4 Αυγούστου 2021 11:25

"Bacurau" – Από 26 Αυγούστου στους κινηματογράφους και σύντομα αποκλειστικά στο Cinobo

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=file%3Dwp content%252Fuploads%252F2022%252F04%252F98df53b13a324ba4b7c6efe62626ea73 XL

Μερικά χρόνια από σήμερα… Το Μπακουράου, ένα μικρό χωριό στη φτωχή επαρχία της Βραζιλίας, θρηνεί τον χαμό της μητριάρχη του, της Καρμελίτα, η οποία έφυγε πλήρης ημερών στα 94 της χρόνια. Μέρες μετά, οι κάτοικοι συνειδητοποιούν ότι η κοινότητά τους έχει εξαφανιστεί από τους περισσότερους χάρτες. Το σήμα χάνεται από τα κινητά τηλέφωνα…

  • Βραβείο της Επιτροπής Φεστιβάλ Καννών 2019
  • Επίσημη Συμμετοχή Φεστιβάλ Κινηματογράφου Τορόντο 2019
  • Επίσημη Συμμετοχή Φεστιβάλ Κινηματογράφου Νύχτες Πρεμιέρας 2019
  • Φοβερό γουέστερν για μια πόλη σε πολιορκία από μια άγνωστη απειλή, εκτελεσμένο με αδίστακτη καθαρότητα. – The Guardian
  • Μια αιματοβαμμένη κριτική της πολιτικής κατάστασης στη Βραζιλία. – Variety
  • Το πρωτότυπο χιούμορ συναντά τον αιχμηρό πολιτικό σχολιασμό σε ποταμούς αίματος. – The New York Times

Αν πας, πήγαινε εν ειρήνη

Σύνοψη

Μερικά χρόνια από σήμερα…

Το Μπακουράου, ένα μικρό χωριό στη φτωχή επαρχία της Βραζιλίας, θρηνεί τον χαμό της μητριάρχη του, της Καρμελίτα, η οποία έφυγε πλήρης ημερών στα 94 της χρόνια. Μέρες μετά, οι κάτοικοι συνειδητοποιούν ότι η κοινότητά τους έχει εξαφανιστεί από τους περισσότερους χάρτες. Το σήμα χάνεται από τα κινητά τηλέφωνα, παράξενοι επισκέπτες κάνουν την εμφάνισή τους και ένας αδιόρατος κίνδυνος καραδοκεί όχι πολύ μακριά…

Συνέντευξη με τους σκηνοθέτες Κλέμπερ Μεντόνσα Φίλιου και Ζουλιάνο Ντορνέλες

  • Μετά από χρόνια φιλίας και συνεργασίας, αποφασίσατε να συνσκηνοθετήσετε. Πώς πήρατε αυτήν την απόφαση;

ΖΝ: Ήμασταν σε ένα από αυτά τα μεγάλα φεστιβάλ με τα πλουσιοπάροχα budget, και βλέπαμε πρόδηλες μπροστά μας τις κοινωνικές ανισότητες. Το Bacurau προέκυψε μέσα από τις παρατηρήσεις μας, την ενόχλησή μας και την επιθυμία μας να εκπλήξουμε τον κόσμο, δείχνοντας αυτό το φτωχό, απομακρυσμένο μέρος του κόσμου να εκδικείται όλους αυτούς που το θεωρούν «απλοϊκό», ή «αστείο», ή «εύθραυστο», όταν είναι το ίδιο σύνθετο και ενδιαφέρον με οποιοδήποτε άλλο μέρος. Η συνσκηνοθεσία προέκυψε αρκετά φυσικά. Πάντα είχαμε κοινές ευαισθησίες. Και είναι πάντα διασκεδαστικό και δημιουργικό να δουλεύεις με τον Κλέμπερ.

  • Το Μπακουράου, ένα φανταστικό χωριό που εξαφανίζεται από τον χάρτη, έχει μια μυθική αύρα. Ταυτόχρονα είναι και κόμβος αντίστασης, με ηγέτες που οδηγούν την κοινότητα ώστε να γίνει καταφύγιο για τους ενάρετους.

ΚΜΦ: Η δυσκολία του όλου πράγματος ήταν να κάνουμε αυτό το μέρος ενδιαφέρον και φιλόξενο με έναν τρόπο, σαν έναν οικισμό ανθρώπων, απομονωμένο και ήσυχο, που όμως έχει συνείδηση του τι είναι και πού είναι. Και τόσο μικρό που να αφήνει να εννοηθεί ότι κάποιος θα μπορούσε να «παίξει» με αυτό. Είναι πολύ ενδιαφέρον να σκεφτεί κανείς ότι «ξένοι» έχουν τη δύναμη να σβήσουν ένα μέρος από το ραντάρ, τους χάρτες, το GPS. Είναι μια επίδειξη δύναμης, που πιθανότατα συμβαίνει συνέχεια… Μια φορά, εγώ εξαφανίστηκα από το σύστημα σε ένα ξενοδοχείο, αλλά κανείς δεν μου ζήτησε να φύγω. Δεν ήμουν καταχωρημένος πια, αλλά ταυτόχρονα, το δωμάτιό μου φαινόταν πληρωμένο και κατειλημμένο από κάποιον που το σύστημα δεν γνώριζε ότι ήμουν εγώ. Τυπικά, δεν ήμουν στο ξενοδοχείο, αν και ήμουν φυσικά, καθώς προσπαθούσα να τους εξηγήσω ότι όντως ήμουν εκεί. Αυτό ήταν ένα λάθος του συστήματος, αλλά κάποιες φορές τα χαρτιά και η γραφειοκρατία χρησιμοποιούνται εναντίον ανθρώπων. Συνήθως πρόκειται για κάποιον που κάνει επίδειξη δύναμης και κατάχρηση εξουσίας για να καταστρέψει κάτι. Θυμάμαι τη σκηνή στην ταινία μου Aquarius, με την Κλάρα και τον νεαρό επιχειρηματία που της λέει συνέχεια «αυτό είναι ένα κτήριο φάντασμα» κι αυτή απαντάει, «δεν είναι, αφού είμαι εγώ εδώ.»

  • Η λέξη «Bacurau» σημαίνει διάφορα πράγματα στα πορτογαλικά, και παραπέμπει ιδιαίτερα και σε συγκεκριμένες περιοχές. Γιατί επιλέξατε αυτό ως το όνομα του χωριού και τίτλο της ταινίας; Τι σημαίνει για εσάς;

ΖΝ: Bacurau σημαίνει η τελευταία ευκαιρία να γυρίσεις σπίτι. Είναι ένα νυκτόβιο πουλί με εξαιρετικό καμουφλάζ όταν κάθεται πάνω σ’ ένα κλαδί. Είναι μια σύντομη, δυνατή λέξη που επικαλείται κάτι μυστήριο, που είναι εκεί, στο σκοτάδι, ζωντανό αλλά που δεν το βλέπει κανείς, κάτι που θα το παρατηρήσεις μόνο αν θέλει το ίδιο να το παρατηρήσεις. Το ίδιο ισχύει και για το χωριό Bacurau: ξέρει από σκοτάδι, ξέρει πώς να μην προκαλεί την προσοχή. Για την ακρίβεια προτιμά να περνά απαρατήρητο. Το λέει ακόμα και στην ταμπέλα, στον δρόμο. Αν πας εκεί, να πας ειρηνικά.

ΚΜΦ: Με μια περίεργη σύμπτωση, σε μια προηγούμενη εκδοχή του σεναρίου, η ταινία ξεκινούσε με ένα πλήθος, μέσα στο οποίο ήταν και η Τερέζα, να τρέχει να προλάβει το τελευταίο λεωφορείο, δηλαδή το “bacurau”. Είναι ένας τοπικός όρος που υπάρχει ακόμα και σε στάσεις λεωφορείων. Ήταν μια φιλόδοξη σκηνή γεμάτη εφηβικές αναμνήσεις. Η λέξη αυτή φέρνει στον νου νυχτερινές περιπέτειες, και τώρα προφέρεται με λίγη δυσκολία από ανθρώπους από διάφορα μέρη του κόσμου.

  • Η ταινία είναι ταινία είδους που συνδυάζει scifi, γουέστερν, θρίλερ και το Βραζιλιάνικο είδος cangaço (είδος ληστή πολύ συνηθισμένου στα βορειανατολικά της Βραζιλίας τον 19ο και τις αρχές του 20ου αιώνα, που κυριάρχησε στις βραζιλιάνικες ταινίες του ’50 και του ’60), που συνδέεται με την απεικόνιση της επαρχίας στη μεγάλη οθόνη κι εδώ εκπροσωπείται από τον Λούνγκα, άλλον έναν μυθικό χαρακτήρα, που εμφανίζεται εδώ κι εκεί, σαν όραμα.

ΚΜΦ: Ο Λούνγκα είναι ένα μίγμα διαφορετικών στοιχείων από την ιστορία και την ποπ κουλτούρα. Πάντα είχε αυτή τη μυθική αύρα. Ζει απομονωμένος στο φρούριό του και ξέρουμε εξαρχής ότι είναι καταζητούμενος, και μάλλον εγκληματίας. Είναι επίσης ένας δημοφιλής λαϊκός ήρωας, κάτι σαν συνεχιστής της κουλτούρας των cangaço, ένας γκέι άντρας που κάποιες φορές χρησιμοποιεί θηλυκές αντωνυμίες. Ήταν εξωπραγματικό να ανταμώσουμε το πρόσωπο και το σώμα του Λούνγκα στον Σιλβέιρο Περέιρα, έναν ηθοποιό με ισχυρή σκηνική παρουσία. Όσο για το είδος, πάντα βλέπαμε το Bacurau ως γουέστερν. Κάναμε σαν παιδιά κάθε φορά που γυρίζαμε σκηνές με άλογα.

ΖΝ: Νομίζω ότι ο Λούνγκα είναι τελείως συνυφασμένος με την παράδοση των παραμυθιών που λέμε στα παιδιά. Ο Λούνγκα μπορεί να είναι τέρας αλλά και ήρωας. Τα άπειρα δαχτυλίδια στα χέρια του Λούνγκα και το εκκεντρικό του στυλ δεν είναι τυχαία. Αν ταξιδέψεις στους χωματόδρομους που ούτε το GPS δεν ξέρει, θα βρεις μοναδικές εικόνες, όπως ένα σπίτι από λάσπη ανάμεσα σε δυο βουνά, και από το παράθυρο αυτού του σπιτιού, θα παρατηρήσεις ότι κάποιος σε παρακολουθεί. Ποιος είναι αυτός που σου χτυπάει το παράθυρο; Γιατί κρύφτηκε; Νομίζω έτσι γεννιέται ένας χαρακτήρας σαν τον Λούνγκα.

  • Η ταινία είναι γεμάτη άμεσες και έμμεσες αναφορές στη βραζιλιάνικη ιστορία και κοινωνία: στην πολιτισμική κυριαρχία της Αμερικής, τον ανταγωνισμό βορρά – νότου, την προβληματική σχέση με την ιστορία. Κι εσείς υιοθετείτε μια βορειοανατολική οπτική.

ΚΜΦ: Αυτό μου θυμίζει τον ακριβό χάρτη που δείχνουμε στην αρχή της ταινίας. Αυτός ο «πλανήτης» ήταν μια ιδέα που υπήρχε στο σενάριο, αλλά όταν είδαμε επιτέλους μια πρώτη εκδοχή της σκηνής στο post production, καταλάβαμε πόσο ενδιαφέρον ήταν να ζουμάρουμε σε ένα μέρος του κόσμου όπου σπάνια ζουμάρουν οι ταινίες. Σε ένα μέρος που δεν είναι η Βόρεια Αμερική ή η Ευρώπη. Απλώς το νιώσαμε σωστό. Στο Bacurau υπάρχουν πολλές ιδέες που αναπτύχθηκαν με βάση τις δικές μας παρατηρήσεις για τη Βραζιλία και τον κόσμο, προσπαθώντας να κάνουμε την ταινία όσο πιο «ντόπια» γινόταν. Πρέπει να πω βέβαια ότι η βορειοανατολική οπτική έρχεται αβίαστα για μας, γιατί αυτό είμαστε. Βραζιλιάνοι από τα βορειοανατολικά.

ΖΝ: Ήταν αναγκαίο η οπτική να είναι βορειοανατολική και να είναι δική μας. Αυτό βρίσκεται στη ρίζα της επιθυμίας μας να κάνουμε μια τέτοια ταινία. Ο κινηματογράφος χρωστάει ακόμα να δώσει βήμα στη βορειοανατολική Βραζιλία και ακόμα περισσότερο με τον τρόπο που πιστεύω το κάναμε στο Bacurau, όπου όλοι είναι φτωχοί, αλλά κανείς δεν είναι για λύπηση.

  • Πέρα από όλες τις κοινωνικο-ιστορικές προσεγγίσεις, η ταινία θίγει και θέματα ταυτότητας: Ποιοι είμαστε «εμείς» και ποιοι οι «άλλοι»; Τα όρια γίνονται όλο και πιο θολά: ανάμεσα στο σωστό και το λάθος, το ντόπιο και το ξένο…

ΚΜΦ: Κάποια στιγμή αναρωτήθηκα αν οι χαρακτήρες-αρχέτυπα (ο παρατηρητής, ο ήρωας, ο κακός, ο δημοκρατικός ηγέτης, ο βάναυσος φασίστας, το θύμα) μπορούν να ανατραπούν με εσωτερικές αντιφάσεις, ή αν η ίδια η δομή αυτού του είδους των χαρακτήρων αποτρέπουν καμπές που μπορούν εξίσου εύκολα να είναι και αστείες και τρομακτικές. Είναι θεμιτό ο ήρωάς μας ο Λούνγκα να γίνει ένας αιμοδιψής δολοφόνος; Μπορεί ένας φασίστας να έχει περιορισμένη ανοχή για τις φρικαλεότητες της ομάδας; Πώς συμπεριφέρεται ένα συγκεκριμένο είδος Βραζιλιάνου σε ένα ξένο περιβάλλον; Είναι το Bacurau μια απομονωμένη γωνιά του κόσμου ή ένα καταφύγιο όταν το βλέπει κανείς από τον ουρανό με δορυφόρους και αεροπλάνα;

  • Η ταινία όχι μόνο αντηχεί την τωρινή πολιτική κατάσταση στη Βραζιλία, ξανανοίγοντας ιστορικές πληγές, αλλά εγείρει και συγκεκριμένα θέματα, όπως τα θανατηφόρα φράγματα, την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και την οπλοκατοχή.

ΚΜΦ: Είναι περίεργο πώς το Bacurau το πρόλαβαν οι παγκόσμιες εξελίξεις. Γράφαμε ήδη για χρόνια όταν άρχισαν να συμβαίνουν διάφορα πολιτικά γεγονότα που αντικατόπτριζαν αυτά που είχαμε ήδη γράψει. Υπάρχουν σημεία που είναι κομμάτι της ζωής στη Βραζιλία και αποτελούν πρόκληση για μια ανελέητα βίαιη κοινωνία, όπως το να αντιμετωπίζει κανείς τα βιβλία σαν σκουπίδια.

ΖΝ: Κάναμε σχεδόν έναν αγώνα δρόμου ενάντια στην πραγματικότητα όσο γράφαμε το σενάριο. Τα νέα που διαβάζαμε καθημερινά ήταν (και είναι) τόσο παράλογα και δυστοπικά που το Bacurau γινόταν όλο και πιο «ρεαλιστικό», κάτι που δεν μας ενδιέφερε στην αρχή. Συνέβαινε όμως και συνεχίζει να συμβαίνει: Η Βραζιλία και ο κόσμος γενικά μας προμηθεύουν συνεχώς με «teaser» για την ταινία μας.

Συνέντευξη στην Τατιάνα Μονάσσα

Βιογραφικό σκηνοθέτη Κλέμπερ Μεντόνσα Φίλιου

Ο Κλέμπερ Μεντόνσα Φίλιου γεννήθηκε το 1968 στο Ρεσίφε της βορειοανατολικής Βραζιλίας όπου μεγάλωσε και ζει μέχρι και σήμερα. Αφού αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο, εργάστηκε ως δημοσιογράφος σε διάφορα μέσα. Τη δεκαετία του ’90, γύρισε μια σειρά ντοκιμαντέρ και πειραματικών ταινιών μικρού μήκους, για τα οποία έκανε ο ίδιος την παραγωγή μέσω της εταιρείας του, CinemaScópio. Το 2012 ο Κλέμπερ γύρισε την πρώτη του ταινία μεγάλου μήκους, το NEIGHBORING SOUNDS, στο Ρεσίφε. Το 2016, η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, AQUARIUS, επιλέγεται στο Διαγωνιστικό του Φεστιβάλ των Καννών. Κερδίζει το βραβείο Καλύτερης Ξένης Ταινίας από το Γαλλικό Συνδικάτο Κριτικών Κινηματογράφου και είναι υποψήφια για Καλύτερη Ξένη Ταινία στα Βραβεία Cesar.

Βιογραφικό σκηνοθέτη Ζουλιάνο Ντορνέλες

Ο Ζουλιάνο Ντορνέλες γεννήθηκε το 1980 στο Ρεσίφε και είναι από τα ιδρυτικά μέλη της δημιουργικής ομάδας «Símio Filmes». Εργάστηκε ως σκηνογράφος για πάνω από 16 χρόνια, ενώ η συνεργασία του με τον Κλέμπερ Μεντόνσα Φίλιου ξεκίνησε στα γυρίσματα της μικρού μήκους ταινίας ELETRODOMÉSTICA (2004). Ήταν επίσης ο σκηνογράφος για τις ταινίες NEIGHBORING SOUNDS και AQUARIUS. Ως σκηνοθέτης και σεναριογράφος έχει γυρίσει ταινίες μικρού μήκους και βίντεο κλιπ. Η πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία, ATELIÊ DA RUA DO BRUM, έχει ολοκληρώσει γυρίσματα και βρίσκεται στο στάδιο του post production.

Συντελεστές

  • Σενάριο/Σκηνοθεσία: Κλέμπερ Μεντόνσα Φίλιου, Ζουλιάνο Ντορνέλες
  • Παραγωγοί: Εμιλί Λεκλό – CINEMASCÓPIO PRODUÇÕES,  Σαΐντ Μπεν Σαΐντ, Μισέλ Μερκτ – SBS PRODUCTIONS
  • Διεύθυνση Παραγωγής: Ντόρα Αμορίμ
  • Φωτογραφία: Πέντρο Σοτέρο
  • Σκηνογραφία: Θάλες Γιουνκέιρα
  • Πρωτότυπη Μουσική: Ματέους Άλβες, Τόμας Άλβες Σούζα
  • Μοντάζ: Εντουάρντο Σεράνο
  • Πρωταγωνιστούν: Σόνια Μπράγκα, Ούντο Κίερ, Μπάρμπαρα Κόλεν, Τόμας Ακίνο, Σιλβέρο Περέιρα
  • Διάρκεια: 131’
  • Έτος Παραγωγής: 2019

Από 26 Αυγούστου στους κινηματογράφους και σύντομα αποκλειστικά στο cinobo.com

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

  • DEVOLO Magic 1 LAN Single Adaptor

    DEVOLO Magic 1 LAN Single Adaptor

    Απλός και απίστευτα αποδοτικός, ο προσαρμογέας Powerline Devolo Magic 1 LAN προσφέρει αξιόπιστο Internet με ταχύτητες έως και 1200 Mbps σε όλο το σπίτι, μέσω της ηλεκτρικής καλωδίωσης. Με μεγάλη ε...
  • MELICONI STAND 600

    MELICONI STAND 600

    Η επιδαπέδια βάση Meliconi STAND 600 είναι ιδανική για τηλεοράσεις 50 - 82" με VESA 200 - 300 - 400 - 600 και προσφέρει οριζόντια περιστροφή και κάθετη κλίση. Η κομψή γυάλινη βάση της Meliconi STA...
  • TRIAX Cast

    TRIAX Cast

    Η καλύτερη ψυχαγωγία που μπορείτε να προσφέρετε στους καλεσμένους σας είναι η ψυχαγωγία που φέρνουν οι ίδιοι από το σπίτι τους. Με τη σημερινή έκρηξη της ζήτησης για υπηρεσίες streaming, μια απλή,...
  • NEDIS ANIR1504BK700

    NEDIS ANIR1504BK700

    Η NEDIS ANIR1504BK700 είναι μια εσωτερική κεραία με συμπαγή και μοντέρνο σχεδιασμό, ώστε να απολαμβάνετε σταθερή σύνδεση και εικόνα υψηλής ποιότητας. Λαμβάνει σήματα από πύργους μετάδοσης σε ακτίν...
  • PROMAX RANGER Neo+

    PROMAX RANGER Neo+

    Προηγμένος αναλυτής σήματος για ειδικούς εγκαταστάτες που περιλαμβάνει webControl (απομακρυσμένο έλεγχο), Merogram, Spectrogram, προαιρετικές δυνατότητες οπτικών ινών και GPS, διάρκεια ζωής μπαταρ...
  • TP-Link VIGI NVR1008H-8MP

    TP-Link VIGI NVR1008H-8MP

    Η TP-Link παρουσιάζει το VIGI NVR1008H, ένα νέο σύστημα καταγραφής video καμερών ασφαλείας, που επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν την ιδιοκτησία τους από απόσταση. Το σύστημα διαθέτει ευκρί...
  • IKUSI JSBA-103-C48

    IKUSI JSBA-103-C48

    Το σετ έρχεται στην έκδοση για το κανάλι 48 που εφαρμόζεται στη χώρα μας με το δεύτερο ψηφιακό μέρισμα. Δύο πολύ σημαντικές βελτιώσεις σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, είναι οι εξής: Η στάθ...
  • ICY BOX IB-2914MSCL-C31

    ICY BOX IB-2914MSCL-C31

    Χρησιμοποιήστε το ICY BOX IB-2914MSCL-C31 ως Docking Station και αποκτήστε εύκολη πρόσβαση στον σκληρό δίσκο 2,5"/3,5" SATA ή M.2 NVMe SSD σας, ως εξωτερικό μέσο αποθήκευσης. Απλώς συνδέστε το με ...
  • PROMAX RANGER Neo OP-00x-PS

    PROMAX RANGER Neo OP-00x-PS

    Τα πεδιόμετρα και αναλυτές φάσματος PROMAX της σειράς Ranger Neo+, 2, 3 και 4 μπορούν να αναβαθμιστούν με την προαιρετική επιλογή OP-00X-PS, η οποία επεκτείνει τις δυνατότητές τους με αυτές τις λε...
  • LCL 110

    LCL 110

    Η εταιρεία ΛΥΡΑ ΑΕΒΕ ανακοινώνει την παραλαβή του νέου καλωδίου LCL 110, το οποίο διατίθεται σε τρία διαφορετικά καρούλια, μήκους 250, 500 και 1000 μέτρων. Πρόκειται για καλώδιο δικτύου με σήμανση...
  • TP-Link EAP690E HD

    TP-Link EAP690E HD

    Το TP-Link EAP690E HD είναι ένα τετραπλής ζώνης Wi-Fi 6E Access Point οροφής για ασύρματη δικτύωση υψηλής απόδοσης, σχεδιασμένο για χρήση σε απαιτητικά περιβάλλοντα. Με υποστήριξη για το πιο πρόσφ...
  • Τα νέα της Mistral: Κεραίες υψηλής αντοχής

    Τα νέα της Mistral: Κεραίες υψηλής αντοχής

    Στο προηγούμενο άρθρο έγινε αναφορά στις κεραίες δωματίου και στις ελαφρού τύπου κεραίες, όπως είναι οι κεραίες μπαλκονιού, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι αυτές αποτελούν λύσεις ανάγκης όταν δεν ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Ιουνίου 2023

    Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Ιουνίου 2023

    Το νέο τεύχος Ιουνίου 2023 του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Headend &...
  • Headend & Multi Channel HDMI Modulators

    Headend & Multi Channel HDMI Modulators

    Η λήψη τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών καναλιών μέσω ενός κοινού συστήματος διανομής είναι δυνατή με πολλούς τρόπους, που ο καθένας έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Ειδικά για τα εν...
  • LEMCO THERON THE-200

    LEMCO THERON THE-200

    Έναν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα δέκτη που μόλις κυκλοφόρησε δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε αυτό το μήνα. Πρόκειται για τον THERON THE-200, τον πρώτο ελληνικό δορυφορικό δέκτη που διατίθεται στην εγχώ...
  • B-01

    B-01

    Αυτόν τον μήνα δοκιμάσαμε ένα νέο προϊόν οικιακού κινηματογράφου που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για τον B-01, έναν φορητό mini προβολέα που είναι πανεύκολος στη ρύθμιση κα...
  • PROMAX RANGER mini

    PROMAX RANGER mini

    Ένα από τα εμπορικότερα και ποιοτικότερα επαγγελματικά πεδιόμετρα της αγοράς δοκιμάσαμε για αυτό το μήνα στο εργαστήριο της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ. Πρόκειται για το PROMAX RANGER mini, έναν all-in-on...
ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ
ΨΗΦΙΑΚΗ
ΚΑΙ HD TV

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIBRA PRESS
Καυκάσου 145, Αθήνα, 11364



ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ


Digitaltvinfo.gr - Τα πάντα για τη δορυφορική, ψηφιακή και HD TV
Libra Press © Copyright 2022 | All Rights Reserved
Dual Design