Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Forthnet: Αποτελέσματα 2ου τριμήνου 2015
«Στο δεύτερο τρίμηνο του 2015 τα βασικά μεγέθη της εταιρείας παρουσίασαν ανάλογη επίδοση με αυτή του πρώτου τριμήνου. Η συνδρομητική μας βάση συνεχίζει να αυξάνεται σε ετήσια βάση, παρά το δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον. Υπό τις δεδομένες συνθήκες, παραμένουμε συντηρητικοί…Σημαντικά Σημεία
· Ενίσχυση της συνδρομητικής βάσης, παρά το αντίξοο μακροοικονομικό περιβάλλον.
o 2% αύξηση στις συνολικές συνδρομές σε ετήσια βάση
o 5,9% αύξηση σε συνδρομητές Nova 3Play σε ετήσια βάση
o 5,5% αύξηση σε συνδρομητές Nova σε ετήσια βάση
o 0,3% αύξηση σε συνδρομητές LLU σε ετήσια βάση
· Έσοδα Α΄ Εξαμήνου στα 182,7 εκατ. ευρώ
· Προτεραιότητα στη βελτιστοποίηση της κοστολογικής βάσης
06M 2015 | 06M 2014 | Δ | |
Συνολικές συνδρομές | 1.173.314 | 1.150.391 | 2,0% |
Μοναδικά νοικοκυριά | 808.587 | 805.972 | 0,3% |
Συνδυαστικές υπηρεσίες/3play | 364.727 | 344.419 | 5,9% |
Συνδρομητές Broadband | 664.226 | 667.819 | -0,5% |
Συνδρομητές PayTV στην Ελλάδα | 509.088 | 482.572 | 5,5% |
(.000€) | Q2 2015 | Q2 2014 | Δ | 06M 2015 | 06M 2014 | Δ |
Συνολικά έσοδα (ομαλοποιημένα) | 90.830 | 98.881 | -8,1% | 182.826 | 196.326 | -6,9% |
Δημοσιευμένα EBITDA | 12.367 | 16.318 | -24,2% | 26.922 | 32.290 | -16,6% |
Προσαρμοσμένα EBITDA | 14.617 | 16.318 | -10,4% | 29.172 | 32.290 | -9,7% |
Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Πάνο Παπαδόπουλο:
«Στο δεύτερο τρίμηνο του 2015 τα βασικά μεγέθη της εταιρείας παρουσίασαν ανάλογη επίδοση με αυτή του πρώτου τριμήνου. Η συνδρομητική μας βάση συνεχίζει να αυξάνεται σε ετήσια βάση, παρά το δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον. Υπό τις δεδομένες συνθήκες, παραμένουμε συντηρητικοί και εστιάζουμε στην ποιότητα των υπηρεσιών μας και στη βελτιστοποίηση της κοστολογικής μας βάσης».
Λειτουργικά Αποτελέσματα
Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play
Στο τέλος του 2ου τριμήνου του 2015, τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στα 364,7 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 5,9%, σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2014, ενισχύοντας την παρουσία της Forthnet στα ελληνικά νοικοκυριά. Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.
Q2 2015 | Q2 2014 | Δ | |
Νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες | 364.727 | 344.419 | 5,9% |
Ποσοστό νοικοκυριών με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες | 45,1% | 42,7% | 2,4π.μ. |
Νέα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες | -4.354 | 20.873 | -120,9% |
Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2015 η Forthnet παρέμεινε ο κορυφαίος εναλλακτικός τηλεπικοινωνιακός πάροχος, ενώ οι ενεργοί συνδρομητές LLU αυξήθηκαν κατά 0,3% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, καθώς ανήλθαν στους 641,9 χιλιάδες.
Q2 2015 | Q2 2014 | Δ | |
Συνδρομητές Broadband[1] | 664.226 | 667.819 | -0,5% |
Νέοι συνδρομητές | -16.319 | 4.304 | -479,2% |
Ενεργοί συνδρομητές LLU | 641.970 | 640.193 | 0,3% |
Ποσοστό LLU | 96,6% | 95,9% | 0,7π.μ. |
Νέοι συνδρομητές LLU | -3.863 | 13.023 | -130% |
Μερίδιο αγοράς σε νέους συνδρομητές | Ν/Α | 49,5% | Ν/Α |
Συνολικό μερίδιο αγοράς LLU | 31,4% | 32,5% | -1,1π.μ. |
Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης
Στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2015, η συνδρομητική βάση παρουσίασε αύξηση 5,5% συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 509,1 χιλιάδων συνδρομητών. Η εξάπλωση των υπηρεσιών 3play αναμένεται να συνεχίσει να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης.
Q2 2015 | Q2 2014 | Δ | |
Συνδρομητές PayTV Ελλάδα | 509.088 | 482.572 | 5,5% |
Οικονομικά Αποτελέσματα
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 1ο εξάμηνο του 2015, ανήλθε στα €182,7εκ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2014, εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα και της μείωσης της αγοραστικής δαπάνης. Τα προσαρμοσμένα ως προς το λογιστικό χειρισμό έσοδα, που προκύπτουν από τη λειτουργία της εταιρείας ως ενδιάμεσου παρόχου, μειώθηκαν κατά 6,9%. Η μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα στο εξάμηνο κατά €3,1 εκατ.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 2ο τρίμηνο του 2015, ανήλθε στα €90,8εκ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2014, εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα και της μείωσης της αγοραστικής δαπάνης. Η μεταβολή του τζίρου, προσαρμοσμένη ως προς το λογιστικό χειρισμό των εσόδων, που προκύπτουν από τη λειτουργία της εταιρείας ως ενδιάμεσου παρόχου, είναι στο επίπεδο του -8,1%.Η μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα στο 2ο τρίμηνο κατά €1,2 εκατ.
Ανάλυση εσόδων (€ ‘000) | Q2 2015 | Q2 2014[2] | Δ | 06M 2015 | 06M 20142 | Δ |
Λιανική | 70.451 | 75.092 | -6,2% | 142.509 | 151.090 | -5,7% |
Λιανική -Telco | 36.054 | 40.125 | -10,1% | 72.856 | 81.740 | -10,9% |
Λιανική – PayTV | 34.397 | 34.967 | -1,6% | 69.653 | 69.350 | 0,4% |
Εταιρικοί πελάτες | 14.747 | 15.419 | -4,4% | 28.761 | 29.910 | -3,8% |
Εταιρικοί πελάτες (Ομαλοποιημένα)3 | 14.817 | 16.759 | -11,6% | 28.914 | 31.893 | -9,3% |
Εταιρικοί πελάτες -Telco | 9.851 | 10.640 | -7,4% | 18.727 | 20.065 | -6,7% |
Εταιρικοί πελάτες -Telco (Ομαλοποιημένα)3 | 9.921 | 11.980 | -17,2% | 18.880 | 22.047 | -14,4% |
Εταιρικοί πελάτες – Pay TV | 4.896 | 4.779 | 2,4% | 10.033 | 9.846 | 1,9% |
Διαφήμιση | 2.086 | 3.211 | -35,0% | 3.711 | 6.850 | -45,8% |
Λοιπά έσοδα | 3.476 | 3.818 | -9,0% | 7.693 | 6.493 | 18,5% |
Κύκλος εργασιών | 90.760 | 97.540 | -7,0% | 182.674 | 194.344 | -6,0% |
Κύκλος εργασιών (Ομαλοποιημένα)[3] | 90.830 | 98.881 | -8,1% | 182.826 | 196.326 | -6,9% |
Τα προσαρμοσμένα EBITDA του 1ου εξαμήνου του 2015 ανήλθαν στα €29,2 εκατ., έναντι €32,3 εκατ. του 1ου εξαμήνου του 2014, κυρίως λόγω της συμπίεσης των τιμών.
Ανάλυση EBITDA (€ ‘000) | Q2 2015 | Q2 2014 | Δ | 06M 2015 | 06M 2014 | Δ |
Συνολικά έσοδα (συμπ. λοιπών εσόδων) | 90.760 | 97.540 | -7,0% | 182.674 | 194.344 | -6,0% |
Συνολικά έσοδα (ομαλοποιημένα)3 | 90.830 | 98.881 | -8,1% | 182.826 | 196.326 | -6,9% |
Δημοσιευμένα EBITDA | 12.367 | 16.318 | -24,2% | 26.922 | 32.290 | -16,6% |
Προσαρμοσμένα EBITDA[4] | 14.617 | 16.318 | -10,4% | 29.172 | 32.290 | -9,7% |
Περιθώριο προσαρμοσμένων EBITDA | 16,1% | 16,7% | -0,62π.μ. | 16,0% | 16,6% | -0,65π.μ. |
Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός τον Ιούνιο του 2015 ανέρχεται σε €325 εκ.
Πρόσφατες Εξελίξεις
· Το Β’ Τρίμηνο του 2015 η Forthnet ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας για δύο ακόμα σεζόν (μέχρι και τη σεζόν 2016-2017) με τη διοργανώτρια αρχή του εγχώριου πρωταθλήματος μπάσκετ ανδρών (ΕΣΑΚΕ), μέσω της οποίας θα συνεχίσει να μεταδίδει σε αποκλειστική βάση, τους αγώνες 12 ομάδων από τις 14 που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα, συμπεριλαμβανομένου και του Παναθηναϊκού.
· Η Forthnet βραβεύθηκε για την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών που προσφέρει από τον ετήσιο, διεθνώς αναγνωρισμένο, διαγωνισμό Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2014, με το Αργυρό Βραβείο στην κατηγορία «Telephone Response άνω των 50 εκπροσώπων». Πρόκειται για μία διάκριση που επιβεβαιώνει το σεβασμό στον πελάτη και την προσήλωσή μας στη διαρκή βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης.
· Η Nova, συνεπής στη στρατηγική της για παροχή καινοτόμων υπηρεσιών και πρωτοποριακής εμπειρίας θέασης, δημιούργησε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το κανάλι Nova Star Wars HD. Σε συνεργασία με τα στούντιο της Disney και της Fox, πρόβαλε τις 6 επικές ταινίες επιστημονικής φαντασίας Star Wars, καθώς και ντοκιμαντέρ, αφιερώματα και συνεντεύξεις από τους δημιουργούς των ταινιών.
[1]Ενεργοί & υπό ενεργοποίηση συνδρομητές
[2]Ορισμένα κονδύλια της προηγούμενης περιόδου αναταξινομήθηκαν προκειμένου να καταστούν συγκρίσιμα με τα αντίστοιχα της τρέχουσας περιόδου
[3]Η ομαλοποίηση οφείλεται στην αναταξινόμιση από τον κύκλο εργασιών εξόδων που βάσει λογιστικής πολιτικής παρουσιάζονται αφαιρετικά στα έσοδα
[4]Στο 2ο τρίμηνο του 2015 υπήρξε πρόβλεψη 2,25εκ. που σχετίζεται με νομική υπόθεση