Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Περισσότερα εγγυημένα συμβόλαια και… Amazon στην Euroleague!
Οι ομάδες – μέτοχοι της Euroleague συζήτησαν στην Αθήνα με τον Τζόρντι Μπερτομέου και συμφώνησαν πως θα πρέπει να δοθούν περισσότερα εγγυημένα συμβόλαια.
Οι εκπρόσωποι των ομάδων της Euroleague και οι άνθρωποι της διοργάνωσης συναντήθηκαν στην Αθήνα, για να συζητήσουν για την πρόοδο της λίγκας, αλλά και τα μελλοντικά πλάνα της.
Ο Τζόρντι Μπερτομέου έδωσε συγχαρητήρια στις ομάδες και τις ενημέρωσε για μια σειρά από δράσεις, ρεκόρ, αλλά και γεγονότα που «τρέχουν» για τη διοργάνωση. Φυσικά, ειδική μνεία έγινε για τα ρεκόρ που… σπάνε φέτος και αφορούν την προσέλευση και τα εισιτήρια. Συγκεκριμένα, η πλευρά της Euroleague και του Μπερτουμέου μίλησε στους εκπροσώπους των ομάδων για τα παρακάτω ζητήματα:
Ρεκόρ όλων των εποχών σε προσέλευση στα γήπεδα (+15% ανά σεζόν) και πωλήσεις εισιτηρίων (+3%).
Παγκόσμια κάλυψη του προϊόντος και ανανεώσεις των συνεργασιών που ήδη υπήρχαν για τα τηλεοπτικά δικαιώματα.
– Βελτίωση της digital εικόνας του προϊόντος μέσω της ιστοσελίδας της Euroleague και των ανεβασμένων social media της.
– Ενημέρωση για τις συνεργασίες και τις χορηγίες.
Το πιο σημαντικό νέο ήρθε από τη συμφωνία των μελών των διοικήσεων των ομάδων της Euroleague. Για την ακρίβεια, όλοι συμφώνησαν με αυτό που είχε πει προ ημερών ο Μπερτομέου, ότι δηλαδή πρέπει να αυξηθεί ο αριθμός των ομάδων που θα έχουν εγγυημένα συμβόλαια τύπου Α’, σαν αυτά δηλαδή που έχουν ήδη υπογράψει ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός.
Όλοι συμφώνησαν πως μεγαλώνοντας τον αριθμό των εγγυημένων συμβολαίων θα γίνει ακόμα πιο σταθερή η πρόοδος της λίγκας και η βελτίωσή της.
Επιπλέον, στο meeting βρέθηκαν και εκπρόσωποι της Amazon, που παρουσίασαν το πλάνο τους για την πρόοδο της Euroleague και το πώς θα μπορεί να φτάσει το προϊόν σε όλον τον πλανήτη.