DIABASTE DWREAN DIG 176
techmail
SECURITY REPORT 139
anga2023
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6 Αυγούστου 2011 18:01

“Κλειδώνουν” όλα τα αθλητικά προγράμματα!

Γράφει: Nick D.
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=file%3Dwp content%252Fuploads%252F2022%252F05%252Fe142a76a55f20e040c30c69fd0a00520 XL
“Κλειδώνουν” όλα τα αθλητικά προγράμματα!
Όλα με πληρωμή. Το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ και σε λίγο όλο το “αθλητικό προιόν’’ που μπορεί να ενδιαφέρει τους φιλάθλους, θα προβάλλεται μόνο για τα μάτια των συνδρομητών αφού προοδευτικά, δε θα υπάρχει πια τίποτα ελεύθερο.

Και τι θα γίνουν όλοι εκείνοι που δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν για να βλέπουν ποδόσφαιρο και να παρακολουθούν την αγαπημένη ομάδα τους ;

Πρόβλημα…

Η …μόδα με τα “κλειδωμένα’’ αθλητικά προγράμματα ξεκίνησε από την Αμερική και συνεχίζεται.

Πέρασε από την Αγγλία και επεκτείνεται σε όλη την Ευρώπη. Όπως όλα έρχονται με καθυστέρηση στην Ελλάδα, έτσι και με τη συνδρομητική τηλεόραση, η ενίσχυση της πλατφόρμας του ΟΤΕ, σε συνδυασμό με τη NOVA, δημιουργούν ένα πεδίο ολοκληρωτικού ελέγχου του ποδοσφαιρικού θεάματος.

Τα τηλεοπτικά δικαιώματα είναι πολύ ακριβά πια για τα ελληνικά κανάλια.

Η διαφήμιση έχει μειωθεί αισθητά, αλλά και οι τηλεθεάσεις δε φέρνουν τα αναμενόμενα ποσοστά σε τηλεθέαση.

Ακόμα και το Τσάμπιονς Λιγκ παρουσιάζει περιορισμένο ενδιαφέρον στις πιο πολλές αναμετρήσεις του, ως προς τα ποσοστά εκείνων που τις παρακολουθούν.

Το κοινό δείχνει έντονα σημάδια κορεσμού από την υπερβολική προσφορά ποδοσφαιρικών αγώνων. Και τα κανάλια υπολογίζουν πια έως και το τελευταίο ευρώ.

Η ελληνική τηλεοπτική αγορά δεσμεύθηκε για καταβολή σχεδόν 100.000.000 ευρώ προς την ΟΥΕΦΑ, στο διάστημα από το καλοκαίρι του 2009 έως το καλοκαίρι του 2012, για τα δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.

Από τα 33.000.000 ευρώ της τελευταίας σεζόν, καλύφθηκαν από διαφημιστικά έσοδα λιγότερα και από τα μισά.

Μοιραία, εφόσον πλέον δεν παίζει σημαντικό ρόλο για τα διαφημιστικά μερίδια, η προτίμηση των καναλιών σε τηλεθέαση, καθώς έτσι και αλλιώς τα χρήματα που μοιράζονται είναι λίγα, βρέθηκε και η κατάλληλη ευκαιρία προκειμένου να “ξεφορτωθούν’’ το ποδόσφαιρο αν και η ΟΥΕΦΑ επιμένει να προβάλλει αντιρρήσεις επειδή δε θέλει να “κλειδώσει’’ τις διοργανώσεις της ώστε να τις βλέπουν στην Ελλάδα μόνο όσοι πληρώνουν συνδρομή.

Οι σειρές από την Τουρκία, αλλά και οι επαναλήψεις, κοστίζουν πολύ λιγότερο για τα κανάλια ενώ έχει αποδειχθεί ότι το ανδρικό κοινό, που συνήθως παρακολουθεί τους αγώνες ποδοσφαίρου, δεν έχει τη δυναμική και σταθερή προσήλωση των προηγούμενων ετών ενώ το νεανικό κοινό προτιμά, όλο και πιο πολύ, την αποστασιοποίηση από την τηλεόραση και έχει ήδη αποκτήσει τη δυνατότητα να παρακολουθεί από τον υπολογιστή αγώνες που “κατεβάζει’’ από δορυφορικές συνδέσεις οι οποίες γίνονται όλο και πιο απλές.

Οι διαπραγματεύσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ όπως και η  ολοκλήρωση της συμφωνίας για τη μετάδοση των εντός έδρας αγώνων του Ολυμπιακού και της Ξάνθης, στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκα, από συνδρομητικό κανάλι, οδηγούν σε μία ολοκληρωτική αλλαγή του τοπίου.

Το φαινόμενο δεν είναι μοναδικό καθώς παρατηρείται και αλλού.

Σε όλες πάντως τις ευρωπαικές χώρες όπου υποτίθεται ότι υπάρχει στοιχειώδης σεβασμός στο δικαίωμα της ενημέρωσης και της πληροφόρησης, μπαίνει απαράβατος όρος προκειμένου έστω ένα μέρος από το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ να είναι διαθέσιμο και σε εκείνους που δεν έχουν, γιατί δε θέλουν ή δεν μπορούν, πρόσβαση σε συνδρομητική τηλεόραση. Αλλά, η “οικονομική κρίση’’ δεν έχει μόνο παράπλευρες συνέπειες, αλλά παράλληλα προσφέρει και ευκαιρίες για ανακατατάξεις ώστε να μοιρασθεί ξανά η τράπουλα.(balleto.gr)
“Κλειδώνουν” όλα τα αθλητικά προγράμματα!
Όλα με πληρωμή. Το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ και σε λίγο όλο το “αθλητικό προιόν’’ που μπορεί να ενδιαφέρει τους φιλάθλους, θα προβάλλεται μόνο για τα μάτια των συνδρομητών αφού προοδευτικά, δε θα υπάρχει πια τίποτα ελεύθερο.

Και τι θα γίνουν όλοι εκείνοι που δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν για να βλέπουν ποδόσφαιρο και να παρακολουθούν την αγαπημένη ομάδα τους ;

Πρόβλημα…

Η …μόδα με τα “κλειδωμένα’’ αθλητικά προγράμματα ξεκίνησε από την Αμερική και συνεχίζεται.

Πέρασε από την Αγγλία και επεκτείνεται σε όλη την Ευρώπη. Όπως όλα έρχονται με καθυστέρηση στην Ελλάδα, έτσι και με τη συνδρομητική τηλεόραση, η ενίσχυση της πλατφόρμας του ΟΤΕ, σε συνδυασμό με τη NOVA, δημιουργούν ένα πεδίο ολοκληρωτικού ελέγχου του ποδοσφαιρικού θεάματος.

Τα τηλεοπτικά δικαιώματα είναι πολύ ακριβά πια για τα ελληνικά κανάλια.

Η διαφήμιση έχει μειωθεί αισθητά, αλλά και οι τηλεθεάσεις δε φέρνουν τα αναμενόμενα ποσοστά σε τηλεθέαση.

Ακόμα και το Τσάμπιονς Λιγκ παρουσιάζει περιορισμένο ενδιαφέρον στις πιο πολλές αναμετρήσεις του, ως προς τα ποσοστά εκείνων που τις παρακολουθούν.

Το κοινό δείχνει έντονα σημάδια κορεσμού από την υπερβολική προσφορά ποδοσφαιρικών αγώνων. Και τα κανάλια υπολογίζουν πια έως και το τελευταίο ευρώ.

Η ελληνική τηλεοπτική αγορά δεσμεύθηκε για καταβολή σχεδόν 100.000.000 ευρώ προς την ΟΥΕΦΑ, στο διάστημα από το καλοκαίρι του 2009 έως το καλοκαίρι του 2012, για τα δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.

Από τα 33.000.000 ευρώ της τελευταίας σεζόν, καλύφθηκαν από διαφημιστικά έσοδα λιγότερα και από τα μισά.

Μοιραία, εφόσον πλέον δεν παίζει σημαντικό ρόλο για τα διαφημιστικά μερίδια, η προτίμηση των καναλιών σε τηλεθέαση, καθώς έτσι και αλλιώς τα χρήματα που μοιράζονται είναι λίγα, βρέθηκε και η κατάλληλη ευκαιρία προκειμένου να “ξεφορτωθούν’’ το ποδόσφαιρο αν και η ΟΥΕΦΑ επιμένει να προβάλλει αντιρρήσεις επειδή δε θέλει να “κλειδώσει’’ τις διοργανώσεις της ώστε να τις βλέπουν στην Ελλάδα μόνο όσοι πληρώνουν συνδρομή.

Οι σειρές από την Τουρκία, αλλά και οι επαναλήψεις, κοστίζουν πολύ λιγότερο για τα κανάλια ενώ έχει αποδειχθεί ότι το ανδρικό κοινό, που συνήθως παρακολουθεί τους αγώνες ποδοσφαίρου, δεν έχει τη δυναμική και σταθερή προσήλωση των προηγούμενων ετών ενώ το νεανικό κοινό προτιμά, όλο και πιο πολύ, την αποστασιοποίηση από την τηλεόραση και έχει ήδη αποκτήσει τη δυνατότητα να παρακολουθεί από τον υπολογιστή αγώνες που “κατεβάζει’’ από δορυφορικές συνδέσεις οι οποίες γίνονται όλο και πιο απλές.

Οι διαπραγματεύσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ όπως και η  ολοκλήρωση της συμφωνίας για τη μετάδοση των εντός έδρας αγώνων του Ολυμπιακού και της Ξάνθης, στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκα, από συνδρομητικό κανάλι, οδηγούν σε μία ολοκληρωτική αλλαγή του τοπίου.

Το φαινόμενο δεν είναι μοναδικό καθώς παρατηρείται και αλλού.

Σε όλες πάντως τις ευρωπαικές χώρες όπου υποτίθεται ότι υπάρχει στοιχειώδης σεβασμός στο δικαίωμα της ενημέρωσης και της πληροφόρησης, μπαίνει απαράβατος όρος προκειμένου έστω ένα μέρος από το “ποδοσφαιρικό προιόν’’ να είναι διαθέσιμο και σε εκείνους που δεν έχουν, γιατί δε θέλουν ή δεν μπορούν, πρόσβαση σε συνδρομητική τηλεόραση. Αλλά, η “οικονομική κρίση’’ δεν έχει μόνο παράπλευρες συνέπειες, αλλά παράλληλα προσφέρει και ευκαιρίες για ανακατατάξεις ώστε να μοιρασθεί ξανά η τράπουλα.(balleto.gr)

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

  • DEVOLO Magic 1 LAN Single Adaptor

    DEVOLO Magic 1 LAN Single Adaptor

    Απλός και απίστευτα αποδοτικός, ο προσαρμογέας Powerline Devolo Magic 1 LAN προσφέρει αξιόπιστο Internet με ταχύτητες έως και 1200 Mbps σε όλο το σπίτι, μέσω της ηλεκτρικής καλωδίωσης. Με μεγάλη ε...
  • MELICONI STAND 600

    MELICONI STAND 600

    Η επιδαπέδια βάση Meliconi STAND 600 είναι ιδανική για τηλεοράσεις 50 - 82" με VESA 200 - 300 - 400 - 600 και προσφέρει οριζόντια περιστροφή και κάθετη κλίση. Η κομψή γυάλινη βάση της Meliconi STA...
  • TRIAX Cast

    TRIAX Cast

    Η καλύτερη ψυχαγωγία που μπορείτε να προσφέρετε στους καλεσμένους σας είναι η ψυχαγωγία που φέρνουν οι ίδιοι από το σπίτι τους. Με τη σημερινή έκρηξη της ζήτησης για υπηρεσίες streaming, μια απλή,...
  • NEDIS ANIR1504BK700

    NEDIS ANIR1504BK700

    Η NEDIS ANIR1504BK700 είναι μια εσωτερική κεραία με συμπαγή και μοντέρνο σχεδιασμό, ώστε να απολαμβάνετε σταθερή σύνδεση και εικόνα υψηλής ποιότητας. Λαμβάνει σήματα από πύργους μετάδοσης σε ακτίν...
  • PROMAX RANGER Neo+

    PROMAX RANGER Neo+

    Προηγμένος αναλυτής σήματος για ειδικούς εγκαταστάτες που περιλαμβάνει webControl (απομακρυσμένο έλεγχο), Merogram, Spectrogram, προαιρετικές δυνατότητες οπτικών ινών και GPS, διάρκεια ζωής μπαταρ...
  • TP-Link VIGI NVR1008H-8MP

    TP-Link VIGI NVR1008H-8MP

    Η TP-Link παρουσιάζει το VIGI NVR1008H, ένα νέο σύστημα καταγραφής video καμερών ασφαλείας, που επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν την ιδιοκτησία τους από απόσταση. Το σύστημα διαθέτει ευκρί...
  • IKUSI JSBA-103-C48

    IKUSI JSBA-103-C48

    Το σετ έρχεται στην έκδοση για το κανάλι 48 που εφαρμόζεται στη χώρα μας με το δεύτερο ψηφιακό μέρισμα. Δύο πολύ σημαντικές βελτιώσεις σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, είναι οι εξής: Η στάθ...
  • ICY BOX IB-2914MSCL-C31

    ICY BOX IB-2914MSCL-C31

    Χρησιμοποιήστε το ICY BOX IB-2914MSCL-C31 ως Docking Station και αποκτήστε εύκολη πρόσβαση στον σκληρό δίσκο 2,5"/3,5" SATA ή M.2 NVMe SSD σας, ως εξωτερικό μέσο αποθήκευσης. Απλώς συνδέστε το με ...
  • PROMAX RANGER Neo OP-00x-PS

    PROMAX RANGER Neo OP-00x-PS

    Τα πεδιόμετρα και αναλυτές φάσματος PROMAX της σειράς Ranger Neo+, 2, 3 και 4 μπορούν να αναβαθμιστούν με την προαιρετική επιλογή OP-00X-PS, η οποία επεκτείνει τις δυνατότητές τους με αυτές τις λε...
  • LCL 110

    LCL 110

    Η εταιρεία ΛΥΡΑ ΑΕΒΕ ανακοινώνει την παραλαβή του νέου καλωδίου LCL 110, το οποίο διατίθεται σε τρία διαφορετικά καρούλια, μήκους 250, 500 και 1000 μέτρων. Πρόκειται για καλώδιο δικτύου με σήμανση...
  • TP-Link EAP690E HD

    TP-Link EAP690E HD

    Το TP-Link EAP690E HD είναι ένα τετραπλής ζώνης Wi-Fi 6E Access Point οροφής για ασύρματη δικτύωση υψηλής απόδοσης, σχεδιασμένο για χρήση σε απαιτητικά περιβάλλοντα. Με υποστήριξη για το πιο πρόσφ...
  • Τα νέα της Mistral: Κεραίες υψηλής αντοχής

    Τα νέα της Mistral: Κεραίες υψηλής αντοχής

    Στο προηγούμενο άρθρο έγινε αναφορά στις κεραίες δωματίου και στις ελαφρού τύπου κεραίες, όπως είναι οι κεραίες μπαλκονιού, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι αυτές αποτελούν λύσεις ανάγκης όταν δεν ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Ιουνίου 2023

    Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Ιουνίου 2023

    Το νέο τεύχος Ιουνίου 2023 του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Headend &...
  • Headend & Multi Channel HDMI Modulators

    Headend & Multi Channel HDMI Modulators

    Η λήψη τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών καναλιών μέσω ενός κοινού συστήματος διανομής είναι δυνατή με πολλούς τρόπους, που ο καθένας έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Ειδικά για τα εν...
  • LEMCO THERON THE-200

    LEMCO THERON THE-200

    Έναν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα δέκτη που μόλις κυκλοφόρησε δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε αυτό το μήνα. Πρόκειται για τον THERON THE-200, τον πρώτο ελληνικό δορυφορικό δέκτη που διατίθεται στην εγχώ...
  • B-01

    B-01

    Αυτόν τον μήνα δοκιμάσαμε ένα νέο προϊόν οικιακού κινηματογράφου που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για τον B-01, έναν φορητό mini προβολέα που είναι πανεύκολος στη ρύθμιση κα...
  • PROMAX RANGER mini

    PROMAX RANGER mini

    Ένα από τα εμπορικότερα και ποιοτικότερα επαγγελματικά πεδιόμετρα της αγοράς δοκιμάσαμε για αυτό το μήνα στο εργαστήριο της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ. Πρόκειται για το PROMAX RANGER mini, έναν all-in-on...
ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ
ΨΗΦΙΑΚΗ
ΚΑΙ HD TV

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIBRA PRESS
Καυκάσου 145, Αθήνα, 11364



ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ


Digitaltvinfo.gr - Τα πάντα για τη δορυφορική, ψηφιακή και HD TV
Libra Press © Copyright 2022 | All Rights Reserved
Dual Design