Η ισπανική LaLiga επεκτείνει τη συνεργασία της με τη “Microsoft”, προσπαθώντας να αυξήσει τα έσοδα των συλλόγων, τα οποία έχουν πληγεί από την πανδημία. Το ισπανικό πρωτάθλημα, το οποίο ανακοίνωσε σήμερα τους… στενότερους δεσμούς του με τη “Microsoft”, βλέπει τον ταχέως αναπτυσσόμενο κόσμο της τεχνολογίας στον αθλητισμό ως έναν τρόπο…
Η ισπανική LaLiga επεκτείνει τη συνεργασία της με τη “Microsoft”, προσπαθώντας να αυξήσει τα έσοδα των συλλόγων, τα οποία έχουν πληγεί από την πανδημία. Το ισπανικό πρωτάθλημα, το οποίο ανακοίνωσε σήμερα τους… στενότερους δεσμούς του με τη “Microsoft”, βλέπει τον ταχέως αναπτυσσόμενο κόσμο της τεχνολογίας στον αθλητισμό ως έναν τρόπο για να αντισταθμίσει μια «παγωμένη» αγορά τηλεοπτικών δικαιωμάτων και να βοηθήσει τους συλλόγους να αναπτυχθούν εντός και εκτός γηπέδου.
«Θέλουμε να ξεκινήσουμε μια νέα εταιρεία … για να δημιουργήσουμε έσοδα, ώστε να είμαστε σε θέση να τα αναδιανέμουμε και να έχουμε καλύτερους συλλόγους, καλύτερα γήπεδα και καλύτερους παίκτες,» δήλωσε στο πρακτορείο “Reuters” ο Όσκαρ Μάγιο, επικεφαλής επιχειρηματικής και διεθνούς ανάπτυξης της LaLiga.
Ο Μάγιο είπε ότι η αξία της “LaLiga Tech” εκτιμήθηκε σε περισσότερα από 450 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας ότι θα δημιουργήσει ένα σημαντικό κομμάτι των συνολικών εσόδων του πρωταθλήματος στο μέλλον.
«Μέσα στα επόμενα 10 χρόνια τα δικαιώματα των Μέσων Ενημέρωσης δεν πρόκειται να αυξηθούν όπως στο παρελθόν,» πρόσθεσε ο Μάγιο.
Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Microsoft, Ζαν-Φιλίπ Κουρτουά είπε ότι η εταιρεία του ελπίζει να βοηθήσει την αθλητική βιομηχανία να ψηφιοποιηθεί. «Λόγω της πανδημίας, οι περισσότεροι καταναλωτές έχουν στραφεί σε περισσότερο ψηφιακό περιεχόμενο» δήλωσε.
Ο πρόεδρος της LaLiga, Χαβιέρ Τέμπας, βλέπει την τεχνολογία ως έναν σημαντικό τομέα ανάπτυξης. «Προχωράμε σε μια νέα εποχή, στην οποία η τεχνολογία θα γίνει το κέντρο της εμπειρίας των φιλάθλων και οι πληροφορίες δεδομένων θα ενισχύσουν το επόμενο στάδιο της παγκόσμιας ανάπτυξης,» είπε χαρακτηριστικά.
Πηγή: amna.gr