Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 192
611
SECURITY REPORT 152
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

8 Ιανουαρίου 2014 21:04

To Eurosport γιορτάζει τα 25α γενέθλια του

Γράφει: Σ.Χ.
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Ffdcf76798e96ed3f7279e17b40317102 XL

Το Eurosport ξεκίνησε μία μεγάλη διαφημιστική καμπάνια καθώς πλησιάζει η ημέρα που θα συμπληρώσει 25 χρόνια ζωντανών αθλητικών μεταδόσεων. Από την πρώτη μετάδοση του το 1989 ως τμήμα της εκκολαπτόμενης δορυφορικής τηλεοπτικής βιομηχανίας, το Eurosport καθιερώθηκε σήμερα ως η πρώτη τηλεοπτική και ψηφιακή πλατφόρμα στην Ευρώπη, μέσω της συνεπούς διανομής ζωντανών αθλητικών γεγονότων παγκόσμιας κλάσης,  που συνεχίζουν να οδηγούν την εξέλιξη του και επιβεβαιώνουν τη κυρίαρχη θέση του στο διεθνές τοπίο των αθλητικών μέσων ενημέρωσης. 

Η καμπάνια We Live for Live θα περιλαμβάνει προωθητικές ενέργειες προς επιχειρήσεις και καταναλωτές, μέσω εξωτερικής και εσωτερικής προώθησης. Κατά τη διάρκεια του 2014 η καμπάνια We Live for Live  θα δημοσιοποιεί το συνεχές πάθος του ομίλου για τα ζωντανά αθλητικά γεγονότα. Μέσα από μία σειρά εσωτερικών και εξωτερικών δραστηριοτήτων θα γιορτάσει τα 25 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης και επιτυχιών στη παραγωγή ζωντανών τηλεοπτικών παραγωγών, στο σχολιασμό και στην ανάλυση, στη διανομή και στη ψηφιακή τεχνολογία. Οι δραστηριότητες αυτές περιλαμβάνουν:

– γραφικά και σήμα για τα 25 χρόνια LIVE εκπομπών, που θα χρησιμοποιούνται στις μεταδόσεις και επί τόπου στις διάφορες ζωντανές αθλητικές εκδηλώσεις.
– μία ολοκληρωμένη καμπάνια μάρκετινγκ μέσω διαφημίσεων, περιεχομένου, δημοσίων σχέσεων, κοινωνικών μέσων και δραστηριότητες προς τον τελικό καταναλωτή, εκδηλώσεων σε διάφορα αθλητικά γεγονότα και εμπλοκή του προσωπικού του ομίλου σε αυτές.
– έναν διεθνή διαγωνισμό για τους καταναλωτές, που θα προσφέρει ως βραβείο ένα «Χρυσό Εισιτήριο» (Golden Ticket) για την παρακολούθηση επιλεγμένων αθλητικών γεγονότων σε όλη την Ευρώπη κατά τη διάρκεια αυτής της εορταστικής χρονιάς.

Μέσα στο 2014 θα συνεχιστεί η εισαγωγή νέων τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών, που θα ενσωματώνουν τη γνώση και την αντίληψη του Eurosport για τα ζωντανές αθλητικές μεταδόσεις και θα φέρουν την καλύτερη δυνατή κάλυψη και επιλογή στους σημερινούς φίλους του αθλητισμού.

To Eurosport θα δείξει επίσης τη μοναδική παγκόσμια θέση του μέσω έρευνας που παραγγέλθηκε και αναπτύχθηκε για να δώσει μία ολοκληρωμένη εικόνα για τις προτιμήσεις των ευρωπαίων για ζωντανά αθλητικά γεγονότα, η οποία θα δημοσιευθεί στα τέλη του Ιανουαρίου του 2014.

Πηγή: advanced-television.com

Το Eurosport ξεκίνησε μία μεγάλη διαφημιστική καμπάνια καθώς πλησιάζει η ημέρα που θα συμπληρώσει 25 χρόνια ζωντανών αθλητικών μεταδόσεων. Από την πρώτη μετάδοση του το 1989 ως τμήμα της εκκολαπτόμενης δορυφορικής τηλεοπτικής βιομηχανίας, το Eurosport καθιερώθηκε σήμερα ως η πρώτη τηλεοπτική και ψηφιακή πλατφόρμα στην Ευρώπη, μέσω της συνεπούς διανομής ζωντανών αθλητικών γεγονότων παγκόσμιας κλάσης,  που συνεχίζουν να οδηγούν την εξέλιξη του και επιβεβαιώνουν τη κυρίαρχη θέση του στο διεθνές τοπίο των αθλητικών μέσων ενημέρωσης. 

Η καμπάνια We Live for Live θα περιλαμβάνει προωθητικές ενέργειες προς επιχειρήσεις και καταναλωτές, μέσω εξωτερικής και εσωτερικής προώθησης. Κατά τη διάρκεια του 2014 η καμπάνια We Live for Live  θα δημοσιοποιεί το συνεχές πάθος του ομίλου για τα ζωντανά αθλητικά γεγονότα. Μέσα από μία σειρά εσωτερικών και εξωτερικών δραστηριοτήτων θα γιορτάσει τα 25 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης και επιτυχιών στη παραγωγή ζωντανών τηλεοπτικών παραγωγών, στο σχολιασμό και στην ανάλυση, στη διανομή και στη ψηφιακή τεχνολογία. Οι δραστηριότητες αυτές περιλαμβάνουν:

– γραφικά και σήμα για τα 25 χρόνια LIVE εκπομπών, που θα χρησιμοποιούνται στις μεταδόσεις και επί τόπου στις διάφορες ζωντανές αθλητικές εκδηλώσεις.
– μία ολοκληρωμένη καμπάνια μάρκετινγκ μέσω διαφημίσεων, περιεχομένου, δημοσίων σχέσεων, κοινωνικών μέσων και δραστηριότητες προς τον τελικό καταναλωτή, εκδηλώσεων σε διάφορα αθλητικά γεγονότα και εμπλοκή του προσωπικού του ομίλου σε αυτές.
– έναν διεθνή διαγωνισμό για τους καταναλωτές, που θα προσφέρει ως βραβείο ένα «Χρυσό Εισιτήριο» (Golden Ticket) για την παρακολούθηση επιλεγμένων αθλητικών γεγονότων σε όλη την Ευρώπη κατά τη διάρκεια αυτής της εορταστικής χρονιάς.

Μέσα στο 2014 θα συνεχιστεί η εισαγωγή νέων τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών, που θα ενσωματώνουν τη γνώση και την αντίληψη του Eurosport για τα ζωντανές αθλητικές μεταδόσεις και θα φέρουν την καλύτερη δυνατή κάλυψη και επιλογή στους σημερινούς φίλους του αθλητισμού.

To Eurosport θα δείξει επίσης τη μοναδική παγκόσμια θέση του μέσω έρευνας που παραγγέλθηκε και αναπτύχθηκε για να δώσει μία ολοκληρωμένη εικόνα για τις προτιμήσεις των ευρωπαίων για ζωντανά αθλητικά γεγονότα, η οποία θα δημοσιευθεί στα τέλη του Ιανουαρίου του 2014.

Πηγή: advanced-television.com

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Redline S150 HD
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Redline S150 HD. Πρόκειται για έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με ανάλυση Full HD και λειτουργία τυφλής αναζήτησης υπηρεσιών. Χάρη στην υποστήριξη...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
GJ-1600
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της GJ-1600, μιας τροχήλατης βάσης δαπέδου που είναι ιδανική για τηλεοράσεις με μέγεθος οθόνης από 32 έως 65 ίντσες. Είναι σχεδιασμένη για ευκολ...
Μετρήσεις δικτύων κινητής τηλεφωνίας 4G και 5G με τον Atlas NG της Promax
Ο Atlas NG της Promax είναι ο καθολικός αναλυτής εκπομπής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας μετάδοσης, από το στούντιο έως τα τελικά σημεία. Η νέα επιλογή μέτρησης δικτύων...
Supervoice SVC-WBT41
Το Supervoice SVC-WBT41 είναι ένα επαγγελματικό, ασύρματο μονοφωνικό ακουστικό κεφαλής Bluetooth V5.2, με προηγμένη τεχνολογία Ai dual-mic noise cancelling και πολυτελές design, με εξαιρετικά ελαφ...
Redline RL-SP8624G
Το RL-SP8624G είναι ένα Ethernet PoE Switch της Redline, που χρησιμοποιείται για την επέκταση ενός ενσύρματου δικτύου. Εκεί που οι θύρες του router δεν επαρκούν για τις ενσύρματες συνδέσεις όλων τ...
Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Θωρακισμένος ενισχυτής κεραίας U24F-5G
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, σε αυτό το τεύχος, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Ενισχυτές με ακροδέκτες ...
TP-Link EAP625-Outdoor HD
Μεγιστοποιήστε τη συνδεσιμότητά σας με το Access Point EAP625-Outdoor HD AX1800 Wi-Fi 6 της TP-Link, το οποίο έχει κατασκευαστεί τόσο για εσωτερικούς όσο και για εξωτερικούς χώρους. Απολαύστε εκπλ...
DiGiView DV-713/5G
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του DiGiView DV-713. Πρόκειται για έναν κεντρικό ενισχυτή κεραίας με 3 εισόδους και 1 έξοδο, ο οποίος είναι κατάλληλος για εγκατάσταση σε μικρές...
Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G
Οι πιο ισχυρές επίγειες κεραίες της Ikusi είναι τα μοντέλα FlasHD και συγκεκριμένα τα HDTF-C48V & HDTF-C48G σε πράσινο και γκρι. Με αξιόλογα χαρακτηριστικά και ισχυρή απόρριψη υψηλότερων συχνο...
FT LOR 7000 Smart
Η εταιρεία FT Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή του LOR 7000, που είναι το πιο εξελιγμένο μοντέλο της. Πρόκειται για ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο, ιδανικό για την αντικατάσταση του παλ...
Promax ATLaS NG
Ο ATLaS NG είναι ο πρώτος αναλυτής τηλεοπτικού σήματος, του οποίου τα χαρακτηριστικά και οι λειτουργίες τον καθιστούν κατάλληλο για την εξυπηρέτηση όλων των τομέων της αλυσίδας μετάδοσης: Στούντιο...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Νοέμβριος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Νοεμβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το ...
Επανάσταση στην οικιακή δικτύωση
Η αύξηση του αριθμού των συνδεδεμένων συσκευών στο σύγχρονο σπίτι, οι αυξημένες απαιτήσεις απόδοσης, η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών και η αλματώδης ανάπτυξη στις τεχνολογίες ευρυζωνικής πρόσ...
Uniguest’s Digital Signage X MaxHub
Η Uniguest, κορυφαία δύναμη στις τεχνολογίες people engagement, ειδικεύεται στη σύνδεση και επικοινωνία των οργανισμών με το κοινό τους μέσω καινοτόμων ψηφιακών καναλιών. Η Uniguest δρα γύρω από τ...
Sat & Zap, Νοέμβριος 2024
Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε αθλητικά κανάλια ελεύθερης μετάδοσης ασιατικών χωρών, αλλά και στο πολύ αξιόλογο κανάλι κλασικής μουσικής Stingray HD στις 23.5 ανατολικά. Σημαντικό και το ελεύθερο...