Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
COSMOTE TV και NOVA αντιμέτωποι για τα τηλεοπτικά της Euroleague

Μπροστά σε ακόμη μία αναμέτρηση για ένα σημαντικό αθλητικό τηλεοπτικό προϊόν, τη Euroleague, βρίσκονται COSMOTE TV και Nova.
Ο διαγωνισμός για τα τηλεοπτικά της Euroleague βρίσκεται σε εξέλιξη, με τα δύο συνδρομητικά να επεξεργάζονται τις προτάσεις που θα καταθέσουν αύριο 1η Δεκεμβρίου. Αναμφισβήτητα η Euroleague είναι μία διοργάνωση υψηλού ενδιαφέροντος με ελληνική συμμετοχή που κάθε συνδρομητική πλατφόρμα θα ήθελε να προσφέρει στο πακέτο της. Είναι γνωστό ότι η COSMOTE TV πάντα έτρεφε ενδιαφέρον για την κορυφαία διοργάνωση μπάσκετ, ωστόσο, για διάφορους λόγους (κλειστοί διαγωνισμοί κλπ.) δεν έχει καταφέρει απο το ξεκίνημα της έως σήμερα, να την αποκτήσει. Από την πλευρά της η Nova -με το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς -είχε ως στόχο να διαφυλάξει με κάθε μέσο το συγκεκριμένο τηλεοπτικό προϊόν και να το διατηρήσει στην πλατφόρμα της. Δεν γνωρίζουμε εαν και η United Group έχει τις ίδιες αντιλήψεις αλλά και τη θέληση να ανανεώσει τη διοργάνωση με κάθε οικονομικό κόστος.

Η εκτίμησή μας είναι πως η Nova θα κινηθεί δυναμικά, ώστε να προχωρήσει σε ανανέωση της συμφωνίας με τη Euroleague για την επόμενη τριετία. Αν και επίσημα νούμερα δεν έχουν ανακοινωθεί, εκτιμάται οτι το «στοίχημα» της premier league –παρά την τεράστια διαφημιστική καμπάνια- δε φέρνει τους αναμενόμενους συνδρομητές στην πλατφόρμα. Μια ενδεχόμενη απώλεια της Euroleague θα εξασθενούσε περαιτέρω το αθλητικό της πακέτο προς όφελος φυσικά της COSMOTE TV.
Επίσης, παρά τα δημοσιεύματα που μιλούν για τεράστια οικονομικά συμβόλαια και προτάσεις που «τινάζουν την μπάνκα στον αέρα», όσο όμορφα και εαν ακούγονται η πραγματικότητα είναι κάπως διαφορετική.
Σε μία εποχή που η πειρατεία έχει χτυπήσει κόκκινο, με την φορολογία που επιβάλλεται στις συνδρομητικές πλατφόρμες να πνίγει την ανάπτυξη και το οικονομικό περιβάλλον να είναι ασφυκτικό, σίγουρα και οι προτάσεις των πλατφορμών εκτιμούμε πως θα κινηθούν σε πιο λογικά επίπεδα.
Αναμένουμε σίγουρα με ενδιαφέρον.

N.D