Το Μουντιάλ της Ρωσίας ολοκληρώθηκε και η ώρα του απολογισμού έφτασε, μεταξύ άλλων και για την ΕΡΤ.
Το ερώτημα είναι φυσικά τα ποσοστά τηλεθέασης και ακολούθως τα διαφημιστικά έσοδα που κατόρθωσε να συγκεντρώσει η δημόσια τηλεόραση.
Η ΕΡΤ κατόρθωσε τον ένα μήνα των αγώνων του Μουντιάλ να βρεθεί στη δεύτερη θέση της τηλεθέασης. Ως εκ τούτου, τα έσοδα από τη διαφήμιση εκτιμώνται στα 7,3 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με το typologies.gr.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων, η ΕΡΤ δαπάνησε 10 εκατ. ευρώ. Δεδομένης της απουσίας της εθνικής Ελλάδας από την τελική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου, τα διαφημιστικά έσοδα κρίνονται ικανοποιητικά. Για την ιστορία, τους αγώνες είχαν διεκδικήσει ΣΚΑΪ και ΑΝΤ1, ενώ είχε προταθεί και το ενδεχόμενο συνδιαχείρισης, ιδέα που όμως απορρίφθηκε.
https://sputniknews.gr/media/20180716445192-ert-mountial-diafimisi-esoda/