Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ακριβά τα τηλεοπτικά δικαιώματα στην Ελλάδα
Σε υψηλά επίπεδα διατηρούνται σε πείσμα των καιρών και της οικονομικής κατάστασης της χώρας μας, τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αθλητικών αλλά και των κινηματογραφικών συμφωνιών. Τη στιγμή που η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης χτυπημένη από ασφυκτικό φορολογικό καθεστώς, έχει πάψει εδώ και καιρό να αναπτύσσεται, τα υψηλά ποσά που οι συνδρομητικές πλατφόρμες καλούνται να καταβάλουν στους διανομείς …
Σε υψηλά επίπεδα διατηρούνται σε πείσμα των καιρών και της οικονομικής κατάστασης της χώρας μας, τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αθλητικών αλλά και των κινηματογραφικών συμφωνιών. Τη στιγμή που η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης χτυπημένη από ασφυκτικό φορολογικό καθεστώς, έχει πάψει εδώ και καιρό να αναπτύσσεται, τα υψηλά ποσά που οι συνδρομητικές πλατφόρμες καλούνται να καταβάλουν στους διανομείς για αποκλειστικό αθλητικό και κινηματογραφικό περιεχόμενο, συμπιέζουν ακόμη περισσότερο την κερδοφορία τους. Το δίπολο ανταγωνισμού μεταξύ Nova και COSMOTE TV δεν αφήνει τις τιμές να υποχωρήσουν αρκετά, αφού αν κάποια πλατφόρμα υποβάλλει χαμηλότερη προσφορά το πιο πιθανό είναι να χάσει το διαγωνισμό από τον ανταγωνιστή της που θα έχει προσφέρει περισσότερα. Κάτι τέτοιο έχει συμβεί πολλάκις στο παρελθόν είτε από την μια, είτε από την άλλη πλευρά. Όμως στο παρελθόν υπήρχε και ανάπτυξη και τα νούμερα κάπως έβγαιναν, τώρα όμως;
Τώρα, δεν είναι λίγες οι φωνές στην αγορά της τηλεόρασης που πιστεύουν πως το μοντέλο του αποκλειστικού περιεχομένου θα πρέπει να εξεταστεί εκ νέου. Θα μπορούσαν φέρ’ ειπείν οι δύο μεγάλες πλατφόρμες να καταλήξουν σε μια κοινή πολιτική συνεργασίας, ώστε ο ανταγωνισμός τους να μη λειτουργεί υπέρ του πωλητή περιεχομένου, αλλά υπέρ τους. Ωριμάζει η ιδέα διαμοιρασμού του περιεχομένου ανάμεσα στις πλατφόρμες, κάτι που θα ωφελούσε όχι μόνο τα οικονομικά τους αλλά και τους συνδρομητές, οι οποίοι θα αποκτούσαν πρόσβαση σε ευρύτερο και πλουσιότερο περιεχόμενο.