Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"Αναχώματα" δημιουργεί η Nova

Κινήσεις που επιδέχονται περισσότερες από μια αναγνώσεις πραγματοποιεί το τελευταίο διάστημα η Nova ...
Κινήσεις που επιδέχονται περισσότερες από μια αναγνώσεις πραγματοποιεί το τελευταίο διάστημα η Nova. Αρχικά, ενισχύει τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς τους συνδρομητές της ως εξής :
Α) Λανσάροντας μια εντελώς νέα υπηρεσία με την ονομασία “Nova Εξοχικό” η οποία δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές Nova 3Play, με μία συνδρομή να παρακολουθούν το τηλεοπτικό περιεχόμενο της υπηρεσίας τους, στην κύρια κατοικία τους ή στην εξοχική, ανάλογα με το ποιον χώρο θα επιλέξουν, χωρίς να χρειάζεται να μεταφέρουν εξοπλισμό. Η υπηρεσία δίνεται μέσω εγκατάστασης νέου εξοπλισμού στην εξοχική κατοικία, με δυνατότητα θέασης στη μία από τις δύο κάθε φορά. Ο συνδρομητής θα μπορεί να δηλώνει μέχρι και δύο φορές την εβδομάδα σε ποιο χώρο θα θέλει να είναι ενεργή συνδρομή του.
Β) Ενδυναμώνοντας ακόμη περισσότερο το “Νova GO”, την πρωτοποριακή και βραβευμένη υπηρεσία της Nova για θέαση τηλεοπτικού περιεχομένου σε tablets, laptops και smartphones, προσθέτοντας τρία νέα κανάλια (Novalifε, Disney XD, Euronews) σε ζωντανή μετάδοση, προσθέτοντας επίσης περίπου 100 ταινίες της Φίνος Φιλμ, αλλά και τους φιλικούς αγώνες προετοιμασίας του Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού, (αυτούς που απεγνωσμένα ψάχναμε καφέ η ταβέρνα σε κάποιο νησί να τους παρακολουθήσουμε).
Σημαντική, αλλά και έξυπνη και η ενίσχυση του παιδικού προγράμματος αλλά και των προσφερόμενων on demand παιδικών ταινιών. Οι γονείς … το αντιλαμβάνονται!
Μπορεί κάποιος εύλογα να συμπεράνει πως με τις κινήσεις αυτές η Nova, προσπαθεί να αυξήσει ακόμη περισσότερο το brand equity της (την αντιλαμβανόμενη αξία του προϊόντος που ονομάζεται Nova) φροντίζοντας να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των συνδρομητών της, οι οποίοι με τη σειρά τους ως ανταπόδοση, παραμένουν πιστοί στις προτιμήσεις τους.
Δημιουργεί αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον όρο “αναχώματα”, ούτος ώστε να δημιουργήσει πιο αφοσιωμένους πελάτες, να τους κάνει πιο “αναίσθητους” στις ενέργειες marketing του ανταγωνισμού, και να κρατήσει σε κάποιο έλεγχο τις απενεργοποιήσεις συνδρομών που παραδοσιακά παρατηρούνται τους καλοκαιρινούς μήνες.
N.D