Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η «Σταματία, το γένος Αργυροπούλου» στο Novalifε!
Φιλοξενούμενοι στο «ΛΑΜΠΑΤΕΡ» ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος και η Ελένη Ουζουνίδου
Ο Λάμπης Ταγματάρχης και η Μυρτώ Κοντοβά φιλοξενούν τους συντελεστές της παράστασης «Σταματία, το γένος Αργυροπούλου», στην εκπομπή «ΛΑΜΠΑΤΕΡ», που θα προβληθεί τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου στις 22:50 από το Novalifε και θα είναι επίσης διαθέσιμη από laptop, smartphone και tablet, μέσω της βραβευμένης υπηρεσίας Nova GO. Ο σκηνοθέτης Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος και η ηθοποιός Ελένη…
Ο Λάμπης Ταγματάρχης και η Μυρτώ Κοντοβά φιλοξενούν τους συντελεστές της παράστασης «Σταματία, το γένος Αργυροπούλου», στην εκπομπή «ΛΑΜΠΑΤΕΡ», που θα προβληθεί τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου στις 22:50 από το Novalifε και θα είναι επίσης διαθέσιμη από laptop, smartphone και tablet, μέσω της βραβευμένης υπηρεσίας Nova GO. Ο σκηνοθέτης Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος και η ηθοποιός Ελένη Ουζουνίδου μιλούν για το μονόλογο που παρουσιάζεται αυτή την περίοδο στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, ένα έργο του συγγραφέα Κώστα Σωτηρίου. Θέμα του ο απολογισμός μιας γυναίκας, η οποία αρραβωνιάστηκε ένα λοχαγό του Εθνικού Στρατού και παρέμεινε προσκολλημένη σε αυτό που η ίδια θεωρούσε εθνικά, ηθικά και θρησκευτικά σωστό.
Η συζήτηση επεκτείνεται επίσης στην προσωπική διαδρομή των δύο καλεσμένων, αλλά και στην πλούσια πολιτιστική δράση του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, που αφουγκράζεται την κοινωνία και θέτει ερωτήματα και προβληματισμούς. Η ιστορία του Θεάτρου του Νέου Κόσμου ξεκινά το 1995, με πρωτοβουλία του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, ο οποίος στη συνέντευξη του στο «ΛΑΜΠΑΤΕΡ» αναφέρεται και στην κινητή μονάδα θεάτρου, για παιδιά που νοσηλεύονται σε νοσοκομεία και ιδρύματα. Πρόκειται για μια δράση που ξεκίνησε το 2002 και σταδιακά επεκτάθηκε και σε άλλους χώρους όπου βρίσκονται παιδιά αποκλεισμένα από τη θεατρική ψυχαγωγία, όπως ειδικά σχολεία, προσφυγικούς καταυλισμούς και γυναικείες φυλακές.