Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Forthnet: βελτιωμένα τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου
Βελτίωση παρουσιάζουν τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου Forthnet σε επίπεδο εξαμήνου του 2014, αλλά και σε επίπεδο τριμήνων. Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Πάνο Παπαδόπουλο: «Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα του Nova 3Play, η εταιρεία συνεχίζει να ισχυροποιεί τη θέση της. Η επιλογή μας…
Αποτελέσματα 2ου Τριμήνου 2014
8 Αυγούστου 2014
Σημαντικά Σημεία
· Βελτίωση των οικονομικών μεγεθών στο 2ο τρίμηνο του 2014
· Συνεχίστηκε και στο 2o τρίμηνο η αύξηση στα έσοδα λιανικής
· Αύξηση του κύκλου εργασιών για πρώτη φορά μετά από 9 τρίμηνα.
· Διατήρηση της δυναμικής του Nova 3Play και στο 2ο τρίμηνο του 2014, σημειώνοντας ιστορικά υψηλά σε συνολικές συνδρομές, σε συνδρομητές PayTV και Broadband.
· Καταγράφεται οριακή αύξηση και στα προσαρμοσμένα EBITDA
Q2 2014 | Q2 2013 | Δ | |
Συνολικές συνδρομές | 1.150.391 | 970.757 | 18,5% |
Μοναδικά νοικοκυριά | 805.972 | 766.207 | 5,2% |
Συνδυαστικές υπηρεσίες/3play | 344.419 | 204.550 | 68,4% |
Συνδρομητές Broadband | 667.819 | 597.708 | 11,7% |
Συνδρομητές PayTV στην Ελλάδα | 482.572 | 373.049 | 29,4% |
Συνολικά έσοδα | 97.540 | 93.628 | 4,2% |
Δημοσιευμένα EBITDA (.000€) | 16.318 | 12.172 | 34,1% |
Προσαρμοσμένα EBITDA (.000€) | 16.318 | 16.273 | 0,3% |
Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Πάνο Παπαδόπουλο:
«Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα του Nova 3Play, η εταιρεία συνεχίζει να ισχυροποιεί τη θέση της. Η επιλογή μας να διαφοροποιηθούμε σε σχέση με τον ανταγωνισμό, δημιουργώντας μία νέα αγορά ψυχαγωγίας και επικοινωνίας, αρχίζει να αποτυπώνεται στα οικονομικά μας μεγέθη. Τα έσοδα λιανικής συνεχίζουν να σημειώνουν αύξηση, ενώ στο β’ τρίμηνο παρουσίασε βελτίωση και ο κύκλος εργασιών και τα EBITDA. Η μεγάλη απήχηση της υπηρεσίας Nova 3Play συνεχίστηκε αμείωτη, ενισχύοντας τη διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης και της ευρυζωνικότητας στη χώρα. Ως απόρροια, η συνδρομητική βάση της εταιρείας κατέγραψε νέο ιστορικό υψηλό, βελτιώνοντας τα μερίδια αγοράς της».
Λειτουργικά Αποτελέσματα
Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play
Στο τέλος του Ιουνίου του 2014, οι συνδρομητές υπηρεσιών Nova 3Play της Forthnet, ανήλθαν στους 344,4 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 68,4%, σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2013, ενισχύοντας την παρουσία της Forthnet στα ελληνικά νοικοκυριά. Στο 2ο τρίμηνο του 2014, οι νέοι συνδρομητές Nova 3Play ανήλθαν σε 20,1 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση +9,5%, συγκρινόμενοι με τους 19,1 χιλιάδες της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.
Q2 2014 | Q2 2013 | Δ | |
Νοικοκυριά με συνδυαστικές υπηρεσίες | 344.419 | 204.550 | 68,4% |
Ποσοστό νοικοκυριών με συνδυαστικές υπηρεσίες | 42,7% | 26,7% | +16,0π.μ. |
Νέα νοικοκυριά με συνδυαστικές υπηρεσίες | 20.873 | 19.070 | 9,5% |
Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες
Στο τέλος του 2ου τριμήνου του 2014, οι συνδρομητές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 11,7% συγκριτικά με πέρυσι, καθώς ανήλθαν στους 667,8 χιλιάδες. Στο σύνολο της αγοράς LLU, το 2ο τρίμηνο του 2014 προστέθηκαν 26,3 χιλιάδες γραμμές, εκ των οποίων οι 13,0 χιλιάδες αφορούν νέους συνδρομητές της Forthnet. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο αγοράς της Forthnet σε νέους συνδρομητές LLU έφτασε το 49,5%, επαληθεύοντας την απήχηση του Nova 3Play.
Q2 2014 | Q2 2013 | Δ | |
Συνδρομητές Broadband | 667.819 | 597.708 | 11,7% |
Νέοι συνδρομητές | 4.304 | 24.459 | -82,4% |
Ενεργοί συνδρομητές LLU | 640.193 | 549.232 | 16,6% |
Ποσοστό LLU | 95,9% | 91,9% | +4,0π.μ. |
Νέοι συνδρομητές LLU | 13.023 | 7.856 | 65,8% |
Μερίδιο αγοράς σε νέους συνδρομητές | 49,5% | 36,8% | 12,7π.μ. |
Συνολικό μερίδιο αγοράς LLU | 32,5% | 29,7% | +2,8π.μ. |
Τους τελευταίους 12 μήνες, το μερίδιο αγοράς της Forthnet σε συνδρομητές LLU, αυξήθηκε κατά 2,8 ποσοστιαίες μονάδες.
Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης
Στο δεύτερο τρίμηνο του 2014, η συνδρομητική βάση παρουσίασε αύξηση 29,4% συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 482,6 χιλιάδων συνδρομητών, παρά την εποχικότητα που επηρεάζει αρνητικά τη συνδρομητική τηλεόραση στο τέλος του Ιουνίου. Η απήχηση της υπηρεσίας Nova 3Play συνεχίστηκε δυναμικά και στο 2ο τρίμηνο του 2014. Η εξάπλωση των υπηρεσιών 3play αναμένεται να συνεχίσει να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης.
Q2 2014 | Q2 2013 | Δ | |
Συνδρομητές PayTV Ελλάδα | 482.572 | 373.049 | 29,4% |
Οικονομικά Αποτελέσματα
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 2ο τρίμηνο του 2014, ανήλθε στα €97,5εκ., παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2013 για πρώτη φορά μετά από 9 τρίμηνα και παρά τη μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα. Η από 1/1/14 μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα κατά €1,1 εκατ.
Ανάλυση εσόδων(€ ‘000) | Q2 2014 | Q2 2013 | Δ |
Λιανική | 75.092 | 73.133 | 2,7% |
Λιανική -Telco | 40.125 | 40.514 | -1,0% |
Λιανική – PayTV | 34.967 | 32.619 | 7,2% |
Εταιρικοί πελάτες | 15.419 | 13.178 | 17,0% |
Εταιρικοί πελάτες -Telco | 10.640 | 9.302 | 14,4% |
Εταιρικοί πελάτες – Pay TV | 4.779 | 3.876 | 23,3% |
Διαφήμιση | 3.211 | 2.846 | 12,8% |
Λοιπά έσοδα | 3.818 | 4.471 | -14,6% |
Κύκλος εργασιών | 97.540 | 93.628 | 4,2% |
Η τάση βελτίωσης των εσόδων είναι επίσης εμφανής στα έσοδα λιανικής, εξαιτίας της εμπορικής επιτυχίας του Nova 3Play. Η αυξανόμενη συνδρομητική βάση αρχίζει να βελτιώνει τα έσοδα λιανικής, με το 2ο τρίμηνο να εμφανίζει αύξηση για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο.
Έσοδα λιανικής | Q2 2014 | Q1 2014 | Q4 2013 | Q3 2013 | Q2 2013 |
Συνολικά έσοδα λιανικής (y-o-y μεταβολή) | +2,7% | +0,5% | -0,4% | -3,6% | -7,3% |
Η επίπτωση της αύξησης σε νέους συνδρομητές που συντελέστηκε το 2ο τρίμηνο, δεν αποτυπώνεται πλήρως στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας.
Τα προσαρμοσμένα EBITDA του 2ου τριμήνου του 2014 ανήλθαν στα 16,32 εκατ., έναντι €16,27 εκατ. το 2ο τρίμηνο του 2013.
Ανάλυση EBITDA(€ ‘000) | Q2 2014 | Q2 2013 | Δ |
Συνολικά έσοδα (συμπ. λοιπών εσόδων) | 97.540 | 93.628 | 4,2% |
Δημοσιευμένα EBITDA | 16.318 | 12.172 | 34,1% |
Προσαρμοσμένα EBITDA | 16.318 | 16.273 | 0,3% |
Περιθώριο προσαρμοσμένων EBITDA | 16,7% | 17,4% | -0,7π.μ. |
Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός τον Ιούνιο του 2014 ανέρχεται σε €325 εκ.
Πρόσφατες Εξελίξεις
· Στις αρχές Ιουνίου, η εταιρεία συμμετείχε στο Διεθνή Ανοικτό Διαγωνισμό που προκήρυξε η «Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.» για σύναψη Συμφωνίας – Πλαίσιο για το έργο «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ- Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες Νησίδων 1-8», υποβάλλοντας φακέλους για τις νησίδες 1,6,7 και 8, συνολικού προϋπολογισμού €254.634.639,17.
· Επίσης, στα τέλη Ιουνίου, η εταιρεία λάνσαρε τη νέα υπηρεσία, «Nova Εξοχικό», με την οποία οι συνδρομητές της υπηρεσίας Nova 3Play έχουν την ευκαιρία να παρακολουθούν το τηλεοπτικό πρόγραμμα της Nova και την περίοδο των διακοπών τους στην εξοχική τους κατοικία.