Skip to main content
6 Αυγούστου 2011 18:01

“Κλειδώνουν” όλα τα αθλητικά προγράμματα!

Γράφει: Nick D.
image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fe142a76a55f20e040c30c69fd0a00520 XL
“Κλειδώνουν” όλα τα αθλητικά προγράμματα!
Όλα με πληρωμή. Το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ και σε λίγο όλο το “αθλητικό προιόν’’ που μπορεί να ενδιαφέρει τους φιλάθλους, θα προβάλλεται μόνο για τα μάτια των συνδρομητών αφού προοδευτικά, δε θα υπάρχει πια τίποτα ελεύθερο.

Και τι θα γίνουν όλοι εκείνοι που δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν για να βλέπουν ποδόσφαιρο και να παρακολουθούν την αγαπημένη ομάδα τους ;

Πρόβλημα…

Η …μόδα με τα “κλειδωμένα’’ αθλητικά προγράμματα ξεκίνησε από την Αμερική και συνεχίζεται.

Πέρασε από την Αγγλία και επεκτείνεται σε όλη την Ευρώπη. Όπως όλα έρχονται με καθυστέρηση στην Ελλάδα, έτσι και με τη συνδρομητική τηλεόραση, η ενίσχυση της πλατφόρμας του ΟΤΕ, σε συνδυασμό με τη NOVA, δημιουργούν ένα πεδίο ολοκληρωτικού ελέγχου του ποδοσφαιρικού θεάματος.

Τα τηλεοπτικά δικαιώματα είναι πολύ ακριβά πια για τα ελληνικά κανάλια.

Η διαφήμιση έχει μειωθεί αισθητά, αλλά και οι τηλεθεάσεις δε φέρνουν τα αναμενόμενα ποσοστά σε τηλεθέαση.

Ακόμα και το Τσάμπιονς Λιγκ παρουσιάζει περιορισμένο ενδιαφέρον στις πιο πολλές αναμετρήσεις του, ως προς τα ποσοστά εκείνων που τις παρακολουθούν.

Το κοινό δείχνει έντονα σημάδια κορεσμού από την υπερβολική προσφορά ποδοσφαιρικών αγώνων. Και τα κανάλια υπολογίζουν πια έως και το τελευταίο ευρώ.

Η ελληνική τηλεοπτική αγορά δεσμεύθηκε για καταβολή σχεδόν 100.000.000 ευρώ προς την ΟΥΕΦΑ, στο διάστημα από το καλοκαίρι του 2009 έως το καλοκαίρι του 2012, για τα δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.

Από τα 33.000.000 ευρώ της τελευταίας σεζόν, καλύφθηκαν από διαφημιστικά έσοδα λιγότερα και από τα μισά.

Μοιραία, εφόσον πλέον δεν παίζει σημαντικό ρόλο για τα διαφημιστικά μερίδια, η προτίμηση των καναλιών σε τηλεθέαση, καθώς έτσι και αλλιώς τα χρήματα που μοιράζονται είναι λίγα, βρέθηκε και η κατάλληλη ευκαιρία προκειμένου να “ξεφορτωθούν’’ το ποδόσφαιρο αν και η ΟΥΕΦΑ επιμένει να προβάλλει αντιρρήσεις επειδή δε θέλει να “κλειδώσει’’ τις διοργανώσεις της ώστε να τις βλέπουν στην Ελλάδα μόνο όσοι πληρώνουν συνδρομή.

Οι σειρές από την Τουρκία, αλλά και οι επαναλήψεις, κοστίζουν πολύ λιγότερο για τα κανάλια ενώ έχει αποδειχθεί ότι το ανδρικό κοινό, που συνήθως παρακολουθεί τους αγώνες ποδοσφαίρου, δεν έχει τη δυναμική και σταθερή προσήλωση των προηγούμενων ετών ενώ το νεανικό κοινό προτιμά, όλο και πιο πολύ, την αποστασιοποίηση από την τηλεόραση και έχει ήδη αποκτήσει τη δυνατότητα να παρακολουθεί από τον υπολογιστή αγώνες που “κατεβάζει’’ από δορυφορικές συνδέσεις οι οποίες γίνονται όλο και πιο απλές.

Οι διαπραγματεύσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ όπως και η  ολοκλήρωση της συμφωνίας για τη μετάδοση των εντός έδρας αγώνων του Ολυμπιακού και της Ξάνθης, στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκα, από συνδρομητικό κανάλι, οδηγούν σε μία ολοκληρωτική αλλαγή του τοπίου.

Το φαινόμενο δεν είναι μοναδικό καθώς παρατηρείται και αλλού.

Σε όλες πάντως τις ευρωπαικές χώρες όπου υποτίθεται ότι υπάρχει στοιχειώδης σεβασμός στο δικαίωμα της ενημέρωσης και της πληροφόρησης, μπαίνει απαράβατος όρος προκειμένου έστω ένα μέρος από το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ να είναι διαθέσιμο και σε εκείνους που δεν έχουν, γιατί δε θέλουν ή δεν μπορούν, πρόσβαση σε συνδρομητική τηλεόραση. Αλλά, η “οικονομική κρίση’’ δεν έχει μόνο παράπλευρες συνέπειες, αλλά παράλληλα προσφέρει και ευκαιρίες για ανακατατάξεις ώστε να μοιρασθεί ξανά η τράπουλα.(balleto.gr)
“Κλειδώνουν” όλα τα αθλητικά προγράμματα!
Όλα με πληρωμή. Το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ και σε λίγο όλο το “αθλητικό προιόν’’ που μπορεί να ενδιαφέρει τους φιλάθλους, θα προβάλλεται μόνο για τα μάτια των συνδρομητών αφού προοδευτικά, δε θα υπάρχει πια τίποτα ελεύθερο.

Και τι θα γίνουν όλοι εκείνοι που δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν για να βλέπουν ποδόσφαιρο και να παρακολουθούν την αγαπημένη ομάδα τους ;

Πρόβλημα…

Η …μόδα με τα “κλειδωμένα’’ αθλητικά προγράμματα ξεκίνησε από την Αμερική και συνεχίζεται.

Πέρασε από την Αγγλία και επεκτείνεται σε όλη την Ευρώπη. Όπως όλα έρχονται με καθυστέρηση στην Ελλάδα, έτσι και με τη συνδρομητική τηλεόραση, η ενίσχυση της πλατφόρμας του ΟΤΕ, σε συνδυασμό με τη NOVA, δημιουργούν ένα πεδίο ολοκληρωτικού ελέγχου του ποδοσφαιρικού θεάματος.

Τα τηλεοπτικά δικαιώματα είναι πολύ ακριβά πια για τα ελληνικά κανάλια.

Η διαφήμιση έχει μειωθεί αισθητά, αλλά και οι τηλεθεάσεις δε φέρνουν τα αναμενόμενα ποσοστά σε τηλεθέαση.

Ακόμα και το Τσάμπιονς Λιγκ παρουσιάζει περιορισμένο ενδιαφέρον στις πιο πολλές αναμετρήσεις του, ως προς τα ποσοστά εκείνων που τις παρακολουθούν.

Το κοινό δείχνει έντονα σημάδια κορεσμού από την υπερβολική προσφορά ποδοσφαιρικών αγώνων. Και τα κανάλια υπολογίζουν πια έως και το τελευταίο ευρώ.

Η ελληνική τηλεοπτική αγορά δεσμεύθηκε για καταβολή σχεδόν 100.000.000 ευρώ προς την ΟΥΕΦΑ, στο διάστημα από το καλοκαίρι του 2009 έως το καλοκαίρι του 2012, για τα δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.

Από τα 33.000.000 ευρώ της τελευταίας σεζόν, καλύφθηκαν από διαφημιστικά έσοδα λιγότερα και από τα μισά.

Μοιραία, εφόσον πλέον δεν παίζει σημαντικό ρόλο για τα διαφημιστικά μερίδια, η προτίμηση των καναλιών σε τηλεθέαση, καθώς έτσι και αλλιώς τα χρήματα που μοιράζονται είναι λίγα, βρέθηκε και η κατάλληλη ευκαιρία προκειμένου να “ξεφορτωθούν’’ το ποδόσφαιρο αν και η ΟΥΕΦΑ επιμένει να προβάλλει αντιρρήσεις επειδή δε θέλει να “κλειδώσει’’ τις διοργανώσεις της ώστε να τις βλέπουν στην Ελλάδα μόνο όσοι πληρώνουν συνδρομή.

Οι σειρές από την Τουρκία, αλλά και οι επαναλήψεις, κοστίζουν πολύ λιγότερο για τα κανάλια ενώ έχει αποδειχθεί ότι το ανδρικό κοινό, που συνήθως παρακολουθεί τους αγώνες ποδοσφαίρου, δεν έχει τη δυναμική και σταθερή προσήλωση των προηγούμενων ετών ενώ το νεανικό κοινό προτιμά, όλο και πιο πολύ, την αποστασιοποίηση από την τηλεόραση και έχει ήδη αποκτήσει τη δυνατότητα να παρακολουθεί από τον υπολογιστή αγώνες που “κατεβάζει’’ από δορυφορικές συνδέσεις οι οποίες γίνονται όλο και πιο απλές.

Οι διαπραγματεύσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ όπως και η  ολοκλήρωση της συμφωνίας για τη μετάδοση των εντός έδρας αγώνων του Ολυμπιακού και της Ξάνθης, στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκα, από συνδρομητικό κανάλι, οδηγούν σε μία ολοκληρωτική αλλαγή του τοπίου.

Το φαινόμενο δεν είναι μοναδικό καθώς παρατηρείται και αλλού.

Σε όλες πάντως τις ευρωπαικές χώρες όπου υποτίθεται ότι υπάρχει στοιχειώδης σεβασμός στο δικαίωμα της ενημέρωσης και της πληροφόρησης, μπαίνει απαράβατος όρος προκειμένου έστω ένα μέρος από το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ να είναι διαθέσιμο και σε εκείνους που δεν έχουν, γιατί δε θέλουν ή δεν μπορούν, πρόσβαση σε συνδρομητική τηλεόραση. Αλλά, η “οικονομική κρίση’’ δεν έχει μόνο παράπλευρες συνέπειες, αλλά παράλληλα προσφέρει και ευκαιρίες για ανακατατάξεις ώστε να μοιρασθεί ξανά η τράπουλα.(balleto.gr)

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Alcatel-Lucent Enterprise ALIE
Η Alcatel-Lucent Enterprise ανακοίνωσε την παγκόσμια διάθεση του ALIE, ενός προηγμένου chatbot τεχνητής νοημοσύνης (generative AI). Στόχος του ALIE είναι η ενίσχυση της αποδοτικότητας και η βελτίωση…
EDISION επίγειες κεραίες Talos
Η σειρά τριπλών κεραιών Talos 13dB / 15dB / 18dB της EDISION είναι σχεδιασμένη για λήψη επίγειων ψηφιακών τηλεοπτικών καναλιών 21 έως και 48 UHF. Περιλαμβάνει 3 μοντέλα κεραιών με διάταξη τριπλού κα…
PROMAX TV EXPLORER NG
Ένα νέο πεδιόμετρο από την PROMAX πρόκειται να κυκλοφορήσει μέσα στους επόμενους μήνες, ενώ αναμένεται να κεντρίσει άμεσα το ενδιαφέρον των τεχνικών, καθώς «ακούει» σε ένα ιδιαίτερα γνωστό όνομα: TV…
Wi-Tek WI-PS326GFH
Το WI-PS326GFH είναι ένα οικονομικό PoE switch 802.3af/at της Wi-Tek που διαθέτει 24 θύρες με ταχύτητες 1000Mbps, ενισχύοντας το CCTV, το Access Point και άλλες συσκευές που βασίζονται σε IP, σε από…
Ruijie-Reyee RG-RAP73 Pro
Η Ruijie-Reyee παρουσιάζει το RG-RAP73 Pro, ένα Access Point συμβατό με Wi-Fi 7, το οποίο συνδυάζει τεχνολογική υπεροχή με προσιτό κόστος. Το RG-RAP73 Pro αποτελεί το πρώτο AP της αγοράς που ενσωματ…
EDISION ομοαξονικά καλώδια OCX
Η νέα σειρά ομοαξονικών καλωδίων EDISION, σας προσφέρει μια εξαιρετική ομάδα κωδικών ομοαξονικού καλωδίου RG6, σε διάφορες έτοιμες ποσότητες για να διαλέξετε ανάλογα την εγκατάσταση και την επιλογή…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L1x120
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο καθένας έχει τα…
TELEVES MINI HEADEND 532203 AVANT 12 pro
Ο TELEVES 532203 MINI HEADEND 5G LTE AVANT 12 pro είναι ένας προγραμματιζόμενος ενισχυτής ευρείας μπάντας, για επίγειες τηλεοπτικές συχνότητες DVB-T/T2, με 32 ψηφιακά φίλτρα και αυτόματο / λεπτομερή…
Omada Central
Αναβαθμισμένη από το Omada Cloud-Based Controller, η Omada Central είναι μια πλατφόρμα που βασίζεται στο cloud για κεντρική διαχείριση συστημάτων δικτύωσης και επιτήρησης. Δεν απαιτείται επιπλέον ελ…
Audien BT-525TB/W
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή των ποιοτικών ηχείων BT-525TB (μαύρου χρώματος) και BT-525TW (λευκού χρώματος) της Audien. Πρόκειται για αδιάβροχα (πιστοποίηση IP44) πλαστικά ηχε…
Modular Headend Fagor 8000
Πρόσφατα, η IDComs είχε παρουσιάσει τις μονάδες STT-TWIN 8000 της IKUSI by FAGOR, οι οποίες αποτελούν Transmodulators για αλλαγή διαμόρφωσης από DVB-S/S2 QPSK/8PSK σε DVB-T COFDM στη μπάντα 47-862 M…
Wi-Tek S5028FM-16T8C4X-L3
Το S5028FM-16T8C4X-L3 είναι ένα ανθεκτικό, υψηλής απόδοσης βιομηχανικό PoE switch της Wi-Tek, το οποίο προσφέρει απαράμιλλη ταχύτητα, αξιοπιστία και προστασία για κρίσιμα δίκτυα. Διαθέτει υποδοχές 1…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιούλιος 2025
Το νέο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Θέματα Τεύχους Ε…
Ενισχυτές τηλεοπτικού σήματος
Η λήψη του τηλεοπτικού σήματος ενδέχεται σε ορισμένες περιπτώσεις να αντιμετωπίζει προβλήματα, σε βαθμό τέτοιο που η τηλεόραση να μην μπορεί να συντονίζεται στα επίγεια ψηφιακά κανάλια που εκπέμπουν…
Mercusys MR80X
Το Mercusys MR80X είναι ένα Wi-Fi 6 router, το οποίο απευθύνεται σε χρήστες που επιζητούν υψηλές ταχύτητες, σταθερότητα δικτύου και σύγχρονες λειτουργίες ασφαλείας, χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία…
Sat & Zap, Ιούλιος 2025
Η Ευρώπη λάμπει διά της απουσίας της στον ελεύθερο δορυφορικό ορίζοντα, και μόνο κάποια αγγλόφωνα ή γαλλόφωνα αφρικανικά κανάλια συνεχίζουν να εμφανίζονται. Στα αξιοπερίεργα, το ορθόδοξο ουκρανικό κ…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.