Skip to main content
18 Φεβρουαρίου 2011 03:00

Oλη η αλήθεια για τα τηλεoπτικά τoυ Oλυμπιακού

Γράφει: Ν.Δρικάκης
604337e382151010a79a206c32f507b9 XL 47c6eaf9
Ο Oλυμπιακός προετοιμάζεται για το ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο Καραΐσκάκη αλλά οι παράγοντές του προσπαθούν ώστε να τακτοποιήσουν από τώρα τα έσοδα που θα έχει η ομάδα τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η πειραϊκή ΠΑΕ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σαιζόν.
Οι ”ερυθρόλευκοι” θέλουν 11.000.000 ευρώ τον χρόνο. Η ΕΡΤ πρότεινε στον Ολυμπιακό 9.000.000 ευρώ, αλλά δίχως να υπάρχει κατοχύρωση για αυτή την προσφορά. Με τη δημοσιοποίηση της θα ήταν δυνατό να ακουσθούν φωνές διαμαρτυρίας σε εποχή γενικών περικοπών στο εξοδολόγιο της κρατικής τηλεόρασης. Για αυτό και έτσι κι αλλιώς υπάρχουν ερωτηματικά ως προς το αν θα μπορούσε να προχωρήσει μία κουβέντα σαν και αυτήν στη διατύπωση όρων και περιεχομένου γραπτής συμφωνίας.
Πιο κοντά σήμερα στον Ολυμπιακό είναι η Nova. Το καλωδιακό κανάλι θέλει να έχει και τον Ολυμπιακό στο πακέτο των ομάδων της Σούπερ Λίγκα και για αυτόν τον λόγο δεν αποκλείεται να φθάσει στο σημείο να του προτείνει 10.000.000 ευρώ τον χρόνο και με ένα επιπλέον συμψηφιστικό πρόγραμμα παροχών, ενδεχομένως για διαφημίσεις, να πλησιάσει ακόμα περισσότερο στις απαιτήσεις που έχουν οι συνομιλητές της.
Η εντύπωση που έχουν σχηματίσει οι γνωρίζοντες είναι ότι ο Ολυμπιακός θα καταφέρει να βρει πρόταση κοντά στο ποσό που ζητά αλλά είναι αβέβαιο αν θα τον διευκολύνει, έμμεσα έστω, ο ΟΤΕ με τυχόν κίνηση του για το Connx-tv. Στον Ολυμπιακό γνωρίζουν ότι ο ΟΤΕ ετοιμάζεται να βγει ανταγωνιστικά στην αγορά ώστε να κοντράρει την Nova,όμως, δεν είναι βέβαιο ότι θα έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από την κινητικότητα που αναπτύσσουν πλέον οι Γερμανοί που έχουν ουσιαστικά τον πλήρη έλεγχο στον ΟΤΕ.
”Με συνδρομή 15 ευρώ τον μήνα ο ΟΤΕ θα έχει στην πλατφόρμα του εγγυημένο πελατολόγιο αφού θα μπορέσει να κερδίσει τουλάχιστον 100.000 ετήσιες συνδρομές, μόνο από τους φίλους του Ολυμπιακού που θα θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στους εντός έδρας αγώνες της και άρα θα έχει σημαντικά κέρδη από αυτή τη συνεργασία΄΄ λένε στον Ολυμπιακό. Η άλλη όψη του νομίσματος, την οποία…ξεχνούν να αναφέρουν είναι ότι ο ΟΤΕ έχει προς το παρόν λιγότερες από 20.000 ενεργείς συνδρομές, στο Connx-tv, αν και η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχει μπει στη διαδικασία να ανακοινώσει επίσημα τον ακριβή αριθμό των συνδρομητών που συνεχίζουν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες του.
Η θεαματική αύξηση του αριθμού των συνδρομητών στην πλατφόρμα του ΟΤΕ, που επενδύει, οργανώνεται, έχει επαγγελματική λειτουργία, σοβαρότητα και υποστηρίζεται απο έναν κολοσσό, δεν πρέπει να αποκλεισθεί. Όμως, σε δύσκολες εποχές όπως αυτή που διανύουμε, είναι πάντα ένα στοίχημα η πρόβλεψη δημιουργίας νέων υποχρεώσεων για τα νοικοκυριά και παράλληλα υπάρχει και το ερωτηματικό για την πραγματική επιθυμία των φιλάθλων του Ολυμπιακού οι οποίοι παράλληλα θα πρέπει να πληρώνουν τη συνδρομή τους και στην Nova, αν θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στις εκτός έδρας αναμετρήσεις της.Ο συνδυασμός δεν είναι απλός και δεν είναι εύκολος.
Ασφαλώς, ο Ολυμπιακός είναι η εμπορικότερη και δημοφιλέστερη ομάδα στη χώρα και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχει το κοινό που μπορεί να δημιουργήσει ανταποδοτικότητα σε μία επαγγελματική συνεργασία. Προς το παρόν, πάντως, κρατείστε και αυτή την αποκλειστική πληροφορία που σας δίνουμε. Ο Ολυμπιακός οδεύει προς την αγκαλιά της Nova.
Για την ιστορία, η σημερινή διοίκηση του Ολυμπιακού δεν πήρε ούτε ευρώ φέτος από τα 8.500.000 ευρώ των τηλεοπτικών δικαιωμάτων από την ΕΡΤ. Και αυτό γιατί τα χρήματα τα είχε προεισπράξει η προηγούμενη διοίκηση. Επίσης, είναι πραγματικότητα ότι σε καιρό κρίσης, τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ομάδων συχνά γίνονται ακριβότερα καθώς επικρατεί η λογική ότι ο κόσμος βλέπει προγράμματα στην τηλεόραση για περισσότερες ώρες. Αυτό ισχύει περισσότερο, ωστόσο, για τις ομάδες που είναι ταυτισμένες με πολυάριθμες και πλατιές μάζες.
Την ίδια χρονική περίοδο, πάντως, τα ελεύθερα κανάλια ετοιμάζονται να ζητήσουν γενναίες μειώσεις από την ΟΥΕΦΑ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.
Η λογική του μονοπωλίου και η βεβαιότητα ότι ”τα δικαιώματα κάποιος πρέπει να τα πάρει αφού δεν υπάρχει περίπτωση να μην προβάλλονται αγώνες του Ολυμπιακού ή των διοργανώσεων της ΟΥΕΦΑ”, παίζουν τον ρόλο τους βεβαίως και έτσι ζητείται συνεννόηση αφού οι τιμές ανεβαίνουν απο τον ανταγωνισμό. Σε αντίθεση με ότι πρέπει να συμβαίνει στο εμπόριο, στους κανόνες της αγοράς και στην πραγματική ζωή, το ποδόσφαιρο συνεχίζει να είναι στην Ελλάδα και όχι μόνο μία εικονική πραγματικότητα και μία υπόθεση πάθους και όχι λογικής.
Ο Ολυμπιακός προετοιμάζεται για το ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο Καραΐσκάκη αλλά οι παράγοντές του προσπαθούν ώστε να τακτοποιήσουν από τώρα τα έσοδα που θα έχει η ομάδα τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η πειραϊκή ΠΑΕ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σαιζόν.(balleto.gr)
Ο Oλυμπιακός προετοιμάζεται για το ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο Καραΐσκάκη αλλά οι παράγοντές του προσπαθούν ώστε να τακτοποιήσουν από τώρα τα έσοδα που θα έχει η ομάδα τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η πειραϊκή ΠΑΕ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σαιζόν.
Οι ”ερυθρόλευκοι” θέλουν 11.000.000 ευρώ τον χρόνο. Η ΕΡΤ πρότεινε στον Ολυμπιακό 9.000.000 ευρώ, αλλά δίχως να υπάρχει κατοχύρωση για αυτή την προσφορά. Με τη δημοσιοποίηση της θα ήταν δυνατό να ακουσθούν φωνές διαμαρτυρίας σε εποχή γενικών περικοπών στο εξοδολόγιο της κρατικής τηλεόρασης. Για αυτό και έτσι κι αλλιώς υπάρχουν ερωτηματικά ως προς το αν θα μπορούσε να προχωρήσει μία κουβέντα σαν και αυτήν στη διατύπωση όρων και περιεχομένου γραπτής συμφωνίας.
Πιο κοντά σήμερα στον Ολυμπιακό είναι η Nova. Το καλωδιακό κανάλι θέλει να έχει και τον Ολυμπιακό στο πακέτο των ομάδων της Σούπερ Λίγκα και για αυτόν τον λόγο δεν αποκλείεται να φθάσει στο σημείο να του προτείνει 10.000.000 ευρώ τον χρόνο και με ένα επιπλέον συμψηφιστικό πρόγραμμα παροχών, ενδεχομένως για διαφημίσεις, να πλησιάσει ακόμα περισσότερο στις απαιτήσεις που έχουν οι συνομιλητές της.
Η εντύπωση που έχουν σχηματίσει οι γνωρίζοντες είναι ότι ο Ολυμπιακός θα καταφέρει να βρει πρόταση κοντά στο ποσό που ζητά αλλά είναι αβέβαιο αν θα τον διευκολύνει, έμμεσα έστω, ο ΟΤΕ με τυχόν κίνηση του για το Connx-tv. Στον Ολυμπιακό γνωρίζουν ότι ο ΟΤΕ ετοιμάζεται να βγει ανταγωνιστικά στην αγορά ώστε να κοντράρει την Nova,όμως, δεν είναι βέβαιο ότι θα έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από την κινητικότητα που αναπτύσσουν πλέον οι Γερμανοί που έχουν ουσιαστικά τον πλήρη έλεγχο στον ΟΤΕ.
”Με συνδρομή 15 ευρώ τον μήνα ο ΟΤΕ θα έχει στην πλατφόρμα του εγγυημένο πελατολόγιο αφού θα μπορέσει να κερδίσει τουλάχιστον 100.000 ετήσιες συνδρομές, μόνο από τους φίλους του Ολυμπιακού που θα θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στους εντός έδρας αγώνες της και άρα θα έχει σημαντικά κέρδη από αυτή τη συνεργασία΄΄ λένε στον Ολυμπιακό. Η άλλη όψη του νομίσματος, την οποία…ξεχνούν να αναφέρουν είναι ότι ο ΟΤΕ έχει προς το παρόν λιγότερες από 20.000 ενεργείς συνδρομές, στο Connx-tv, αν και η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχει μπει στη διαδικασία να ανακοινώσει επίσημα τον ακριβή αριθμό των συνδρομητών που συνεχίζουν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες του.
Η θεαματική αύξηση του αριθμού των συνδρομητών στην πλατφόρμα του ΟΤΕ, που επενδύει, οργανώνεται, έχει επαγγελματική λειτουργία, σοβαρότητα και υποστηρίζεται απο έναν κολοσσό, δεν πρέπει να αποκλεισθεί. Όμως, σε δύσκολες εποχές όπως αυτή που διανύουμε, είναι πάντα ένα στοίχημα η πρόβλεψη δημιουργίας νέων υποχρεώσεων για τα νοικοκυριά και παράλληλα υπάρχει και το ερωτηματικό για την πραγματική επιθυμία των φιλάθλων του Ολυμπιακού οι οποίοι παράλληλα θα πρέπει να πληρώνουν τη συνδρομή τους και στην Nova, αν θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στις εκτός έδρας αναμετρήσεις της.Ο συνδυασμός δεν είναι απλός και δεν είναι εύκολος.
Ασφαλώς, ο Ολυμπιακός είναι η εμπορικότερη και δημοφιλέστερη ομάδα στη χώρα και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχει το κοινό που μπορεί να δημιουργήσει ανταποδοτικότητα σε μία επαγγελματική συνεργασία. Προς το παρόν, πάντως, κρατείστε και αυτή την αποκλειστική πληροφορία που σας δίνουμε. Ο Ολυμπιακός οδεύει προς την αγκαλιά της Nova.
Για την ιστορία, η σημερινή διοίκηση του Ολυμπιακού δεν πήρε ούτε ευρώ φέτος από τα 8.500.000 ευρώ των τηλεοπτικών δικαιωμάτων από την ΕΡΤ. Και αυτό γιατί τα χρήματα τα είχε προεισπράξει η προηγούμενη διοίκηση. Επίσης, είναι πραγματικότητα ότι σε καιρό κρίσης, τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ομάδων συχνά γίνονται ακριβότερα καθώς επικρατεί η λογική ότι ο κόσμος βλέπει προγράμματα στην τηλεόραση για περισσότερες ώρες. Αυτό ισχύει περισσότερο, ωστόσο, για τις ομάδες που είναι ταυτισμένες με πολυάριθμες και πλατιές μάζες.
Την ίδια χρονική περίοδο, πάντως, τα ελεύθερα κανάλια ετοιμάζονται να ζητήσουν γενναίες μειώσεις από την ΟΥΕΦΑ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.
Η λογική του μονοπωλίου και η βεβαιότητα ότι ”τα δικαιώματα κάποιος πρέπει να τα πάρει αφού δεν υπάρχει περίπτωση να μην προβάλλονται αγώνες του Ολυμπιακού ή των διοργανώσεων της ΟΥΕΦΑ”, παίζουν τον ρόλο τους βεβαίως και έτσι ζητείται συνεννόηση αφού οι τιμές ανεβαίνουν απο τον ανταγωνισμό. Σε αντίθεση με ότι πρέπει να συμβαίνει στο εμπόριο, στους κανόνες της αγοράς και στην πραγματική ζωή, το ποδόσφαιρο συνεχίζει να είναι στην Ελλάδα και όχι μόνο μία εικονική πραγματικότητα και μία υπόθεση πάθους και όχι λογικής.
Ο Ολυμπιακός προετοιμάζεται για το ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο Καραΐσκάκη αλλά οι παράγοντές του προσπαθούν ώστε να τακτοποιήσουν από τώρα τα έσοδα που θα έχει η ομάδα τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η πειραϊκή ΠΑΕ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σαιζόν.(balleto.gr)

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Infomir MAG555
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει νέα παραλαβή του πρόσφατου μοντέλου της Infomir, του MAG555. Πρόκειται για μια ευέλικτη συσκευή που μετατρέπει οποιαδήποτε τηλεόραση σε κόμβο ψυχαγωγίας. Με υποστήριξη…
Ruijie-Reyee e-Lighten
Στη σημερινή ταχύτατη ψηφιακή εποχή, η αξιόπιστη και αδιάκοπη σύνδεση στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη τόσο για τα σπίτια, τα διαμερίσματα, τις πολυκατοικίες, όσο και για τις επιχειρήσεις, και, εφόσον…
IKUSI FLOW Smart Headend
εκατοντάδες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα και δεκάδες χιλιάδες στο εξωτερικό, καθώς αποτελεί ένα υπόδειγμα τεχνολογίας διανομής τηλεοπτικών καναλιών, τόσο μέσω IP όσο και μέσω RF. Οι υπηρεσίες δ…
SatLink ST6988
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει την παραλαβή του νέου οργάνου ST-6988 της SatLink. Πρόκειται για έναν φορητό μετρητή χειρός, που είναι συμβατός με DVB-S/S2/T/T2 και MPEG-2 H.265/HEVC (10 Bit). Με το σ…
Supervoice SVC-WBT41
Τα τελευταία χρόνια έχει αναδειχθεί η ανάγκη για καθαρή επικοινωνία μεταξύ των υπαλλήλων των επιχειρήσεων, αλλά σαφώς και με τους πελάτες των έκαστων εταιρειών. Είτε πρόκειται για κέντρο τηλεπικοινω…
TP-Link Omada ER706W-4G
Το ER706W-4G είναι ένα ασύρματο router της TP-Link, το οποίο παρέχει συνδεσιμότητα στο internet μέσω των κεραιών της κινητής τηλεφωνίας, με δυνατότητα υποστήριξης 4G+ Cat6. Η συσκευή διαθέτει μία υπ…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L269
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο καθένας έχει τα…
IKUSI by FAGOR IPolo SIT 402/422
Η σειρά IPolo SIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα SAT to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή δορυφορικών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μοντέλα S…
TP-Link Omada EAP772-Outdoor
Το νέο σημείο πρόσβασης EAP772-Outdoor από τη σειρά Omada της TP-Link παρέχει μια λύση δικτύου Wi-Fi που είναι ευέλικτη, στιβαρή, εύκολη στην ανάπτυξη και διαχειρίσιμη. Είναι σχεδιασμένο για εγκατάσ…
IKUSI by FAGOR IPolo TIT 402/422
Η σειρά IPolo TIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα TER to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή επίγειων ψηφιακών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μον…
Prolink PLT-288B
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της νέας σειράς καλωδίων PLT-288B της Prolink. Πρόκειται για νέας γενιάς ενεργά οπτικά καλώδια HDMI σε HDMI με βύσματα 24 επίχρυσων επαφών, τα οπο…
IKUSI by FAGOR STT 8000
Η IKUSI by FAGOR έχει παρουσιάσει 4 ιδιαίτερα ενδιαφέροντα μοντέλα Transmodulators της σειράς STT 8000, για αλλαγή διαμόρφωσης από DVB-S/S2 QPSK/8PSK σε DVB-T COFDM στην μπάντα 47-862 MHz. Τα μοντέλ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαΐου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Μαΐου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «…
Salonica Electronix 2025
Σάββατο 15 και Κυριακή 16 Μαρίου 2025, στο Porto Palace Hotel Thessaloniki διεξήχθη το μεγαλύτερο event της αγοράς συστημάτων ασφαλείας, τηλεόρασης, δικτύων και τεχνολογίας ξενοδοχείων για το 2025…
Sat & Zap, Μάιος 2025
Ο ισχυρός Astra 1P στις 19.2 ανατολικά έχει ήδη αντικαταστήσει πλήρως τον παλιό 1ΚR και μερικώς τον 1Μ. Αρκετά εύκολη και η λήψη των ρωσικών καναλιών στις 80 ανατολικά. 3 Sat HD Astra 1P – 19…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.