Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Έρευνα: Οι Ολυμπιακοί Αγώνες θα πυροδοτήσουν έκρηξη του streaming στις ΗΠΑ
![olympics2024 f9bfb089](/wp-content/themes/yootheme/cache/f9/olympics2024-f9bfb089.jpeg)
Ένας στους τέσσερις Αμερικανούς συνδρομητές (29%) θα εγγραφεί σε μια νέα υπηρεσία streaming για να παρακολουθήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες τον Ιούλιο. Για όσους πληρώνουν ήδη για τουλάχιστον μία πλατφόρμα ροής «SportsVoD», το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 66%.
Αυτό προκύπτει από την τελευταία έρευνα του παρόχου συνδρομητικών υπηρεσιών Super Bundling Bango, η οποία δημοσιεύεται στη νέα έκθεση Going for Gold.
Η έρευνα, η οποία βασίζεται σε δεδομένα από 2.000 χρήστες συνδρομητών SportsVoD και 3.000 γενικούς συνδρομητές, θα μπορούσε να είναι καλή είδηση για την πλατφόρμα Peacock της NBCUniversal, η οποία εξασφάλισε τα δικαιώματα για τη μετάδοση των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού.
Αλλά δεν είναι μόνο η Peacock που θα επωφεληθεί, η έκθεση της Bango δείχνει επίσης ότι ο τομέας SportsVoD ανθεί σε όλες τις ΗΠΑ.
Οι συνδρομητές SportsVoD όχι μόνο υιοθετούν συνήθως περισσότερες συνδρομές – επτά ανά άτομο σε σύγκριση με τον αμερικανικό μέσο όρο των πέντε – αλλά είναι επίσης πρόθυμοι να πληρώσουν σημαντικά περισσότερα για τις υπηρεσίες αυτές.
Σύμφωνα με την ανάλυση της Bango, ο μέσος συνδρομητής SportsVoD πληρώνει το τεράστιο ποσό των 1.440 δολαρίων (1.334 ευρώ) ετησίως για όλες τις συνδρομητικές υπηρεσίες του – 120 δολάρια ανά μήνα. Αντίθετα, ο μέσος συνδρομητής στις ΗΠΑ πληρώνει μόλις 77 δολάρια μηνιαίως (66% λιγότερο).
Ωστόσο, παρά την υψηλή αξία της αγοράς, η ανάλυση της Bango επισημαίνει επίσης προκλήσεις στον αναπτυσσόμενο χώρο της αθλητικής ροής. Σύμφωνα με την έκθεση, ο συνδυασμός διαφορετικών δικαιωμάτων μετάδοσης, ασύνδετων πλατφορμών και αυξανόμενων τιμών οδηγεί στη ζήτηση για πιο συγκεντρωτικές υπηρεσίες streaming.
Πάνω από τους μισούς συνδρομητές του SportsVoD λένε ότι δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά όλες τις συνδρομές που θέλουν, ενώ το 73% συμφωνεί ότι υπάρχουν απλά πάρα πολλές διαφορετικές συνδρομητικές υπηρεσίες που απαιτούνται για να καλύψουν τα αθλήματα που τους ενδιαφέρουν.
Με δεδομένο αυτόν τον κατακερματισμό, το 87% των συνδρομητών του SportsVoD ζητούν έναν ενιαίο «κόμβο περιεχομένου» που θα συγκεντρώνει όλες τις αθλητικές συνδρομές τους (και όχι μόνο) σε ένα μέρος. Χωρίς αυτού του είδους την ολοκληρωμένη λύση, το 55% των χρηστών αθλητικών streaming παραδέχονται ότι χρησιμοποιούν πειρατικές υπηρεσίες streaming για να έχουν πρόσβαση σε όλο το αγαπημένο τους περιεχόμενο σε ένα μέρος.
Σύμφωνα με τον Paul Larbey, διευθύνοντα σύμβουλο της Bango, όταν οι μισοί από όλους τους οπαδούς των σπορ παραδέχονται την πειρατεία στο διαδίκτυο, ξέρεις ότι κάτι δεν πάει καλά. «Είναι σαφές ότι υπάρχει τεράστια ζήτηση για αθλητικό streaming, αλλά η σημερινή έλλειψη κεντρικής διαχείρισης υπονομεύει αυτή την απίστευτα πολύτιμη αγορά», προσθέτει.
«Αυτός ο κατακερματισμός σημαίνει ότι δημιουργούνται νέες συμμαχίες μεταξύ των ανταγωνιστών. Η συνδυασμένη προσπάθεια των ESPN, Fox και WB Discovery για τη δημιουργία μιας ενιαίας πλατφόρμας αθλητικής ροής είναι μόνο ένα παράδειγμα, αλλά προβλέπουμε ότι και άλλες συνεργασίες θα συνεχίσουν να καθορίζουν αυτόν τον χώρο».
Όσον αφορά το πώς θα μπορούσε να μοιάζει αυτή η συνεργασία, η έκθεση της Bango επισημαίνει την άνοδο του Super Bundling, με έναν αυξανόμενο αριθμό φίλων του αθλητισμού που συνδυάζουν διαφορετικά αθλητικά πακέτα μέσω τρίτου μέρους, όπως ο πάροχος ασύρματης τηλεφωνίας ή κινητής τηλεφωνίας. Στην πραγματικότητα, η έρευνα της Bango δείχνει ότι το 70 τοις εκατό των συνδρομητών του SportsVoD επιθυμεί ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας τους να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα συνδρομής. Τα τρία τέταρτα (76%) δηλώνουν μάλιστα ότι θα πλήρωναν υψηλότερο μηνιαίο λογαριασμό αν συμπεριλαμβανόταν αυτή η υπηρεσία.
«Οι φίλαθλοι των σπορ θέλουν επιλογές», σημειώνει ο Larbey. «Είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για να παρακολουθήσουν το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει και η πραγματικότητα είναι ότι αυτό το περιεχόμενο θα προέρχεται από διαφορετικούς παρόχους. Ως αποτέλεσμα, οι φίλαθλοι θέλουν να απλοποιήσουν αυτή τη ρύθμιση μέσω εύκολης χρέωσης και ελέγχου των συνδρομών. Και θέλουν ευελιξία και τη δυνατότητα να δημιουργούν τα δικά τους πακέτα».
«Το Super Bundling φέρνει επιτέλους αυτό το επίπεδο ευελιξίας στην αθλητική βιομηχανία, συγκεντρώνοντας αποσπασματικές υπηρεσίες σε μια μοναδική πλατφόρμα. Ήδη, η Verizon φέρνει πολλαπλές υπηρεσίες SportsVoD κάτω από την ίδια στέγη, συμπεριλαμβανομένων των NBA και NFL+, καθώς και συνδρομές αθλητικών ειδήσεων όπως το The Athletic. Αυτή η προσέγγιση θέτει τον συνδρομητή σε προτεραιότητα, δημιουργώντας την ευκαιρία για τους ανθρώπους να συνδυάζουν και να ταιριάζουν. Αυτά είναι καλά νέα για τους οπαδούς των σπορ και θα φέρουν περισσότερους συνδρομητές επί πληρωμή στον κλάδο των αθλητικών μεταδόσεων στο σύνολό του”, καταλήγει.
Πηγή: advanced-television.com