Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Το Eurosport προαναγγέλλει τη νέα εποχή με νέα εταιρική ταυτότητα και οδηγό το ‘Fuel Your Passion’
Δελτίο Τύπου
Αθήνα, 12 Νοεμβρίου, 2015 – Το Eurosport προσκαλεί τους φίλους του αθλητισμού σε όλο τον πλανήτη να αναζωογονήσουν το πάθος τους, παρουσιάζοντας μια νέα εκπληκτική εταιρική ταυτότητα που σηματοδοτεί την έναρξη καινούργιου συναρπαστικού νέου κεφαλαίου στο…
– Η νέα εταιρική ταυτότητα είναι η αιχμή του δόρατος του συναρπαστικού μέλλοντος του Eurosport μετά από μια μεταβατική χρονιά
– Το σλόγκαν ‘Fuel Your Passion’ εκπροσωπεί την αναζωογονημένη εμπειρία μας μέσω της απαράμιλλης κάλυψης αθλητικών γεγονότων
– Η καμπάνια #sharemypassion στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνδέει και εμπνέει τους φίλους του αθλητισμού σε όλο τον κόσμο
Αθήνα, 12 Νοεμβρίου, 2015 – Το Eurosport προσκαλεί τους φίλους του αθλητισμού σε όλο τον πλανήτη να αναζωογονήσουν το πάθος τους, παρουσιάζοντας μια νέα εκπληκτική εταιρική ταυτότητα που σηματοδοτεί την έναρξη καινούργιου συναρπαστικού νέου κεφαλαίου στο τηλεοπτικό δίκτυο που ανήκει στην Discovery.
Η νέα εταιρική ταυτότητα θα παρουσιαστεί στο τηλεοπτικό κοινό την Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015, θα συνοδεύεται από το σλόγκαν ‘Fuel Your Passion’ και θα υποστηρίζεται από την καμπάνια #sharemypassion στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενθαρρύνοντας τους φίλους του αθλητισμού να μοιραστούν τις ιστορίες τους αναφορικά με τις ασυνήθιστες υπερβάσεις τους στην επιθυμία τους να αποδείξουν την αγάπη τους για τον αθλητή, την ομάδα ή το άθλημά τους.
Ευδιάκριτη, ξεχωριστή και περιεκτική, η νέα εταιρική ταυτότητα θα οδηγήσει το Eurosport στον 21ο αιώνα, αναγνωρίζοντας ταυτόχρονα την υπερήφανη κληρονομιά της καινοτομίας και της εξειδίκευσης που αποτελούν μέρος του DNA του Eurosport για περισσότερα από 25 χρόνια.
Πλέον, υπό τον πλήρη έλεγχο της Discovery, το Eurosport απολαμβάνει μια χρονιά που αλλάζει τις ισορροπίες με την συμφωνία – ορόσημο της απόκτησης των δικαιωμάτων των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη να αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης, μακροπρόθεσμης δέσμευσης να προσφέρει αξιομνημόνευτες εμπειρίες και να ενεργοποιεί φίλους του αθλητισμού όλων των ηλικιών με τα σπορ που αγαπούν, οπουδήποτε, οποτεδήποτε και μέσω οποιασδήποτε συσκευής.
Ο Peter Hutton, Chief Executive Officer του Eurosport δήλωσε: “Το Eurosport έχει καθιερωθεί ως συνώνυμο της απ’ ευθείας κάλυψης αθλητικών γεγονότων και υπό την ιδιοκτησία της Discovery υπερ-τροφοδοτούμε την ανάπτυξή μας και ανανεώνουμε τους δεσμούς μας με τους φίλους του αθλητισμού. Η σημερινή προώθηση της νέας εταιρικής ταυτότητας είναι ακόμα ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός, ώστε να γίνει το Eurosport ο προτιμώμενος προορισμός των φίλων του αθλητισμού παγκοσμίως. Το νέο μας σλόγκαν ‘Fuel Your Passion’ καθορίζει αυτή την μεταβατική
χρονιά του Eurosport”, προσθέτοντας: “Έχουμε εξασφαλίσει υψηλής ποιότητας τηλεοπτικά δικαιώματα για τους φίλους του αθλητισμού σε κάθε τηλεοπτική αγορά, που μας επιτρέπουν να μοιραζόμαστε εμπειρίες που δεν πρέπει να χάνονται από τα τέσσερα Grand Slam του τένις, τα σημαντικότερα ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα της Ευρώπης, τους μεγαλύτερους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, κάθε σπουδαίου ποδηλατικού αγώνα και φυσικά θα είμαστε οι οικοδεσπότες των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη για την περίοδο 2018-2024”.
“Έχουμε εμπλουτίσει την παραγωγή, ώστε να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε όλες τις σπουδαίες αθλητικές στιγμές με πιο καινοτόμο τρόπο, με αποτέλεσμα τα ρεκόρ στις μετρήσεις τηλεθέασης σε πολλές σημαντικές διοργανώσεις μέσα στο 2015. Σήμερα είμαστε ενθουσιασμένοι που συνδέουμε όλα αυτά με μια νέα ταυτότητα και γλώσσα επικοινωνίας, τροφοδοτώντας το πάθος των τηλεθεατών για τον αθλητισμό”.
Ο Antonio Ruiz (VP Marketing & Franchise Management, Eurosport) τόνισε: “Ο επανασχεδιασμός του Eurosport ακολούθησε εκτεταμένη έρευνα σε πολλές τηλεοπτικές αγορές, ώστε να αντιλαμβάνεται την ιδιαίτερη αντίληψη του καναλιού και να επιτρέπει στην εταιρία να προσδιορίζει τις αξίες της. Ο Eurosport τώρα θα έχει μια διακριτή προσωπικότητα και ξεχωριστό οπτικό υλικό για να ενεργοποιεί και να προσκαλεί τους φίλους του αθλητισμού κοντά του.”
“Οι φίλοι του αθλητισμού και οι αθλητές βιώνουν το πάθος τους για τα σπορ με ιδιαίτερους τρόπους. Πλέον το Eurosport τροφοδοτεί αυτό το πάθος και εξυμνεί την αφοσίωση, την φιλοδοξία, την προσήλωση, τις θυσίες, τον ενθουσιασμό και την χαρά τους.”
Δελτίο Τύπου