές πλατφόρμες».
«Θα απαιτηθούν μεγαλύτερες επενδύσεις στις υποδομές, στις γραμμές πρόσβασης και στους server», πρόσθεσε, εξηγώντας ότι οι βελτιωμένοι online οδηγοί προγράμματος (EPG) θα βοηθήσουν ακόμα περισσότερο την πρόσβαση μέσω των ευρυζωνικών συνδέσεων. «Τα συνδρομητικά κανάλια είναι μία εναλλακτική λύση που επιτρέπει στους δημιουργούς να βγάλουν τα έξοδα τους μέσω μικρο-πληρωμών, που είναι μία επιπρόσθετη πηγή [εισοδήματος] στην διαφήμιση».
Όμως η Google, ιδιοκτήτρια του YouTube, πιστεύει ότι τα έσοδα του κεντρικού site βίντεο προέρχονται ακόμα κυρίως από τις διαφημίσεις. Ο Farrel ανέφερε επίσης ότι είναι απαραίτητη για ακόμα φορά η αναδιοργάνωση του διαφημιστικού budget. Σήμερα οι διαφημιστές τοποθετούν το 60 έως 70% του διαφημιστικού budget στα κανάλια ελεύθερης λήψης και το υπόλοιπο μοιράζεται στη συνδρομητική τηλεόραση και τις ψηφιακές πλατφόρμες.
«Γνωρίζουμε, χωρίς να χρειάζεται να στραφούμε σε έρευνα της αγοράς ή σε ανάλυση, ότι το βίντεο είναι ο ισχυρότερος τρόπος να συνδεθείς με τους θεατές», δήλωσε και πρόσθεσε ότι πολλοί τηλεοπτικοί παραγωγοί και εταιρείες έχουν ξεκινήσει να κινούνται προς την online διανομή, ιδιαίτερα μέσω του YouTube. Μερικές από τις εταιρείες στην περιφέρεια του περιλαμβάνουν ανάμεσα σε άλλες την Televisa, την Azteca America, την Univision, την Telefe, την TV Pública Argentina, την Venevisión, την Cartoon Network Latin America και την TV Azteca.
Πηγή: advanced-television.comΟ John Farrel, περιφερειακός διευθυντής του YouTube, έκανε μία τολμηρή πρόβλεψη λέγοντας ότι το 2020 γύρω στο 75% της κατανάλωσης οπτικοακουστικού περιεχομένου θα γίνεται online, μέσω ευρυζωνικών συνδέσεων. Ο Farrel, διευθυντής του YouTube Latin America, αν και δεν ισχυρίστηκε ότι το YouTube θα είναι η πλατφόρμα που θα κυριαρχεί, δήλωσε ότι «η τηλεόραση είναι το κύριο μέσο περισσότερα από 50 χρόνια και η αλλαγή θα γίνει ειδικά στις ψηφιακές πλατφόρμες».
«Θα απαιτηθούν μεγαλύτερες επενδύσεις στις υποδομές, στις γραμμές πρόσβασης και στους server», πρόσθεσε, εξηγώντας ότι οι βελτιωμένοι online οδηγοί προγράμματος (EPG) θα βοηθήσουν ακόμα περισσότερο την πρόσβαση μέσω των ευρυζωνικών συνδέσεων. «Τα συνδρομητικά κανάλια είναι μία εναλλακτική λύση που επιτρέπει στους δημιουργούς να βγάλουν τα έξοδα τους μέσω μικρο-πληρωμών, που είναι μία επιπρόσθετη πηγή [εισοδήματος] στην διαφήμιση».
Όμως η Google, ιδιοκτήτρια του YouTube, πιστεύει ότι τα έσοδα του κεντρικού site βίντεο προέρχονται ακόμα κυρίως από τις διαφημίσεις. Ο Farrel ανέφερε επίσης ότι είναι απαραίτητη για ακόμα φορά η αναδιοργάνωση του διαφημιστικού budget. Σήμερα οι διαφημιστές τοποθετούν το 60 έως 70% του διαφημιστικού budget στα κανάλια ελεύθερης λήψης και το υπόλοιπο μοιράζεται στη συνδρομητική τηλεόραση και τις ψηφιακές πλατφόρμες.
«Γνωρίζουμε, χωρίς να χρειάζεται να στραφούμε σε έρευνα της αγοράς ή σε ανάλυση, ότι το βίντεο είναι ο ισχυρότερος τρόπος να συνδεθείς με τους θεατές», δήλωσε και πρόσθεσε ότι πολλοί τηλεοπτικοί παραγωγοί και εταιρείες έχουν ξεκινήσει να κινούνται προς την online διανομή, ιδιαίτερα μέσω του YouTube. Μερικές από τις εταιρείες στην περιφέρεια του περιλαμβάνουν ανάμεσα σε άλλες την Televisa, την Azteca America, την Univision, την Telefe, την TV Pública Argentina, την Venevisión, την Cartoon Network Latin America και την TV Azteca.
Πηγή: advanced-television.com