Skip to main content
TM 839
SECREPORT 169
satpraxis 2022
now 33 2022
6 Αυγούστου 2011 17:01

“Κλειδώνουν” όλα τα αθλητικά προγράμματα!

Γράφει: Nick D.
e142a76a55f20e040c30c69fd0a00520 XL 0ee8cfda
“Κλειδώνουν” όλα τα αθλητικά προγράμματα!
Όλα με πληρωμή. Το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ και σε λίγο όλο το “αθλητικό προιόν’’ που μπορεί να ενδιαφέρει τους φιλάθλους, θα προβάλλεται μόνο για τα μάτια των συνδρομητών αφού προοδευτικά, δε θα υπάρχει πια τίποτα ελεύθερο.

Και τι θα γίνουν όλοι εκείνοι που δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν για να βλέπουν ποδόσφαιρο και να παρακολουθούν την αγαπημένη ομάδα τους ;

Πρόβλημα…

Η …μόδα με τα “κλειδωμένα’’ αθλητικά προγράμματα ξεκίνησε από την Αμερική και συνεχίζεται.

Πέρασε από την Αγγλία και επεκτείνεται σε όλη την Ευρώπη. Όπως όλα έρχονται με καθυστέρηση στην Ελλάδα, έτσι και με τη συνδρομητική τηλεόραση, η ενίσχυση της πλατφόρμας του ΟΤΕ, σε συνδυασμό με τη NOVA, δημιουργούν ένα πεδίο ολοκληρωτικού ελέγχου του ποδοσφαιρικού θεάματος.

Τα τηλεοπτικά δικαιώματα είναι πολύ ακριβά πια για τα ελληνικά κανάλια.

Η διαφήμιση έχει μειωθεί αισθητά, αλλά και οι τηλεθεάσεις δε φέρνουν τα αναμενόμενα ποσοστά σε τηλεθέαση.

Ακόμα και το Τσάμπιονς Λιγκ παρουσιάζει περιορισμένο ενδιαφέρον στις πιο πολλές αναμετρήσεις του, ως προς τα ποσοστά εκείνων που τις παρακολουθούν.

Το κοινό δείχνει έντονα σημάδια κορεσμού από την υπερβολική προσφορά ποδοσφαιρικών αγώνων. Και τα κανάλια υπολογίζουν πια έως και το τελευταίο ευρώ.

Η ελληνική τηλεοπτική αγορά δεσμεύθηκε για καταβολή σχεδόν 100.000.000 ευρώ προς την ΟΥΕΦΑ, στο διάστημα από το καλοκαίρι του 2009 έως το καλοκαίρι του 2012, για τα δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.

Από τα 33.000.000 ευρώ της τελευταίας σεζόν, καλύφθηκαν από διαφημιστικά έσοδα λιγότερα και από τα μισά.

Μοιραία, εφόσον πλέον δεν παίζει σημαντικό ρόλο για τα διαφημιστικά μερίδια, η προτίμηση των καναλιών σε τηλεθέαση, καθώς έτσι και αλλιώς τα χρήματα που μοιράζονται είναι λίγα, βρέθηκε και η κατάλληλη ευκαιρία προκειμένου να “ξεφορτωθούν’’ το ποδόσφαιρο αν και η ΟΥΕΦΑ επιμένει να προβάλλει αντιρρήσεις επειδή δε θέλει να “κλειδώσει’’ τις διοργανώσεις της ώστε να τις βλέπουν στην Ελλάδα μόνο όσοι πληρώνουν συνδρομή.

Οι σειρές από την Τουρκία, αλλά και οι επαναλήψεις, κοστίζουν πολύ λιγότερο για τα κανάλια ενώ έχει αποδειχθεί ότι το ανδρικό κοινό, που συνήθως παρακολουθεί τους αγώνες ποδοσφαίρου, δεν έχει τη δυναμική και σταθερή προσήλωση των προηγούμενων ετών ενώ το νεανικό κοινό προτιμά, όλο και πιο πολύ, την αποστασιοποίηση από την τηλεόραση και έχει ήδη αποκτήσει τη δυνατότητα να παρακολουθεί από τον υπολογιστή αγώνες που “κατεβάζει’’ από δορυφορικές συνδέσεις οι οποίες γίνονται όλο και πιο απλές.

Οι διαπραγματεύσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ όπως και η  ολοκλήρωση της συμφωνίας για τη μετάδοση των εντός έδρας αγώνων του Ολυμπιακού και της Ξάνθης, στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκα, από συνδρομητικό κανάλι, οδηγούν σε μία ολοκληρωτική αλλαγή του τοπίου.

Το φαινόμενο δεν είναι μοναδικό καθώς παρατηρείται και αλλού.

Σε όλες πάντως τις ευρωπαικές χώρες όπου υποτίθεται ότι υπάρχει στοιχειώδης σεβασμός στο δικαίωμα της ενημέρωσης και της πληροφόρησης, μπαίνει απαράβατος όρος προκειμένου έστω ένα μέρος από το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ να είναι διαθέσιμο και σε εκείνους που δεν έχουν, γιατί δε θέλουν ή δεν μπορούν, πρόσβαση σε συνδρομητική τηλεόραση. Αλλά, η “οικονομική κρίση’’ δεν έχει μόνο παράπλευρες συνέπειες, αλλά παράλληλα προσφέρει και ευκαιρίες για ανακατατάξεις ώστε να μοιρασθεί ξανά η τράπουλα.(balleto.gr)
“Κλειδώνουν” όλα τα αθλητικά προγράμματα!
Όλα με πληρωμή. Το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ και σε λίγο όλο το “αθλητικό προιόν’’ που μπορεί να ενδιαφέρει τους φιλάθλους, θα προβάλλεται μόνο για τα μάτια των συνδρομητών αφού προοδευτικά, δε θα υπάρχει πια τίποτα ελεύθερο.

Και τι θα γίνουν όλοι εκείνοι που δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν για να βλέπουν ποδόσφαιρο και να παρακολουθούν την αγαπημένη ομάδα τους ;

Πρόβλημα…

Η …μόδα με τα “κλειδωμένα’’ αθλητικά προγράμματα ξεκίνησε από την Αμερική και συνεχίζεται.

Πέρασε από την Αγγλία και επεκτείνεται σε όλη την Ευρώπη. Όπως όλα έρχονται με καθυστέρηση στην Ελλάδα, έτσι και με τη συνδρομητική τηλεόραση, η ενίσχυση της πλατφόρμας του ΟΤΕ, σε συνδυασμό με τη NOVA, δημιουργούν ένα πεδίο ολοκληρωτικού ελέγχου του ποδοσφαιρικού θεάματος.

Τα τηλεοπτικά δικαιώματα είναι πολύ ακριβά πια για τα ελληνικά κανάλια.

Η διαφήμιση έχει μειωθεί αισθητά, αλλά και οι τηλεθεάσεις δε φέρνουν τα αναμενόμενα ποσοστά σε τηλεθέαση.

Ακόμα και το Τσάμπιονς Λιγκ παρουσιάζει περιορισμένο ενδιαφέρον στις πιο πολλές αναμετρήσεις του, ως προς τα ποσοστά εκείνων που τις παρακολουθούν.

Το κοινό δείχνει έντονα σημάδια κορεσμού από την υπερβολική προσφορά ποδοσφαιρικών αγώνων. Και τα κανάλια υπολογίζουν πια έως και το τελευταίο ευρώ.

Η ελληνική τηλεοπτική αγορά δεσμεύθηκε για καταβολή σχεδόν 100.000.000 ευρώ προς την ΟΥΕΦΑ, στο διάστημα από το καλοκαίρι του 2009 έως το καλοκαίρι του 2012, για τα δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.

Από τα 33.000.000 ευρώ της τελευταίας σεζόν, καλύφθηκαν από διαφημιστικά έσοδα λιγότερα και από τα μισά.

Μοιραία, εφόσον πλέον δεν παίζει σημαντικό ρόλο για τα διαφημιστικά μερίδια, η προτίμηση των καναλιών σε τηλεθέαση, καθώς έτσι και αλλιώς τα χρήματα που μοιράζονται είναι λίγα, βρέθηκε και η κατάλληλη ευκαιρία προκειμένου να “ξεφορτωθούν’’ το ποδόσφαιρο αν και η ΟΥΕΦΑ επιμένει να προβάλλει αντιρρήσεις επειδή δε θέλει να “κλειδώσει’’ τις διοργανώσεις της ώστε να τις βλέπουν στην Ελλάδα μόνο όσοι πληρώνουν συνδρομή.

Οι σειρές από την Τουρκία, αλλά και οι επαναλήψεις, κοστίζουν πολύ λιγότερο για τα κανάλια ενώ έχει αποδειχθεί ότι το ανδρικό κοινό, που συνήθως παρακολουθεί τους αγώνες ποδοσφαίρου, δεν έχει τη δυναμική και σταθερή προσήλωση των προηγούμενων ετών ενώ το νεανικό κοινό προτιμά, όλο και πιο πολύ, την αποστασιοποίηση από την τηλεόραση και έχει ήδη αποκτήσει τη δυνατότητα να παρακολουθεί από τον υπολογιστή αγώνες που “κατεβάζει’’ από δορυφορικές συνδέσεις οι οποίες γίνονται όλο και πιο απλές.

Οι διαπραγματεύσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ όπως και η  ολοκλήρωση της συμφωνίας για τη μετάδοση των εντός έδρας αγώνων του Ολυμπιακού και της Ξάνθης, στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκα, από συνδρομητικό κανάλι, οδηγούν σε μία ολοκληρωτική αλλαγή του τοπίου.

Το φαινόμενο δεν είναι μοναδικό καθώς παρατηρείται και αλλού.

Σε όλες πάντως τις ευρωπαικές χώρες όπου υποτίθεται ότι υπάρχει στοιχειώδης σεβασμός στο δικαίωμα της ενημέρωσης και της πληροφόρησης, μπαίνει απαράβατος όρος προκειμένου έστω ένα μέρος από το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ να είναι διαθέσιμο και σε εκείνους που δεν έχουν, γιατί δε θέλουν ή δεν μπορούν, πρόσβαση σε συνδρομητική τηλεόραση. Αλλά, η “οικονομική κρίση’’ δεν έχει μόνο παράπλευρες συνέπειες, αλλά παράλληλα προσφέρει και ευκαιρίες για ανακατατάξεις ώστε να μοιρασθεί ξανά η τράπουλα.(balleto.gr)

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτές κεντρικής κεραίας
Οι ενισχυτές κεντρικής κεραίας διατίθενται σε δύο διαφορετικές κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία είναι αυτή της οποίας οι ενισχυτές έχουν μία έξοδο και η άλλη κατηγορία είναι αυτή με τους ενισχυτές που…
EDISION HDMI MODULATOR 3in1 mini loop
Το EDISION HDMI MODULATOR 3in1 mini loop είναι ένας ολοκαίνουριος ψηφιακός διαμορφωτής, με το γνωστό mini μέγεθος του EDISION modulator, τώρα με περισσότερα χαρακτηριστικά και ακόμα περισσότερες επι…
TP-Link Omada Network 6.0
Η TP-Link ανακοινώνει ταυτόχρονες αναβαθμίσεις στο Omada Network 6.0 – σχεδιασμένο για MSP, SI και εγκαταστάτες – μαζί με το αναβαθμισμένο Omada App 5.0. Και οι δύο αναβαθμίσεις απλοποιούν τις καθημ…
Bridge Cable TDC101 / TGC302 / TMC202
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων καλωδίων TDC101, TGC302 και TMC202, τα οποία είναι καλώδια μικροφώνου υψηλής ποιότητας της Bridge Cable σε κουλούρες των 100 μέτρων. Διαθ…
Kathrein MP4060 & MS4060
Η Kathrein, ηγέτιδα στην τεχνολογία τηλεπικοινωνιών, προσφέρει δύο προϊόντα που κάνουν κάθε επαγγελματική εγκατάσταση απλή, οργανωμένη και αξιόπιστη. Στιβαρή βάση MP4060 για κάθε εξοπλισμό: Η διά…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT Series
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C, με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπ…
Grandstream GCC6000 Series
Στην εποχή της ψηφιακής μεταμόρφωσης, οι επιχειρήσεις καλούνται να διαχειριστούν ένα πολύπλοκο περιβάλλον επικοινωνίας, ασφάλειας και δικτύωσης. Η νέα σειρά GCC6000 της Grandstream επαναπροσδιορίζει…
EDISION τριπλές πρίζες TV-R-SAT
Νέα, ολοκαίνουρια μοντέλα τριπλών πριζών για διανομή τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος είναι άμεσα διαθέσιμα από την EDISION. Πρόκειται για μια εξαιρετική νέα σειρά τριπλών πριζών TV-R-SAT, σχεδι…
Νέα σειρά LNB της Emme Esse από την AstraSat
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή νέας σειράς LNB της Emme Esse. Περιλαμβάνει τα μοντέλα Single 80185KM, Twin 80189KM και Quad 80199KM, για παροχή σήματος σε 1, 2 και 4 ανεξάρτητους χρήστ…
Multimedia Perspectives / Fagor DIGIT 25 D2
H DIGIT 25 D2 είναι μία επίγεια κεραία που προσφέρει υψηλό κέρδος και υψηλή μηχανική αντοχή για ψηφιακή τηλεοπτική λήψη σε ατομικές, αλλά και σε κεντρικές εγκαταστάσεις. Η συγκεκριμένη επίγεια κεραί…
PROMAX TV Explorer NG
Είναι πλέον διαθέσιμο το πλήρες manual σε αρχείο PDF, για τον νέο επαναστατικό αναλυτή TV Explorer NG από την PROMAX. Το συγκεκριμένο manual διαθέτει πάνω από 120 σελίδες με αναλυτικές περιγραφές γι…
Rexer X Power RXBA2
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή της σειράς μπαταριών 1,5V Rexer X Power RXBA2. Πρόκειται για αλκαλικές μπαταρίες extra ισχύος, μεγέθους AA και AAA, οι οποίες διατίθενται σε συσκ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2025
Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύχους…
Λίστες αναπαραγωγής M3U
Για τους χρήστες που αρέσκονται να χρησιμοποιούν την IPTV και όχι τον παραδοσιακό τρόπο της επίγειας λήψης για να βλέπουν τηλεόραση, οι λίστες αναπαραγωγής M3U αποτελούν ένα τέλειο εργαλείο που μπορ…
EDISION CAM-100
Ένα νέο μοντέλο EDISION ενισχυτή δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον CAM-100, έναν ποιοτικό κεντρικό ενισχυτή που διαθέτει μία είσοδο UHF για…
Kathrein UFX 12 & UFX 14
Η γερμανική Kathrein, που αποτελεί έναν αξιόπιστο και δυναμικό συνεργάτη για όσους επιδιώκουν αποτελεσματικότητα, καινοτομία και βιώσιμες λύσεις, παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα διαμορφωτών, τα UFX 12 κ…
ARLI βάσεις TV
Η Astrasat διαθέτει σειρά βάσεων της ARLI για διάφορα μεγέθη τηλεοράσεων, όπως βάσεις τοίχου σταθερές ή με κλίση και περιστροφή που είναι σχεδιασμένες να μειώνουν την απόσταση της τηλεόρασης από τον…
Lemco HDMOD-7
Ένα νέο HDMI modulator της Lemco που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για το HDMOD-7, το οποίο συνδυάζει…
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2025
Λίγα τα αξιόλογα ελεύθερα κανάλια του δορυφορικού τόξου – για να περνάει η ώρα θα προτείναμε το Strongman Champions League στις 13 Ανατολικά ή το δικαστικό Court TV στις 28.2 Ανατολικά. Για ποδοσφαι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.