Skip to main content
18 Φεβρουαρίου 2011 03:00

Oλη η αλήθεια για τα τηλεoπτικά τoυ Oλυμπιακού

Γράφει: Ν.Δρικάκης
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F604337e382151010a79a206c32f507b9 XL
Ο Oλυμπιακός προετοιμάζεται για το ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο Καραΐσκάκη αλλά οι παράγοντές του προσπαθούν ώστε να τακτοποιήσουν από τώρα τα έσοδα που θα έχει η ομάδα τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η πειραϊκή ΠΑΕ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σαιζόν.
Οι ”ερυθρόλευκοι” θέλουν 11.000.000 ευρώ τον χρόνο. Η ΕΡΤ πρότεινε στον Ολυμπιακό 9.000.000 ευρώ, αλλά δίχως να υπάρχει κατοχύρωση για αυτή την προσφορά. Με τη δημοσιοποίηση της θα ήταν δυνατό να ακουσθούν φωνές διαμαρτυρίας σε εποχή γενικών περικοπών στο εξοδολόγιο της κρατικής τηλεόρασης. Για αυτό και έτσι κι αλλιώς υπάρχουν ερωτηματικά ως προς το αν θα μπορούσε να προχωρήσει μία κουβέντα σαν και αυτήν στη διατύπωση όρων και περιεχομένου γραπτής συμφωνίας.
Πιο κοντά σήμερα στον Ολυμπιακό είναι η Nova. Το καλωδιακό κανάλι θέλει να έχει και τον Ολυμπιακό στο πακέτο των ομάδων της Σούπερ Λίγκα και για αυτόν τον λόγο δεν αποκλείεται να φθάσει στο σημείο να του προτείνει 10.000.000 ευρώ τον χρόνο και με ένα επιπλέον συμψηφιστικό πρόγραμμα παροχών, ενδεχομένως για διαφημίσεις, να πλησιάσει ακόμα περισσότερο στις απαιτήσεις που έχουν οι συνομιλητές της.
Η εντύπωση που έχουν σχηματίσει οι γνωρίζοντες είναι ότι ο Ολυμπιακός θα καταφέρει να βρει πρόταση κοντά στο ποσό που ζητά αλλά είναι αβέβαιο αν θα τον διευκολύνει, έμμεσα έστω, ο ΟΤΕ με τυχόν κίνηση του για το Connx-tv. Στον Ολυμπιακό γνωρίζουν ότι ο ΟΤΕ ετοιμάζεται να βγει ανταγωνιστικά στην αγορά ώστε να κοντράρει την Nova,όμως, δεν είναι βέβαιο ότι θα έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από την κινητικότητα που αναπτύσσουν πλέον οι Γερμανοί που έχουν ουσιαστικά τον πλήρη έλεγχο στον ΟΤΕ.
”Με συνδρομή 15 ευρώ τον μήνα ο ΟΤΕ θα έχει στην πλατφόρμα του εγγυημένο πελατολόγιο αφού θα μπορέσει να κερδίσει τουλάχιστον 100.000 ετήσιες συνδρομές, μόνο από τους φίλους του Ολυμπιακού που θα θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στους εντός έδρας αγώνες της και άρα θα έχει σημαντικά κέρδη από αυτή τη συνεργασία΄΄ λένε στον Ολυμπιακό. Η άλλη όψη του νομίσματος, την οποία…ξεχνούν να αναφέρουν είναι ότι ο ΟΤΕ έχει προς το παρόν λιγότερες από 20.000 ενεργείς συνδρομές, στο Connx-tv, αν και η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχει μπει στη διαδικασία να ανακοινώσει επίσημα τον ακριβή αριθμό των συνδρομητών που συνεχίζουν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες του.
Η θεαματική αύξηση του αριθμού των συνδρομητών στην πλατφόρμα του ΟΤΕ, που επενδύει, οργανώνεται, έχει επαγγελματική λειτουργία, σοβαρότητα και υποστηρίζεται απο έναν κολοσσό, δεν πρέπει να αποκλεισθεί. Όμως, σε δύσκολες εποχές όπως αυτή που διανύουμε, είναι πάντα ένα στοίχημα η πρόβλεψη δημιουργίας νέων υποχρεώσεων για τα νοικοκυριά και παράλληλα υπάρχει και το ερωτηματικό για την πραγματική επιθυμία των φιλάθλων του Ολυμπιακού οι οποίοι παράλληλα θα πρέπει να πληρώνουν τη συνδρομή τους και στην Nova, αν θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στις εκτός έδρας αναμετρήσεις της.Ο συνδυασμός δεν είναι απλός και δεν είναι εύκολος.
Ασφαλώς, ο Ολυμπιακός είναι η εμπορικότερη και δημοφιλέστερη ομάδα στη χώρα και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχει το κοινό που μπορεί να δημιουργήσει ανταποδοτικότητα σε μία επαγγελματική συνεργασία. Προς το παρόν, πάντως, κρατείστε και αυτή την αποκλειστική πληροφορία που σας δίνουμε. Ο Ολυμπιακός οδεύει προς την αγκαλιά της Nova.
Για την ιστορία, η σημερινή διοίκηση του Ολυμπιακού δεν πήρε ούτε ευρώ φέτος από τα 8.500.000 ευρώ των τηλεοπτικών δικαιωμάτων από την ΕΡΤ. Και αυτό γιατί τα χρήματα τα είχε προεισπράξει η προηγούμενη διοίκηση. Επίσης, είναι πραγματικότητα ότι σε καιρό κρίσης, τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ομάδων συχνά γίνονται ακριβότερα καθώς επικρατεί η λογική ότι ο κόσμος βλέπει προγράμματα στην τηλεόραση για περισσότερες ώρες. Αυτό ισχύει περισσότερο, ωστόσο, για τις ομάδες που είναι ταυτισμένες με πολυάριθμες και πλατιές μάζες.
Την ίδια χρονική περίοδο, πάντως, τα ελεύθερα κανάλια ετοιμάζονται να ζητήσουν γενναίες μειώσεις από την ΟΥΕΦΑ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.
Η λογική του μονοπωλίου και η βεβαιότητα ότι ”τα δικαιώματα κάποιος πρέπει να τα πάρει αφού δεν υπάρχει περίπτωση να μην προβάλλονται αγώνες του Ολυμπιακού ή των διοργανώσεων της ΟΥΕΦΑ”, παίζουν τον ρόλο τους βεβαίως και έτσι ζητείται συνεννόηση αφού οι τιμές ανεβαίνουν απο τον ανταγωνισμό. Σε αντίθεση με ότι πρέπει να συμβαίνει στο εμπόριο, στους κανόνες της αγοράς και στην πραγματική ζωή, το ποδόσφαιρο συνεχίζει να είναι στην Ελλάδα και όχι μόνο μία εικονική πραγματικότητα και μία υπόθεση πάθους και όχι λογικής.
Ο Ολυμπιακός προετοιμάζεται για το ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο Καραΐσκάκη αλλά οι παράγοντές του προσπαθούν ώστε να τακτοποιήσουν από τώρα τα έσοδα που θα έχει η ομάδα τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η πειραϊκή ΠΑΕ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σαιζόν.(balleto.gr)
Ο Oλυμπιακός προετοιμάζεται για το ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο Καραΐσκάκη αλλά οι παράγοντές του προσπαθούν ώστε να τακτοποιήσουν από τώρα τα έσοδα που θα έχει η ομάδα τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η πειραϊκή ΠΑΕ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σαιζόν.
Οι ”ερυθρόλευκοι” θέλουν 11.000.000 ευρώ τον χρόνο. Η ΕΡΤ πρότεινε στον Ολυμπιακό 9.000.000 ευρώ, αλλά δίχως να υπάρχει κατοχύρωση για αυτή την προσφορά. Με τη δημοσιοποίηση της θα ήταν δυνατό να ακουσθούν φωνές διαμαρτυρίας σε εποχή γενικών περικοπών στο εξοδολόγιο της κρατικής τηλεόρασης. Για αυτό και έτσι κι αλλιώς υπάρχουν ερωτηματικά ως προς το αν θα μπορούσε να προχωρήσει μία κουβέντα σαν και αυτήν στη διατύπωση όρων και περιεχομένου γραπτής συμφωνίας.
Πιο κοντά σήμερα στον Ολυμπιακό είναι η Nova. Το καλωδιακό κανάλι θέλει να έχει και τον Ολυμπιακό στο πακέτο των ομάδων της Σούπερ Λίγκα και για αυτόν τον λόγο δεν αποκλείεται να φθάσει στο σημείο να του προτείνει 10.000.000 ευρώ τον χρόνο και με ένα επιπλέον συμψηφιστικό πρόγραμμα παροχών, ενδεχομένως για διαφημίσεις, να πλησιάσει ακόμα περισσότερο στις απαιτήσεις που έχουν οι συνομιλητές της.
Η εντύπωση που έχουν σχηματίσει οι γνωρίζοντες είναι ότι ο Ολυμπιακός θα καταφέρει να βρει πρόταση κοντά στο ποσό που ζητά αλλά είναι αβέβαιο αν θα τον διευκολύνει, έμμεσα έστω, ο ΟΤΕ με τυχόν κίνηση του για το Connx-tv. Στον Ολυμπιακό γνωρίζουν ότι ο ΟΤΕ ετοιμάζεται να βγει ανταγωνιστικά στην αγορά ώστε να κοντράρει την Nova,όμως, δεν είναι βέβαιο ότι θα έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από την κινητικότητα που αναπτύσσουν πλέον οι Γερμανοί που έχουν ουσιαστικά τον πλήρη έλεγχο στον ΟΤΕ.
”Με συνδρομή 15 ευρώ τον μήνα ο ΟΤΕ θα έχει στην πλατφόρμα του εγγυημένο πελατολόγιο αφού θα μπορέσει να κερδίσει τουλάχιστον 100.000 ετήσιες συνδρομές, μόνο από τους φίλους του Ολυμπιακού που θα θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στους εντός έδρας αγώνες της και άρα θα έχει σημαντικά κέρδη από αυτή τη συνεργασία΄΄ λένε στον Ολυμπιακό. Η άλλη όψη του νομίσματος, την οποία…ξεχνούν να αναφέρουν είναι ότι ο ΟΤΕ έχει προς το παρόν λιγότερες από 20.000 ενεργείς συνδρομές, στο Connx-tv, αν και η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχει μπει στη διαδικασία να ανακοινώσει επίσημα τον ακριβή αριθμό των συνδρομητών που συνεχίζουν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες του.
Η θεαματική αύξηση του αριθμού των συνδρομητών στην πλατφόρμα του ΟΤΕ, που επενδύει, οργανώνεται, έχει επαγγελματική λειτουργία, σοβαρότητα και υποστηρίζεται απο έναν κολοσσό, δεν πρέπει να αποκλεισθεί. Όμως, σε δύσκολες εποχές όπως αυτή που διανύουμε, είναι πάντα ένα στοίχημα η πρόβλεψη δημιουργίας νέων υποχρεώσεων για τα νοικοκυριά και παράλληλα υπάρχει και το ερωτηματικό για την πραγματική επιθυμία των φιλάθλων του Ολυμπιακού οι οποίοι παράλληλα θα πρέπει να πληρώνουν τη συνδρομή τους και στην Nova, αν θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους στις εκτός έδρας αναμετρήσεις της.Ο συνδυασμός δεν είναι απλός και δεν είναι εύκολος.
Ασφαλώς, ο Ολυμπιακός είναι η εμπορικότερη και δημοφιλέστερη ομάδα στη χώρα και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχει το κοινό που μπορεί να δημιουργήσει ανταποδοτικότητα σε μία επαγγελματική συνεργασία. Προς το παρόν, πάντως, κρατείστε και αυτή την αποκλειστική πληροφορία που σας δίνουμε. Ο Ολυμπιακός οδεύει προς την αγκαλιά της Nova.
Για την ιστορία, η σημερινή διοίκηση του Ολυμπιακού δεν πήρε ούτε ευρώ φέτος από τα 8.500.000 ευρώ των τηλεοπτικών δικαιωμάτων από την ΕΡΤ. Και αυτό γιατί τα χρήματα τα είχε προεισπράξει η προηγούμενη διοίκηση. Επίσης, είναι πραγματικότητα ότι σε καιρό κρίσης, τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ομάδων συχνά γίνονται ακριβότερα καθώς επικρατεί η λογική ότι ο κόσμος βλέπει προγράμματα στην τηλεόραση για περισσότερες ώρες. Αυτό ισχύει περισσότερο, ωστόσο, για τις ομάδες που είναι ταυτισμένες με πολυάριθμες και πλατιές μάζες.
Την ίδια χρονική περίοδο, πάντως, τα ελεύθερα κανάλια ετοιμάζονται να ζητήσουν γενναίες μειώσεις από την ΟΥΕΦΑ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.
Η λογική του μονοπωλίου και η βεβαιότητα ότι ”τα δικαιώματα κάποιος πρέπει να τα πάρει αφού δεν υπάρχει περίπτωση να μην προβάλλονται αγώνες του Ολυμπιακού ή των διοργανώσεων της ΟΥΕΦΑ”, παίζουν τον ρόλο τους βεβαίως και έτσι ζητείται συνεννόηση αφού οι τιμές ανεβαίνουν απο τον ανταγωνισμό. Σε αντίθεση με ότι πρέπει να συμβαίνει στο εμπόριο, στους κανόνες της αγοράς και στην πραγματική ζωή, το ποδόσφαιρο συνεχίζει να είναι στην Ελλάδα και όχι μόνο μία εικονική πραγματικότητα και μία υπόθεση πάθους και όχι λογικής.
Ο Ολυμπιακός προετοιμάζεται για το ντέρμπυ με τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο Καραΐσκάκη αλλά οι παράγοντές του προσπαθούν ώστε να τακτοποιήσουν από τώρα τα έσοδα που θα έχει η ομάδα τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η πειραϊκή ΠΑΕ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της νέας σαιζόν.(balleto.gr)

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Ενισχυτής κεραίας U35Auto
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα περιγράψουμε σε αυτό το τεύχος τους ενισχυτές κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι ενισχυτές με ακροδέκτες ...
TP-Link EAP683 UR AX6000
Το TP-Link Omada EAP683 UR ξεχωρίζει ως μια αξιόπιστη λύση στην κατηγορία των συσκευών δικτύου, συνδυάζοντας συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας, προηγμένη ασφάλεια και απρόσκοπτη διαχείριση δικτύου. Μ...
Ikusi ENC-108
Η Ikusi, συνεχίζοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση νέων προϊόντων, παρουσιάζει το ENC-108 με 8 εισόδους HDMI, τα σήματα των οποίων μπορούν να μετατραπούν σε 8 streams IP σε SPTS (unicast ή mult...
Redline S30 HEVC
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου δέκτη της Redline, S30 HEVC. Πρόκειται για έναν οικονομικό δέκτη Full HD που είναι εξοπλισμένος με DVB-T2 tuner και υποστηρίζει συμπίεση H.265...
Ikusi IKUGaF
Η Ikusi καλύπτει με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες τηλεοπτικής αναμετάδοσης προγραμμάτων, με τα έτοιμα επαγγελματικά πακέτα IKUGaF που διαθέτει για τα Gap Fillers. Τα έτοιμα πακέτα IKUGaF είνα...
ANGA PS series
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή σειράς ποιοτικών κεραιών ANGA. Πρόκειται για τη σειρά PS, η οποία περιλαμβάνει εξωτερικές και εσωτερικές κεραίες που είναι κατάλληλες για επίγε...
Amiko MIRA X-4200
Ο Amiko MiraX HiS-4200 είναι ένας κορυφαίος Linux 4K UHD media streamer, που σας επιτρέπει να απολαμβάνετε τα αγαπημένα σας προγράμματα σε 4K UHD. Αυτός ο media streamer υποστηρίζει μεταξύ άλλων τ...
KAL KL-60
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου τηλεχειριστηρίου KL-60. Πρόκειται για ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο 4:1, το οποίο προγραμματίζεται μέσω μονάδας υπέρυθρων από τ...
Promax ATLaS NG
Η Promax έχει δημιουργήσει μία σειρά εκπαιδευτικών video για τον κορυφαίο αναλυτή φάσματος ATLaS NG. Στα συγκεκριμένα video, περιγράφονται όλες οι λειτουργίες του αναλυτή, καθώς και ο τρόπος που δ...
SatLink COL5141A
Ο κωδικοποιητής COL5141A 4 σε 1 της SatLink είναι μια επαγγελματική συσκευή κωδικοποίησης και πολυπλεξίας ήχου και video με ισχυρή λειτουργικότητα. Διαθέτει διεπαφές εισόδου 4 καναλιών CVBS video ...
AVM FRITZ!DECT 350
Προσαρμόστε το FRITZ!DECT 350 σε πόρτες ή παράθυρα και αμέσως θα ανιχνεύσει αν είναι ανοικτά ή κλειστά. Αποτελώντας έναυσμα για την επακόλουθη λειτουργία προϊόντων FRITZ!DECT και συμβατών συσκευών...
KAL K-320
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του K-320, ενός ασύρματου ανιχνευτή κίνησης υποδοχής με εμβέλεια ανίχνευσης κίνησης 3 έως 7 μέτρων και γωνία κάλυψης 100°. Είναι ιδανικός για τη...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Ιουλίου 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιουλίου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδ...
Διανομή σήματος HDMI στο σπίτι
Για τη θέαση τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής ανάλυσης μέσω ενός δέκτη, IPTV Box, αποκωδικοποιητή συνδρομητικής πλατφόρμας ή οποιασδήποτε άλλης εξωτερικής πηγής, απαιτείται μόνο η σύνδεσή τους στην...
CRETA ELECTRONIX 2024
Μετά την τεράστια επιτυχία των κλαδικών εκθέσεων Salonica Electronix 2023 και Athens Electronix 2024, που πραγματοποιήθηκαν για τρίτη φορά σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, αντίστοιχα, και έσπασαν κάθε ρε...
Fracarro D-Matrix 4S FTA
Την πιο πρόσφατη μονάδα της οικογένειας των Headend της ιταλικής Fracarro, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το D-Matrix 4S FTA, ένα Compact Headend που έρχε...
Amiko MIRA X-4200
Ένα νέο μοντέλο της σειράς OTT της Amiko δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε στο τεύχος αυτού του μήνα. Πρόκειται για το MIRA X-4200, ένα Set-Top Box που βασίζεται σε λειτουργικό σύστημα Linux και προ...
Sat & Zap, Ιούλιος 2024
Αρκετά νέα κανάλια στις 28 ανατολικά, ενώ και πάλι το Ιράν εμφανίζεται με νέα κανάλια εξωτερικού, μη εγκεκριμένα φυσικά από το θεοκρατικό καθεστώς… Al Mayadeen HD Hot Bird 13G – 13 East 11....