Το Eurosport σήμερα παρουσιάζει το λογότυπο που θα διανθίζει την εικόνα του για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες PyeongChang 2018 – τους πρώτους του καναλιού ως το νέο ‘Σπίτι των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη’. Το λογότυπο του Eurosport για την PyeongChang 2018 σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τον Νο1 ευρωπαϊκό αθλητικό τηλεοπτικό προορισμό και την σπουδαιότερη…· Παρουσιάστηκαν το αφιερωμένο λογότυπο και η νέα ταυτότητα για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της PyeongChang 2018
· Το λογότυπο είναι εμπνευσμένο από το πνεύμα της Νότιας Κορέας
· Οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες του 2018 είναι οι πρώτοι για το Eurosport ως το νέο ‘Σπίτι των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη’
Το Eurosport σήμερα παρουσιάζει το λογότυπο που θα διανθίζει την εικόνα του για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες PyeongChang 2018 – τους πρώτους του καναλιού ως το νέο ‘Σπίτι των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη’.
Το λογότυπο του Eurosport για την PyeongChang 2018 σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τον Νο1 ευρωπαϊκό αθλητικό τηλεοπτικό προορισμό και την σπουδαιότερη αθλητική διοργάνωση του κόσμου. Θα είναι ορατό σε όλες τις οθόνες και πλατφόρμες του Eurosport στον δρόμο -και κατά τη διάρκεια- της PyeongChang 2018.
Το λογότυπο συνδυάζει το υπάρχον αποτύπωμα του Eurosport και την γραμματοσειρά στο λογότυπο της PyeongChang 2018, με την υποστήριξη του σήματος των Ολυμπιακών Αγώνων. Τα τρία λογότυπα συντροφεύονται από την μορφή μιας οροσειράς – το φυσικό σκηνικό των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων. Το συνολικό φόντο υπενθυμίζει το σχήμα των Ολυμπιακών κύκλων και θα προσφέρεται σε διάφορους χρωματισμούς, εκφράζοντας το πνεύμα της σύγχρονης K-ποπ κουλτούρας.
Ο Peter Hutton, Διευθύνων Σύμβουλος του Eurosport, τόνισε: “Ως το νέο Σπίτι των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη και υπερήφανοι εταίροι της μεγαλύτερης αθλητικής διοργάνωσης, θέλουμε να διασφαλίσουμε πως το Eurosport είναι συνώνυμο των Ολυμπιακών Αγώνων σε κάθε ευκαιρία. Η νέα ταυτότητα εκπροσωπεί το πνεύμα της Νότιας Κορέας και ελπίζουμε σύντομα να γίνεται αναγνωρίσιμη στους φίλους του αθλητισμού ως η εγγύηση ποιότητας του προγράμματός μας για την PyeongChang 2018.”
“Με λιγότερο από έναν χρόνο να απομένει για την PyeongChang 2018, το ταξίδι μας για τον επαναπροσδιορισμό της εμπειρίας των Ολυμπιακών Αγώνων και την προσέγγιση περισσότερων φίλων του αθλητισμού στην Ευρώπη, με πρόσβαση σε περισσότερες οθόνες από ποτέ, είναι σε εξέλιξη. Είμαστε αποφασισμένοι να προσφέρουμε στο κοινό κάτι πραγματικά διαφορετικό, την ευκαιρία να απολαύσει κάθε τοπικό ήρωα του αθλητισμού, κάθε άθλημα και κάθε στιγμή που έχει ξεχωριστή σημασία για τον καθέναν. Με περισσότερο από το μισό πρόγραμμά μας και τα δύο τρίτα των Ολυμπιακών αθλημάτων στις οθόνες μας, είμαστε στην κατάλληλη θέση για να πετύχουμε αυτόν τον στόχο.”
Για τους επερχόμενους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες, το Eurosport θα μεταδόσει περισσότερα από 100 event απ’ ευθείας και on demand, προσφέροντας πρόσβαση από οποιαδήποτε συσκευή, οποιαδήποτε στιγμή. Θα κάνει την PyeongChang 2018 τους πιο “ψηφιακούς” Ολυμπιακούς Αγώνες στην Ευρώπη, συλλαμβάνοντας κάθε στιγμή δράσης για τους τηλεθεατές και δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερη ενασχόληση με το θέαμα στους δικτυακούς τόπους του Eurosport (συμπεριλαμβανομένου του Eurosport.com) και στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Η Discovery Communications διατηρεί τα αποκλειστικά multimedia δικαιώματα για 50 χώρες και επικράτειες στην Ευρώπη για τους Ολυμπιακούς Αγώνες από το 2018 έως το 2024, όπως ανακοινώθηκε σε συνεργασία με την Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή τον Ιούνιο του 2015.