Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 195
TM 647
SECURITY REPORT 158
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

10 Ιανουάριος 2025 12:40
27 Ιούνιος 2013 19:49

Διαγωνισμός Best of Superleague

1,5 εκατ. μοναδικοί χρήστες είδαν την on line επικοινωνία – Ρεκόρ με 280.000 συμμετοχές χρηστών

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F88f135a483ef01fac8d7b920488085e4 XL

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός «Best of Superleague», με αποκλειστικό χορηγό την Honda (Όμιλος Σαρακάκη), καθώς έσπασε κάθε ρεκόρ επισκέψεων και συμμετοχών. Συγκεκριμένα την ενέργεια του διαγωνισμού, που διοργανώθηκε από το Novasports.gr με την στήριξη της Superleague και του ΠΣΑΠ, την είδαν μέσα από την on line επικοινωνία πάνω από 1.500.000 μοναδικοί χρήστες, ενώ και η ανταπόκριση των χρηστών ξεπέρασε τις 280.000 συμμετοχές.  

Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού, o οποίος διήρκησε 9 μήνες (Αύγουστος 2012 – Απρίλιος 2013), κάθε εβδομάδα το κοινό αποφάσιζε τον πολυτιμότερο παίκτη (MVP) & το καλύτερο goal της αγωνιστικής και κέρδιζε αναμνηστικά δώρα των αγαπημένων του ομάδων τα οποία ήταν προσφορά της Superleague.  

Με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, κατά την διάρκεια της εκπομπής «Η Ώρα των Πρωταθλητών» κληρώθηκε ένας μεγάλος νικητής, ο οποίος κέρδισε χρηματικό έπαθλο αξίας 5.000,00€, προσφορά του Ομίλου Σαρακάκη. Η Honda, ως αποκλειστικός χορηγός είχε ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις ενέργειες του διαγωνισμού σε όλα τα μέσα του ομίλου (τηλεοπτικά κανάλια, site, social media, mobile, Nova Magazine). 

Ο Δημήτρης Βάγιας, Εμπορικός Διευθυντής Διεύθυνσης Διαφήμισης & Media της Nova, αναφερόμενος στην ολοκλήρωση του διαγωνισμού επισήμανε: «Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός Best of Superleague! Ο όμιλος Σαρακάκη, μας εμπιστεύτηκε και αυτή τη σεζόν και έγινε ο χορηγός της ενέργειας, εξασφαλίζοντας επικοινωνία 360 μοίρες και στοχευμένη κάλυψη. Εκφράζουμε την απόλυτη ικανοποίηση μας για την επιτυχία της ενέργειας, η οποία ξεπέρασε τις 280.000 συμμετοχές και ευχαριστούμε τον όμιλο Σαρακάκη για την εμπιστοσύνη του».  

Από τη πλευρά του ο Ανδρέας Θανόπουλος, Διευθυντής Κλάδου Honda & Mitsubishi Motors, Αφοι Σαρακάκη Α.Ε.Β.Ε.

Επίσημος Εισαγωγές – Διανομέας στην Ελλάδα, επισήμανε: «Η Ηonda για 2η συνεχόμενη χρονιά επιλέγει να χορηγήσει το διαγωνισμό Best of Superleague. Η επιλογή της χορηγίας ήταν για μας αυτονόητη για πολλούς λόγους. Καταρχήν γιατί το αντρικό κοινό της Nova είναι και οι βασικοί πιθανοί πελάτες μηχανών και αυτοκινήτων Honda.  

Επιπρόσθετα, η αγωνιστική κληρονομιά και ο δυναμικός χαρακτήρας της μάρκας μας ταιριάζει με την προβολή ενός προσφιλούς αθλήματος. Αυτό που πραγματικά ενίσχυσε την απόφασή μας ήταν ότι με την χορηγία του MVP & Best Goal δεν υπήρχε ταύτιση με μία μόνο ομάδα αλλά με την ομορφιά του αθλήματος και με τις στιγμές και τα πρόσωπα που συγκίνησαν το φίλαθλο κοινό. Έχοντας ήδη την εμπειρία της συνεργασίας με τη Nova από την προηγούμενη χρονιά, φέτος από κοινού αναπτύξαμε μία πολύ δυνατή και στοχευμένη στρατηγική επικοινωνίας συνδυάζοντας το τηλεοπτικό με το digital κανάλι. Ειδικότερα οι αγώνες αποτέλεσαν και το προ-λανσαρισματικό μέσο επικοινωνίας για πολύ σημαντικά μοντέλα της Honda. Στα αυτοκίνητα ήταν το Honda Civic 1.6lt Diesel και στις μηχανές τα SH150 & CB500X».
 Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός «Best of Superleague», με αποκλειστικό χορηγό την Honda (Όμιλος Σαρακάκη), καθώς έσπασε κάθε ρεκόρ επισκέψεων και συμμετοχών. Συγκεκριμένα την ενέργεια του διαγωνισμού, που διοργανώθηκε από το Novasports.gr με την στήριξη της Superleague και του ΠΣΑΠ, την είδαν μέσα από την on line επικοινωνία πάνω από 1.500.000 μοναδικοί χρήστες, ενώ και η ανταπόκριση των χρηστών ξεπέρασε τις 280.000 συμμετοχές.  

Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού, o οποίος διήρκησε 9 μήνες (Αύγουστος 2012 – Απρίλιος 2013), κάθε εβδομάδα το κοινό αποφάσιζε τον πολυτιμότερο παίκτη (MVP) & το καλύτερο goal της αγωνιστικής και κέρδιζε αναμνηστικά δώρα των αγαπημένων του ομάδων τα οποία ήταν προσφορά της Superleague.  

Με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, κατά την διάρκεια της εκπομπής «Η Ώρα των Πρωταθλητών» κληρώθηκε ένας μεγάλος νικητής, ο οποίος κέρδισε χρηματικό έπαθλο αξίας 5.000,00€, προσφορά του Ομίλου Σαρακάκη. Η Honda, ως αποκλειστικός χορηγός είχε ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις ενέργειες του διαγωνισμού σε όλα τα μέσα του ομίλου (τηλεοπτικά κανάλια, site, social media, mobile, Nova Magazine). 

Ο Δημήτρης Βάγιας, Εμπορικός Διευθυντής Διεύθυνσης Διαφήμισης & Media της Nova, αναφερόμενος στην ολοκλήρωση του διαγωνισμού επισήμανε: «Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός Best of Superleague! Ο όμιλος Σαρακάκη, μας εμπιστεύτηκε και αυτή τη σεζόν και έγινε ο χορηγός της ενέργειας, εξασφαλίζοντας επικοινωνία 360 μοίρες και στοχευμένη κάλυψη. Εκφράζουμε την απόλυτη ικανοποίηση μας για την επιτυχία της ενέργειας, η οποία ξεπέρασε τις 280.000 συμμετοχές και ευχαριστούμε τον όμιλο Σαρακάκη για την εμπιστοσύνη του».  

Από τη πλευρά του ο Ανδρέας Θανόπουλος, Διευθυντής Κλάδου Honda & Mitsubishi Motors, Αφοι Σαρακάκη Α.Ε.Β.Ε.

Επίσημος Εισαγωγές – Διανομέας στην Ελλάδα, επισήμανε: «Η Ηonda για 2η συνεχόμενη χρονιά επιλέγει να χορηγήσει το διαγωνισμό Best of Superleague. Η επιλογή της χορηγίας ήταν για μας αυτονόητη για πολλούς λόγους. Καταρχήν γιατί το αντρικό κοινό της Nova είναι και οι βασικοί πιθανοί πελάτες μηχανών και αυτοκινήτων Honda.  

Επιπρόσθετα, η αγωνιστική κληρονομιά και ο δυναμικός χαρακτήρας της μάρκας μας ταιριάζει με την προβολή ενός προσφιλούς αθλήματος. Αυτό που πραγματικά ενίσχυσε την απόφασή μας ήταν ότι με την χορηγία του MVP & Best Goal δεν υπήρχε ταύτιση με μία μόνο ομάδα αλλά με την ομορφιά του αθλήματος και με τις στιγμές και τα πρόσωπα που συγκίνησαν το φίλαθλο κοινό. Έχοντας ήδη την εμπειρία της συνεργασίας με τη Nova από την προηγούμενη χρονιά, φέτος από κοινού αναπτύξαμε μία πολύ δυνατή και στοχευμένη στρατηγική επικοινωνίας συνδυάζοντας το τηλεοπτικό με το digital κανάλι. Ειδικότερα οι αγώνες αποτέλεσαν και το προ-λανσαρισματικό μέσο επικοινωνίας για πολύ σημαντικά μοντέλα της Honda. Στα αυτοκίνητα ήταν το Honda Civic 1.6lt Diesel και στις μηχανές τα SH150 & CB500X».
 

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Θωρακισμένοι ενισχυτές κεραίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, οι οπο...
TP-Link SX3032F
Η TP-Link παρουσιάζει το SX3032F, ένα διαχειριζόμενο switch με συνολική χωρητικότητα 640Gbps, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των σύγχρονων δικτυακών περιβαλλόντων. ...
Audien BT-525TB & BT-525TW
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων ηχείων BT-525TB (μαύρου χρώματος) και BT-525TW (λευκού χρώματος) της Audien. Πρόκειται για αδιάβροχα πλαστικά ηχεία 2 δρόμων ισχύος 50 ...
Arli Keystone-14718
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή πριζών Keystone-14718 της Arli. Πρόκειται για universal πρίζες δικτύου που ενσωματώνουν μία υποδοχή για θύρα CAT 8.1 RJ45. Διαθέτει πλαίσιο λευκού χρώμ...
Engel AC0565E
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή της νέας βάσης Engel AC0565. Πρόκειται για μια πολύ καλής ποιότητας επιτραπέζια βάση για τηλεοράσεις 32 έως 65 ιντσών, με μέγιστο βάρος 40 κιλών. Είναι...
Brateck LDT66-T02V / LDT03-23MA / LDT66-T024
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει την παραλαβή νέων βάσεων της Brateck, που είναι κατάλληλες για TV, PC και monitor. Αναλυτικά, περιλαμβάνονται τα εξής μοντέλα: LDT66-T02V: Βάση γραφείου ...
Καμπάνια για τα όργανα της PROMAX μέχρι τέλος Δεκεμβρίου
Μία ειδική καμπάνια για τα όργανα της PROMAX – με την ευκαιρία της συμμετοχής της IDComs στην Creta Electronix 2024 – έχει ξεκινήσει από 1η Νοεμβρίου, με διάρκεια μέχρι τέλος Δεκεμβρίου και αφορά ...
V-Tech Z2025 T2 H265
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου επίγειου ψηφιακού δέκτη V-Tech Z2025 T2 H265. Πρόκειται για έναν οικονομικό δέκτη MPEG-4 με ανάλυση Full HD (1080p), ελληνικό και εύκολο στη χ...
Νέος κατάλογος προϊόντων IKUSI by FAGOR από την IDComs
Είναι πλέον διαθέσιμος ο νέος κατάλογος προϊόντων IKUSI by FAGOR μετά τη συγχώνευση των δύο εταιρειών. Ο κατάλογος περιέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό τα προϊόντα της IKUSI που γνωρίζουν οι περισσότερ...
Anga Free TV 1, 2 & 4 Combo
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή τηλεχειριστηρίων μάρκας Anga της σειράς Free TV. Πρόκειται για πολύ ποιοτικά και εργονομικά σχεδιασμένα τηλεχειριστήρια που προγραμματίζονται μ...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
Redline CPE-800
εξωτερική κεραία Wi-Fi, που ουσιαστικά λειτουργεί σαν ασύρματο Access Point για μετάδοση δεδομένων σε μεγάλες αποστάσεις. Διαθέτει απολαβή 23dBi και ισχύ ασύρματης μετάδοσης 26dBm, παρέχοντας έναν...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιανουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιανουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιανουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
HDMI Modulators
Η διανομή τηλεοπτικού προγράμματος μιας οπτικοακουστικής πηγής σε πολλαπλές τηλεοράσεις είναι ένα σενάριο που σήμερα εφαρμόζεται ευρύτατα τόσο στο σπίτι, όσο και στα ξενοδοχεία ή ακόμα και σε διάφ...
XENIA 2024
Η Ψηφιακή Τηλεόραση περιηγήθηκε στην XENIA 2024, που διοργανώθηκε Σάββατο 23 με Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo. Πρόκειται για την ετήσια έκθεση, που είναι πλήρως αφιερωμένη στην τουρισ...
Sat & Zap Ιανουαρίου 2025
Πληθώρα ιρανικών καναλιών ως συνήθως (που εκπέμπονται από τις ΗΠΑ), αλλά και μερικά αγγλόφωνα από διάφορες χώρες. Η μεγαλύτερη κινητικότητα στους δορυφόρους κοντά στις 52 ανατολικά. AFV Ame...