ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Μέσι: Στο τέλος θα τον ματιάσουν

Τον αργεντινό άσσο έχουν επιλέξει οι δύο συνδρομητικές πλατφόρμες Nova και ΟΤΕ TV για να προβάλλουν το πρόγραμμα τους, αλλά και για να την … μπουν ο ένας στον άλλο. Την αρχή έκανε ο ΟΤΕ που στο λανσάρισμα του δορυφορικού του πακέτου, που θέλοντας να επικοινωνήσει στο κοινό τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ισπανικού πρωταθλήματος που διαθέτει, έβαλε την κοπέλα στη διαφήμιση να δηλώνει «Ξέρω πως είναι να πανηγυρίζεις με το Μέεεεεεεσι!» έκφραση που από τη συνεχή επανάληψη έσπασε τα νεύρα των τηλεθεατών, αλλά μάλλον πέτυχε το σκοπό της. Μετά ήρθε η πρόσφατη απάντηση-καρφάκι της Nova που για την προώθηση της πρώτης 3D πιλοτικής εκπομπής της του αγώνα Champions League «Μίλαν- Μπαρτσελόνα» δηλώνει «Ετοιμαστείτε να δείτε τον Μέσι έτσι όπως δεν τον έχετε ξαναδεί». Άθελα του φυσικά, ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής του κόσμου έχει εμπλακεί στα διαφημιστικά κονταροχτυπήματα των δύο συνδρομητικών πακέτων, και ελπίζουμε να μην τον ματιάσουν στο τέλος και δεν ακουμπήσει μπάλα …
Τον αργεντινό άσσο έχουν επιλέξει οι δύο συνδρομητικές πλατφόρμες Nova και ΟΤΕ TV για να προβάλλουν το πρόγραμμα τους, αλλά και για να την … μπουν ο ένας στον άλλο. Την αρχή έκανε ο ΟΤΕ που στο λανσάρισμα του δορυφορικού του πακέτου, που θέλοντας να επικοινωνήσει στο κοινό τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ισπανικού πρωταθλήματος που διαθέτει, έβαλε την κοπέλα στη διαφήμιση να δηλώνει «Ξέρω πως είναι να πανηγυρίζεις με το Μέεεεεεεσι!» έκφραση που από τη συνεχή επανάληψη έσπασε τα νεύρα των τηλεθεατών, αλλά μάλλον πέτυχε το σκοπό της. Μετά ήρθε η πρόσφατη απάντηση-καρφάκι της Nova που για την προώθηση της πρώτης 3D πιλοτικής εκπομπής της του αγώνα Champions League «Μίλαν- Μπαρτσελόνα» δηλώνει «Ετοιμαστείτε να δείτε τον Μέσι έτσι όπως δεν τον έχετε ξαναδεί». Άθελα του φυσικά, ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής του κόσμου έχει εμπλακεί στα διαφημιστικά κονταροχτυπήματα των δύο συνδρομητικών πακέτων, και ελπίζουμε να μην τον ματιάσουν στο τέλος και δεν ακουμπήσει μπάλα …