Skip to main content
30 Μαΐου 2014 15:45

Forthnet: Αποτελέσματα 1ου Τριμήνου 2014

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Ff57c907a496d684eba6863ee8477c7a0 XL

· Αύξηση των εσόδων λιανικής στο 1ο τρίμηνο του 2014 για πρώτη φορά μετά από 8 τρίμηνα.
· Διατήρηση της δυναμικής απήχησης των υπηρεσιών Nova 3Play στο 1ο τρίμηνο του 2014, με τις συνολικές συνδρομές στα τέλη Μαρτίου να φτάνουν τις 1.145.948, σημειώνοντας ιστορικό υψηλό.
· Στο 1ο τρίμηνο του 2014, το μερίδιο αγοράς σε νέους συνδρομητές LLU ανήλθε στο 83,9%, ενώ το μερίδιο αγοράς σε συνδρομητές LLU…

Σημαντικά Σημεία

· Αύξηση των εσόδων λιανικής στο 1ο τρίμηνο του 2014 για πρώτη φορά μετά από 8 τρίμηνα.
· Διατήρηση της δυναμικής απήχησης των υπηρεσιών Nova 3Play στο 1ο τρίμηνο του 2014, με τις συνολικές συνδρομές στα τέλη Μαρτίου να φτάνουν τις 1.145.948, σημειώνοντας ιστορικό υψηλό.
· Στο 1ο τρίμηνο του 2014, το μερίδιο αγοράς σε νέους συνδρομητές LLU ανήλθε στο 83,9%, ενώ το μερίδιο αγοράς σε συνδρομητές LLU ανήλθε στο 32,3% (+2,7 π.μ. σε σχέση με 1ο τρίμηνο του 2013).
· Στο τέλος Μαρτίου σημειώθηκε νέο ιστορικό υψηλό σε συνδρομητές PayTV (482 χιλιάδες).

 

Q1 2014

Q1 2013

Δ

Συνολικές συνδρομές

1.145.948

946.870

21,0%

Μοναδικά νοικοκυριά

822.402

761.390

8,0%

Συνδυαστικές υπηρεσίες/3play

323.546

185.480

74,4%

Συνδρομητές Broadband

663.515

573.249

15,7%

Συνδρομητές PayTV στην Ελλάδα

482.433

373.621

29,1%

Συνολικά έσοδα

96.804

97.514

-0,7%

Προσαρμοσμένα EBITDA (.000€)

15.973

17.901

-10,8%

Δημοσιευμένα EBITDA (.000€)

15.973

15.133

5,5%

Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Πάνο Παπαδόπουλο:

«Ο αντίκτυπος της σημαντικής αύξησης της συνδρομητικής μας βάσης σταδιακά αποτυπώνεται στα οικονομικά αποτελέσματα, βελτιώνοντας αρχικά τα έσοδα λιανικής της εταιρείας, ενώ παράλληλα ενισχύει τα μερίδια αγοράς μας».

Λειτουργικά Αποτελέσματα

Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play

Στο τέλος του Μαρτίου του 2014, οι συνδρομητές υπηρεσιών Nova 3Play της Forthnet, ανήλθαν στους 323,5 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 74,4%, σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2013, ενισχύοντας την παρουσία της Forthnet στα ελληνικά νοικοκυριά. Στο 1ο τρίμηνο του 2014, οι νέοι συνδρομητές Nova 3Play ανήλθαν σε 38,2 χιλιάδες, σημειώνοντας σημαντική αύξηση συγκρινόμενοι με τους 23,2 χιλιάδες της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.

 

Q1 2014

Q1 2013

Δ

Νοικοκυριά με συνδυαστικές υπηρεσίες

323.546

185.480

74,4%

Ποσοστό νοικοκυριών με συνδυαστικές υπηρεσίες

39,3%

24,4%

+15,0π.μ.

Νέα νοικοκυριά με συνδυαστικές υπηρεσίες

38.231

23.238

64,5%

Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες

Στο τέλος του 1ου τριμήνου του 2014, οι συνδρομητές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 15,7% συγκριτικά με πέρυσι, καθώς ανήλθαν στους 663,5 χιλιάδες. Στο σύνολο της αγοράς LLU, το 1ο τρίμηνο του 2014 προστέθηκαν 36 χιλιάδες γραμμές, εκ των οποίων οι 30,2 χιλιάδες αφορούν νέους συνδρομητές της Forthnet. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο αγοράς της Forthnet σε νέους συνδρομητές LLU έφτασε το 83,9%, επαληθεύοντας τη δυναμική απήχηση του Nova 3Play.

 

Q1 2014

Q1 2013

Δ

Συνδρομητές Broadband[1]

663.515

573.249

15,7%

Νέοι συνδρομητές

31.162

8.267

276,9%

Ενεργοί συνδρομητές LLU

627.170

541.376

15,8%

Ποσοστό LLU

94,5%

94,4%

+0,1π.μ.

Νέοι συνδρομητές LLU

30.192

28.036

7,7%

Μερίδιο αγοράς σε νέους συνδρομητές

83,9%

85,7%

-1,8π.μ.

Συνολικό μερίδιο αγοράς LLU

32,3%

29,6%

+2,7 π.μ.

Τους τελευταίους 12 μήνες, το μερίδιο αγοράς της Forthnet σε συνδρομητές LLU, αυξήθηκε κατά 2,7 ποσοστιαίες μονάδες.

Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης

Στο πρώτο τρίμηνο του 2014, η συνδρομητική βάση αυξήθηκε κατά 29,1% συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 482,4 χιλιάδων συνδρομητών παρά την περιορισμένη αγοραστική δύναμη. Η απήχηση των συνδυαστικών υπηρεσιών/3play της Forthnet συνεχίστηκε δυναμικά και στο 1ο τρίμηνο του 2014. Η εξάπλωση των υπηρεσιών 3play αναμένεται να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης.

 

Q1 2014

Q1 2013

Δ

Συνδρομητές PayTV Ελλάδα

482.433

373.621

29,1%

Οικονομικά Αποτελέσματα

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 1ο τρίμηνο του 2014, ανήλθε στα €96,8εκ., παρουσιάζοντας πτώση σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2013, κυρίως λόγω της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα. Η από 1/1/14 μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα κατά €0,6 εκατ..

Ανάλυση εσόδων(€ ‘000)

Q1 2014

Q1 2013

Δ

Λιανική

75.997

75.593

0,5%

Λιανική -Telco

43.291

40.379

7,2%

Λιανική – PayTV

32.706

35.214

-7,1%

Εταιρικοί πελάτες

14.491

14.925

-2,9%

Εταιρικοί πελάτες -Telco

9.425

10.537

-10,6%

Εταιρικοί πελάτες – Pay TV

5.067

4.387

15,5%

Διαφήμιση

3.639

2.730

33,3%

Λοιπά έσοδα

2.677

4.267

-37,3%

Συνολικά έσοδα

96.804

97.514

-0,7%

Παρότι τα έσοδα το 1ο τρίμηνο του 2014 μειώθηκαν σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013, η μείωση σταδιακά περιορίζεται. Η μείωση των εσόδων ήταν μόλις 0,7%, όταν το 1ο τρίμηνο του 2013 ήταν 5,5%. Η τάση βελτίωσης των εσόδων είναι πιο εμφανής στα έσοδα λιανικής εξαιτίας της εμπορικής επιτυχίας του Nova 3Play. Η αυξανόμενη συνδρομητική βάση βελτιώνει τα έσοδα λιανικής, με το 1ο τρίμηνο να εμφανίζει αύξηση για πρώτη φορά μετά από 8 αρνητικά τρίμηνα.

Έσοδα λιανικής

Q1 2014

Q4 2013

Q3 2013

Q2 2013

Q1 2013

Συνολικά έσοδα λιανικής

(y-o-y μεταβολή)

+0,5%

-0,4%

-3,6%

-7,3%

-8,9%

 

 

 

 

 

Η επίπτωση της αύξησης σε νέους συνδρομητές που συντελέστηκε το 1ο τρίμηνο, δεν αποτυπώνεται πλήρως στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας.

Τα προσαρμοσμένα EBITDA του 1ου τριμήνου του 2014 ανήλθαν στα €15,97 εκατ. έναντι €17,90 εκατ. το 1ο τρίμηνο του 2013, κυρίως λόγω της συμπίεσης των τιμών, της αυξημένης εισροής συνδρομητών και της μείωσης του μέσου εσόδου ανά συνδρομητή.

Ανάλυση EBITDA(€ ‘000)

Q1 2014

Q1 2013

Δ

Συνολικά έσοδα (συμπ. λοιπών εσόδων)

96.804

97.514

-0,7%

Δημοσιευμένα EBITDA

15.973

15.133

5,5%

Προσαρμοσμένα EBITDA[2]

15.973

17.901

-10,8%

Περιθώριο προσαρμοσμένων EBITDA

16,5%

18,4%

-1,9π.μ.

Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός το Μάρτιο του 2014 ανέρχεται σε €325 εκ.

Πρόσφατες Εξελίξεις

· Η εταιρεία προχώρησε στο λανσάρισμα της υπηρεσίας Nova GO. Με τη νέα αυτή καινοτόμα υπηρεσία, οι συνδρομητές των αθλητικών καναλιών Novasports και των κινηματογραφικών καναλιών Novacinema, έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης LIVE καναλιών, On-Demand προγραμμάτων, καθώς και προγραμμάτων catchup, όπου και αν βρίσκονται, όποια συσκευή και αν διαθέτουν. Η υπηρεσία εμφανίζει σημαντική αποδοχή και διατίθεται ήδη σε περισσότερους από 56.000 συνδρομητές.

· Η εταιρεία προχώρησε στη διάθεση της νέας υπηρεσίας Nova 3Play SAT, παρέχοντας ποιοτική ψυχαγωγία και αξιόπιστη επικοινωνία, αποκλειστικά μέσω δορυφόρου, ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές. Η υπηρεσία Nova 3Play SAT δύναται να εμπλουτιστεί ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε οικογένειας, με όλες τις πρόσθετες υπηρεσίες του Nova 3Play.

· Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2014, ολοκληρώθηκε η Α’ φάση αναδιάρθρωσης του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας. Ως αποτέλεσμα αυξήθηκε η παραγωγικότητα του τηλεφωνικού κέντρου και βελτιώθηκε η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών εξυπηρέτησης, την ίδια στιγμή που η πελατειακή βάση αυξάνεται, αγγίζοντας ιστορικά υψηλά.


[1]Ενεργοί & υπό ενεργοποίηση συνδρομητές

[2]Προσαρμοσμένα EBITDA από μη ταμειακές και άλλες προσαρμογές

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Ενισχυτής κεραίας U35Auto
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα περιγράψουμε σε αυτό το τεύχος τους ενισχυτές κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι ενισχυτές με ακροδέκτες ...
TP-Link EAP683 UR AX6000
Το TP-Link Omada EAP683 UR ξεχωρίζει ως μια αξιόπιστη λύση στην κατηγορία των συσκευών δικτύου, συνδυάζοντας συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας, προηγμένη ασφάλεια και απρόσκοπτη διαχείριση δικτύου. Μ...
Ikusi ENC-108
Η Ikusi, συνεχίζοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση νέων προϊόντων, παρουσιάζει το ENC-108 με 8 εισόδους HDMI, τα σήματα των οποίων μπορούν να μετατραπούν σε 8 streams IP σε SPTS (unicast ή mult...
Redline S30 HEVC
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου δέκτη της Redline, S30 HEVC. Πρόκειται για έναν οικονομικό δέκτη Full HD που είναι εξοπλισμένος με DVB-T2 tuner και υποστηρίζει συμπίεση H.265...
Ikusi IKUGaF
Η Ikusi καλύπτει με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες τηλεοπτικής αναμετάδοσης προγραμμάτων, με τα έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUGaF που διαθέτει για τα Gap Fillers. Τα έτοιμα πακέτα IKUGaF είνα...
ANGA PS series
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή σειράς ποιοτικών κεραιών ANGA. Πρόκειται για τη σειρά PS, η οποία περιλαμβάνει εξωτερικές και εσωτερικές κεραίες που είναι κατάλληλες για επίγε...
Amiko MIRA X-4200
Ο Amiko MiraX HiS-4200 είναι ένας κορυφαίος Linux 4K UHD media streamer, που σας επιτρέπει να απολαμβάνετε τα αγαπημένα σας προγράμματα σε 4K UHD. Αυτός ο media streamer υποστηρίζει μεταξύ άλλων τ...
KAL KL-60
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου τηλεχειριστηρίου KL-60. Πρόκειται για ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο 4:1, το οποίο προγραμματίζεται μέσω μονάδας υπέρυθρων από τ...
Promax ATLaS NG
Η Promax έχει δημιουργήσει μία σειρά εκπαιδευτικών video για τον κορυφαίο αναλυτή φάσματος ATLaS NG. Στα συγκεκριμένα video, περιγράφονται όλες οι λειτουργίες του αναλυτή, καθώς και ο τρόπος που δ...
SatLink COL5141A
Ο κωδικοποιητής COL5141A 4 σε 1 της SatLink είναι μια επαγγελματική συσκευή κωδικοποίησης και πολυπλεξίας ήχου και video με ισχυρή λειτουργικότητα. Διαθέτει διεπαφές εισόδου 4 καναλιών CVBS video ...
AVM FRITZ!DECT 350
Προσαρμόστε το FRITZ!DECT 350 σε πόρτες ή παράθυρα και αμέσως θα ανιχνεύσει αν είναι ανοικτά ή κλειστά. Αποτελώντας έναυσμα για την επακόλουθη λειτουργία προϊόντων FRITZ!DECT και συμβατών συσκευών...
KAL K-320
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του K-320, ενός ασύρματου ανιχνευτή κίνησης υποδοχής με εμβέλεια ανίχνευσης κίνησης 3 έως 7 μέτρων και γωνία κάλυψης 100°. Είναι ιδανικός για τη...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Ιουλίου 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουλίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδ...
Διανομή σήματος HDMI στο σπίτι
Για τη θέαση τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής ανάλυσης μέσω ενός δέκτη, IPTV Box, αποκωδικοποιητή συνδρομητικής πλατφόρμας ή οποιασδήποτε άλλης εξωτερικής πηγής, απαιτείται μόνο η σύνδεσή τους στην...
CRETA ELECTRONIX 2024
Μετά την τεράστια επιτυχία των κλαδικών εκθέσεων Salonica Electronix 2023 και Athens Electronix 2024, που πραγματοποιήθηκαν για τρίτη φορά σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, αντίστοιχα, και έσπασαν κάθε ρε...
Fracarro D-Matrix 4S FTA
Την πιο πρόσφατη μονάδα της οικογένειας των Headend της ιταλικής Fracarro, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το D-Matrix 4S FTA, ένα Compact Headend που έρχε...
Amiko MIRA X-4200
Ένα νέο μοντέλο της σειράς OTT της Amiko δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το MIRA X-4200, ένα Set-Top Box που βασίζεται σε λειτουργικό σύστημα Linux και προ...
Sat & Zap, Ιούλιος 2024
Αρκετά νέα κανάλια στις 28 ανατολικά, ενώ και πάλι το Ιράν εμφανίζεται με νέα κανάλια εξωτερικού, μη εγκεκριμένα φυσικά από το θεοκρατικό καθεστώς… Al Mayadeen HD Hot Bird 13G – 13 East 11....