Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ακυρώθηκαν άλλα τρία Γκραν Πρι της Φόρμουλα 1
Παραμένει αβέβαιος ο φετινός οδικός χάρτης της Formula 1 μετά τους πρώτους οκτώ ευρωπαϊκούς αγώνες, οι οποίοι έχουν ανακοινωθεί επίσημα. Οι διοικούντες το άθλημα έχουν απλά υποστηρίξει ότι στόχος τους είναι να γίνουν 15 έως 18 Γκραν Πρι μέχρι το τέλος της χρονιάς, όπως φαίνεται όμως δεν είναι καθόλου εύκολο να καθοριστούν οι πίστες στις οποίες θα πραγματοποιηθούν όλοι αυτοί οι αγώνες.
Παραμένει αβέβαιος ο φετινός οδικός χάρτης της Formula 1 μετά τους πρώτους οκτώ ευρωπαϊκούς αγώνες, οι οποίοι έχουν ανακοινωθεί επίσημα. Οι διοικούντες το άθλημα έχουν απλά υποστηρίξει ότι στόχος τους είναι να γίνουν 15 έως 18 Γκραν Πρι μέχρι το τέλος της χρονιάς, όπως φαίνεται όμως δεν είναι καθόλου εύκολο να καθοριστούν οι πίστες στις οποίες θα πραγματοποιηθούν όλοι αυτοί οι αγώνες.
Μέρα με την ημέρα δημιουργούνται νέα δεδομένα, που δεν επιτρέπουν τον προγραμματισμό του πρωταθλήματος και απαιτούν συνεχώς εναλλακτικές λύσεις. Αυτό θα χρειαστεί σίγουρα μετά την επίσημη ανακοίνωση ότι ακυρώνονται οριστικά για εφέτος τα Γκραν Πρι Σιγκαπούρης, Αζερμπαϊτζάν και Ιαπωνίας.
Για τη Σουζούκα ήταν απολύτως αναμενόμενο μετά την απόφαση της ιαπωνικής κυβέρνησης να απαγορεύσει την είσοδο ξένων επισκεπτών στη χώρα μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους. Για το Μπακού και τη Σιγκαπούρη ο βασικός λόγος ακύρωσης οφείλεται στις ειδικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Γκραν Πρι μέσα σε πόλεις και όχι σε κλασικές πίστες αγώνων.
Οι διοργανωτές του Γκραν Πρι Σιγκαπούρης εξήγησαν χαρακτηριστικά ότι «λόγω των περιορισμών για την καταπολέμηση του ιού Covid – 19 δεν μπορούσαμε να ξεκινήσουμε τις εργασίες διαμόρφωσης της πίστας, που θα έπρεπε να γίνουν κανονικά τον Μάιο. Γι αυτό θα ήταν ανέφικτο για εμάς, να έχουμε ολοκληρώσει την υποδομή έγκαιρα στην ημερομηνία του αγώνα».
Από μία κλωστή κρέμεται πάντως και η πρεμιέρα της Formula 1 στο Ανόι του Βιετνάμ. Και εδώ υπάρχουν προβλήματα στη διαμόρφωσης της νέας πίστας στην πρωτεύουσα της ασιατικής χώρας, ωστόσο υπάρχει άλλο ένα μεγάλο εμπόδιο.
Ως γνωστόν, το παρθενικό Γκραν Πρι Βιετνάμ είχε προγραμματιστεί για τις αρχές Απριλίου και λόγω της αναβολής θα πάει για τέλη Σεπτεμβρίου ή Οκτώβριο. Σε μία τέτοια περίπτωση θα υπάρξει μόνον ένα σύντομο μεσοδιάστημα περίπου ενός εξαμήνου μεταξύ του φετινού και του επόμενου Γκραν Πρι την άνοιξη του 2021, κάτι που δεν θέλουν με κανέναν τρόπο οι διοργανωτές, φοβούμενοι την εμπορική αποτυχία.