Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Μέσι: Στο τέλος θα τον ματιάσουν
![5ab9907e735ed3784812c1892a5934ec XL 2bf4a4dd](/wp-content/themes/yootheme/cache/2b/5ab9907e735ed3784812c1892a5934ec_XL-2bf4a4dd.jpeg)
Τον αργεντινό άσσο έχουν επιλέξει οι δύο συνδρομητικές πλατφόρμες Nova και ΟΤΕ TV για να προβάλλουν το πρόγραμμα τους, αλλά και για να την … μπουν ο ένας στον άλλο. Την αρχή έκανε ο ΟΤΕ που στο λανσάρισμα του δορυφορικού του πακέτου, που θέλοντας να επικοινωνήσει στο κοινό τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ισπανικού πρωταθλήματος που διαθέτει, έβαλε την κοπέλα στη διαφήμιση να δηλώνει «Ξέρω πως είναι να πανηγυρίζεις με το Μέεεεεεεσι!» έκφραση που από τη συνεχή επανάληψη έσπασε τα νεύρα των τηλεθεατών, αλλά μάλλον πέτυχε το σκοπό της. Μετά ήρθε η πρόσφατη απάντηση-καρφάκι της Nova που για την προώθηση της πρώτης 3D πιλοτικής εκπομπής της του αγώνα Champions League «Μίλαν- Μπαρτσελόνα» δηλώνει «Ετοιμαστείτε να δείτε τον Μέσι έτσι όπως δεν τον έχετε ξαναδεί». Άθελα του φυσικά, ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής του κόσμου έχει εμπλακεί στα διαφημιστικά κονταροχτυπήματα των δύο συνδρομητικών πακέτων, και ελπίζουμε να μην τον ματιάσουν στο τέλος και δεν ακουμπήσει μπάλα …
Τον αργεντινό άσσο έχουν επιλέξει οι δύο συνδρομητικές πλατφόρμες Nova και ΟΤΕ TV για να προβάλλουν το πρόγραμμα τους, αλλά και για να την … μπουν ο ένας στον άλλο. Την αρχή έκανε ο ΟΤΕ που στο λανσάρισμα του δορυφορικού του πακέτου, που θέλοντας να επικοινωνήσει στο κοινό τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ισπανικού πρωταθλήματος που διαθέτει, έβαλε την κοπέλα στη διαφήμιση να δηλώνει «Ξέρω πως είναι να πανηγυρίζεις με το Μέεεεεεεσι!» έκφραση που από τη συνεχή επανάληψη έσπασε τα νεύρα των τηλεθεατών, αλλά μάλλον πέτυχε το σκοπό της. Μετά ήρθε η πρόσφατη απάντηση-καρφάκι της Nova που για την προώθηση της πρώτης 3D πιλοτικής εκπομπής της του αγώνα Champions League «Μίλαν- Μπαρτσελόνα» δηλώνει «Ετοιμαστείτε να δείτε τον Μέσι έτσι όπως δεν τον έχετε ξαναδεί». Άθελα του φυσικά, ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής του κόσμου έχει εμπλακεί στα διαφημιστικά κονταροχτυπήματα των δύο συνδρομητικών πακέτων, και ελπίζουμε να μην τον ματιάσουν στο τέλος και δεν ακουμπήσει μπάλα …