Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Χέρι-χέρι Netflix και Wind Vision
Σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, τόσο σε επίπεδο τιμών, όσο και προσφερόμενων υπηρεσιών, η Wind Vision με το Netflix φαίνεται πως έχουν καταλήξει σε ένα σχήμα συνεργασίας, το οποίο σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα κρίνεται ως αμοιβαία επωφελές και για τις δύο εταιρείες. Πρόθεση της Wind για την τηλεοπτική της πρόταση είναι να παράσχει στους συνδρομητές της ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών quad play …
Σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, τόσο σε επίπεδο τιμών, όσο και προσφερόμενων υπηρεσιών, η Wind Vision με το Netflix φαίνεται πως έχουν καταλήξει σε ένα σχήμα συνεργασίας, το οποίο σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα κρίνεται ως αμοιβαία επωφελές και για τις δύο εταιρείες. Πρόθεση της Wind για την τηλεοπτική της πρόταση είναι να παράσχει στους συνδρομητές της ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών quad play (σταθερή & κινητή τηλεφωνία, internet, TV), καθώς και να αποκτήσει ένα σημαντικό μερίδιο στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης και των τηλεπικοινωνιών. Με αυτή τη λογική, η Wind τρέχει προσφορά στους νέους πελάτες σταθερής & Internet WIND Fiber (50, 100 & 200 Mbps) δίνοντάς τους δώρο 12 μήνες συνδρομή Netflix, εάν επιλέξουν τη Wind Vision. Πρόσφατα, στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας των δύο πλευρών, η WIND VISION ενσωμάτωσε το κουμπί Netflix στο τηλεχειριστήριο της (φωτό) καθώς και το εικονίδιο της εφαρμογής της στην αρχική της οθόνη, ενώ ανακοίνωσε και τη δυνατότητα πληρωμής της συνδρομής Netflix μέσω του λογαριασμού WIND, χωρίς τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Η συνεργασία αυτή όπως φαίνεται αποδίδει εμπορικά μέχρι στιγμής, ωστόσο, ενδιαφέρον θα έχει να δούμε πως θα συμπεριφερθούν μακροπρόθεσμα οι συνδρομητές της Wind Vision, όταν μετά την λήξη της δωρεάν περιόδου του Netflix, θα κληθούν να καταβάλουν ένα επιπλέον αντίτιμο στη μηνιαία τους συνδρομή.
Από την άλλη πλευρά και το Netflix μετά από τη μη επίτευξη συμφωνίας συνεργασίας με την COSMOTE TV και τη Nova, διακρίνει στη συνεργασία με τη Wind Vision μια μοναδική ευκαιρία για την εξάπλωσή του στην ελληνική αγορά. Η Wind Vision σήμερα βρίσκεται σε περίπου 10.000 νοικοκυριά και εκτιμάται πως μέχρι τα τέλη του έτους θα μπορούσε να φτάσει τους 20 με 25.000 συνδρομητές.