Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η άνοδος του PAOK TV και οι επιστολές ενάντια στην «πειρατεία»
Στη Μικράς Ασίας αποφάσισαν να τρέξει μια νέα διαφημιστική καμπάνια.
Ο ΠΑΟΚ διατηρεί το αήττητο των 41 αγώνων στο πρωτάθλημα, οι παίκτες του Αμπέλ Φερέιρα πατάνε καλά στα πόδια τους και αυτό επηρεάζει θετικά το όλο κλίμα γύρω (και) από το PAOK TV, τα συμβόλαια του οποίου παρουσιάζουν αυξητικές τάσεις.
Στη Μικράς Ασίας αποφάσισαν μέσα στις επόμενες ημέρες να ξεκινήσει να τρέχει μια νέα διαφημιστική καμπάνια, με επίκεντρο τις άτοκες δόσεις στα ετήσια πακέτα του PAOK TV.
Συνάμα η ΠΑΕ ΠΑΟΚ οργανώνεται στο κομμάτι των υπηρεσιών, αλλά και ελέγχου του PAOK TV, έχοντας ολοκληρωθεί η αποστολή των πρώτων επιστολών σε καταστήματα που εντοπίστηκαν να μεταδίδουν «παράνομα», δίχως δηλαδή να έχουν πληρώσει επαγγελματική συνδρομή, τον αγώνα με τον Άρη.
Οι άνθρωποι του «Δικεφάλου» επέλεξαν να στείλουν μια επιστολή, αντί εξωδίκου, ως δείγμα καλής θέλησης απέναντι στους εκατοντάδες επιχειρηματίες που κερδίζουν αρκετά χρήματα την ώρα της μετάδοσης ενός εντός έδρας αγώνα του ΠΑΟΚ. Η συμμόρφωση και η ανταπόκριση των καταστηματαρχών είναι αυτό στο οποίο προσδοκούν μέσα από αυτή τη διαδικασία και παρά το «νεκρό» διάστημα (ακολούθησαν δύο σερί εκτός έδρας αγώνες) η επιλογή δικαιώνεται από την αύξηση που παρατηρείται στο κομμάτι των επαγγελματικών συμβολαίων.