Skip to main content
6 Αυγούστου 2011 18:01

“Κλειδώνουν” όλα τα αθλητικά προγράμματα!

Γράφει: Nick D.
e142a76a55f20e040c30c69fd0a00520 XL 2e6a3971
“Κλειδώνουν” όλα τα αθλητικά προγράμματα!
Όλα με πληρωμή. Το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ και σε λίγο όλο το “αθλητικό προιόν’’ που μπορεί να ενδιαφέρει τους φιλάθλους, θα προβάλλεται μόνο για τα μάτια των συνδρομητών αφού προοδευτικά, δε θα υπάρχει πια τίποτα ελεύθερο.

Και τι θα γίνουν όλοι εκείνοι που δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν για να βλέπουν ποδόσφαιρο και να παρακολουθούν την αγαπημένη ομάδα τους ;

Πρόβλημα…

Η …μόδα με τα “κλειδωμένα’’ αθλητικά προγράμματα ξεκίνησε από την Αμερική και συνεχίζεται.

Πέρασε από την Αγγλία και επεκτείνεται σε όλη την Ευρώπη. Όπως όλα έρχονται με καθυστέρηση στην Ελλάδα, έτσι και με τη συνδρομητική τηλεόραση, η ενίσχυση της πλατφόρμας του ΟΤΕ, σε συνδυασμό με τη NOVA, δημιουργούν ένα πεδίο ολοκληρωτικού ελέγχου του ποδοσφαιρικού θεάματος.

Τα τηλεοπτικά δικαιώματα είναι πολύ ακριβά πια για τα ελληνικά κανάλια.

Η διαφήμιση έχει μειωθεί αισθητά, αλλά και οι τηλεθεάσεις δε φέρνουν τα αναμενόμενα ποσοστά σε τηλεθέαση.

Ακόμα και το Τσάμπιονς Λιγκ παρουσιάζει περιορισμένο ενδιαφέρον στις πιο πολλές αναμετρήσεις του, ως προς τα ποσοστά εκείνων που τις παρακολουθούν.

Το κοινό δείχνει έντονα σημάδια κορεσμού από την υπερβολική προσφορά ποδοσφαιρικών αγώνων. Και τα κανάλια υπολογίζουν πια έως και το τελευταίο ευρώ.

Η ελληνική τηλεοπτική αγορά δεσμεύθηκε για καταβολή σχεδόν 100.000.000 ευρώ προς την ΟΥΕΦΑ, στο διάστημα από το καλοκαίρι του 2009 έως το καλοκαίρι του 2012, για τα δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.

Από τα 33.000.000 ευρώ της τελευταίας σεζόν, καλύφθηκαν από διαφημιστικά έσοδα λιγότερα και από τα μισά.

Μοιραία, εφόσον πλέον δεν παίζει σημαντικό ρόλο για τα διαφημιστικά μερίδια, η προτίμηση των καναλιών σε τηλεθέαση, καθώς έτσι και αλλιώς τα χρήματα που μοιράζονται είναι λίγα, βρέθηκε και η κατάλληλη ευκαιρία προκειμένου να “ξεφορτωθούν’’ το ποδόσφαιρο αν και η ΟΥΕΦΑ επιμένει να προβάλλει αντιρρήσεις επειδή δε θέλει να “κλειδώσει’’ τις διοργανώσεις της ώστε να τις βλέπουν στην Ελλάδα μόνο όσοι πληρώνουν συνδρομή.

Οι σειρές από την Τουρκία, αλλά και οι επαναλήψεις, κοστίζουν πολύ λιγότερο για τα κανάλια ενώ έχει αποδειχθεί ότι το ανδρικό κοινό, που συνήθως παρακολουθεί τους αγώνες ποδοσφαίρου, δεν έχει τη δυναμική και σταθερή προσήλωση των προηγούμενων ετών ενώ το νεανικό κοινό προτιμά, όλο και πιο πολύ, την αποστασιοποίηση από την τηλεόραση και έχει ήδη αποκτήσει τη δυνατότητα να παρακολουθεί από τον υπολογιστή αγώνες που “κατεβάζει’’ από δορυφορικές συνδέσεις οι οποίες γίνονται όλο και πιο απλές.

Οι διαπραγματεύσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ όπως και η  ολοκλήρωση της συμφωνίας για τη μετάδοση των εντός έδρας αγώνων του Ολυμπιακού και της Ξάνθης, στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκα, από συνδρομητικό κανάλι, οδηγούν σε μία ολοκληρωτική αλλαγή του τοπίου.

Το φαινόμενο δεν είναι μοναδικό καθώς παρατηρείται και αλλού.

Σε όλες πάντως τις ευρωπαικές χώρες όπου υποτίθεται ότι υπάρχει στοιχειώδης σεβασμός στο δικαίωμα της ενημέρωσης και της πληροφόρησης, μπαίνει απαράβατος όρος προκειμένου έστω ένα μέρος από το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ να είναι διαθέσιμο και σε εκείνους που δεν έχουν, γιατί δε θέλουν ή δεν μπορούν, πρόσβαση σε συνδρομητική τηλεόραση. Αλλά, η “οικονομική κρίση’’ δεν έχει μόνο παράπλευρες συνέπειες, αλλά παράλληλα προσφέρει και ευκαιρίες για ανακατατάξεις ώστε να μοιρασθεί ξανά η τράπουλα.(balleto.gr)
“Κλειδώνουν” όλα τα αθλητικά προγράμματα!
Όλα με πληρωμή. Το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ και σε λίγο όλο το “αθλητικό προιόν’’ που μπορεί να ενδιαφέρει τους φιλάθλους, θα προβάλλεται μόνο για τα μάτια των συνδρομητών αφού προοδευτικά, δε θα υπάρχει πια τίποτα ελεύθερο.

Και τι θα γίνουν όλοι εκείνοι που δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν για να βλέπουν ποδόσφαιρο και να παρακολουθούν την αγαπημένη ομάδα τους ;

Πρόβλημα…

Η …μόδα με τα “κλειδωμένα’’ αθλητικά προγράμματα ξεκίνησε από την Αμερική και συνεχίζεται.

Πέρασε από την Αγγλία και επεκτείνεται σε όλη την Ευρώπη. Όπως όλα έρχονται με καθυστέρηση στην Ελλάδα, έτσι και με τη συνδρομητική τηλεόραση, η ενίσχυση της πλατφόρμας του ΟΤΕ, σε συνδυασμό με τη NOVA, δημιουργούν ένα πεδίο ολοκληρωτικού ελέγχου του ποδοσφαιρικού θεάματος.

Τα τηλεοπτικά δικαιώματα είναι πολύ ακριβά πια για τα ελληνικά κανάλια.

Η διαφήμιση έχει μειωθεί αισθητά, αλλά και οι τηλεθεάσεις δε φέρνουν τα αναμενόμενα ποσοστά σε τηλεθέαση.

Ακόμα και το Τσάμπιονς Λιγκ παρουσιάζει περιορισμένο ενδιαφέρον στις πιο πολλές αναμετρήσεις του, ως προς τα ποσοστά εκείνων που τις παρακολουθούν.

Το κοινό δείχνει έντονα σημάδια κορεσμού από την υπερβολική προσφορά ποδοσφαιρικών αγώνων. Και τα κανάλια υπολογίζουν πια έως και το τελευταίο ευρώ.

Η ελληνική τηλεοπτική αγορά δεσμεύθηκε για καταβολή σχεδόν 100.000.000 ευρώ προς την ΟΥΕΦΑ, στο διάστημα από το καλοκαίρι του 2009 έως το καλοκαίρι του 2012, για τα δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.

Από τα 33.000.000 ευρώ της τελευταίας σεζόν, καλύφθηκαν από διαφημιστικά έσοδα λιγότερα και από τα μισά.

Μοιραία, εφόσον πλέον δεν παίζει σημαντικό ρόλο για τα διαφημιστικά μερίδια, η προτίμηση των καναλιών σε τηλεθέαση, καθώς έτσι και αλλιώς τα χρήματα που μοιράζονται είναι λίγα, βρέθηκε και η κατάλληλη ευκαιρία προκειμένου να “ξεφορτωθούν’’ το ποδόσφαιρο αν και η ΟΥΕΦΑ επιμένει να προβάλλει αντιρρήσεις επειδή δε θέλει να “κλειδώσει’’ τις διοργανώσεις της ώστε να τις βλέπουν στην Ελλάδα μόνο όσοι πληρώνουν συνδρομή.

Οι σειρές από την Τουρκία, αλλά και οι επαναλήψεις, κοστίζουν πολύ λιγότερο για τα κανάλια ενώ έχει αποδειχθεί ότι το ανδρικό κοινό, που συνήθως παρακολουθεί τους αγώνες ποδοσφαίρου, δεν έχει τη δυναμική και σταθερή προσήλωση των προηγούμενων ετών ενώ το νεανικό κοινό προτιμά, όλο και πιο πολύ, την αποστασιοποίηση από την τηλεόραση και έχει ήδη αποκτήσει τη δυνατότητα να παρακολουθεί από τον υπολογιστή αγώνες που “κατεβάζει’’ από δορυφορικές συνδέσεις οι οποίες γίνονται όλο και πιο απλές.

Οι διαπραγματεύσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ όπως και η  ολοκλήρωση της συμφωνίας για τη μετάδοση των εντός έδρας αγώνων του Ολυμπιακού και της Ξάνθης, στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκα, από συνδρομητικό κανάλι, οδηγούν σε μία ολοκληρωτική αλλαγή του τοπίου.

Το φαινόμενο δεν είναι μοναδικό καθώς παρατηρείται και αλλού.

Σε όλες πάντως τις ευρωπαικές χώρες όπου υποτίθεται ότι υπάρχει στοιχειώδης σεβασμός στο δικαίωμα της ενημέρωσης και της πληροφόρησης, μπαίνει απαράβατος όρος προκειμένου έστω ένα μέρος από το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ να είναι διαθέσιμο και σε εκείνους που δεν έχουν, γιατί δε θέλουν ή δεν μπορούν, πρόσβαση σε συνδρομητική τηλεόραση. Αλλά, η “οικονομική κρίση’’ δεν έχει μόνο παράπλευρες συνέπειες, αλλά παράλληλα προσφέρει και ευκαιρίες για ανακατατάξεις ώστε να μοιρασθεί ξανά η τράπουλα.(balleto.gr)

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

TP-Link EAP623-Outdoor HD AX1800
Το EAP623-Outdoor HD είναι ένα Access Point εξωτερικού χώρου από τη σειρά EAP της TP-Link, που υποστηρίζει το πρότυπο Wi-Fi 6 με μέγιστη ταχύτητα μετάδοσης δεδομένων έως και 1,8Gbps (574Mbps στα 2...
Prolink Patch cord PF207-1000
Το Patch cord PF207-1000 της Prolink είναι ένα υψηλής ποιότητας καλώδιο δικτύου UTP CAT7 με μήκος 10m, το οποίο υποστηρίζει αστραπιαίες ταχύτητες μετάδοσης δεδομένων που μπορούν να φτάσουν έως τα ...
Μέτρηση Link Margin με τη χρήση πεδιομέτρων Promax
Το Link Margin είναι μια μέτρηση που δείχνει πόσο MER μπορεί να χάσει ένα ψηφιακό κανάλι πριν καταστεί αδύνατο να «κλειδώσει». Αυτό συμβαίνει όταν η μέτρηση Link Margin είναι ίση, πολύ κοντά ή κάτ...
Teletek MV series
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή της σειράς πολυδιακοπτών MV της Teletek. Διαθέτει μεγάλη γκάμα επιλογών, με εισόδους για σήματα που καλύπτουν το πλήρες φάσμα 1, 2 και 4 δορυφόρων, με ...
Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G
Οι πιο ισχυρές επίγειες κεραίες της Ikusi είναι τα μοντέλα FlasHD και συγκεκριμένα τα HDTF-C48V & HDTF-C48G σε πράσινο και γκρι. Με αξιόλογα χαρακτηριστικά και ισχυρή απόρριψη υψηλότερων συχνο...
ANGA HD5000T2-H.265
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή του επίγειου ψηφιακού δέκτη HD5000T2-H.265 της ANGA. Πρόκειται για έναν δέκτη Full HD που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις τηλεοράσεις υψηλ...
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Magic Panel κεραία νέας τεχνολογίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή της Magic Panel, της πιο μικρής κεραίας με τη μεγαλύτερη απολαβή. Πρόκειται για μια εξελιγμένη επίπεδη κεραία. Οι επίπεδες ...
TP-Link SG6428X & SG6654X
Τα SG6428X και SG6654X είναι δύο υψηλής απόδοσης επαγγελματικά switches επιπέδου L3 της TP-Link, τα οποία διαθέτουν πλεονάζουσες μονάδες τροφοδοσίας και προσφέρουν γρήγορες ενσύρματες ταχύτητες 10...
DiGiVIEW DV-512
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή του DiGiVIEW DV-512. Πρόκειται για ένα σετ που περιλαμβάνει ενισχυτή κεραίας ιστού για αναλογικά και ψηφιακά κανάλια VHF/UHF, καθώς και τροφοδοτ...
Ikusi Flow
Το Ikusi Flow smart Headend της ισπανικής Ikusi, λειτουργεί ήδη σε εκατοντάδες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα και δεκάδες χιλιάδες στο εξωτερικό, καθώς αποτελεί ένα υπόδειγμα τεχνολογίας διανομ...
Amiko WLN-851 & WLN-881
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή των Wi-Fi USB sticks WLN-851 και WLN-881 της Amiko. Το WLN-851 είναι σε μορφή mini USB adapter, ενώ το WLN-881 έχει περιστρεφόμενη εξωτερική κεραία. Πρ...
Promax RANGER Neo
Τα πεδιόμετρα RANGER Neo της Promax παρέχουν μετρήσεις για την κατανόηση, τον εντοπισμό και τη διόρθωση των προβλημάτων που αναδύονται στα multicast τηλεοπτικά δίκτυα μέσω IP (IPTV), τα οποία χρησ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Σεπτεμβρίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Σεπτεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με τ...
Αθλητικός τηλεοπτικός χάρτης 2024-25
Ξεκινάνε αυτές τις μέρες όλα τα μεγάλα ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα της Ευρώπης, γεγονός που σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της νέας αθλητικής σεζόν. Λίγο αργότερα, παίρνουν σειρά η League phase των ...
Uniguest TriplePlay X MaxHub
Η Uniguest, κορυφαία δύναμη στις τεχνολογίες people engagement, ειδικεύεται στη σύνδεση και επικοινωνία των οργανισμών με το κοινό τους μέσω καινοτόμων ψηφιακών καναλιών. Η Uniguest δρα γύρω από τ...
Tesla MediaBox XT850
Έναν καινοτόμο αποκωδικοποιητή που παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το TeslaMediaBoxXT850, το οποίο είναι μία υβριδική σ...
SatLink ST-6502
Ένα νέο modulator της SatLink που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για τον ST-6502, έναν διαμορφωτή ενός καναλιού σε μ...
Sat & Zap, Σεπτέμβριος 2024
Πλήθος πολωνικών καναλιών στις 13 ανατολικά (εφόσον παραμείνουν ελεύθερα) και ως συνήθως αρκετά νέα αραβικά και ιρανικά σε διάφορες θέσεις. 4 Sports HD Turkmenalem – 52 East 10.804H – 27.50...