Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
22 Ιανουαρίου 2025 11:16
22 Ιανουαρίου 2025 11:03
22 Ιανουαρίου 2025 10:32
22 Ιανουαρίου 2025 10:04
22 Ιανουαρίου 2025 09:59
18 Φεβρουαρίου 2011 02:00
Oλη η αλήθεια για τα τηλεoπτικά τoυ Oλυμπιακού
Γράφει: Ν.Δρικάκης
Ο Oλυμπιακός προετοιμάζεται για το ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο Καραΐσκάκη αλλά οι παράγοντές του προσπαθούν ώστε να τακτοποιήσουν από τώρα τα έσοδα που θα έχει η ομάδα τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η πειραϊκή ΠΑΕ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σαιζόν.
Οι ”ερυθρόλευκοι” θέλουν 11.000.000 ευρώ τον χρόνο. Η ΕΡΤ πρότεινε στον Ολυμπιακό 9.000.000 ευρώ, αλλά δίχως να υπάρχει κατοχύρωση για αυτή την προσφορά. Με τη δημοσιοποίηση της θα ήταν δυνατό να ακουσθούν φωνές διαμαρτυρίας σε εποχή γενικών περικοπών στο εξοδολόγιο της κρατικής τηλεόρασης. Για αυτό και έτσι κι αλλιώς υπάρχουν ερωτηματικά ως προς το αν θα μπορούσε να προχωρήσει μία κουβέντα σαν και αυτήν στη διατύπωση όρων και περιεχομένου γραπτής συμφωνίας.
Πιο κοντά σήμερα στον Ολυμπιακό είναι η Nova. Το καλωδιακό κανάλι θέλει να έχει και τον Ολυμπιακό στο πακέτο των ομάδων της Σούπερ Λίγκα και για αυτόν τον λόγο δεν αποκλείεται να φθάσει στο σημείο να του προτείνει 10.000.000 ευρώ τον χρόνο και με ένα επιπλέον συμψηφιστικό πρόγραμμα παροχών, ενδεχομένως για διαφημίσεις, να πλησιάσει ακόμα περισσότερο στις απαιτήσεις που έχουν οι συνομιλητές της.
Η εντύπωση που έχουν σχηματίσει οι γνωρίζοντες είναι ότι ο Ολυμπιακός θα καταφέρει να βρει πρόταση κοντά στο ποσό που ζητά αλλά είναι αβέβαιο αν θα τον διευκολύνει, έμμεσα έστω, ο ΟΤΕ με τυχόν κίνηση του για το Connx-tv. Στον Ολυμπιακό γνωρίζουν ότι ο ΟΤΕ ετοιμάζεται να βγει ανταγωνιστικά στην αγορά ώστε να κοντράρει την Nova,όμως, δεν είναι βέβαιο ότι θα έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από την κινητικότητα που αναπτύσσουν πλέον οι Γερμανοί που έχουν ουσιαστικά τον πλήρη έλεγχο στον ΟΤΕ.
”Με συνδρομή 15 ευρώ τον μήνα ο ΟΤΕ θα έχει στην πλατφόρμα του εγγυημένο πελατολόγιο αφού θα μπορέσει να κερδίσει τουλάχιστον 100.000 ετήσιες συνδρομές, μόνο από τους φίλους του Ολυμπιακού που θα θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στους εντός έδρας αγώνες της και άρα θα έχει σημαντικά κέρδη από αυτή τη συνεργασία΄΄ λένε στον Ολυμπιακό. Η άλλη όψη του νομίσματος, την οποία…ξεχνούν να αναφέρουν είναι ότι ο ΟΤΕ έχει προς το παρόν λιγότερες από 20.000 ενεργείς συνδρομές, στο Connx-tv, αν και η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχει μπει στη διαδικασία να ανακοινώσει επίσημα τον ακριβή αριθμό των συνδρομητών που συνεχίζουν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες του.
Η θεαματική αύξηση του αριθμού των συνδρομητών στην πλατφόρμα του ΟΤΕ, που επενδύει, οργανώνεται, έχει επαγγελματική λειτουργία, σοβαρότητα και υποστηρίζεται απο έναν κολοσσό, δεν πρέπει να αποκλεισθεί. Όμως, σε δύσκολες εποχές όπως αυτή που διανύουμε, είναι πάντα ένα στοίχημα η πρόβλεψη δημιουργίας νέων υποχρεώσεων για τα νοικοκυριά και παράλληλα υπάρχει και το ερωτηματικό για την πραγματική επιθυμία των φιλάθλων του Ολυμπιακού οι οποίοι παράλληλα θα πρέπει να πληρώνουν τη συνδρομή τους και στην Nova, αν θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στις εκτός έδρας αναμετρήσεις της.Ο συνδυασμός δεν είναι απλός και δεν είναι εύκολος.
Ασφαλώς, ο Ολυμπιακός είναι η εμπορικότερη και δημοφιλέστερη ομάδα στη χώρα και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχει το κοινό που μπορεί να δημιουργήσει ανταποδοτικότητα σε μία επαγγελματική συνεργασία. Προς το παρόν, πάντως, κρατείστε και αυτή την αποκλειστική πληροφορία που σας δίνουμε. Ο Ολυμπιακός οδεύει προς την αγκαλιά της Nova.
Για την ιστορία, η σημερινή διοίκηση του Ολυμπιακού δεν πήρε ούτε ευρώ φέτος από τα 8.500.000 ευρώ των τηλεοπτικών δικαιωμάτων από την ΕΡΤ. Και αυτό γιατί τα χρήματα τα είχε προεισπράξει η προηγούμενη διοίκηση. Επίσης, είναι πραγματικότητα ότι σε καιρό κρίσης, τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ομάδων συχνά γίνονται ακριβότερα καθώς επικρατεί η λογική ότι ο κόσμος βλέπει προγράμματα στην τηλεόραση για περισσότερες ώρες. Αυτό ισχύει περισσότερο, ωστόσο, για τις ομάδες που είναι ταυτισμένες με πολυάριθμες και πλατιές μάζες.
Την ίδια χρονική περίοδο, πάντως, τα ελεύθερα κανάλια ετοιμάζονται να ζητήσουν γενναίες μειώσεις από την ΟΥΕΦΑ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.
Η λογική του μονοπωλίου και η βεβαιότητα ότι ”τα δικαιώματα κάποιος πρέπει να τα πάρει αφού δεν υπάρχει περίπτωση να μην προβάλλονται αγώνες του Ολυμπιακού ή των διοργανώσεων της ΟΥΕΦΑ”, παίζουν τον ρόλο τους βεβαίως και έτσι ζητείται συνεννόηση αφού οι τιμές ανεβαίνουν απο τον ανταγωνισμό. Σε αντίθεση με ότι πρέπει να συμβαίνει στο εμπόριο, στους κανόνες της αγοράς και στην πραγματική ζωή, το ποδόσφαιρο συνεχίζει να είναι στην Ελλάδα και όχι μόνο μία εικονική πραγματικότητα και μία υπόθεση πάθους και όχι λογικής.
Οι ”ερυθρόλευκοι” θέλουν 11.000.000 ευρώ τον χρόνο. Η ΕΡΤ πρότεινε στον Ολυμπιακό 9.000.000 ευρώ, αλλά δίχως να υπάρχει κατοχύρωση για αυτή την προσφορά. Με τη δημοσιοποίηση της θα ήταν δυνατό να ακουσθούν φωνές διαμαρτυρίας σε εποχή γενικών περικοπών στο εξοδολόγιο της κρατικής τηλεόρασης. Για αυτό και έτσι κι αλλιώς υπάρχουν ερωτηματικά ως προς το αν θα μπορούσε να προχωρήσει μία κουβέντα σαν και αυτήν στη διατύπωση όρων και περιεχομένου γραπτής συμφωνίας.
Πιο κοντά σήμερα στον Ολυμπιακό είναι η Nova. Το καλωδιακό κανάλι θέλει να έχει και τον Ολυμπιακό στο πακέτο των ομάδων της Σούπερ Λίγκα και για αυτόν τον λόγο δεν αποκλείεται να φθάσει στο σημείο να του προτείνει 10.000.000 ευρώ τον χρόνο και με ένα επιπλέον συμψηφιστικό πρόγραμμα παροχών, ενδεχομένως για διαφημίσεις, να πλησιάσει ακόμα περισσότερο στις απαιτήσεις που έχουν οι συνομιλητές της.
Η εντύπωση που έχουν σχηματίσει οι γνωρίζοντες είναι ότι ο Ολυμπιακός θα καταφέρει να βρει πρόταση κοντά στο ποσό που ζητά αλλά είναι αβέβαιο αν θα τον διευκολύνει, έμμεσα έστω, ο ΟΤΕ με τυχόν κίνηση του για το Connx-tv. Στον Ολυμπιακό γνωρίζουν ότι ο ΟΤΕ ετοιμάζεται να βγει ανταγωνιστικά στην αγορά ώστε να κοντράρει την Nova,όμως, δεν είναι βέβαιο ότι θα έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από την κινητικότητα που αναπτύσσουν πλέον οι Γερμανοί που έχουν ουσιαστικά τον πλήρη έλεγχο στον ΟΤΕ.
”Με συνδρομή 15 ευρώ τον μήνα ο ΟΤΕ θα έχει στην πλατφόρμα του εγγυημένο πελατολόγιο αφού θα μπορέσει να κερδίσει τουλάχιστον 100.000 ετήσιες συνδρομές, μόνο από τους φίλους του Ολυμπιακού που θα θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στους εντός έδρας αγώνες της και άρα θα έχει σημαντικά κέρδη από αυτή τη συνεργασία΄΄ λένε στον Ολυμπιακό. Η άλλη όψη του νομίσματος, την οποία…ξεχνούν να αναφέρουν είναι ότι ο ΟΤΕ έχει προς το παρόν λιγότερες από 20.000 ενεργείς συνδρομές, στο Connx-tv, αν και η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχει μπει στη διαδικασία να ανακοινώσει επίσημα τον ακριβή αριθμό των συνδρομητών που συνεχίζουν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες του.
Η θεαματική αύξηση του αριθμού των συνδρομητών στην πλατφόρμα του ΟΤΕ, που επενδύει, οργανώνεται, έχει επαγγελματική λειτουργία, σοβαρότητα και υποστηρίζεται απο έναν κολοσσό, δεν πρέπει να αποκλεισθεί. Όμως, σε δύσκολες εποχές όπως αυτή που διανύουμε, είναι πάντα ένα στοίχημα η πρόβλεψη δημιουργίας νέων υποχρεώσεων για τα νοικοκυριά και παράλληλα υπάρχει και το ερωτηματικό για την πραγματική επιθυμία των φιλάθλων του Ολυμπιακού οι οποίοι παράλληλα θα πρέπει να πληρώνουν τη συνδρομή τους και στην Nova, αν θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στις εκτός έδρας αναμετρήσεις της.Ο συνδυασμός δεν είναι απλός και δεν είναι εύκολος.
Ασφαλώς, ο Ολυμπιακός είναι η εμπορικότερη και δημοφιλέστερη ομάδα στη χώρα και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχει το κοινό που μπορεί να δημιουργήσει ανταποδοτικότητα σε μία επαγγελματική συνεργασία. Προς το παρόν, πάντως, κρατείστε και αυτή την αποκλειστική πληροφορία που σας δίνουμε. Ο Ολυμπιακός οδεύει προς την αγκαλιά της Nova.
Για την ιστορία, η σημερινή διοίκηση του Ολυμπιακού δεν πήρε ούτε ευρώ φέτος από τα 8.500.000 ευρώ των τηλεοπτικών δικαιωμάτων από την ΕΡΤ. Και αυτό γιατί τα χρήματα τα είχε προεισπράξει η προηγούμενη διοίκηση. Επίσης, είναι πραγματικότητα ότι σε καιρό κρίσης, τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ομάδων συχνά γίνονται ακριβότερα καθώς επικρατεί η λογική ότι ο κόσμος βλέπει προγράμματα στην τηλεόραση για περισσότερες ώρες. Αυτό ισχύει περισσότερο, ωστόσο, για τις ομάδες που είναι ταυτισμένες με πολυάριθμες και πλατιές μάζες.
Την ίδια χρονική περίοδο, πάντως, τα ελεύθερα κανάλια ετοιμάζονται να ζητήσουν γενναίες μειώσεις από την ΟΥΕΦΑ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.
Η λογική του μονοπωλίου και η βεβαιότητα ότι ”τα δικαιώματα κάποιος πρέπει να τα πάρει αφού δεν υπάρχει περίπτωση να μην προβάλλονται αγώνες του Ολυμπιακού ή των διοργανώσεων της ΟΥΕΦΑ”, παίζουν τον ρόλο τους βεβαίως και έτσι ζητείται συνεννόηση αφού οι τιμές ανεβαίνουν απο τον ανταγωνισμό. Σε αντίθεση με ότι πρέπει να συμβαίνει στο εμπόριο, στους κανόνες της αγοράς και στην πραγματική ζωή, το ποδόσφαιρο συνεχίζει να είναι στην Ελλάδα και όχι μόνο μία εικονική πραγματικότητα και μία υπόθεση πάθους και όχι λογικής.
Ο Ολυμπιακός προετοιμάζεται για το ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο Καραΐσκάκη αλλά οι παράγοντές του προσπαθούν ώστε να τακτοποιήσουν από τώρα τα έσοδα που θα έχει η ομάδα τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η πειραϊκή ΠΑΕ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σαιζόν.(balleto.gr)
Ο Oλυμπιακός προετοιμάζεται για το ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο Καραΐσκάκη αλλά οι παράγοντές του προσπαθούν ώστε να τακτοποιήσουν από τώρα τα έσοδα που θα έχει η ομάδα τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η πειραϊκή ΠΑΕ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σαιζόν.
Οι ”ερυθρόλευκοι” θέλουν 11.000.000 ευρώ τον χρόνο. Η ΕΡΤ πρότεινε στον Ολυμπιακό 9.000.000 ευρώ, αλλά δίχως να υπάρχει κατοχύρωση για αυτή την προσφορά. Με τη δημοσιοποίηση της θα ήταν δυνατό να ακουσθούν φωνές διαμαρτυρίας σε εποχή γενικών περικοπών στο εξοδολόγιο της κρατικής τηλεόρασης. Για αυτό και έτσι κι αλλιώς υπάρχουν ερωτηματικά ως προς το αν θα μπορούσε να προχωρήσει μία κουβέντα σαν και αυτήν στη διατύπωση όρων και περιεχομένου γραπτής συμφωνίας.
Πιο κοντά σήμερα στον Ολυμπιακό είναι η Nova. Το καλωδιακό κανάλι θέλει να έχει και τον Ολυμπιακό στο πακέτο των ομάδων της Σούπερ Λίγκα και για αυτόν τον λόγο δεν αποκλείεται να φθάσει στο σημείο να του προτείνει 10.000.000 ευρώ τον χρόνο και με ένα επιπλέον συμψηφιστικό πρόγραμμα παροχών, ενδεχομένως για διαφημίσεις, να πλησιάσει ακόμα περισσότερο στις απαιτήσεις που έχουν οι συνομιλητές της.
Η εντύπωση που έχουν σχηματίσει οι γνωρίζοντες είναι ότι ο Ολυμπιακός θα καταφέρει να βρει πρόταση κοντά στο ποσό που ζητά αλλά είναι αβέβαιο αν θα τον διευκολύνει, έμμεσα έστω, ο ΟΤΕ με τυχόν κίνηση του για το Connx-tv. Στον Ολυμπιακό γνωρίζουν ότι ο ΟΤΕ ετοιμάζεται να βγει ανταγωνιστικά στην αγορά ώστε να κοντράρει την Nova,όμως, δεν είναι βέβαιο ότι θα έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από την κινητικότητα που αναπτύσσουν πλέον οι Γερμανοί που έχουν ουσιαστικά τον πλήρη έλεγχο στον ΟΤΕ.
”Με συνδρομή 15 ευρώ τον μήνα ο ΟΤΕ θα έχει στην πλατφόρμα του εγγυημένο πελατολόγιο αφού θα μπορέσει να κερδίσει τουλάχιστον 100.000 ετήσιες συνδρομές, μόνο από τους φίλους του Ολυμπιακού που θα θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στους εντός έδρας αγώνες της και άρα θα έχει σημαντικά κέρδη από αυτή τη συνεργασία΄΄ λένε στον Ολυμπιακό. Η άλλη όψη του νομίσματος, την οποία…ξεχνούν να αναφέρουν είναι ότι ο ΟΤΕ έχει προς το παρόν λιγότερες από 20.000 ενεργείς συνδρομές, στο Connx-tv, αν και η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχει μπει στη διαδικασία να ανακοινώσει επίσημα τον ακριβή αριθμό των συνδρομητών που συνεχίζουν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες του.
Η θεαματική αύξηση του αριθμού των συνδρομητών στην πλατφόρμα του ΟΤΕ, που επενδύει, οργανώνεται, έχει επαγγελματική λειτουργία, σοβαρότητα και υποστηρίζεται απο έναν κολοσσό, δεν πρέπει να αποκλεισθεί. Όμως, σε δύσκολες εποχές όπως αυτή που διανύουμε, είναι πάντα ένα στοίχημα η πρόβλεψη δημιουργίας νέων υποχρεώσεων για τα νοικοκυριά και παράλληλα υπάρχει και το ερωτηματικό για την πραγματική επιθυμία των φιλάθλων του Ολυμπιακού οι οποίοι παράλληλα θα πρέπει να πληρώνουν τη συνδρομή τους και στην Nova, αν θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στις εκτός έδρας αναμετρήσεις της.Ο συνδυασμός δεν είναι απλός και δεν είναι εύκολος.
Ασφαλώς, ο Ολυμπιακός είναι η εμπορικότερη και δημοφιλέστερη ομάδα στη χώρα και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχει το κοινό που μπορεί να δημιουργήσει ανταποδοτικότητα σε μία επαγγελματική συνεργασία. Προς το παρόν, πάντως, κρατείστε και αυτή την αποκλειστική πληροφορία που σας δίνουμε. Ο Ολυμπιακός οδεύει προς την αγκαλιά της Nova.
Για την ιστορία, η σημερινή διοίκηση του Ολυμπιακού δεν πήρε ούτε ευρώ φέτος από τα 8.500.000 ευρώ των τηλεοπτικών δικαιωμάτων από την ΕΡΤ. Και αυτό γιατί τα χρήματα τα είχε προεισπράξει η προηγούμενη διοίκηση. Επίσης, είναι πραγματικότητα ότι σε καιρό κρίσης, τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ομάδων συχνά γίνονται ακριβότερα καθώς επικρατεί η λογική ότι ο κόσμος βλέπει προγράμματα στην τηλεόραση για περισσότερες ώρες. Αυτό ισχύει περισσότερο, ωστόσο, για τις ομάδες που είναι ταυτισμένες με πολυάριθμες και πλατιές μάζες.
Την ίδια χρονική περίοδο, πάντως, τα ελεύθερα κανάλια ετοιμάζονται να ζητήσουν γενναίες μειώσεις από την ΟΥΕΦΑ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.
Η λογική του μονοπωλίου και η βεβαιότητα ότι ”τα δικαιώματα κάποιος πρέπει να τα πάρει αφού δεν υπάρχει περίπτωση να μην προβάλλονται αγώνες του Ολυμπιακού ή των διοργανώσεων της ΟΥΕΦΑ”, παίζουν τον ρόλο τους βεβαίως και έτσι ζητείται συνεννόηση αφού οι τιμές ανεβαίνουν απο τον ανταγωνισμό. Σε αντίθεση με ότι πρέπει να συμβαίνει στο εμπόριο, στους κανόνες της αγοράς και στην πραγματική ζωή, το ποδόσφαιρο συνεχίζει να είναι στην Ελλάδα και όχι μόνο μία εικονική πραγματικότητα και μία υπόθεση πάθους και όχι λογικής.
Οι ”ερυθρόλευκοι” θέλουν 11.000.000 ευρώ τον χρόνο. Η ΕΡΤ πρότεινε στον Ολυμπιακό 9.000.000 ευρώ, αλλά δίχως να υπάρχει κατοχύρωση για αυτή την προσφορά. Με τη δημοσιοποίηση της θα ήταν δυνατό να ακουσθούν φωνές διαμαρτυρίας σε εποχή γενικών περικοπών στο εξοδολόγιο της κρατικής τηλεόρασης. Για αυτό και έτσι κι αλλιώς υπάρχουν ερωτηματικά ως προς το αν θα μπορούσε να προχωρήσει μία κουβέντα σαν και αυτήν στη διατύπωση όρων και περιεχομένου γραπτής συμφωνίας.
Πιο κοντά σήμερα στον Ολυμπιακό είναι η Nova. Το καλωδιακό κανάλι θέλει να έχει και τον Ολυμπιακό στο πακέτο των ομάδων της Σούπερ Λίγκα και για αυτόν τον λόγο δεν αποκλείεται να φθάσει στο σημείο να του προτείνει 10.000.000 ευρώ τον χρόνο και με ένα επιπλέον συμψηφιστικό πρόγραμμα παροχών, ενδεχομένως για διαφημίσεις, να πλησιάσει ακόμα περισσότερο στις απαιτήσεις που έχουν οι συνομιλητές της.
Η εντύπωση που έχουν σχηματίσει οι γνωρίζοντες είναι ότι ο Ολυμπιακός θα καταφέρει να βρει πρόταση κοντά στο ποσό που ζητά αλλά είναι αβέβαιο αν θα τον διευκολύνει, έμμεσα έστω, ο ΟΤΕ με τυχόν κίνηση του για το Connx-tv. Στον Ολυμπιακό γνωρίζουν ότι ο ΟΤΕ ετοιμάζεται να βγει ανταγωνιστικά στην αγορά ώστε να κοντράρει την Nova,όμως, δεν είναι βέβαιο ότι θα έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από την κινητικότητα που αναπτύσσουν πλέον οι Γερμανοί που έχουν ουσιαστικά τον πλήρη έλεγχο στον ΟΤΕ.
”Με συνδρομή 15 ευρώ τον μήνα ο ΟΤΕ θα έχει στην πλατφόρμα του εγγυημένο πελατολόγιο αφού θα μπορέσει να κερδίσει τουλάχιστον 100.000 ετήσιες συνδρομές, μόνο από τους φίλους του Ολυμπιακού που θα θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στους εντός έδρας αγώνες της και άρα θα έχει σημαντικά κέρδη από αυτή τη συνεργασία΄΄ λένε στον Ολυμπιακό. Η άλλη όψη του νομίσματος, την οποία…ξεχνούν να αναφέρουν είναι ότι ο ΟΤΕ έχει προς το παρόν λιγότερες από 20.000 ενεργείς συνδρομές, στο Connx-tv, αν και η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχει μπει στη διαδικασία να ανακοινώσει επίσημα τον ακριβή αριθμό των συνδρομητών που συνεχίζουν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες του.
Η θεαματική αύξηση του αριθμού των συνδρομητών στην πλατφόρμα του ΟΤΕ, που επενδύει, οργανώνεται, έχει επαγγελματική λειτουργία, σοβαρότητα και υποστηρίζεται απο έναν κολοσσό, δεν πρέπει να αποκλεισθεί. Όμως, σε δύσκολες εποχές όπως αυτή που διανύουμε, είναι πάντα ένα στοίχημα η πρόβλεψη δημιουργίας νέων υποχρεώσεων για τα νοικοκυριά και παράλληλα υπάρχει και το ερωτηματικό για την πραγματική επιθυμία των φιλάθλων του Ολυμπιακού οι οποίοι παράλληλα θα πρέπει να πληρώνουν τη συνδρομή τους και στην Nova, αν θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στις εκτός έδρας αναμετρήσεις της.Ο συνδυασμός δεν είναι απλός και δεν είναι εύκολος.
Ασφαλώς, ο Ολυμπιακός είναι η εμπορικότερη και δημοφιλέστερη ομάδα στη χώρα και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχει το κοινό που μπορεί να δημιουργήσει ανταποδοτικότητα σε μία επαγγελματική συνεργασία. Προς το παρόν, πάντως, κρατείστε και αυτή την αποκλειστική πληροφορία που σας δίνουμε. Ο Ολυμπιακός οδεύει προς την αγκαλιά της Nova.
Για την ιστορία, η σημερινή διοίκηση του Ολυμπιακού δεν πήρε ούτε ευρώ φέτος από τα 8.500.000 ευρώ των τηλεοπτικών δικαιωμάτων από την ΕΡΤ. Και αυτό γιατί τα χρήματα τα είχε προεισπράξει η προηγούμενη διοίκηση. Επίσης, είναι πραγματικότητα ότι σε καιρό κρίσης, τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ομάδων συχνά γίνονται ακριβότερα καθώς επικρατεί η λογική ότι ο κόσμος βλέπει προγράμματα στην τηλεόραση για περισσότερες ώρες. Αυτό ισχύει περισσότερο, ωστόσο, για τις ομάδες που είναι ταυτισμένες με πολυάριθμες και πλατιές μάζες.
Την ίδια χρονική περίοδο, πάντως, τα ελεύθερα κανάλια ετοιμάζονται να ζητήσουν γενναίες μειώσεις από την ΟΥΕΦΑ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.
Η λογική του μονοπωλίου και η βεβαιότητα ότι ”τα δικαιώματα κάποιος πρέπει να τα πάρει αφού δεν υπάρχει περίπτωση να μην προβάλλονται αγώνες του Ολυμπιακού ή των διοργανώσεων της ΟΥΕΦΑ”, παίζουν τον ρόλο τους βεβαίως και έτσι ζητείται συνεννόηση αφού οι τιμές ανεβαίνουν απο τον ανταγωνισμό. Σε αντίθεση με ότι πρέπει να συμβαίνει στο εμπόριο, στους κανόνες της αγοράς και στην πραγματική ζωή, το ποδόσφαιρο συνεχίζει να είναι στην Ελλάδα και όχι μόνο μία εικονική πραγματικότητα και μία υπόθεση πάθους και όχι λογικής.
Ο Ολυμπιακός προετοιμάζεται για το ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο Καραΐσκάκη αλλά οι παράγοντές του προσπαθούν ώστε να τακτοποιήσουν από τώρα τα έσοδα που θα έχει η ομάδα τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η πειραϊκή ΠΑΕ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σαιζόν.(balleto.gr)