Skip to main content
18 Φεβρουαρίου 2011 02:00

Oλη η αλήθεια για τα τηλεoπτικά τoυ Oλυμπιακού

Γράφει: Ν.Δρικάκης
image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F604337e382151010a79a206c32f507b9 XL
Ο Oλυμπιακός προετοιμάζεται για το ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο Καραΐσκάκη αλλά οι παράγοντές του προσπαθούν ώστε να τακτοποιήσουν από τώρα τα έσοδα που θα έχει η ομάδα τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η πειραϊκή ΠΑΕ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σαιζόν.
Οι ”ερυθρόλευκοι” θέλουν 11.000.000 ευρώ τον χρόνο. Η ΕΡΤ πρότεινε στον Ολυμπιακό 9.000.000 ευρώ, αλλά δίχως να υπάρχει κατοχύρωση για αυτή την προσφορά. Με τη δημοσιοποίηση της θα ήταν δυνατό να ακουσθούν φωνές διαμαρτυρίας σε εποχή γενικών περικοπών στο εξοδολόγιο της κρατικής τηλεόρασης. Για αυτό και έτσι κι αλλιώς υπάρχουν ερωτηματικά ως προς το αν θα μπορούσε να προχωρήσει μία κουβέντα σαν και αυτήν στη διατύπωση όρων και περιεχομένου γραπτής συμφωνίας.
Πιο κοντά σήμερα στον Ολυμπιακό είναι η Nova. Το καλωδιακό κανάλι θέλει να έχει και τον Ολυμπιακό στο πακέτο των ομάδων της Σούπερ Λίγκα και για αυτόν τον λόγο δεν αποκλείεται να φθάσει στο σημείο να του προτείνει 10.000.000 ευρώ τον χρόνο και με ένα επιπλέον συμψηφιστικό πρόγραμμα παροχών, ενδεχομένως για διαφημίσεις, να πλησιάσει ακόμα περισσότερο στις απαιτήσεις που έχουν οι συνομιλητές της.
Η εντύπωση που έχουν σχηματίσει οι γνωρίζοντες είναι ότι ο Ολυμπιακός θα καταφέρει να βρει πρόταση κοντά στο ποσό που ζητά αλλά είναι αβέβαιο αν θα τον διευκολύνει, έμμεσα έστω, ο ΟΤΕ με τυχόν κίνηση του για το Connx-tv. Στον Ολυμπιακό γνωρίζουν ότι ο ΟΤΕ ετοιμάζεται να βγει ανταγωνιστικά στην αγορά ώστε να κοντράρει την Nova,όμως, δεν είναι βέβαιο ότι θα έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από την κινητικότητα που αναπτύσσουν πλέον οι Γερμανοί που έχουν ουσιαστικά τον πλήρη έλεγχο στον ΟΤΕ.
”Με συνδρομή 15 ευρώ τον μήνα ο ΟΤΕ θα έχει στην πλατφόρμα του εγγυημένο πελατολόγιο αφού θα μπορέσει να κερδίσει τουλάχιστον 100.000 ετήσιες συνδρομές, μόνο από τους φίλους του Ολυμπιακού που θα θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στους εντός έδρας αγώνες της και άρα θα έχει σημαντικά κέρδη από αυτή τη συνεργασία΄΄ λένε στον Ολυμπιακό. Η άλλη όψη του νομίσματος, την οποία…ξεχνούν να αναφέρουν είναι ότι ο ΟΤΕ έχει προς το παρόν λιγότερες από 20.000 ενεργείς συνδρομές, στο Connx-tv, αν και η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχει μπει στη διαδικασία να ανακοινώσει επίσημα τον ακριβή αριθμό των συνδρομητών που συνεχίζουν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες του.
Η θεαματική αύξηση του αριθμού των συνδρομητών στην πλατφόρμα του ΟΤΕ, που επενδύει, οργανώνεται, έχει επαγγελματική λειτουργία, σοβαρότητα και υποστηρίζεται απο έναν κολοσσό, δεν πρέπει να αποκλεισθεί. Όμως, σε δύσκολες εποχές όπως αυτή που διανύουμε, είναι πάντα ένα στοίχημα η πρόβλεψη δημιουργίας νέων υποχρεώσεων για τα νοικοκυριά και παράλληλα υπάρχει και το ερωτηματικό για την πραγματική επιθυμία των φιλάθλων του Ολυμπιακού οι οποίοι παράλληλα θα πρέπει να πληρώνουν τη συνδρομή τους και στην Nova, αν θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στις εκτός έδρας αναμετρήσεις της.Ο συνδυασμός δεν είναι απλός και δεν είναι εύκολος.
Ασφαλώς, ο Ολυμπιακός είναι η εμπορικότερη και δημοφιλέστερη ομάδα στη χώρα και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχει το κοινό που μπορεί να δημιουργήσει ανταποδοτικότητα σε μία επαγγελματική συνεργασία. Προς το παρόν, πάντως, κρατείστε και αυτή την αποκλειστική πληροφορία που σας δίνουμε. Ο Ολυμπιακός οδεύει προς την αγκαλιά της Nova.
Για την ιστορία, η σημερινή διοίκηση του Ολυμπιακού δεν πήρε ούτε ευρώ φέτος από τα 8.500.000 ευρώ των τηλεοπτικών δικαιωμάτων από την ΕΡΤ. Και αυτό γιατί τα χρήματα τα είχε προεισπράξει η προηγούμενη διοίκηση. Επίσης, είναι πραγματικότητα ότι σε καιρό κρίσης, τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ομάδων συχνά γίνονται ακριβότερα καθώς επικρατεί η λογική ότι ο κόσμος βλέπει προγράμματα στην τηλεόραση για περισσότερες ώρες. Αυτό ισχύει περισσότερο, ωστόσο, για τις ομάδες που είναι ταυτισμένες με πολυάριθμες και πλατιές μάζες.
Την ίδια χρονική περίοδο, πάντως, τα ελεύθερα κανάλια ετοιμάζονται να ζητήσουν γενναίες μειώσεις από την ΟΥΕΦΑ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.
Η λογική του μονοπωλίου και η βεβαιότητα ότι ”τα δικαιώματα κάποιος πρέπει να τα πάρει αφού δεν υπάρχει περίπτωση να μην προβάλλονται αγώνες του Ολυμπιακού ή των διοργανώσεων της ΟΥΕΦΑ”, παίζουν τον ρόλο τους βεβαίως και έτσι ζητείται συνεννόηση αφού οι τιμές ανεβαίνουν απο τον ανταγωνισμό. Σε αντίθεση με ότι πρέπει να συμβαίνει στο εμπόριο, στους κανόνες της αγοράς και στην πραγματική ζωή, το ποδόσφαιρο συνεχίζει να είναι στην Ελλάδα και όχι μόνο μία εικονική πραγματικότητα και μία υπόθεση πάθους και όχι λογικής.
Ο Ολυμπιακός προετοιμάζεται για το ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο Καραΐσκάκη αλλά οι παράγοντές του προσπαθούν ώστε να τακτοποιήσουν από τώρα τα έσοδα που θα έχει η ομάδα τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η πειραϊκή ΠΑΕ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σαιζόν.(balleto.gr)
Ο Oλυμπιακός προετοιμάζεται για το ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο Καραΐσκάκη αλλά οι παράγοντές του προσπαθούν ώστε να τακτοποιήσουν από τώρα τα έσοδα που θα έχει η ομάδα τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η πειραϊκή ΠΑΕ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σαιζόν.
Οι ”ερυθρόλευκοι” θέλουν 11.000.000 ευρώ τον χρόνο. Η ΕΡΤ πρότεινε στον Ολυμπιακό 9.000.000 ευρώ, αλλά δίχως να υπάρχει κατοχύρωση για αυτή την προσφορά. Με τη δημοσιοποίηση της θα ήταν δυνατό να ακουσθούν φωνές διαμαρτυρίας σε εποχή γενικών περικοπών στο εξοδολόγιο της κρατικής τηλεόρασης. Για αυτό και έτσι κι αλλιώς υπάρχουν ερωτηματικά ως προς το αν θα μπορούσε να προχωρήσει μία κουβέντα σαν και αυτήν στη διατύπωση όρων και περιεχομένου γραπτής συμφωνίας.
Πιο κοντά σήμερα στον Ολυμπιακό είναι η Nova. Το καλωδιακό κανάλι θέλει να έχει και τον Ολυμπιακό στο πακέτο των ομάδων της Σούπερ Λίγκα και για αυτόν τον λόγο δεν αποκλείεται να φθάσει στο σημείο να του προτείνει 10.000.000 ευρώ τον χρόνο και με ένα επιπλέον συμψηφιστικό πρόγραμμα παροχών, ενδεχομένως για διαφημίσεις, να πλησιάσει ακόμα περισσότερο στις απαιτήσεις που έχουν οι συνομιλητές της.
Η εντύπωση που έχουν σχηματίσει οι γνωρίζοντες είναι ότι ο Ολυμπιακός θα καταφέρει να βρει πρόταση κοντά στο ποσό που ζητά αλλά είναι αβέβαιο αν θα τον διευκολύνει, έμμεσα έστω, ο ΟΤΕ με τυχόν κίνηση του για το Connx-tv. Στον Ολυμπιακό γνωρίζουν ότι ο ΟΤΕ ετοιμάζεται να βγει ανταγωνιστικά στην αγορά ώστε να κοντράρει την Nova,όμως, δεν είναι βέβαιο ότι θα έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από την κινητικότητα που αναπτύσσουν πλέον οι Γερμανοί που έχουν ουσιαστικά τον πλήρη έλεγχο στον ΟΤΕ.
”Με συνδρομή 15 ευρώ τον μήνα ο ΟΤΕ θα έχει στην πλατφόρμα του εγγυημένο πελατολόγιο αφού θα μπορέσει να κερδίσει τουλάχιστον 100.000 ετήσιες συνδρομές, μόνο από τους φίλους του Ολυμπιακού που θα θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στους εντός έδρας αγώνες της και άρα θα έχει σημαντικά κέρδη από αυτή τη συνεργασία΄΄ λένε στον Ολυμπιακό. Η άλλη όψη του νομίσματος, την οποία…ξεχνούν να αναφέρουν είναι ότι ο ΟΤΕ έχει προς το παρόν λιγότερες από 20.000 ενεργείς συνδρομές, στο Connx-tv, αν και η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχει μπει στη διαδικασία να ανακοινώσει επίσημα τον ακριβή αριθμό των συνδρομητών που συνεχίζουν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες του.
Η θεαματική αύξηση του αριθμού των συνδρομητών στην πλατφόρμα του ΟΤΕ, που επενδύει, οργανώνεται, έχει επαγγελματική λειτουργία, σοβαρότητα και υποστηρίζεται απο έναν κολοσσό, δεν πρέπει να αποκλεισθεί. Όμως, σε δύσκολες εποχές όπως αυτή που διανύουμε, είναι πάντα ένα στοίχημα η πρόβλεψη δημιουργίας νέων υποχρεώσεων για τα νοικοκυριά και παράλληλα υπάρχει και το ερωτηματικό για την πραγματική επιθυμία των φιλάθλων του Ολυμπιακού οι οποίοι παράλληλα θα πρέπει να πληρώνουν τη συνδρομή τους και στην Nova, αν θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στις εκτός έδρας αναμετρήσεις της.Ο συνδυασμός δεν είναι απλός και δεν είναι εύκολος.
Ασφαλώς, ο Ολυμπιακός είναι η εμπορικότερη και δημοφιλέστερη ομάδα στη χώρα και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχει το κοινό που μπορεί να δημιουργήσει ανταποδοτικότητα σε μία επαγγελματική συνεργασία. Προς το παρόν, πάντως, κρατείστε και αυτή την αποκλειστική πληροφορία που σας δίνουμε. Ο Ολυμπιακός οδεύει προς την αγκαλιά της Nova.
Για την ιστορία, η σημερινή διοίκηση του Ολυμπιακού δεν πήρε ούτε ευρώ φέτος από τα 8.500.000 ευρώ των τηλεοπτικών δικαιωμάτων από την ΕΡΤ. Και αυτό γιατί τα χρήματα τα είχε προεισπράξει η προηγούμενη διοίκηση. Επίσης, είναι πραγματικότητα ότι σε καιρό κρίσης, τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ομάδων συχνά γίνονται ακριβότερα καθώς επικρατεί η λογική ότι ο κόσμος βλέπει προγράμματα στην τηλεόραση για περισσότερες ώρες. Αυτό ισχύει περισσότερο, ωστόσο, για τις ομάδες που είναι ταυτισμένες με πολυάριθμες και πλατιές μάζες.
Την ίδια χρονική περίοδο, πάντως, τα ελεύθερα κανάλια ετοιμάζονται να ζητήσουν γενναίες μειώσεις από την ΟΥΕΦΑ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.
Η λογική του μονοπωλίου και η βεβαιότητα ότι ”τα δικαιώματα κάποιος πρέπει να τα πάρει αφού δεν υπάρχει περίπτωση να μην προβάλλονται αγώνες του Ολυμπιακού ή των διοργανώσεων της ΟΥΕΦΑ”, παίζουν τον ρόλο τους βεβαίως και έτσι ζητείται συνεννόηση αφού οι τιμές ανεβαίνουν απο τον ανταγωνισμό. Σε αντίθεση με ότι πρέπει να συμβαίνει στο εμπόριο, στους κανόνες της αγοράς και στην πραγματική ζωή, το ποδόσφαιρο συνεχίζει να είναι στην Ελλάδα και όχι μόνο μία εικονική πραγματικότητα και μία υπόθεση πάθους και όχι λογικής.
Ο Ολυμπιακός προετοιμάζεται για το ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο Καραΐσκάκη αλλά οι παράγοντές του προσπαθούν ώστε να τακτοποιήσουν από τώρα τα έσοδα που θα έχει η ομάδα τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η πειραϊκή ΠΑΕ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σαιζόν.(balleto.gr)

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

TP-Link Omada ER706W-4G
Το ER706W-4G είναι ένα ασύρματο router της TP-Link, το οποίο παρέχει συνδεσιμότητα στο internet μέσω των κεραιών της κινητής τηλεφωνίας, με δυνατότητα υποστήριξης 4G+ Cat6. Η συσκευή διαθέτει μία υπ…
Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας 2U30F
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή του τελευταίου μοντέλου της σειράς θωρακισμένων ενισχυτών με βύσματα F. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες…
Bridge Cable KL015 / KL016 / KL017 / KL018 / KL019
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή σειράς καλωδίων LAN μάρκας Bridge Cable, σε κουλούρες 100m. Πρόκειται για μονόκλωνα καλώδια CAT6 με πάχος καλωδίου 23AWG, τα οποία προσφέρουν αξιό…
Promax ATLaS NG
Έχει προστεθεί μία τρίτη ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για το πεδιόμετρο - ναυαρχίδα Promax ATLaS NG. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην playlist Promax ATLaS NG - Εκπαιδευ…
Ikusi AM 321
Ο Multiband ενισχυτής AM 321 της Ikusi by Fagor, είναι ένας αυτοτροφοδοτούμενος ενισχυτής πολλαπλών ζωνών με 3 εισόδους για εσωτερικούς χώρους, προσαρμοσμένος στο LTE. Ο AM 321 (Ref. 35386) είναι κα…
Ikusi WAF 201
Ο ενισχυτής WAF 201 (Ref. 35150) είναι ένας broadband ενισχυτής υψηλής στάθμης εξόδου, ιδανικός για την ενίσχυση όλων των τηλεοπτικών καναλιών σε κεντρικές εγκαταστάσεις. Βασικά χαρακτηριστικά: •…
Η IDComs συμμετέχει στη Salonica Electronix 2025!
Στα πλαίσια της συνεχούς δυναμικής παρουσίας της IDComs σε εκθέσεις και events, η εταιρεία θα συμμετάσχει και φέτος στην έκθεση Salonica Electronix 2025, η οποία θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη…
Ruijie Reyee RG-RAP72Pro
Το RG-RAP72Pro σχεδιάστηκε για να προσφέρει ασύρματη σύνδεση υψηλής απόδοσης σε επαγγελματικούς χώρους. Αυτοί οι επαγγελματικοί χώροι κυμαίνονται από ξενοδοχειακές μονάδες, σε μικρές επιχειρήσεις, γ…
Goobay HDMI Optical Hybrid Ultra High Speed 30m / 40m / 50m
Η εταιρεία STAM Electronics ανακοινώνει την παραλαβή σειράς καλωδίων HDMI μάρκας Goobay. Πρόκειται για ultra high speed ενεργά οπτικά καλώδια (AOC – Active Optical Cable) HDMI version 2.1, τα οποία…
TP-Link Omada EAP650-Desktop
Η TP-Link παρουσιάζει το νέο EAP650-Desktop, ένα επιτραπέζιο Access Point για συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας με ευέλικτη ανάπτυξη. Προσφέρει εξαιρετικά γρήγορες ταχύτητες Wi-Fi 6 και είναι ιδανικό γ…
H850 – Συσκευή ανάγνωσης κωδικού και συχνότητας για ασύρματα τηλεχειριστήρια
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή ενός ποιοτικού και αξιόπιστου αντιγραφέα τηλεκοντρόλ, του H850. Πρόκειται για μια μικροσκοπική συσκευή ανάγνωσης κωδικού και συχνότητας για ασύρμα…
IKUSI by FAGOR FMC Series
Η σειρά FMC της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 20 μοντέλα Cascade πολυδιακοπτών στους οποίους ο αριθμός εισόδων αποτελεί επίσης και τον αριθμό γραμμών καθόδου (trunk lines). Για τις εν λόγω σειρές, δια…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Απρίλιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Απριλίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Απριλίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιο…
Smart TV OS
Οι σύγχρονες τηλεοράσεις κατασκευάζονται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ώστε να χαρακτηρίζονται έξυπνες και να προσφέρουν διευρυμένες δυνατότητες τηλεθέασης, σε σχέση με τα παραδοσιακά μοντέ…
Sat & Zap, Απρίλιος 2025
Ξεκίνησαν εκπομπές οι νέοι ισχυροί δορυφόροι Astra 1P, Turksat 6A, Badr8 (στον τελευταίο λαμβάνουμε στα δυτικά ακόμα και τη δέσμη Δυτικής Αφρικής). Οι τουρκοκύπριοι εκπέμπουν ελεύθερα όλα τα κανάλια…